Zion13 0 Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 @Thorgrem: In GTA 2 zijn er nog steeds Kill Frenzy's. Zoals 80 ventjes in de fik steken binnen een bepaalde tijd of en aantal auto's overrijden met een tank, etc. @Nunc: Worms 2 is echt übervet, Civilization 2 was ook echt een leuk tijdverdrijf. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2008 Quote: Op woensdag 26 maart 2008 19:04:15 schreef Thorgrem het volgende: Volgens deze lijst is dit spel nog niet verschenen: link Handig lijstje, thanks! Hm, ondanks dat Pop 'n Twinbee (nog) niet uit is, staan er wel heel veel andere stoere spellen op. Dat wordt feest als hier een Wii staat... Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 En we gaan weer aan de bak! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 De eerste C&C vond ik geweldig. De eerste Red Alert was ook prima. Daarna vond ik het echter meer van het zelfde. (de Warcraft RTS games hebben mij in die tijd meer geboeid) Maar laat als je hem gespeeld hebt even weten hoe je hem vind. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Je krijgt een serial voor de beta van Red Alert 3 erbij, dus dat is al reden genoeg Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2008 Quote: Op donderdag 27 maart 2008 14:55:11 schreef Thorgrem het volgende: De eerste C&C vond ik geweldig. De eerste Red Alert was ook prima. Daarna vond ik het echter meer van het zelfde. (de Warcraft RTS games hebben mij in die tijd meer geboeid) Ik vond juist de warcraft rts games veel van het zelfde. Met name in de spellen zelf. (Niet dat het mij weerhield te spelen, dat terzijde) Van Red Alert II vond ik het speeltempo wel lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Ik ben momenteel helemaal into Tribalwars (www.tribalwars.nl) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op vrijdag 28 maart 2008 01:23:05 schreef Mr. Emilio het volgende: Ik ben momenteel helemaal into Tribalwars (www.tribalwars.nl) Ik speel het ook, ik zit op server 6. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2008 Quote: Op donderdag 27 maart 2008 14:55:11 schreef Thorgrem het volgende: De eerste C&C vond ik geweldig. De eerste Red Alert was ook prima. Daarna vond ik het echter meer van het zelfde. (de Warcraft RTS games hebben mij in die tijd meer geboeid) Maar laat als je hem gespeeld hebt even weten hoe je hem vind. Starcraft was geniaal Verder vind ik TS van de C&C serie nog steeds het leukst. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik speel nu Assassin's Creed, Frontlines: Fuel of War en heb net Turning Point: Fall of Liberty uitgespeeld. Gebruiken jullie wel is trainers? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Op het moment speel ik veel Pro Evolution Soccer 8, Spider-Man 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 op de PS2. Ik heb ook net in een paar uurtjes Pirates of the Caribbean; At World's End uitgespeeld. Verder ben ik ook weer into Dungeon Keeper I & II. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Quote: Op donderdag 03 juli 2008 14:48:29 schreef Lord Voldemort het volgende: Op het moment speel ik veel Pro Evolution Soccer 8, Spider-Man 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 op de PS2. Ik heb ook net in een paar uurtjes Pirates of the Caribbean; At World's End uitgespeeld. Verder ben ik ook weer into Dungeon Keeper I & II. PES rules Ik speel laatste tijd op de Wii Fifa2008, mario&Sonic op de ol. spelen, wii-sports enz Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Quote: Op donderdag 03 juli 2008 14:48:29 schreef Lord Voldemort het volgende: Op het moment speel ik veel Pro Evolution Soccer 8, Spider-Man 3 en Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3 op de PS2. Ik heb ook net in een paar uurtjes Pirates of the Caribbean; At World's End uitgespeeld. Verder ben ik ook weer into Dungeon Keeper I & II. Dat van Pirates of the Caribbean doe je wel aardig. Prince of Persia en Paganitzu heb ik vroeger zo oneindig veel gespeeld. En wat te denken van het altijd interessante spel Supaplex. Maar voor mij is Donkey Kong veruit het meest verslavende spel ooit geweest. Daar speelde ik zo tot 2 uur in de nacht mee. Geweldig. En dat bleef voor mij ook een hele poos mooi om te spelen. Tegenwoordig speel ik niet zo veel meer. Af en toe nog een potje tennis en Fifa 2008 en Pro Evolution Soccer 2008 ook nog wel is, maar dat stelt allemaal vrij weinig meer voor. Fifa 1998 of 1999 ( ik weet het niet meer precies ) was altijd wel leuk. Het in de zaal spelen om dan met oneindig hoge scores te eindigen. 105 - 100 bijvoorbeeld. En de Tony Hawk's zijn wel leuk, maar meer om met anderen te spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Quote: Op donderdag 03 juli 2008 15:03:06 schreef Kluivertnr1 het volgende: [...] Dat van Pirates of the Caribbean doe je wel aardig. Prince of Persia en Paganitzu heb ik vroeger zo oneindig veel gespeeld. En wat te denken van het altijd interessante spel Supaplex. Maar voor mij is Donkey Kong veruit het meest verslavende spel ooit geweest. Daar speelde ik zo tot 2 uur in de nacht mee. Geweldig. En dat bleef voor mij ook een hele poos mooi om te spelen. Tegenwoordig speel ik niet zo veel meer. Af en toe nog een potje tennis en Fifa 2008 en Pro Evolution Soccer 2008 ook nog wel is, maar dat stelt allemaal vrij weinig meer voor. Fifa 1998 of 1999 ( ik weet het niet meer precies ) was altijd wel leuk. Het in de zaal spelen om dan met oneindig hoge scores te eindigen. 105 - 100 bijvoorbeeld. En de Tony Hawk's zijn wel leuk, maar meer om met anderen te spelen. Aaaah, die goede oude tijd toen de voetballers er allemaal hetzelfde uitzagen en je kon scoren door voor de keeper te gaan staan terwijl hij de bal weg trapte. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Quote: Op donderdag 03 juli 2008 16:07:30 schreef Lord Voldemort het volgende: [...] Aaaah, die goede oude tijd toen de voetballers er allemaal hetzelfde uitzagen en je kon scoren door voor de keeper te gaan staan terwijl hij de bal weg trapte. Die tijd idd. Eerlijk is eerlijk, daarna is er niet meer zo'n goed voetbalspel geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Fifa '96 op de Sega MegaDrive was de laatste voetbal game die ik echt gespeeld heb. Was wel zeer vermakelijk. Momenteel speel ik eigenlijk enkel nog Lord of the Rings Online, en zo heel af en toe een potje Mario Kart op de Wii. Link naar bericht Deel via andere websites
Gauk 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Net Assassin's Creed en Gta4 uitgespeeld beide top games! Link naar bericht Deel via andere websites
churchfield 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 gta 4, lijkt me ook vet en assasins creed, maarja moet ik eerst een andere pc aanschaffen, heb nog een single core. trouwens, games die ik nu nog speel, zijn. hellgate london the witcher company of heroes-opposing fronts gothic III bioshock starwars-knights of the old republic dracula-origin sommige zijn wat oud, maar mijn pc trekt het. Link naar bericht Deel via andere websites
Gauk 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 * Gauk heeft een xbox 360 Maar kotor blijft gaaf! Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Football Manager 2008, vandaag gekocht en vanaf vandaag (weer) verslaafd aan deze serie Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Quote: Op donderdag 03 juli 2008 22:56:16 schreef Groninger het volgende: Football Manager 2008, vandaag gekocht en vanaf vandaag (weer) verslaafd aan deze serie * Mister_L heeft em al een tijdje en is er ook moeilijk achter weg te slaan Zit nu ergens in 2013 ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ik moet nog even oefenen, heb 5 wedstrijden gespeeld en alle 5 verloren :S Na SimCity is dit wel ongeveer de meeste vette game die er is. Heb hier vroeger echt weken aan besteed. Kabba Samura, Saviola en Kim Kallstrom waren altijd mijn toppertjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Quote: Op donderdag 03 juli 2008 23:00:04 schreef Groninger het volgende: Ik moet nog even oefenen, heb 5 wedstrijden gespeeld en alle 5 verloren :S Na SimCity is dit wel ongeveer de meeste vette game die er is. Heb hier vroeger echt weken aan besteed. Kabba Samura, Saviola en Kim Kallstrom waren altijd mijn toppertjes. Het is ook goed om te scouten bij eerste divisie clubs Heb in het tweede sieozne dat ik speelde 2 spelers overgenomen van (ik dacht) FC Emmen en Fortuna Sittard en die zijn nu uitgegroeid tot Europese topspelers met een vaste plek in het Nederlands elftal. Heb ze overgenomen toen ze 16 jaar ofzo waren. Verder heb ik Sneijder en van de Vaart op mn middenveld Plus Akinfeev op het doel, één van de betere keepers in het spel. Lulinha is ook een aanrader. IS in het begin van het spel nog jong, maar als hij genoeg speeltijd krijgt als invaller of dmv verhuur, dan wordt het een hele goeie! Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Maar ook die spelertjes helpen mij niet direct aan een overwinning. Bij FM gaat het vooral om de taktiek die je gebruikt en dát gedeelte heb ik nog niet helemaal onder de knie. En daarbij komt dat ik nog even moet wennen aan de nog uitgebreidere opties die je hebt. 4 jaar uit het FM/CM wereldje werk je niet in 2 uur weg Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Quote: Op vrijdag 04 juli 2008 08:41:56 schreef Groninger het volgende: Maar ook die spelertjes helpen mij niet direct aan een overwinning. Bij FM gaat het vooral om de taktiek die je gebruikt en dát gedeelte heb ik nog niet helemaal onder de knie. En daarbij komt dat ik nog even moet wennen aan de nog uitgebreidere opties die je hebt. 4 jaar uit het FM/CM wereldje werk je niet in 2 uur weg Nee dat duurt wel ffies ja Zie profiel* Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten