Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Battlefield bad company 2 en sins een paar dage de beta van de nieuwe MoH Tier 1

biggrin.gif Waar heb je die beta vandaan? biggrin.gif

Quote:
Ik heb helaas aleen nog een pc dus RRR zit er voor mij nog niet in. Ps3 aanschaffen dus..

Hij komt, mits genoeg omzet door Xbox en PS3, ook voor pc uit smile.gif

En hierom ben ik blij dat ik ook een xbox heb smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oh, en ik ben vanaf vanmorgen 11:00 tot ongeveer net (18:35) bezig geweest met het spelen van Red Dead Redemption.

Wat een gaaf spel...

*zucht*
widegrin.gif

Die zat bij de PS3 die ik voor m'n verloofde heb gekocht! Ik heb 't nog niet gespeeld, ik kijk liever. Zwager-to-be vond het in elk geval zo gaaf dat hij nu óók een PS3 met die deal heeft gekocht, maf ventje puh2.gif

Lekker goor hè, beesten skinnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Da's zowat het enige wat verloofde's broertje doet, konijnen en vogels afschieten om maar de beste scherpschutter te worden. Hij heeft al een vermogen binnengehaald met alle huiden, veren en stukken vlees, hihi.

De graphics zijn echt super, maar het blijft blijkbaar moeilijk om mensen te 'maken', blijft een beetje een nepperig gezicht. De paarden daarentegen zien er wel fantastisch uit!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid