Flawless victory 605 Geplaatst 13 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2023 Beste mensen, Ik werd er door een attente medeforummer op gewezen dat de fliekotrollen een clone account van mijn account hebben gemaakt. Dat kan door bijvoorbeeld van de l in mijn naam een hoofdletter i te maken. Zoals iedereen wel weet is iets soortgelijks al eerder uitgehaald bij “Dat beloof ik”. De fliekotrol neemt ook je avatar over. Monachos, Ricky Tjin en Hopper reageerden hierop 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 13 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2023 Ik tuinde er ook al even in. Tip: laat iedereen even kijken naar de registratiedatum. De accounts van de Fliekotrollen zijn slechts een paar uur oud. Monachos en Ricky Tjin reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 13 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2023 Flieko heeft zeker nooit Exodus 20:16 gelezen. Monachos, Flawless victory en Ricky Tjin reageerden hierop 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) @Monachos uit pieteit met de fliekotrollen heb ik mijn reactie per PB gestuurd. Leuk dat je meedoet op credible. 21 oktober 2023 bewerkt door Flawless victory Ricky Tjin en Monachos reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 119 Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 3 uur geleden zei Monachos: 'Flieko' (of hoe hij ook mag heten) heeft weer een nieuw account aangemaakt en als naam heeft hij dit keer gekozen voor mijn persoonlijke voor- en achternaam. Ik heb @sjako een pb gestuurd met het verzoek dit account te bannen. Ik lees je bijdragen met grote interesse. Veel kennis en een open mind. Ik mag dat wel. Hopelijk ben je hier “to stay”. Monachos reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 4 uur geleden zei Monachos: 'Flieko' (of hoe hij ook mag heten) heeft weer een nieuw account aangemaakt en als naam heeft hij dit keer gekozen voor mijn persoonlijke voor- en achternaam. Ik heb @sjako een pb gestuurd met het verzoek dit account te bannen. De Heere die jij niet mag zegt het volgende over Zijn dienstknecht @Flieko die Hij zeer waardeert. Hij is mijn instrument om jullie te vernietigen zegt de Heere uit wiens mond het tweesnijdend zwaard komt. Hij zal op zijn plaats blijven bestaan, zegt de Heere. Ik ben de Heere: Beste @Flieko, weet dat Ik de trollen heb gemaakt en dat de trol in Mijn karakter zit, U zult grotere werken doen dan ik heb gedaan, trol er maar op los, Ik ben de Heere. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 De valse beschuldigingen vliegen hier over het forum. De supertrol heeft inmiddels genoeg informatie om de tekst: Wee u, schriftgeleerden en Farizeeën, huichelaars, want u bent als de witgepleisterde graven, die vanbuiten wel mooi lijken, maar van binnen zijn ze vol doodsbeenderen en allerlei onreinheid. Zo lijkt u ook wel vanbuiten rechtvaardig voor de mensen, maar vanbinnen bent u vol huichelarij en wetteloosheid. In het kwadraad te overtreffen. Zie de Heere. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 2 november 2023 Rapport Share Geplaatst 2 november 2023 27 minuten geleden zei Monachos: Dat zegt de Heer helemaal niet, dat zeg jij. Het spijt me om te moeten constateren dat wat jij hier omschrijft als 'de Heere', jouw schizofrenie lijkt te zijn die weer opspeelt. Je hebt zelf ooit medegedeeld hier aan te hebben geleden en er van te zijn genezen. Door dit soort uitingen, waarin je meent namens de Heer te spreken, heb ik grote twijfels bij je vermeende genezing. Jij (dus niet de Heer) waardeert Flieko omdat hij jou blijkbaar heeft weten in te palmen. Jammer. Als je in staat was geweest geesten te onderscheiden zou je Flieko zien voor wat hij is. Modestus, ik was je vriend, je trapt er in, de satan is niet je vriend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 3 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2023 (bewerkt) 22 uur geleden zei Monachos: 'Flieko' (of hoe hij ook mag heten) heeft weer een nieuw account aangemaakt en als naam heeft hij dit keer gekozen voor mijn persoonlijke voor- en achternaam. Ik heb @sjako een pb gestuurd met het verzoek dit account te bannen. Jammer dat flieko niet gewoon normaal meedoet aan inhoudelijke gesprekken maar zich verlaagt tot dit soort acties. 3 november 2023 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 3 november 2023 Rapport Share Geplaatst 3 november 2023 Het is belangrijk dat de transgendergeest verslagen wordt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 3 november 2023 Rapport Share Geplaatst 3 november 2023 Graag gedaan, maar dit is wel een probleem. Hem zo snel mogelijk blokkeren is de enige optie. Maar het is wel een zoekplaatje. Petra., Flawless victory, HJW4 en 1 andere reageerden hierop 4 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 3 november 2023 Rapport Share Geplaatst 3 november 2023 7 uur geleden zei Barnabas: Het is belangrijk dat de transgendergeest verslagen wordt. Dat zal toch ook gebeuren? Met of zonder onze hulp. Belangrijker is u er niet mee te verbinden, zelfs niet door ermee in conflict te gaan. Het sterkt die ideologie. Hoe fanatieker men zich er tegen verzet, hoe sterker hun verdediging wordt. Vijanden sterken elkaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 12 uur geleden zei Fundamenteel: Dat zal toch ook gebeuren? Met of zonder onze hulp. Belangrijker is u er niet mee te verbinden, zelfs niet door ermee in conflict te gaan. Het sterkt die ideologie. Hoe fanatieker men zich er tegen verzet, hoe sterker hun verdediging wordt. Vijanden sterken elkaar. Je moet ze uitlachen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 4 minuten geleden zei Barnabas: Je moet ze uitlachen. En wat rendeert dat? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 15 minuten geleden zei Fundamenteel: En wat rendeert dat? Ik heb er net een discussie over geopend in "christen zijn vandaag" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 12 uur geleden zei Monachos: Als ik jou was zou ik prioriteit geven aan mijn eigen geestelijke gezondheid en me niet zo druk maken om alles wat er in de wereld gaande is waar je niet direct invloed op uit kan oefenen. Op een christelijk internetforum typen dat 'de transgendergeest verslagen moet worden' zet niet bepaald zoden aan de dijk. Je beweert in een openbaar toegankelijk getuigenis te zijn genezen van schizofrenie maar je laatste paar uitingen doen mij in elk geval een vraagteken zetten bij die vermeende genezing. Ik bedoel dit niet onaardig, ik hoop dat je hier nog steeds iets van ondersteuning bij hebt. Bedankt psychiater. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 34 minuten geleden zei Barnabas: Ik heb er net een discussie over geopend in "christen zijn vandaag" Ik denk niet dat het de juiste weg is. Tijd brengt wel raad. Intussen is het beter op individueel vlak een uitweg te bereiken, want dat het hier gaat instorten ziet iedereen met een beetje boerenverstand. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ik denk niet dat het de juiste weg is. Tijd brengt wel raad. Intussen is het beter op individueel vlak een uitweg te bereiken, want dat het hier gaat instorten ziet iedereen met een beetje boerenverstand. Zo de Heere wil zal het een gezond discussieforum worden. De transgenders proberen hun invloed via media uit te breiden maar de werkelijke oplossing voor geluk is de individuele omgang met vrienden thuis voor de haard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 1 minuut geleden zei Barnabas: Zo de Heere wil zal het een gezond discussieforum worden. De transgenders proberen hun invloed via media uit te breiden maar de werkelijke oplossing voor geluk is de individuele omgang met vrienden thuis voor de haard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 Op 2-11-2023 om 20:39 zei Monachos: Modestus is iemand anders Chiel. Ik ken je niet persoonlijk dus we zijn nooit vrienden geweest. Ik baseer mijn woorden op de woorden die jij hier uit. En omdat je namens de Heer meent te spreken concludeer ik dat je niet helder bent in je denken. Wanneer je mijn vriend wil zijn en je met mij bezig wil houden is het beter mijn persoon erbuiten te houden en je te beperken tot onpersoonlijke discussie alwaar het forum voor bedoeld is. Wanneer het lukt om op onderwerpen een aangename discussie te voeren over de Heere Jezus dan kunnen we daarna zien wat we aan elkaar hebben. 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat was een echte clown ja. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HJW4 119 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 1 minuut geleden zei Barnabas: Wanneer je mijn vriend wil zijn ……..is het beter mijn persoon erbuiten te houden Dat klopt, zo werkt vriendschap Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 4 minuten geleden zei Barnabas: Wanneer je mijn vriend wil zijn en je met mij bezig wil houden is het beter mijn persoon erbuiten te houden en je te beperken tot onpersoonlijke discussie alwaar het forum voor bedoeld is. Wanneer het lukt om op onderwerpen een aangename discussie te voeren over de Heere Jezus dan kunnen we daarna zien wat we aan elkaar hebben. Dat was een echte clown ja. Queen was nog zo'n epische groep, queer as hell. Maar verrekt goeie muziek. Verzet is zinloos Barnabas, wordt geen speelbal van the narrative, maar buig ze naar uw voordeel. Het is trouwens door échte transgenders hun kant steeds meer te horen, dat mijn respect voor hen groeide. Zij erkennen dezelfde problemen die ik hier poogde te benoemen. Er dan de spot mee drijven zou het debat geheel ondergraven. Wees geen leftard. Een christen hoeft de waarheid niet eens te verdedigen, ze staat op zichzelf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Queen was nog zo'n epische groep, queer as hell. Maar verrekt goeie muziek. Verzet is zinloos Barnabas, wordt geen speelbal van the narrative, maar buig ze naar uw voordeel. Het is trouwens door échte transgenders hun kant steeds meer te horen, dat mijn respect voor hen groeide. Zij erkennen dezelfde problemen die ik hier poogde te benoemen. Er dan de spot mee drijven zou het debat geheel ondergraven. Wees geen leftard. Een christen hoeft de waarheid niet eens te verdedigen, ze staat op zichzelf. Vreselijk. UItlachen dus. Maar wanneer men er toe komt om serieus te blijven is het mogelijk om in discussie te gaan. Maar dan moet wel blijken dat men wil luisteren en niet komt om alleen de eigen visei op te dringen. De waarheid verdedigen, lijkt mij gezond om niet alles op je te nemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 1 minuut geleden zei Barnabas: Vreselijk. UItlachen dus. Maar wanneer men er toe komt om serieus te blijven is het mogelijk om in discussie te gaan. Maar dan moet wel blijken dat men wil luisteren en niet komt om alleen de eigen visei op te dringen. De waarheid verdedigen, lijkt mij gezond om niet alles op je te nemen. Ik begin mij al schuldig te voelen dat ik anderen eventueel aangestoken heb. Het mag nooit de bedoeling zijn elkaar uit te lachen Barnabas. Steek uw licht aan en bezout de geest om te ontdooien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Barnabas 178 Geplaatst 4 november 2023 Rapport Share Geplaatst 4 november 2023 (bewerkt) Uitlachen is gezond. Een gezond effect is dat zij die het niet kunnen aan het denken worden gezet en uitgedaagd worden om het goed te doen. Elia was op de berg Karmel en hij had het aan de stok met de Baäl en er waren vele Baälprofeten die door hem uitgelachen werden. In Psalm 2 staat ook dat de Heere lacht om het woelen van de heersers van de wereld en hen daarna stukslaat. Zo gek is het dus nog niet. 4 november 2023 bewerkt door Barnabas Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten