Spring naar bijdragen

Fliekotrollen maken clone accounts - meldtopic


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Monachos:

Jouw 'I don't give a fuck mentaliteit' is te merken want je blijft maar off topic doorzeuren over je 'I don't give a fuck mentaliteit'. 

Wat nou als ik ook geen fuck geef om jou en jouw 'I don't give a fuck mentaliteit'Je bent inmiddels beter op je plek op netforum.nl waar je nog indruk weet te maken op Flieko/Joshua. Misschien kun je hem verleiden mee te doen met je Mammon-aanbidding!

Het is een typische “fiep”, de volgende in de rij. In autisme/voormalig Asperger kringen komt het veel voor: het weken- tot maandenlang volledig geobsedeerd bezig zijn met één onderwerp. Vroeger de buitenlanders, tot voor kort de transgenders en nu de crypto. Het obsessieve is het vaste element erin. Onstopbaar.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Graag gedaan, maar dit is wel een probleem. Hem zo snel mogelijk blokkeren is de enige optie. Maar het is wel een zoekplaatje.

Beste mensen, Ik werd er door een attente medeforummer op gewezen dat de fliekotrollen een clone account van mijn account hebben gemaakt. Dat kan door bijvoorbeeld van de l in mijn naam een hoofd

Flieko heeft zeker nooit Exodus 20:16 gelezen.   

54 minuten geleden zei Petra.:

Je hebt dat topic laten sluiten. 

Als dat te voorbarig was... open je toch gewoon weer een nieuw crypto topic. 

 

Het is goed zo. Maar iedereen die anti crypto was staat wel mooi te kijken nu.

Ik ben onlangs via leverage op long en short gegaan, het is een hele nieuwe wereld geworden. Het wordt mijn beroep 9 op 10.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Petra.:

Succes! 

Ik hoor om me heen dat het idd. een ding is nu 

Het gaat nu inderdaad weer opwaarts. Na een slechte periode. 10k per dag zoals Fundamenteel stelt is niet realistisch. Ik heb zelf wat en in 1,5 maand is dat 100% gestegen. 10k per dag zou 300k per maand zijn….tja…..dream on.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Petra.:

Succes! 

Ik hoor om me heen dat het idd. een ding is nu 

Ja gewoon niet luisteren naar die nee zeggers. Als het naar beneden gaat kan je zelfs renderen door op short te gaan. Beste investering van de eeuw!

En thanks ;)

54 minuten geleden zei HJW4:

Het gaat nu inderdaad weer opwaarts. Na een slechte periode. 10k per dag zoals Fundamenteel stelt is niet realistisch. Ik heb zelf wat en in 1,5 maand is dat 100% gestegen. 10k per dag zou 300k per maand zijn….tja…..dream on.

Als ik gemiddeld 10 dollar per trade haal met 100 dollar en zowel opwaarts als neerwaarts trade; hoeveel rendement behaal ik dan per dag?

Doe dat maal 10 soms, hoewel ik me nu beperk tot 1 en maximum 3 coins/tokens.

10K per dag is realistisch, maar je moet wel het kapitaal hebben eerst he. :) nu heb ik (als ik wil) tot toch wel meer dan 1K per dag. Maar ik ben voorzichtig geworden omdat ik eerst ga praten met de fiscus.

Zie hoeveel in minder dan 1 minuut. Daar moest ik vroeger soms een uur voor werken. Is op 100 dollar.

 

Screenshot_20231108-203824_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei HJW4:

Open een nieuw topic als je hierover wilt discussiëren. 

Geen discussie. Gewoon om u te tonen dat alle winsten opgeteld in een weekbalans een monsterbedrag kunnen veroorzaken.

En dan hou ik me nog in en shaggle ik met kleine bedragen wegens de belastingen:)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geen discussie. Gewoon om u te tonen dat alle winsten opgeteld in een weekbalans een monsterbedrag kunnen veroorzaken.

En dan hou ik me nog in en shaggle ik met kleine bedragen wegens de belastingen:)

Het is hier een discussieforum, geen beleggerssite. Maar het is wel typisch “fiep” gedrag. Volledig in de ban zijn van één onderwerp. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei HJW4:

Het is hier een discussieforum, geen beleggerssite. Maar het is wel typisch “fiep” gedrag. Volledig in de ban zijn van één onderwerp. 

Is dat niet off topic? }-)

Volgens mij zijn er gewoon teveel kruidjes roer me niet en zeurpieten.

Show me the money!!!

Wees blij dat ik al die kennis gratis deel uit liefde voor het volk.

Wees dankbaar, geen dank je.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is dat niet off topic? }-)

Volgens mij zijn er gewoon teveel kruidjes roer me niet en zeurpieten.

Show me the money!!!

Wees blij dat ik al die kennis gratis deel uit liefde voor het volk.

Wees dankbaar, geen dank je.

 

Fiepgedrag dus…..helemaal in beslag genomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei HJW4:

Succes verder

Ik heb nog altijd genoeg aan mijn dierbaren, bezigheden en mezelf; om me niet met andere leden bezig te houden.

Zoek ook eens een hobby of zelfs een leven, dan kijk je wat minder obsesief naar een ander.

Het is hier inderdaad een discussieforum. Subjectief gelal over anderen of mij, is praat voor de vaak.

Zeuren wat off topic is, is ook off topic. Je als moderator opstellen zonder functie is zelfs narcistisch of machtsgeil gedrag, kijkt naar Bastiaan.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

@Monachos Klopt. Zolang er niet meer in mijn huid wordt gekropen, dus dat er niet meer getracht wordt zich uit te geven voor mij, reageer ik nergens meer op. Wel heb ik het gemeld bij Sjako.

Wij hebben een hele drukke week. Bijna kerst. Familiediner bij ons thuis. Ik heb wel wat beters te doen dan mij bezig te houden met duistere lieden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid