Spring naar bijdragen

Een nieuw platform?


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Petra.:

 

Ja, dat is ook verwarrend. Je kunt het wel zien aan het aantal posts onder een naam. 

Ik vind het sneu voor Sjako. Die kan er ook niks aan doen dat ie er alleen voor staat. En je bent ook wel 's ziek of d'r is wat. 

 

 

De intentie was een plaats voor gelovigen voorzien indien het hier uitvalt. Maar vooral om terug een werkend forum te hebben.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben tijdelijk wat minder actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik wil nog best moderator zijn. Ben denk ik nog steeds een van stabiele factoren op dit forum en redelijk in mijn be

Dat gaat hem inderdaad niet worden.

Geeft niet, snap wel dat je dat dacht. En het is ook wel een beetje frustrerend dit alleen te moeten doen. Maar jullie kunnen misstanden altijd doorgeven via een persoonlijk bericht aan mij. Op die ma

2 uur geleden zei Petra.:

 

Ja, dat is ook verwarrend. Je kunt het wel zien aan het aantal posts onder een naam. 

Ik vind het sneu voor Sjako. Die kan er ook niks aan doen dat ie er alleen voor staat. En je bent ook wel 's ziek of d'r is wat. 

 

 

@sjakozal blij zijn met het nieuwe forum. Hij gaf regelmatig te kennen dat hij in z'n eentje niet modereren kan. Mogelijk is de eigenaar van Credible zelfs blij dat er nu een alternatief is? 

3 uur geleden zei Petra.:

Ja het boeit. 

Volgens mij is het die Flieko. Die het hier wel ff wilde regelen en toe dat niet lukte met die malle rapportjes en nep namen in de weer ging. En nu weer met de naam Break vervalste citaten maakt. 

Als je je van dat soort zaken wilt bedienen om mensen naar een ander forum te lokken heb ik al gegeten en gedronken. 

 

Als een situatie jarenlang scheefgroeit moet je er niet van staan kijken als er extreme dingen gebeuren. Bestaande fora kunnen blijkbaar geen veilige omgeving bieden en zeker jij weet dat veiligheid belangrijk is. Nou, dat is er nu dus wel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik roep wel aan iedereen op om rustig te blijven en verder te doen met de onderwerpen die ons boeien. Dubbelnicks, provocaties en zoveel meer zijn niet nodig. Laten we gewoon als volwassen mensen onze eigen weg gaan, waar iedereen nog welkom is bij elkaar.

Ik hoop echt dat wij allemaal terug tot rust komen en tijd de stumper heelt. Het is echt veel geweest. Laten we rustig blijven en de boel zich vanzelf laten herstellen in goede vrede.

Er hoeft geen tweestrijd te zijn, er kan ook een featuring zijn ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Hermanos2:

@sjakozal blij zijn met het nieuwe forum. Hij gaf regelmatig te kennen dat hij in z'n eentje niet modereren kan. Mogelijk is de eigenaar van Credible zelfs blij dat er nu een alternatief is? 

Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. 

Ik had het gewaardeerd al ie er bij betrokken was geweest. 

 

23 uur geleden zei Hermanos2:

Als een situatie jarenlang scheefgroeit moet je er niet van staan kijken als er extreme dingen gebeuren. Bestaande fora kunnen blijkbaar geen veilige omgeving bieden en zeker jij weet dat veiligheid belangrijk is. Nou, dat is er nu dus wel. 

Mensen Hermanos; de mond vol over moraal. Maar helaas helaas, vandaar mijn motto; niet kijken naar wat mensen zeggen maar naar wat ze doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat is nogal moeilijk op een forum he hehehe :D

Nee hoor. 

Als je bv schrijft dat je een hekel hebt aan schelden en ik weet dat je mensen flink verrot hebt gescholden. Of je predikt in de ene post over naastenliefde terwijl je in de andere iemand bedreigt of roep maar. ..Of je zegt dat achter mensen hun rug om praten foute boel is, terwijl je in het geniep hele lappen tekst over mensen uit weet te kotsen... Denk ik aan mijn motto.  

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Petra.:

Nee hoor. 

Als je bv schrijft dat je een hekel hebt aan schelden en ik weet dat je mensen flink verrot hebt gescholden. Of je predikt in de ene post over naastenliefde terwijl je in de andere iemand bedreigt of roep maar. ..Of je zegt dat achter mensen hun rug om praten foute boel is, terwijl je in het geniep hele lappen tekst over mensen uit weet te kotsen... Denk ik aan mijn motto.  

Denk je dat mensen die dingen die niet in jou zien? We zijn allemaal zondaars he.

Zo roepen ze op tot verdieping, maar komt die op dit forum toch ook maar van 1 befaamde zijde.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Petra.:

Ja, daar ben ik wel benieuwd naar. 

Ik had het gewaardeerd al ie er bij betrokken was geweest. 

 

Mensen Hermanos; de mond vol over moraal. Maar helaas helaas, vandaar mijn motto; niet kijken naar wat mensen zeggen maar naar wat ze doen. 

Precies. Nergens een veilige omgeving om een christelijke mening uit te spreken. Herinner je je Ed Vaassen nog op GG? Met de botte bijl inhakkend op alle gelovigen. Geen enkele moderator hem een strobreed in de weg leggend. Integendeel. Voortdurend geliked. Dat nieuwe forum is niet uit de lucht komen vallen. Het is ontstaan vanuit een behoefte. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Petra.:

Nee hoor. 

Als je bv schrijft dat je een hekel hebt aan schelden en ik weet dat je mensen flink verrot hebt gescholden. Of je predikt in de ene post over naastenliefde terwijl je in de andere iemand bedreigt of roep maar. ..Of je zegt dat achter mensen hun rug om praten foute boel is, terwijl je in het geniep hele lappen tekst over mensen uit weet te kotsen... Denk ik aan mijn motto.  

Credible is oorlogsgebied. Brengt het slechte in mensen naar boven. Christenen moeten hier gedwongen in wapenrusting verschijnen. Zodra bekend is dat er een plek is waar dat niet hoeft dan ga je ernaartoe met compleet andere instelling. Niet geneigd tot verbaal geweld maar rust en verdraagzaamheid. Men doet naar wat de omgeving verlangt. Survival of the fittest. Niets menselijks is ons vreemd. Etc etc blablabla...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Credible is oorlogsgebied. Brengt het slechte in mensen naar boven. Christenen moeten hier gedwongen in wapenrusting verschijnen. Zodra bekend is dat er een plek is waar dat niet hoeft dan ga je ernaartoe met compleet andere instelling. Niet geneigd tot verbaal geweld maar rust en verdraagzaamheid. Men doet naar wat de omgeving verlangt. Survival of the fittest. Niets menselijks is ons vreemd. Etc etc blablabla...

Christenen moeten hier gedwongen in wapenrusting verschijnen?    Zal ik je eens wat vertellen?   2000 jaar terug verscheen er een man die propageerde om de andere wang toe te keren.   Drie keer raden......

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Hopper:

Christenen moeten hier gedwongen in wapenrusting verschijnen?    Zal ik je eens wat vertellen?   2000 jaar terug verscheen er een man die propageerde om de andere wang toe te keren.   Drie keer raden......

Wil je gaan cherry picken? 

Dan stuur ik jou... Mattheus 10:34

Denk niet dat ik vrede kom brengen. Ik breng het zwaard... 

Zie je? Op jouw manier kan ik de bijbel alles laten zeggen wat jij maar wilt. Dus dat is niet de goede weg. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Wil je gaan cherry picken? 

Dan stuur ik jou... Mattheus 10:34

Denk niet dat ik vrede kom brengen. Ik breng het zwaard... 

Zie je? Op jouw manier kan ik de bijbel alles laten zeggen wat jij maar wilt. Dus dat is niet de goede weg. 

 

Jezus is de weg.  Ook in de verdeeldheid van Mattheus 10:34.  De verdeeldheid tussen de vreedzamen en de oorlogszuchtigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Hopper:

Christenen moeten hier gedwongen in wapenrusting verschijnen?    Zal ik je eens wat vertellen?   2000 jaar terug verscheen er een man die propageerde om de andere wang toe te keren.   Drie keer raden......

Alleen hoogmoedige mensen en narcisten leven in de waan dat ze die wapenrusting niet nodig hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Alleen hoogmoedige mensen en narcisten leven in de waan dat ze die wapenrusting niet nodig hebben.

Waarom toch elke keer de persoonlijke aanval op andersdenkenden ?

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

En verwachten de rechterwang terwijl ze zichzelf constant als referentie nemen bij andere mensen en onderwerpen.

Is dat relevant ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei HJW4:

Waarom toch elke keer de persoonlijke aanval op andersdenkenden ?

Is dat relevant ?

Ja dat is relevant.

Tenminste in de diagnose narcisme. Zelfs de blinden zien dat he. Dat is gelijk ge niet naast mijn obsessieve aard kunt zien.

"The eye of the beholder!"

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Zie edit, stond er al voor deze post. ;)

Hij is narcistisch en ik autistisch.

 

En roept de bijbel dan op om je te richten op het narcisme van de ander of op het autisme van jezelf ? Splinter en balk.

Ik heb overigens geen enkele intentie om te proberen je de mond te snoeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei HJW4:

En roept de bijbel dan op om je te richten op het narcisme van de ander of op het autisme van jezelf ? Splinter en balk.

Ik heb overigens geen enkele intentie om te proberen je de mond te snoeren. 

Ge oogst wat ge zaait.

En jij bent niet consequent of hypocriet. Welk is het?

Zo afgeven op mij eerder, en TTC; maar even een manipulatieve narcist die veel meer schade toebracht aan dit forum verdedigen.

De waanzin voorbij.

Mag me gerust strafpunten kosten. Ik kreeg er wel vaker voor minder.

Zero fox given!

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ge oogst wat ge zaait.

En jij bent niet consequent of hypocriet. Welk is het?

Zo afgeven op mij eerder, en TTC; maar even een manipulatieve narcist die veel meer schade toebracht aan dit forum verdedigen.

De waanzin voorbij.

Mag me gerust strafpunten kosten. Ik kreeg er wel vaker voor minder.

Zero fox given!

Tjongejonge, wat een verbale agressie. Waar geef ik op jou af ? TTC heeft in het verleden een excuus gehad voor een aanval van mij op zijn persoon. Dat hoort niet.

Waar ben ik niet consequent ?

Ik stel gewoon een vraag over een bijbels principe….niet meer en niet minder.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW4:

Tjongejonge, wat een verbale agressie. Waar geef ik op jou af ? TTC heeft in het verleden een excuus gehad voor een aanval van mij op zijn persoon. Dat hoort niet.

Ik stel gewoon een vraag over een bijbels principe….niet meer en niet minder.

Ben je uw aandeel in het crypto onderwerp vergeten? Waar je me wél de mond poogde te snoeren en schuldgevoelens aanpraatte? Alsof @Peter79 hier vertrokken was door de hebeil tussen mij een ttc.

Ttc is al van hetzelfde formaat als hopper. Ze hebben altijd gelijk en hoe grondig je ook onderbouwt, ze blijven het beter weten. Dit terwijl ttc nooit 1 coin handelde en Hopper duidelijk niet op de Schrift vormt.

Dat je niet vormt op de Schrift tot daar aan toe , maar de Schrift buiten context gebruiken en er in cherrypicken om het eigen "ik" te boosten, is zeker niet wat de Bijbel leert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ben je uw aandeel in het crypto onderwerp vergeten? Waar je me wél de mond poogde te snoeren en schuldgevoelens aanpraatte? Alsof @Peter79 hier vertrokken was door de hebeil tussen mij een ttc.

Nee, dat ben ik niet vergeten. Toen ik jullie wees op de problematieken bood je nog je excuus aan voor het uit de hand laten lopen. Een volgende bijdrage van mij werd door jou geliked.

En nu een 180 graden andere reactie op dezelfde bijdragen. 
Het verandert nogal eens. Het ene moment het besef dat je dingen uit de hand laat lopen, het volgende weer vol in de agressie. Je zit weer vol in de aanvalsmodus.


Je zag toen inderdaad de nodige mensen vertrekken en nu de heibel tussen jou en TTC voorbij is zie je ook weer mensen terugkomen en wordt het op punten een meer inhoudelijk platform.

Dus tja…..
Maar ik laat het hierbij. Het punt is helder. 

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW4:

Nee, dat ben ik niet vergeten. Toen ik jullie wees op de problematieken bood je nog je excuus aan voor het uit de hand laten lopen. Een volgende bijdrage van mij werd door jou geliked.

En nu een 180 graden andere reactie op dezelfde bijdragen. 
Je zag toen inderdaad de nodige mensen vertrekken en nu de heibel tussen jou en TTC voorbij is zie je ook weer mensen terugkomen en wordt het op punten een meer inhoudelijk platform.

Dus tja…..

Je had ook grotendeels gelijk! Maar waar is die consequentie nu?

Denk je dat er enkel een nieuw platform is opgericht in geval dit uitvalt?  Of ook met doel naar meer moderatie tegen lieden als TTC en Fundamenteel?  En Hopper,  en Dat Beloof ik en GaitJ en consoorten.

Als je echt consequent zou lezen, zou je het narcisme van hopper even consequent zien als mijn autisme.

En het is goed dat dit bekend is, of hij doet er iets aan of hij benadert het verder vanuit een blinde vlek. Nu ga ik even afstand nemen en aan "winstbejag" doen om mijn kinderen al dit links wanbeleid te besparen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid