Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

Quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:53:50 schreef Linkin-Liz het volgende:

[...]

Die wil ik ook nog hebben, maar hij kost nog steeds 60 euro..
nosmile.gif
MarioParty 4 en 5 heb ik allang. Nu nog een Nintendo 64 krijgen en dan kan ik die eerdere ook halen en spelen.

Mario ruleert.
party.gif

Mijn broertje koopt de meeste spellen, dus daar heb ik mooi mazzel bij smile.gif En gelukkig hebben we een Nintendo-verslaafd buurjochie van wie we vaak spelletjes lenen, zoals MP6!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja ik, maar een stuk minder dan vroeger.

Ik heb wat meer met rpg...

FPS deed ik wel, maar nu een stuk minder. Die spellen lijken nogal erg op elkaar. Ik had hoop in halflife2, maar die vond ik tegen vallen. Startrek games vind ik trouwens erg leuk.

RTS idem, Ik vond de C&C games leuk, maar daar hoor ik maar weinig meer over. En die laatste vind ik een stuk minder leuk. Geef mij maar red allert.

Lijkt me ook leuk als ze weer eens een nieuwe warcraft gaan maken (wow is me te duur en is tevens een rpg)

Ben wel benieuwd naar battle for ME 2.

TBS? Wat is dat?

Sport spellen trekken me minder.

RPG trekt me vooral.

Ik denk er zelfs over om voor Oblivion een xbox360 te gaan kopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat ik mij als vrouw eens even in deze discussie mengen...

Ik vind gamen best leuk, maar het hoeft niet allemaal shiet-dood schiet-dood te zijn. Tomb Raider vind ik cool, vooral de eerste vijf, omdat de besturing daar zo soepel gaat, en Age of Empires natuurlijksmile.gif Sims, en ik heb ook veel Grim Fandango gespeeld, da's zo'n spel waar je niet dood kan gaan(je bent al dood, duh) en gewoon rondlopen en oplossingen moet zoeken. Echt een aanrader!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb AoE 3 geinstalleerd staan, vond ik AoE 1 al irritant door de beperking in maximale units, vind ik AoE 3 veel te traag verlopen.

WarCraft 3 is een superspel, ik moet nog gaan kijken naar World Of WarCraft, maar denk dat het nog beter is. Verder ben ik van de strategie spellen, maar daar zijn er steeds minder van op de markt lijkt het wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:37:46 schreef EaGeL klompje het volgende:

ja ik own ja en die naam vin ik eigelijk nie soveel uitmake as je maar weet wat ik bedoel en dat leek me hier geen probleem en jij sgrijf het ook niet helemaal goed het is 'battlefield2 modern combat niet battlefield modern combat

Als jij zo ownt ben ik wel benieuwd wat je hoogste rank is op BFMC. Wel eens een pro-clan verslagen met je eigen clan? Of zit je niet in een clan?

Het is Battlefield Modern Combat sleepey.gif

Geen 2, het is het eerste console-deel, vandaar. Zie het meer als een uitbreiding.

P.S. Zie jij hier ergens een 2 staan???

v.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:37:46 schreef EaGeL klompje het volgende:

ja ik own ja en die naam vin ik eigelijk nie soveel uitmake as je maar weet wat ik bedoel en dat leek me hier geen probleem en jij sgrijf het ook niet helemaal goed het is 'battlefield2 modern combat niet battlefield modern combat

*kuch*

Link naar bericht
Deel via andere websites

how bout this?http://shop.gameplay.co.uk/images/Products/PT1436_box.jpg

ok ik ben een majoor maar da kom ook maar door me score 5477 op het moment 93ppu (punte per uur as je da nog nie wist) en 11 medailes

zit in de EaGeL clan maar das nog nie egt een pro clan ben erin gegaan omdat ik er ook op hardware online arenas in zit heb best een goeie band met hun dus vandaar

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid