Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik speel momenteel Deer Hunter 2005 (een vriend van me vond het prachtig).

Is het ook, maar wel een spel voor sadistische personen devil.gif

Zo zie je dus in slow-motion een kogel (met bullet ride puh2.gif) een hert doorboren smile.gif

Edit: Ik vond het eerst best zielig, maar nu niet echt meer.

Nadat ik zo'n zoetsappig verhaal heb gehoord dat ze anders zo'n heel natuurgebied verstoren als er te veel zijn engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

Koop binnenkort een nieuwe computer...overweeg om Colin McRae: DIRT te kopen smile.gif

DTM Race Driver 3 staat ook op de verlanglijst maar weet niet of dat draait onder Vista smile.gif


Samengevoegd:

Uit verveling heb ik maar Wolfentein Enemy Territory gedownload, maar racegames blijven het leukst

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...

Quote:

Ik heb Magic. Ik speel vooral met zwart.

(Niet dat ik veel speel, af en toe maar. Maar wel een leuk spel.)

Ik heb eens op internet gezocht, maar.... waar te beginnen, er is zo ontzettend veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Zelf heb ik een behoorlijk aantal Star Wars CCG kaarten, maar hier speel ik nooit mee, in het verleden wel een keer gedaan, maar had ze voornamelijk om te sparen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb eens op internet gezocht, maar.... waar te beginnen, er is zo ontzettend veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Klopt.

Wat ik heb gedaan is gewoon met een startersdeck beginnen. Zijn van die kant en klare decks.

Vervolgens ben ik kaarten gaan toevoegen die me wel aardig leken, kaarten eruit gooien die me tegen vielen en bezig gegaan met een goede tactiek die ik wilde toepassen. Nu zul je het oorspronkelijke deck er niet meer in herkennen. Maar weinig kaarten zijn nog orgineel en mijn speeltactiek is iig ook compleet anders.

Het meeste van die kaarten leer je door het spelen.

Quote:
Zelf heb ik een behoorlijk aantal Star Wars CCG kaarten, maar hier speel ik nooit mee, in het verleden wel een keer gedaan, maar had ze voornamelijk om te sparen.

Ik weet dat het bestaat, maar heb er nooit kaarten van gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een Wii geleend dus speel nu vooral Wii Sports en Super Mario Galaxy....en er staan nog een paar games op me te wachten..en ehb ook nog een PS2 waar ik af en toe Burnout Dominator op speel...mn Gameboy color en NES zijn al jaaaaaren niet meer gebruikt...(dus als iemand nog een NES wil.....doe maar een bodpuh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb een twee weken geleden een tweedehands Dreamcast gekocht. Best wel een geinig apparaat. Vooral Crazy Taxi vind ik leuk. Maar ik moet er nog wat meer games bij kopen.

Of branden, want er zit geen beveiliging op knipoog_dicht.gif

Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, Shenmue, Shenmue 2, Rez, Soul Calibur, en... tja... ik heb vooral Sonic Adventure 2 kapot gespeeld knipoog_dicht.gif

edit: letterlijk, ik heb alweer de 3e versie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Of branden, want er zit geen beveiliging op
knipoog_dicht.gif

Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, Shenmue, Shenmue 2, Rez, Soul Calibur, en... tja... ik heb vooral Sonic Adventure 2 kapot gespeeld
knipoog_dicht.gif

edit: letterlijk, ik heb alweer de 3e versie

Ik heb er twee spindels bij gekregen met een game of 50, maar het meeste wat er tussenzit is slecht werkende troep. Persoonlijk hou ik wat meer van origineel met mooi hoesje en boekje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid