Spring naar bijdragen

Fliekotrollen maken clone accounts - meldtopic


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik werd er door een attente medeforummer op gewezen dat de fliekotrollen een clone account van mijn account hebben gemaakt. Dat kan door bijvoorbeeld van de l in mijn naam een hoofdletter i te maken.  Zoals iedereen wel weet is iets soortgelijks al eerder uitgehaald bij “Dat beloof ik”.  De fliekotrol neemt ook je avatar over.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Graag gedaan, maar dit is wel een probleem. Hem zo snel mogelijk blokkeren is de enige optie. Maar het is wel een zoekplaatje.

Beste mensen, Ik werd er door een attente medeforummer op gewezen dat de fliekotrollen een clone account van mijn account hebben gemaakt. Dat kan door bijvoorbeeld van de l in mijn naam een hoofd

Flieko heeft zeker nooit Exodus 20:16 gelezen.   

  • 2 weeks later...
3 uur geleden zei Monachos:

'Flieko' (of hoe hij ook mag heten) heeft weer een nieuw account aangemaakt en als naam heeft hij dit keer gekozen voor mijn persoonlijke voor- en achternaam. Ik heb @sjako een pb gestuurd met het verzoek dit account te bannen.

Ik lees je bijdragen met grote interesse. Veel kennis en een open mind.

Ik mag dat wel. Hopelijk ben je hier “to stay”.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Monachos:

'Flieko' (of hoe hij ook mag heten) heeft weer een nieuw account aangemaakt en als naam heeft hij dit keer gekozen voor mijn persoonlijke voor- en achternaam. Ik heb @sjako een pb gestuurd met het verzoek dit account te bannen.

De Heere die jij niet mag zegt het volgende over Zijn dienstknecht @Flieko die Hij zeer waardeert. Hij is mijn instrument om jullie te vernietigen zegt de Heere uit wiens mond het tweesnijdend zwaard komt. Hij zal op zijn plaats blijven bestaan, zegt de Heere.

Ik ben de Heere: Beste @Flieko, weet dat Ik de trollen heb gemaakt en dat de trol in Mijn karakter zit, U zult grotere werken doen dan ik heb gedaan, trol er maar op los, Ik ben de Heere.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De valse beschuldigingen vliegen hier over het forum. De supertrol heeft inmiddels genoeg informatie om de tekst: 

Wee u, schriftgeleerden en Farizeeën, huichelaars, want u bent als de witgepleisterde graven, die vanbuiten wel mooi lijken, maar van binnen zijn ze vol doodsbeenderen en allerlei onreinheid. Zo lijkt u ook wel vanbuiten rechtvaardig voor de mensen, maar vanbinnen bent u vol huichelarij en wetteloosheid.

In het kwadraad te overtreffen. Zie de Heere.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Monachos:

Dat zegt de Heer helemaal niet, dat zeg jij.

Het spijt me om te moeten constateren dat wat jij hier omschrijft als 'de Heere', jouw schizofrenie lijkt te zijn die weer opspeelt. Je hebt zelf ooit medegedeeld hier aan te hebben geleden en er van te zijn genezen. Door dit soort uitingen, waarin je meent namens de Heer te spreken, heb ik grote twijfels bij je vermeende genezing. Jij (dus niet de Heer) waardeert Flieko omdat hij jou blijkbaar heeft weten in te palmen. Jammer. Als je in staat was geweest geesten te onderscheiden zou je Flieko zien voor wat hij is.

Modestus, ik was je vriend, je trapt er in, de satan is niet je vriend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Monachos:

'Flieko' (of hoe hij ook mag heten) heeft weer een nieuw account aangemaakt en als naam heeft hij dit keer gekozen voor mijn persoonlijke voor- en achternaam. Ik heb @sjako een pb gestuurd met het verzoek dit account te bannen.

Jammer dat flieko niet gewoon normaal meedoet aan inhoudelijke gesprekken maar zich verlaagt tot dit soort acties. 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Barnabas:

Het is belangrijk dat de transgendergeest verslagen wordt.

Dat zal toch ook gebeuren? Met of zonder onze hulp. Belangrijker is u er niet mee te verbinden, zelfs niet door ermee in conflict te gaan. Het sterkt die ideologie. Hoe fanatieker men zich er tegen verzet, hoe sterker hun verdediging wordt. Vijanden sterken elkaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat zal toch ook gebeuren? Met of zonder onze hulp. Belangrijker is u er niet mee te verbinden, zelfs niet door ermee in conflict te gaan. Het sterkt die ideologie. Hoe fanatieker men zich er tegen verzet, hoe sterker hun verdediging wordt. Vijanden sterken elkaar.

Je moet ze uitlachen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Monachos:

Als ik jou was zou ik prioriteit geven aan mijn eigen geestelijke gezondheid en me niet zo druk maken om alles wat er in de wereld gaande is waar je niet direct invloed op uit kan oefenen. Op een christelijk internetforum typen dat 'de transgendergeest verslagen moet worden' zet niet bepaald zoden aan de dijk. Je beweert in een openbaar toegankelijk getuigenis te zijn genezen van schizofrenie maar je laatste paar uitingen doen mij in elk geval een vraagteken zetten bij die vermeende genezing. Ik bedoel dit niet onaardig, ik hoop dat je hier nog steeds iets van ondersteuning bij hebt.

Bedankt psychiater.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik denk niet dat het de juiste weg is. Tijd brengt wel raad. Intussen is het beter op individueel vlak een uitweg te bereiken, want dat het hier gaat instorten ziet iedereen met een beetje boerenverstand.

Zo de Heere wil zal het een gezond discussieforum worden. De transgenders proberen hun invloed via media uit te breiden maar de werkelijke oplossing voor geluk is de individuele omgang met vrienden thuis voor de haard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-11-2023 om 20:39 zei Monachos:

Modestus is iemand anders Chiel. Ik ken je niet persoonlijk dus we zijn nooit vrienden geweest. Ik baseer mijn woorden op de woorden die jij hier uit. En omdat je namens de Heer meent te spreken concludeer ik dat je niet helder bent in je denken.

Wanneer je mijn vriend wil zijn en je met mij bezig wil houden is het beter mijn persoon erbuiten te houden en je te beperken tot onpersoonlijke discussie alwaar het forum voor bedoeld is. Wanneer het lukt om op onderwerpen een aangename discussie te voeren over de Heere Jezus dan kunnen we daarna zien wat we aan elkaar hebben.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Dat was een echte clown ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Barnabas:

Wanneer je mijn vriend wil zijn en je met mij bezig wil houden is het beter mijn persoon erbuiten te houden en je te beperken tot onpersoonlijke discussie alwaar het forum voor bedoeld is. Wanneer het lukt om op onderwerpen een aangename discussie te voeren over de Heere Jezus dan kunnen we daarna zien wat we aan elkaar hebben.

Dat was een echte clown ja.

Queen was nog zo'n epische groep, queer as hell. Maar verrekt goeie muziek.

Verzet is zinloos Barnabas, wordt geen speelbal van the narrative, maar buig ze naar uw voordeel.

Het is trouwens door échte transgenders hun kant steeds meer te horen, dat mijn respect voor hen groeide. Zij erkennen dezelfde problemen die ik hier poogde te benoemen. Er dan de spot mee drijven zou het debat geheel ondergraven. Wees geen leftard. Een christen hoeft de waarheid niet eens te verdedigen, ze staat op zichzelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Queen was nog zo'n epische groep, queer as hell. Maar verrekt goeie muziek.

Verzet is zinloos Barnabas, wordt geen speelbal van the narrative, maar buig ze naar uw voordeel.

Het is trouwens door échte transgenders hun kant steeds meer te horen, dat mijn respect voor hen groeide. Zij erkennen dezelfde problemen die ik hier poogde te benoemen. Er dan de spot mee drijven zou het debat geheel ondergraven. Wees geen leftard. Een christen hoeft de waarheid niet eens te verdedigen, ze staat op zichzelf.

Vreselijk. UItlachen dus. Maar wanneer men er toe komt om serieus te blijven is het mogelijk om in discussie te gaan. Maar dan moet wel blijken dat men wil luisteren en niet komt om alleen de eigen visei op te dringen.

De waarheid verdedigen, lijkt mij gezond om niet alles op je te nemen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Barnabas:

Vreselijk. UItlachen dus. Maar wanneer men er toe komt om serieus te blijven is het mogelijk om in discussie te gaan. Maar dan moet wel blijken dat men wil luisteren en niet komt om alleen de eigen visei op te dringen.

De waarheid verdedigen, lijkt mij gezond om niet alles op je te nemen.

 

Ik begin mij al schuldig te voelen dat ik anderen eventueel aangestoken heb. Het mag nooit de bedoeling zijn elkaar uit te lachen Barnabas. Steek uw licht aan en bezout de geest om te ontdooien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uitlachen is gezond. Een gezond effect is dat zij die het niet kunnen aan het denken worden gezet en uitgedaagd worden om het goed te doen.

Elia was op de berg Karmel en hij had het aan de stok met de Baäl en er waren vele Baälprofeten die door hem uitgelachen werden. In Psalm 2 staat ook dat de Heere lacht om het woelen van de heersers van de wereld en hen daarna stukslaat. Zo gek is het dus nog niet.

bewerkt door Barnabas
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid