Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

Quote:

Games als in videogames? The Elder Scrolls: Oblivion, Bioshock en Halo 3 voornamelijk.

Bioshock is geniaal smile.gif

Wat een prachtige ziekelijke sfeer hebben ze in dat spel gezet icm jaren 50-60 decoratie.

En oh oh oh, wat ben me wel is kapot geschrokken tijdens dat spel..

Hoor je allemaal gefrusrteerde huisvrouwen op de achtergrond gniepig enzo naar je roepen, dus lijkt alsof ze ver weg zijn, draai je je om, staan ze achter je widegrin.gif

Maar... F.E.A.R. Overheerst in alles qua engheid.

Ik weet nog dat er een bug in versie 1.08 zat die in 1.0 niet zat widegrin.gif

Daardoor kwam er geen scripted event die wel de bedoeling was. En dus kon ik niet verder.

Ik heb dus regelmatig het checkpoint opnieuw geladen.

Maar telkens kwam er een doodeng stukje. Ik heb het een stuk of 15x overnieuw gedaan, en elke keer schrok ik me kapot, en kreeg een laag kippenvel waar een haan jaloers op zou worden.

Ik ga altijd voor ik dat spel ga spelen eerst naar de wc widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

ghehe dat kan ook een probleem zijn knipoog_dicht.gif Maarja ben er dus al een tijdje klaar mee. Kost zooooveel tijd. Elke dag meerdere keren naar die site om te bouwen enzo. Pff toen zat ik duidelijk teveel achter de computer

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is gaaf op z'n tijd big-smile.gif

Moet weer een keer een betaling doen voor Lord of the Rings Online.

Dat spel weet zo'n geniale sfeer neer te zetten. Echt alsof je door de boeken heen loopt. En niet de film party.gif

En het ziet er erg gelikt uit:

os2_lotro_fullsize.jpg

en:

lotro-the-shire1.jpg

En vooruit, nog eentje:

lotro-wildlife.jpg

Prachtig toch? big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Moet weer een keer een betaling doen voor Lord of the Rings Online.

Nee! nooo.gif

Een Hobbit die met z'n muziek instrument gaat battlen, kom op!!! cry.gif Doe dat Tolkien niet aan...

Ga toch Eve online spelen, dat is een leuke morpg en ook enorm anders dan WoW. (WoW is heel leuk, ik bedoel dat het leuk is iets totaal anders te doen.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Is Eve te pruimen?

Heb je screens, gameplay filpmje ofzo?
smile.gif

Oja! Eve is errug vet!

Ken je Freelancer? Nou, stel je dat voor, maar dan als MORPG (en dan wel de WoW in game battle manier. Dus niet lopen hakken, want dat doet de pc wel automatisch voor je.)

Dat spel is vergeleken met WoW veel meer op corporations (wat in WoW guilds zijn) gericht. Zonder werkt het ook wel (ik als trial-n00b doe het zonder), maar corporations zijn erg vet.

Zo kun je als corporation delen van de ruimte in je macht hebben (in je eentje hou je dat nooit in je bezit natuurlijk) en kun je ziekelijk grote oorlogschepen hebben die niet te docken zijn in ruimte stationnen. (stel je hebt na jaren gamen het geld, en je koopt het, dan log je uit en dan schiet iemand je schip aan puin. Want veiligheid heb je slechts in de stations)

Nou ja, verschil met andere MORPG's is dat je dus niet alleen jezelf als personage bent wat levelt, maar dat je dus ruimteschepen koopt en equipt. Je kunt er trouwens meerdere hebben, alleen kun je er helaas maar één tegelijk besturen. En wat dat voor schip is hangt af van wat je er mee wilt doen. Wil je ermee minen, handelen, oorlog voeren? Je begint met een klein scheepje, maar er zitten enorme schepen in het spel.

Machtige corporations kom je trouwens moeilijk tussen, dat wel weer...

Maar je kunt eens de free trial uitproberen. knipoog_dicht.gif

eveonline.jpg

link

link

link Fraps/J-L aftermath.png

Ingame:


Samengevoegd:

Dat laatste plaatje is trouwens sick, dat is echt een enorme oorlog volgens mij, al die gekleurde puntjes zijn schepen.


Samengevoegd:

Wat trouwens ook leuk aan het spel is, is het unieke levelen.

Je traint skills, maar dat kost tijd. Dus je kunt offline gewoon doortrainen, maar zo'n skil kan van een paar minuten tot een paar maanden duren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, anders zat ik daar wel op. knipoog_dicht.gif

Privé servers schijnen niet te doen te zijn. Het gebied is zo belachelijk groot dat je met een prive server bijna nooit iemand zult tegen komen. WoW is qua wereld formaat er echt totaal niks bij.

Trouwens, heeft dat combat-paladin-Hobbit spel van je privé servers?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee, anders zat ik daar wel op.
knipoog_dicht.gif

Privé servers schijnen niet te doen te zijn. Het gebied is zo belachelijk groot dat je met een prive server bijna nooit iemand zult tegen komen. WoW is qua wereld formaat er echt totaal niks bij.

Trouwens, heeft dat combat-paladin-Hobbit spel van je privé servers?

lotro?

Nee, maar dat heeft een andere reden widegrin.gif

Is, ten minste, toen ik het een half jaar terug speelde, niet te kraken. Ik ga is kijken of er een fix is smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

hamer.gifpray.gifmondhouden.gifmuur.gifcandle-smiley.gif

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen WoW???????? nooo.gif

Jij hebt dus nooit een echte MORPG gespeeld? nooo.gif

*snif* gelukkig weet je niet wat je gemist hebt in je leven. nooo.gif

Gast! Download dat spel onmiddelijk! Ik weet wel een leuke private server (waar ik ook op zit, (skippy ook trouwens)) Download het wel tot versie 2.4, niet verder, want die private server gaat nog niet verder. Niet dat je dan wat mist, want je bent het komende jaar er wel zoet mee en tegen die tijd is die server wel versie 3 geworden denk ik...

Maaruh: je mist wat. Als ik table top RPG niet mee tel zou ik zeggen dat je praktisch je hele leven mist.

(Kijk, tabletop RPG is leven)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

rofl.gif

En jij beweerd dat ik nerd ben
widegrin.gif

Verslaafde
puh2.gif

Maarree.. de 1e WoW, of met burning crusade?

Ik ben geen nerd, ik ben slechts een RPG geek. knipoog_dicht.gif

Maar ik LARP (nog) niet hoor. widegrin.gif

Met Burning Crusade.

(BC = versie 2. Volgens mij kun je tot versie 2.4 updaten, wil je op een stabiele fijne blizz-like server spelen. Ik weet wel een fijne server voor je.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

big-smile.gif

Ik kijk even bij mijn software database widegrin.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Ik ben geen nerd, ik ben slechts een RPG geek.
knipoog_dicht.gif

Maar ik LARP (nog) niet hoor.
widegrin.gif

Met Burning Crusade.

(BC = versie 2. Volgens mij kun je tot versie 2.4 updaten, wil je op een stabiele fijne blizz-like server spelen. Ik weet wel een fijne server voor je.)

Trouwens.. LARP lijkt me errug gaaf big-smile.gif

T'is dat niemand zo gek genoeg is uit mn buurt... nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

LARP doet me aan soldaatje spelen denken.
nosmile.gif

Ik hou het voorlopig bij Tabletop rpg.
party.gif

Als je dat eenmaal hebt geproefd wil je niks anders meer. Computer rpg's zijn dan slechts nog maar als opvullig van die tijdelijke leegte.
knipoog_dicht.gif

widegrin.gifwidegrin.gif

Wat houd het eigenlijk in? smile.gif En met hoeveel speel je dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

widegrin.gifwidegrin.gif

Wat houd het eigenlijk in?
smile.gif
En met hoeveel speel je dat?

Dan zit je met mensen aan tafel. Eén is de story teller, de rest heeft allemaal een character. Die storyteller vertelt wat er gebeurd. Zeg maar wat je in en PC game op je monitor ziet. Jij als speler reageert vervolgens met wat je doet in die wereld. Het is net een PC RPG, maar dan veel socialer, veeeel leuker, het vraagt meer voorstellingsvermogen, en je mogelijkheden die je daar hebt is nooit met een pc te bereiken. Alleen een star trek holodeck komt misschien in de buurt (maar dat is meer LARPen puh2.gif ).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve mensen, ik zit hier met een gigantisch snelle internetverbinding maar het scherm wordt nog steeds gigantisch uitgerekt. Is een beetje nietzolief tegen de mensen met een wat mindere verbinding.

Aka doe es lief en verklein de plaatjes? smile.gif Links mag ook puh2.gif En als ik het moet doen ben ik te lui om de size aan te passen he clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid