Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:26:43 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Och, UT is net lasergamen of paintballen.

Maar dan goedkoper en minder vermoeiend.

Maar bij UT kun je gemakkelijker campen of spamkillen. En dat is zo stupido. Dus tja, alles heeft zijn voordelen. Wie weet dat je bij UT 2007 heel leuke opties hebt.

Maar al bij al, zie ik er geen problemen in om gewelddadige games speelt. Je speelt niet om te doden, maar om de punten. Als je die realiteit uit het oog verliest, moet je wel kappen, want dan wordt het gevaarlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:30:38 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

Maar al bij al, zie ik er geen problemen in om gewelddadige games speelt. Je speelt niet om te doden, maar om de punten. Als je die realiteit uit het oog verliest, moet je wel kappen, want dan wordt het gevaarlijk.

En voor de punten dood je. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32:01 schreef Eli7 het volgende:

[...]

En voor de punten dood je.
puh2.gif

Tja dat is waar. Maar wat is je doel: doden of punten? Ik denk toch dat gezonde mensen voor punten gaan. En daar zie ik de problemen niet van.

Je wordt trouwens wel meer een teamplayer door deze games. En je strategisch inzicht zal ook vergroot worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm ik zou mijn kind geen UT laten spelen als het nog klein is. Voor volwassenen, oudere tieners enzo is het geen probleem, die zien het verschil wel tussen een pixelbergje (ok polygonen) en een echt mens. Als het echt ziek is, zoals Manhunt, waarbij mensen worden gemarteld enzo, gaat het me te ver. Imo is het niet goed als je dat soort games wilt spelen, enkel om het extreme geweld.

Voor geestelijk gezonde mensen zijn shooters e.d. geen probleem, labiele personen kunnen door een gewelddadige game, film, of opruiende muziek over het randje gaan. Het echte probleem is dan niet die druppel maar de bijna volle emmer...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55:24 schreef SilverUnicorn het volgende:

Blije games zijn cool! Vooral Animal Crossing en alles van Mario
big-smile.gif

Jazeker, blije games zijn het helemaal.puh2.gif Ik heb alleen al jaren geen Nintendo-console meer gehad.puh2.gif Ik heb erover gedacht om een DS aan te schaffen maar tot nu toe is het er niet van gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben sinds al een aardig tijdje redelijk verslingerd aan....runescape widegrin.gifworshippy.gifwidegrin.gif ,weet het, heel slecht, maar het is gewoon een heel leuk spelletje om te doen terwijl je zit te credib'len puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 23:46:13 schreef Dante het volgende:

[...]

Kijk! Iemand met verstand
puh2.gif

Animal Crossing is zooo stoer
widegrin.gif

Haha ja, cool spel hé! In mijn dorpje (Tortuga) is het nu Acorn Festival dus ik ben de hele dag bezig om eikeltjes te verzamelen. Ik krijg er allemaal paddestoelmeubilair voor terug, ik mag wel een aparte kamer bij laten bouwen om het in kwijt te kunnen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:31:01 schreef SilverUnicorn het volgende:

[...]

Haha ja, cool spel hé! In mijn dorpje (Tortuga) is het nu Acorn Festival dus ik ben de hele dag bezig om eikeltjes te verzamelen. Ik krijg er allemaal paddestoelmeubilair voor terug, ik mag wel een aparte kamer bij laten bouwen om het in kwijt te kunnen
knipoog_dicht.gif

Ik heb laatst een shark (de grote big-smile.gif) gevangen, ik was zo blij ^^

Samengevoegde post 15-10-2006 11:48:23:

Quote:
Op zondag 15 oktober 2006 11:43:28 schreef SilverUnicorn het volgende:

Maakt dat wat uit dan???

Ja, tijdens je werk kan je niet zomaar WoW opstarten toch? engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh op die fiets. Dan neem je toch gewoon je DS mee? puh2.gif Doe ik wel tijdens colleges die erg saai zijn... Slecht hé knipoog_dicht.gif

Ik heb twee keer een haai gevangen, een hamerhaai en nog één, ik weet alleen niet meer hoe die heet. Heb jij al een tarantula? Ik word steeds gebeten door die beesten!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

kijk kijk

Gamen tegen honger

Kinderen via een game bewust maken van de honger in de wereld. Het is een idee van het Wereldvoedselprogramma (WVP) dat het eerste humanitaire game heeft uitgebracht. Food Force , zo heet het spel, kan gratis gedownload worden en is beschikbaar in het Frans, Engels, Italiaans, Pools en Japans.

In het spelletje kom je op een eiland in volle oorlog terecht. In moeilijke omstandigheden moet je op zoek gaan naar mensen in nood. Het doel is om - met een beperkt budget - zoveel mogelijk mensen te eten te geven. De Engelse versie van Food Force , die begin dit jaar verscheen, had wereldwijd een enorm succes en werd al door 5 miljoen mensen in 189 landen gedownload. (dsa)

www.food-force.com

link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:
Op woensdag 06 december 2006 17:34:30 schreef Thijs het volgende:

Ah inderdaad dat is een beter topic
smile.gif

Samengevoegde post 06-12-2006 17:59:11:

Om maar even ontopic te posten: de enige game die ik regelmatig speel is Fifa Street 2

Ik heb dat spel sinds kort ook voor de PSP. Wel lachen, alleen de psp-versie staat gelijk aan fifa street 1 voor de ps2.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid