Spring naar bijdragen

Fliekotrollen maken clone accounts - meldtopic


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Barnabas:

UIlachen is gezond. Een gezond effect is dat zij die het niet kunnen aan het denken worden gezet en uitgedaagd worden om het goed te doen.

Neen lachen is gezond. Uitlachen is infantiel en kwetsend gedrag.

Uw roeping zou u ertoe dienen te leiden dat je hen lief hebt om als getuige van de waarheid een voorbeeld te stellen.

Reden waarom ik christen af ben, ik doe alleen maar oneer aan het geloof en ben te beïnvloedbaar om alzo een speelballetje van the narrative te worden. The narrative verspreidt zelfs "clickbait" om u op te jutten en te triggeren, wat u hartproblemen kan geven. Bijt niet en keer u af van dezen.

bewerkt door Fundamenteel
dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Graag gedaan, maar dit is wel een probleem. Hem zo snel mogelijk blokkeren is de enige optie. Maar het is wel een zoekplaatje.

Beste mensen, Ik werd er door een attente medeforummer op gewezen dat de fliekotrollen een clone account van mijn account hebben gemaakt. Dat kan door bijvoorbeeld van de l in mijn naam een hoofd

Flieko heeft zeker nooit Exodus 20:16 gelezen.   

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen lachen is gezond. Uitlachen is infantiel en kwetsend gedrag.

Uw roeping zou u ertoe dienen te leiden dat je hen lief hebt om als getuige van de waarheid een voorbeeld te stellen.

Reden waarom ik christen af ben, ik doe alleen maar oneer aan het geloof en ben te beïnvloedbaar om alzo een speelballetje van the narrative te worden. The narrative verspreidt zelfs "clickbait" om u op te jutten en te triggeren, wat u hartproblemen kan geven. Bijt niet en keer u af van dezen.

Ik heb wat toegevoegd aan de tekst hierboven om aan te tonen dat het in de bijbel staat.

Zojuist zei Monachos:

Inderdaad Barnabas. Vervelend is dat hè, als men niet wil luisteren en alleen komt om de eigen visie op te dringen? 

Voor als je je clown-schmink wil aanbrengen of gewoon even kritisch naar jezelf wil kijken:

https://www.bol.com/nl/nl/p/basic-make-up-spiegel-scheerspiegel-op-standaard-kunststof-20-x-30-cm-grijs-badkamer-kaptafel-opmaakspiegels/9300000089031107/?Referrer=NLGOOFS&utm_source=google&utm_medium=free_shopping

Nu komt de waarheid, waarom ben je hier eigenlijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Barnabas:

Ik heb wat toegevoegd aan de tekst hierboven om aan te tonen dat het in de bijbel staat.

Nu komt de waarheid, waarom ben je hier eigenlijk?

Ik blijf toch van mening dat je u ook verbindt met die geest als ge nog maar in verzet gaat. Het is beter daar niet in op te gaan en gewoon voor uzelf voorbereidingen nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-11-2023 om 20:39 zei Monachos:

Modestus is iemand anders Chiel. Ik ken je niet persoonlijk dus we zijn nooit vrienden geweest. Ik baseer mijn woorden op de woorden die jij hier uit. En omdat je namens de Heer meent te spreken concludeer ik dat je niet helder bent in je denken.

Beste Monachos, weet je dat ik een politiebadge heb?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Barnabas:

Vreselijk. UItlachen dus. Maar wanneer men er toe komt om serieus te blijven is het mogelijk om in discussie te gaan. Maar dan moet wel blijken dat men wil luisteren en niet komt om alleen de eigen visei op te dringen.

De waarheid verdedigen, lijkt mij gezond om niet alles op je te nemen.

 

Dat is hoe jij de discussie dan ook aan gaat: je luistert en dringt niet je visie op. Mooie insteek !

2 uur geleden zei Barnabas:

Vreselijk. UItlachen dus. 

Jezus is er juist voor de mensen die uitgelachen worden.

Degenen die uitlachen staan aan de andere kant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Barnabas:

Zo de Heere wil zal het een gezond discussieforum worden. De transgenders proberen hun invloed via media uit te breiden maar de werkelijke oplossing voor geluk is de individuele omgang met vrienden thuis voor de haard.

“Transgenders die hun invloed via media proberen uit te breiden”.   ???
Wil men het aantal transgenders verhogen of wil men dat het geaccepteerd wordt.    
Het is overigens een heel kwetsbaar onderwerp. Hetzelfde geldt voor onderwerpen als autisme of schizofrenie.  
Fundamenteel kreeg de helft van het forum over zich heen door zijn uitspraken en Amerikaanse haatvideo’s.  
Zijn we daar net van verlost, dan hoop ik niet dat je discussie opnieuw gaat voeren over de hoofden van een kwetsbare groep.  
 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een aantal verdachte accounts afgesloten. Het moet wel een keer ophouden. Ik vind het bijzonder kinderachtig gedrag. Het moet hier geen trollenspel worden. Verdachte accounts die onbehoorlijk gedrag vertonen worden nu zonder meer als spammer aangemerkt. Daarmee wordt je geblokkeerd en worden je bijdragen verwijderd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Breuk:

“Transgenders die hun invloed via media proberen uit te breiden”.   ???
Wil men het aantal transgenders verhogen of wil men dat het geaccepteerd wordt.    
Het is overigens een heel kwetsbaar onderwerp. Hetzelfde geldt voor onderwerpen als autisme of schizofrenie.  
Fundamenteel kreeg de helft van het forum over zich heen door zijn uitspraken en Amerikaanse haatvideo’s.  
Zijn we daar net van verlost, dan hoop ik niet dat je discussie opnieuw gaat voeren over de hoofden van een kwetsbare groep.  
 

Ik heb geen haatvideos gedeeld maar diensten die genuanceerd de zaak benaderden. Nuance is uiteraard weinigen gegeven, het waren parels voor zwijnen ja. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik heb geen haatvideos gedeeld maar diensten die genuanceerd de zaak benaderden. Nuance is uiteraard weinigen gegeven, het waren parels voor zwijnen ja. :)

Je geeft aan nu voor aan andere aanpak te kiezen en de strijd niet meer aan te gaan. Dan zullen er ook geen video’s meer verschijnen en is dit een afgesloten discussie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei sjako:

Ik heb een aantal verdachte accounts afgesloten. Het moet wel een keer ophouden. Ik vind het bijzonder kinderachtig gedrag. Het moet hier geen trollenspel worden. Verdachte accounts die onbehoorlijk gedrag vertonen worden nu zonder meer als spammer aangemerkt. Daarmee wordt je geblokkeerd en worden je bijdragen verwijderd.

Ik zie trolaccount Break nog steeds niet verwijderd is, ondanks verschillende keren dat ik daarom gevraagd heb.  
Kun je daarover uitleg geven?
Verder pak je het probleem van de 1-koppige moderatie niet op.  Er is voorgesteld om jouw account als moderator account in te zetten voor meerdere personen.

Ik snap dat er persoonlijke aspecten meespelen, maar het is wel een keer tijd dat je gaat handelen in het belang van het forum.

bewerkt door Breuk
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Breuk:

Ik zie trolaccount Break nog steeds niet verwijderd is,

Die staat al vanaf 13 oktober geblokkeerd.

9 minuten geleden zei Breuk:

Verder pak je het probleem van de 1-koppige moderatie niet op.  Er is voorgesteld om jouw account als moderator account in te zetten voor meerdere personen.

Dat ga ik niet doen. Dat is vragen om moeilijkheden. Ik vrees dat jullie het voorlopig met mij moeten doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei HJW4:

Je geeft aan nu voor aan andere aanpak te kiezen en de strijd niet meer aan te gaan. Dan zullen er ook geen video’s meer verschijnen en is dit een afgesloten discussie.

Maar dat maakt niet dat de videos haatspraak zijn. Maar dat christendom anno 2023 als haatspraak ervaren wordt, is dan ook geen verrassing en 2000j geleden voorspeld. Reprobates...

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar dat maakt niet dat de videos haatspraak zijn. Maar dat christendom anno 2023 als haatspraak ervaren wordt, is dan ook geen verrassing en 2000j geleden voorspeld. Reprobates...

Maar aangezien je zelf aangeeft christen af te zijn……is dit toch niet meer relevant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei sjako:

Die staat al vanaf 13 oktober geblokkeerd.

Dat ga ik niet doen. Dat is vragen om moeilijkheden. Ik vrees dat jullie het voorlopig met mij moeten doen.

Geblokkeerd is wat anders dan verwijderd. Dat trolaccount gebruikt mijn afbeeldingen. Kun je dat account dan niet verwijderen?  
En als jij het beheer over het wachtwoord houdt, dan behoud je toch de supervisie?  
Een gezond forum heeft meerdere moderators en is er dan werkelijk niemand die je vertrouwt. Best wel droevig.

Het is een bommetje onder het voortbestaan van dit forum. Neem je verantwoordelijkheid!
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Breuk:

Geblokkeerd is wat anders dan verwijderd. Dat trolaccount gebruikt mijn afbeeldingen. Kun je dat account dan niet verwijderen?  
En als jij het beheer over het wachtwoord houdt, dan behoud je toch de supervisie?  
Een gezond forum heeft meerdere moderators en is er dan werkelijk niemand die je vertrouwt. Best wel droevig.

Het is een bommetje onder het voortbestaan van dit forum. Neem je verantwoordelijkheid!
 

Ik vind dat Sjako groot gelijk heeft dat hij zijn account niet gaat delen. En dat zouden wij ook helemaal niet van hem moeten verlangen vind ik. Als hij dat wel zou doen kan de ander hem eruit gooien als moderator, door zowel zijn e-mailadres als zijn wachtwoord te wijzigen. Het is gewoon niet wijs om je persoonlijke account te delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:

Ik vind dat Sjako groot gelijk heeft dat hij zijn account niet gaat delen. En dat zouden wij ook helemaal niet van hem moeten verlangen vind ik. Als hij dat wel zou doen kan de ander hem eruit gooien als moderator, door zowel zijn e-mailadres als zijn wachtwoord te wijzigen. Het is gewoon niet wijs om je persoonlijke account te delen.

Er werd geopperd dat alleen Sjako het wachtwoord kan wijzigen (via zijn e-mail), daarmee behoudt hij de supervisie.  
Wellicht wat meer in oplossingen denken dan in problemen (het lijkt wel of ik op het werk ben).

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Breuk:

Er werd geopperd dat alleen Sjako het wachtwoord kan wijzigen (via zijn e-mail), daarmee behoudt hij de supervisie.  
Wellicht wat meer in oplossingen denken dan in problemen (het lijkt wel of ik op het werk ben).

Als de ander eerst het e-mailadres wijzigt kan hij ook het wachtwoord wijzigen. Het is gewoon niet verstandig.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar dat maakt niet dat de videos haatspraak zijn. Maar dat christendom anno 2023 als haatspraak ervaren wordt, is dan ook geen verrassing en 2000j geleden voorspeld. Reprobates...

Nee joh, dit is er voorspeld:

Openbaring 22:3 En geen enkele vervloeking zal er meer zijn. En de troon van God en van het Lam zal daar zijn, en Zijn dienstknechten zullen Hem dienen,
4. en zullen Zijn aangezicht zien, en Zijn Naam zal op hun voorhoofd zijn.
5. En daar zal geen nacht zijn, en zij hebben geen lamp en ook geen zonlicht nodig, want de ‘Ene’ God verlicht hen. En zij zullen als koningen regeren in alle eeuwigheid.

Zojuist zei Flawless victory:

Als de ander het e-mailadres wijzigt kan hij ook het wachtwoord wijzigen. Het is gewoon niet verstandig.

Ja je hebt gelijk, de procedure moet wel goed zijn, maar zijn er nog andere opties?    
Is het zeker dat er geen modaccounts kunnen worden gemaakt, en is dat te omzeilen?  
En is er ook werkelijk niemand meer te vertrouwen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Monachos:

De bijdragen van 'Break' (dat was natuurlijk ook gewoon Flieko) staan er nog steeds:

Als het goed is, is het nu weg.

55 minuten geleden zei Flawless victory:

Ik vind dat Sjako groot gelijk heeft dat hij zijn account niet gaat delen. En dat zouden wij ook helemaal niet van hem moeten verlangen vind ik. Als hij dat wel zou doen kan de ander hem eruit gooien als moderator, door zowel zijn e-mailadres als zijn wachtwoord te wijzigen. Het is gewoon niet wijs om je persoonlijke account te delen.

Precies, en daarom doe ik het niet.

1 uur geleden zei Breuk:

Het is een bommetje onder het voortbestaan van dit forum. Neem je verantwoordelijkheid!

Zoveel credits geef ik zo'n trol nu ook weer niet, maar het is weg als het goed is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei HJW4:

Maar aangezien je zelf aangeeft christen af te zijn……is dit toch niet meer relevant.

Christen af of aan, 1 plus 1 zal altijd 2 zijn. Altijd. Die videos waren geen haatspraak, een bende ervaart de Bijbel als haatspraak. Dat is nu eenmaal de situatie die afspeelt.

1 uur geleden zei Breuk:

Nee joh, dit is er voorspeld:

Openbaring 22:3 En geen enkele vervloeking zal er meer zijn. En de troon van God en van het Lam zal daar zijn, en Zijn dienstknechten zullen Hem dienen,
4. en zullen Zijn aangezicht zien, en Zijn Naam zal op hun voorhoofd zijn.
5. En daar zal geen nacht zijn, en zij hebben geen lamp en ook geen zonlicht nodig, want de ‘Ene’ God verlicht hen. En zij zullen als koningen regeren in alle eeuwigheid.

Ja je hebt gelijk, de procedure moet wel goed zijn, maar zijn er nog andere opties?    
Is het zeker dat er geen modaccounts kunnen worden gemaakt, en is dat te omzeilen?  
En is er ook werkelijk niemand meer te vertrouwen?

Wat speelt er daarvoor of Breuk? Voor er geen vervloeking meer zal zijn? Juist, het oordeel. Maar zeg dan ook tegen den HEERE als het zover is, ik weigerde de context van mijn voorouders te interpreteren en schikte me werelds; love is love ...

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Christen af of aan, 1 plus 1 zal altijd 2 zijn. Altijd. Die videos waren geen haatspraak, een bende ervaart de Bijbel als haatspraak. Dat is nu eenmaal de situatie die afspeelt.

Wat speelt er daarvoor of Breuk? Voor er geen vervloeking meer zal zijn? Juist, het oordeel. Maar zeg dan ook tegen den HEERE als het zover is, ik weigerde de context van mijn voorouders te interpreteren en schikte me werelds; love is love ...

Het oordeel was ook al daar:


Johannes 3:16 Want zo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
17. Want God heeft Zijn Zoon niet in de wereld gezonden opdat Hij de wereld zou veroordelen, maar opdat de wereld door Hem behouden zou worden.
18. Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar wie niet gelooft, is al veroordeeld, omdat hij niet geloofd heeft in de Naam van de eniggeboren Zoon van God.
19. En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liefgehad, meer dan het licht, want hun werken waren slecht.
20. Want ieder die kwaad doet, haat het licht en komt niet tot het licht, opdat zijn werken niet ontmaskerd worden.
21. Maar wie de waarheid doet, komt tot het licht, opdat van zijn werken openbaar wordt dat ze in God gedaan zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Breuk:

Het oordeel was ook al daar:


Johannes 3:16 Want zo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat ieder die in Hem gelooft, niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
17. Want God heeft Zijn Zoon niet in de wereld gezonden opdat Hij de wereld zou veroordelen, maar opdat de wereld door Hem behouden zou worden.
18. Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar wie niet gelooft, is al veroordeeld, omdat hij niet geloofd heeft in de Naam van de eniggeboren Zoon van God.
19. En dit is het oordeel, dat het licht in de wereld gekomen is, en de mensen hebben de duisternis liefgehad, meer dan het licht, want hun werken waren slecht.
20. Want ieder die kwaad doet, haat het licht en komt niet tot het licht, opdat zijn werken niet ontmaskerd worden.
21. Maar wie de waarheid doet, komt tot het licht, opdat van zijn werken openbaar wordt dat ze in God gedaan zijn.

En geloven we in Hem als we Zijn Woord verdraaien?

Volgen we Hem als we de zonde relativeren?

De Bijbel onderwijst dat lgbqt zondig is, niet ik en jij of een ander is niet bevoegd dat te veranderen.

Openbaringen 22:18 Want ik betuig aan een iegelijk, die de woorden der profetie dezes boeks hoort: Indien iemand tot deze dingen toedoet, God zal hem toedoen de plagen, die in dit boek geschreven zijn. 19 En indien iemand afdoet van de woorden des boeks dezer profetie, God zal zijn deel afdoen uit het boek des levens, en uit de heilige stad, en uit hetgeen in dit boek geschreven is.

Je mag niets toevoegen of aftrekken. Onze voorouders en de eerste kerkvaders wisten het beter dan wij vandaag dunkt mij. Ze hadden ook geen cancel culture nodig om hun versie hoog te houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei HJW4:

Wat moet ik me er dan bij voorstellen dat je stelt christen af te zijn ?

Dat ik geen christen ben. Maar dat verandert het geloof niet van context he. Het is in de christelijke geest waar bekend wordt dat ik géén christen ben. Ik kan niet zuipen, blowen, pervers doen en me tegelijk met Hem bezig houden. En dat is dan op persoonlijk gebied.

Zo is dat imo ook met andere zondes. De tijdsgeest bepaalt niet wat zonde is, noch de interpretatie van mensen die een vrouw niet meer bij haar voornaamwoord durven benoemen.

Christen af geeft me de vrijheid voluit te gaan zonder aan 1 iota zelfverloochening te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid