Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb Fable: the Lost Chapters op Xbox. Viel me zwaar tegen, maarja KoTOR viel me ook al tegen. Halo 2 viel tegen. Half-Life 2 viel tegen. God of War viel tegen. MGS 2 viel tegen.

Eigenlijk vallen de laatste paar jaren alle games tegen (die ik heb gespeeld), misschien verwachtte ik van deze generatie te veel na een spetterende start met Halo en Morrowind... sindsdien is het imo alleen maar slechter geworden.

Vroegah was gamen veel leuker, al kan dat ook liggen aan het (argh!) volwassen worden oid. Van mijn Dreamcast heb ik veel meer plezier gehad dan van de current-gen consoles.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Light Jr. dan zal jij je wel prima kunnen vermaken met de Wii denk ik. Aangezien je daarmee klassiekers van de NES, SNES, N64, Megadrive en nog een kunt downloaden en spelen (dat kan nu ook op de pc, maar dat is niet legaal en speelt lang niet zo fijn).

Ik vermaak me verlopig wel met mijn DS met old school games als Sonic rush, New super Mario bros, Mario 64, Mario kart en Starfox. Maar ik kan haast niet wachten tot de Wii uitkomt. Geen geweldige gfx maar als het goed is wel goede gameplay.

Edit: Nou was de Dreamcast wel een juweeltje van de bovenste plank die natuurlijk moeilijk te overtreffen was. En die kun je zo nu en dan toch nog even uit de kast trekken om weer te genieten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 09 oktober 2006 19:40:18 schreef Thorgrem het volgende:

Light Jr. dan zal jij je wel prima kunnen vermaken met de Wii denk ik. Aangezien je daarmee klassiekers van de NES, SNES, N64, Megadrive en nog een kunt downloaden en spelen (dat kan nu ook op de pc, maar dat is niet legaal en speelt lang niet zo fijn).

Ik vermaak me verlopig wel met mijn DS met old school games als Sonic rush, New super Mario bros, Mario 64, Mario kart en Starfox. Maar ik kan haast niet wachten tot de Wii uitkomt. Geen geweldige gfx maar als het goed is wel goede gameplay.

Edit: Nou was de Dreamcast wel een juweeltje van de bovenste plank die natuurlijk moeilijk te overtreffen was. En die kun je zo nu en dan toch nog even uit de kast trekken om weer te genieten?

Precies knipoog_dicht.gif ! Niet aanwezig in de kast? Geen nood, MP biedt uitkomst! Althans, voor mij wel knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:13:31 schreef michielstroo het volgende:

pff...ik mag geeneens schietspellen spelen...Ik ben vijftien man, ik kan wel tegen zoiets.

Mijn ouders denken dat ik dan opeens heel anders over mensen ga denken:S

I DONT THINK SO

Mijn ouders hebben liever ook niet dat ik shooters speel, maar dan kom ik met excuses dat het goed is, want je leert in een team spelen etc. etc.

Maar mijn ouders zien de zaken gewoon anders dan dat ik ze zie, and that's a problem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:31:28 schreef Michie23 het volgende:

Ik speel alleen maar Pro Evolution Soccer

Neeeeeeee hamer.gif

Niet PES. FIFA FTW!! Maar ach ja, footygames zijn wel cool.

Ik zelf speel echt serieus van alles. Maar dat komt ook door het vrijwilligerswerk wat ik doe. Dan krijg je wel eens wat games opgestuurd. Een puzzelspel zou ik bijvoorbeeld nooit kopen, maar als je het krijgt is het natuurlijk wel leuk big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:41:41 schreef Eli7 het volgende:

[...]

Volgens mij gaat het niet meer goed komen met deze wereld...
noparty.gif

UT is echt leuk man

Vooral als je zo'n relaxte baas hebt op je stage dat je gewoon mag spelen tijdens het werk, zelfs mensen mag uitnodigen om mee te spelen die toevallig net de winkel binnenlopen widegrin.gif

(dat was dus mijn vorige stage puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:28:41 schreef Mark1987 het volgende:

[...]

UT is echt leuk man

Vooral als je zo'n relaxte baas hebt op je stage dat je gewoon mag spelen tijdens het werk, zelfs mensen mag uitnodigen om mee te spelen die toevallig net de winkel binnenlopen
widegrin.gif

(dat was dus mijn vorige stage
puh2.gif
)

Oh dat is vet. Ik speel UT eigenlijk alleen thuis. Op school is het zo moeilijk met de mediatheek secretaressen. Bij informatica konden we gelukkig wel Quake spelen. Je moest toch wat big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:36:07 schreef Mark1987 het volgende:

Haha, dat ken ik wel ja.. mini quake in het openleercentrum spelen
widegrin.gif

en dan snel afsluiten als de beheerder langs loopt natuurlijk...

Tja of je had een boss-mode. Als de beheerder langs komt, snel een toetsencombinatie inklikken en je zit een wordpad-gevalletje. Gaat hij weer terug, dan speel je weer lekker verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:28:41 schreef Mark1987 het volgende:

[...]

UT is echt leuk man

Vooral als je zo'n relaxte baas hebt op je stage dat je gewoon mag spelen tijdens het werk, zelfs mensen mag uitnodigen om mee te spelen die toevallig net de winkel binnenlopen
widegrin.gif

(dat was dus mijn vorige stage
puh2.gif
)

Maar als onze lieve Ann ook al UT gaat spelen, dan gaat er toch echt iets fout vind ik...

Ik speel het lekker niet. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01:58 schreef Eli7 het volgende:

[...]

Maar als onze lieve Ann ook al UT gaat spelen, dan gaat er toch echt iets fout vind ik...

Ik speel het lekker niet.
puh2.gif

Wat vind jij verkeerd aan het spel dan? En graag wel duidelijke argumenten en niet zo van, het is verkeert, want daar kan niemand wat mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28:08 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende:

[...]

Wat vind jij verkeerd aan het spel dan? En graag wel duidelijke argumenten en niet zo van, het is verkeert, want daar kan niemand wat mee.

Hehe, het is vooral vanwege het idee dat lieve meisjes nu ook al iedereen gaan neerknallen. knipoog_dicht.gif

En verder vind ik het voor mezelf niet zo nuttig om voor mijn lol mensen neer te knallen. Zie er ook niet heel erg de lol van in en daarbij vind ik het niet echt een neutraal spel. Dus daarom voor mij niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18:38 schreef Eli7 het volgende:

[...]

Hehe, het is vooral vanwege het idee dat lieve meisjes nu ook al iedereen gaan neerknallen.
knipoog_dicht.gif

En verder vind ik het voor mezelf niet zo nuttig om voor mijn lol mensen neer te knallen. Zie er ook niet heel erg de lol van in en daarbij vind ik het niet echt een neutraal spel. Dus daarom voor mij niet.

Och, UT is net lasergamen of paintballen.

Maar dan goedkoper en minder vermoeiend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid