Spring naar bijdragen

Een nieuw platform?


Aanbevolen berichten

52 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je had ook grotendeels gelijk! Maar waar is die consequentie nu?

Denk je dat er enkel een nieuw platform is opgericht in geval dit uitvalt?  Of ook met doel naar meer moderatie tegen lieden als TTC en Fundamenteel?  En Hopper,  en Dat Beloof ik en GaitJ en consoorten.

Als je echt consequent zou lezen, zou je het narcisme van hopper even consequent zien als mijn autisme.

En het is goed dat dit bekend is, of hij doet er iets aan of hij benadert het verder vanuit een blinde vlek. Nu ga ik even afstand nemen en aan "winstbejag" doen om mijn kinderen al dit links wanbeleid te besparen.

Consequentie is dat ik al heeeeel lang Hopper aangeef dat er een groot verschil zit tussen zijn woorden en daden. Gisteren nog gedaan dat hij als zelfverklaard geestelijk mens anderen veroordeelt. Niet gelezen ? Ik ben dus consequent daarin. Dat mis ik bij jou wel.


Het ene moment heb ik gelijk, het volgende moment probeer ik je de mond te snoeren en geef ik op je af en heel even later had ik weer grotendeels gelijk.

Ik heb geen gedachten over het nieuwe platform.  Maar ik lees dat men daar meer moderatie verwacht. We gaan het zien.

 

 

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben tijdelijk wat minder actief geweest wegens persoonlijke omstandigheden, maar ik wil nog best moderator zijn. Ben denk ik nog steeds een van stabiele factoren op dit forum en redelijk in mijn be

Dat gaat hem inderdaad niet worden.

Geeft niet, snap wel dat je dat dacht. En het is ook wel een beetje frustrerend dit alleen te moeten doen. Maar jullie kunnen misstanden altijd doorgeven via een persoonlijk bericht aan mij. Op die ma

2 minuten geleden zei HJW4:

Consequentie is dat ik al heeeeel lang Hopper aangeef dat er een groot verschil zit tussen zijn woorden en daden. Gisteren nog gedaan dat hij als zelfverklaard geestelijk mens anderen veroordeelt. Niet gelezen ?
Het ene moment heb ik gelijk, het volgende moment probeer ik je de mond te snoeren en geef ik op je af en heel even later had ik weer grotendeels gelijk.

Ik heb geen gedachten over het nieuwe platform.  Maar ik lees dat men daar meer moderatie verwacht. We gaan het zien.

Je gaat vol door op Hopper, maar doet dan weer niets met jezelf. Het is een sterke gerichtheid op wat er volgens jou aan de ander niet deugt. En dan toch weer: splinter en balk.

Besteed hier in de teksten eens net zoveel woorden met dezelfde intentie tegen narcisme en autisme.

 

Je zal vast gelijk hebben. En ik had er wijzer aan gedaan te zwijgen. Maar tis sterker dan mezelf soms en zal er verder aan werken. 😛

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei HJW4:

Waarom toch elke keer de persoonlijke aanval op andersdenkenden ?

Als je de Bijbel leest komt dat toch enigszins in een ander daglicht te staan. Paulus heeft het erover in zijn brief aan de Efeziërs. Hij schrijft niet dat die wapenrusting bedoeld is om (hier) oorlog te voeren maar wel om staande te kunnen blijven tegen de listen van de duivel. Zonder die wapenrusting red je het niet. Ik schrijf hier niet om iemand persoonlijk aan te vallen maar met het oog op eventuele jonge meelezers. Ik wil niet dat die op een christelijk forum misleid worden door valse leringen van mensen zonder Bijbelkennis. Overigens kunnen sommige mensen alleen nog gered worden door schoktherapie. Ik was daar één van. Aan zoete broodjes bakken doe ik niet mee. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Willempie:

Als je de Bijbel leest komt dat toch enigszins in een ander daglicht te staan. Paulus heeft het erover in zijn brief aan de Efeziërs. Hij schrijft niet dat die wapenrusting bedoeld is om (hier) oorlog te voeren maar wel om staande te kunnen blijven tegen de listen van de duivel. Zonder die wapenrusting red je het niet. Ik schrijf hier niet om iemand persoonlijk aan te vallen maar met het oog op eventuele jonge meelezers. Ik wil niet dat die op een christelijk forum misleid worden door valse leringen van mensen zonder Bijbelkennis. Overigens kunnen sommige mensen alleen nog gered worden door schoktherapie. Ik was daar één van. Aan zoete broodjes bakken doe ik niet mee. 

Het is maar net waar je de nadruk op legt. Ik snap dat je als ex-militair de strijd en wapenuitrusting wel aansprekend kan vinden.

Punt is dat je niet alle andere mensen kent en niet weet wat hun beweegredenen zijn. Je veegt ze allemaal rücksichtslos van tafel.

Je kunt ook gewoon aangeven waarom jij de wapenuitrusting belangrijk vindt. Daarvoor is het helemaal niet nodig je medemens bij de enkels af te zagen.

Draag dan gewoon je eigen visie uit zonder al die grote veroordelende woorden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Willempie:

Als je de Bijbel leest komt dat toch enigszins in een ander daglicht te staan. Paulus heeft het erover in zijn brief aan de Efeziërs. Hij schrijft niet dat die wapenrusting bedoeld is om (hier) oorlog te voeren maar wel om staande te kunnen blijven tegen de listen van de duivel. Zonder die wapenrusting red je het niet. Ik schrijf hier niet om iemand persoonlijk aan te vallen maar met het oog op eventuele jonge meelezers. Ik wil niet dat die op een christelijk forum misleid worden door valse leringen van mensen zonder Bijbelkennis. Overigens kunnen sommige mensen alleen nog gered worden door schoktherapie. Ik was daar één van. Aan zoete broodjes bakken doe ik niet mee. 

Goed gezegd. Een wapenrusting is een goede verdediging. Het geeft aan dat je voorbereid bent om een mogelijke confrontatie aan te gaan. En als het onvermijdelijk blijkt doet een wapenrusting zelfs dienst bij een aanval. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei HJW4:

Gisteren nog gedaan dat hij als zelfverklaard geestelijk mens anderen veroordeelt.

Ken je Bijbel, zelfverklaarde geestelijke mensen bestaan niet.

 

1 Korinthiërs 2:9 Maar gelijk geschreven is: Hetgeen het oog niet heeft gezien, en het oor niet heeft gehoord, en in het hart des mensen niet is opgeklommen, hetgeen God bereid heeft dien, die Hem liefhebben.

Het geestelijk leven is een schenking van God.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hopper:

Ken je Bijbel, zelfverklaarde geestelijke mensen bestaan niet.

 

1 Korinthiërs 2:9 Maar gelijk geschreven is: Hetgeen het oog niet heeft gezien, en het oor niet heeft gehoord, en in het hart des mensen niet is opgeklommen, hetgeen God bereid heeft dien, die Hem liefhebben.

Het geestelijk leven is een schenking van God.

Zeker wel: hij meldt zich hier onder de naam Hopper.

Zelfverklaard en theoretisch. In de praktijk komt er niets van terecht. Aantoonbaar heb je het geschenk blijkbaar nog niet gekregen en dus ben je een zelfverklaard geestelijk mens.

Was het maar anders…..dan zou je een inspiratie zijn voor velen.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-10-2023 om 05:49 zei Petra.:
Op 25-9-2023 om 22:30 zei Hermanos2:

Boeit het wie erachter zit? De tijd zal leren of ze het beter doen dan bestaande forums. Er zijn iig goede voornemens, dat is lovenswaardig. Nu nog de praktijk. 

Ja het boeit. 

Volgens mij is het die Flieko. Die het hier wel ff wilde regelen en toe dat niet lukte met die malle rapportjes en nep namen in de weer ging. En nu weer met de naam Break vervalste citaten maakt. 

Als je je van dat soort zaken wilt bedienen om mensen naar een ander forum te lokken heb ik al gegeten en gedronken. 

 

bewerkt door Petra.

 Snap je me nu Hermanos ? 

Een forum runnen is geen makkie. Maar ik vind dat Sjako ondanks dat ie er alleen voor staat en ondanks dat ie JG-er is, en ondanks dat niet alles perfect gaat, echt zijn uiterste best doet om het integer te doen. Jullie hadden hem meteen mee moeten vragen. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Petra.:

 Snap je me nu Hermanos ? 

Een forum runnen is geen makkie. Maar ik vind dat Sjako ondanks dat ie er alleen voor staat en ondanks dat ie JG-er is, en ondanks dat niet alles perfect gaat, echt zijn uiterste best doet om het integer te doen. Jullie hadden hem meteen mee moeten vragen. 

Een forum runnen is niet moeilijk. Kost wel veel tijd. En dat is nou net wat Sjako niet heeft. En daar zou hij duidelijk in mogen zijn. Nu kan hij slechts af en toe komen kijken en kan onmogelijk een discussie gaan teruglezen.

En op het nieuwe forum werd vanaf het begin iedereen (!) uitgenodigd. Niemand werd bij voorbaat uitgesloten. Zelfs Hopper en dbi niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vraag me af of er geen mogelijkheden zijn voor @sjako om het aantal moderators uit te breiden. Waar een wil is, is een weg…    
account delen is wellicht geen geweldige oplossing, maar zoals nu is de situatie ook heel fragiel. Sjako wordt dan een gedeeld accounts en Sjako neemt een extra persoonlijk account erbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Breuk:

Ik vraag me af of er geen mogelijkheden zijn voor @sjako om het aantal moderators uit te breiden. Waar een wil is, is een weg…    
account delen is wellicht geen geweldige oplossing, maar zoals nu is de situatie ook heel fragiel. Sjako wordt dan een gedeeld accounts en Sjako neemt een extra persoonlijk account erbij.

Probleem is dat de beheerder onbereikbaar is terwijl hij wel de maandelijkse betalingen voldoet. Maar als hij daarmee stopt is het forum acuut offline. Daarom onder andere ontstond dat andere platform. Maar ook daar bleek plotseling de beheerder onbereikbaar en gingen de lichten uit. Dus tja? 

Maar sjako kan niet bij de knoppen. Kan niets doen of instellen. 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Probleem is dat de beheerder onbereikbaar is terwijl hij wel de maandelijkse betalingen voldoet. Maar als hij daarmee stopt is het forum acuut offline. Daarom onder andere ontstond dat andere platform. Maar ook daar bleek plotseling de beheerder onbereikbaar en gingen de lichten uit. Dus tja? 

Maar sjako kan niet bij de knoppen. Kan niets doen of instellen. 

Het gaat mij nu even om het functioneel beheren (eigenlijk gewoon het modereren). Voor het financieel en technisch beheer zijn we afhankelijk van mensen die we niet kunnen bereiken.  
Sjako kan zijn account delen met een ander te benoemen moderator en zelf een extra persoonlijk account erbij nemen.  
Ik wil graag (hoewel we het vaak totaal oneens zijn) @Willempie als extra moderator voordragen. Ik verwacht geen 7x24 moderatie maar wel een (bijna) dagelijks check.
Al is het maar om de ergste trol accounts te weren.    
Andere namen zijn natuurlijk ook welkom en we blijven afhankelijk van de flexibiliteit van @sjako.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Breuk:

Het gaat mij nu even om het functioneel beheren (eigenlijk gewoon het modereren). Voor het financieel en technisch beheer zijn we afhankelijk van mensen die we niet kunnen bereiken.  
Sjako kan zijn account delen met een ander te benoemen moderator en zelf een extra persoonlijk account erbij nemen.  
Ik wil graag (hoewel we het vaak totaal oneens zijn) @Willempie als extra moderator voordragen. Ik verwacht geen 7x24 moderatie maar wel een (bijna) dagelijks check.
Al is het maar om de ergste trol accounts te weren.    
Andere namen zijn natuurlijk ook welkom en we blijven afhankelijk van de flexibiliteit van @sjako.

Heb je dat met Willempie overlegd? Je kunt zelf ook contact zoeken met Sjako. Ik vind het best. Ik zag net een account voorbijkomen met erectiepillen. Moet niet gekker worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Hermanos2:

Heb je dat met Willempie overlegd? Je kunt zelf ook contact zoeken met Sjako. Ik vind het best. Ik zag net een account voorbijkomen met erectiepillen. Moet niet gekker worden. 

Niet overlegd, het is ook een voorstel en natuurlijk kunnen ook andere namen worden aangedragen.  Je moet elkaar met een gedeeld account wel volkomen vertrouwen.  
Andere mensen aan wie ik wel enig vertrouwen heb is: Robert Frans en (wellicht verrassend) Dat Beloof Ik.  Het gaat mij even niet om de inhoudelijke standpunten, maar of iemand kan optreden tegen misbruik op het forum.
 

Sjako reageert niet op directe vragen en treedt momenteel te weinig op. Ik hoop dat het met hem en zijn gezondheid goed gaat, maat het forum zit in een kritieke fase.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Breuk:

Niet overlegd, het is ook een voorstel en natuurlijk kunnen ook andere namen worden aangedragen.  Je moet elkaar met een gedeeld account wel volkomen vertrouwen.  
Andere mensen aan wie ik wel enig vertrouwen heb is: Robert Frans en (wellicht verrassend) Dat Beloof Ik.  Het gaat mij even niet om de inhoudelijke standpunten, maar of iemand kan optreden tegen misbruik op het forum.
 

Sjako reageert niet op directe vragen en treedt momenteel te weinig op. Ik hoop dat het met hem en zijn gezondheid goed gaat, maat het forum zit in een kritieke fase.

Dat beloof ik is atheïst. Als je hem zou laten modereren geeft ie alle christenen een permanente ban en dan is het forum dood. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Hermanos2:

Dat beloof ik is atheïst. Als je hem zou laten modereren geeft ie alle christenen een permanente ban en dan is het forum dood. 

Wellicht is hij een grotere fan van christelijke fora dan we eigenlijk weten.
Maar kom gerust met andere namen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Breuk:

Wellicht is hij een grotere fan van christelijke fora dan we eigenlijk weten.
Maar kom gerust met andere namen. 

Robert Frans heeft ooit gemodereerd. Aangezien hij ermee gestopt is zal hij er geen zin/tijd voor hebben. 

Het zoeken naar een moderator is niet zinvol. Als sjako dit zou willen had ie het allang gedaan. Start liever een nieuw platform. Er zijn hier zeker mensen te vinden die dat willen doen. 

Doe maar eens een oproep. 

13 minuten geleden zei Breuk:

Wellicht is hij een grotere fan van christelijke fora dan we eigenlijk weten.
Maar kom gerust met andere namen. 

Ik kan zo drie, vier mensen noemen die een nieuw forum willen starten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Hermanos2:

Robert Frans heeft ooit gemodereerd. Aangezien hij ermee gestopt is zal hij er geen zin/tijd voor hebben. 

Het zoeken naar een moderator is niet zinvol. Als sjako dit zou willen had ie het allang gedaan. Start liever een nieuw platform. Er zijn hier zeker mensen te vinden die dat willen doen. 

Doe maar eens een oproep. 

Ik kan zo drie, vier mensen noemen die een nieuw forum willen starten. 

Dat is een kost van meer dan 500 euro per jaar, en dat is dan op het kleinste volume.

Geloofsleven was met enkele muisklikken overdraagbaar en dan was het circa 660 euro per jaar. Die overgave werd niet eens besproken.

Zie ook dat je 2 admins hebt in geval 1 besluit te stoppen. 660 euro gedeeld door 2 is nog altijd beter dan door 1. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Breuk:

Het gaat mij nu even om het functioneel beheren (eigenlijk gewoon het modereren). Voor het financieel en technisch beheer zijn we afhankelijk van mensen die we niet kunnen bereiken.  
Sjako kan zijn account delen met een ander te benoemen moderator en zelf een extra persoonlijk account erbij nemen.  
Ik wil graag (hoewel we het vaak totaal oneens zijn) @Willempie als extra moderator voordragen. Ik verwacht geen 7x24 moderatie maar wel een (bijna) dagelijks check.
Al is het maar om de ergste trol accounts te weren.    
Andere namen zijn natuurlijk ook welkom en we blijven afhankelijk van de flexibiliteit van @sjako.

Account delen is op zich een praktisch werkbaar idee. Ware het niet dat Sjako en Willempie geen werkbare combi is. 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Al die tijd die werd gestoken in iets opbouwen/afbreken, roddelen over mensen, double nicks en meer; was dus tijd die ge kon steken in iets nuttiger he.

Mijn deelname zal niet meer plaatsnemen en systematisch verdwijn ik als een Dagobert in een kelder vol Bitcoins.

Het gaat jullie goed, ook degene die achterklap deden omdat ze iets niet konden kroppen. :)

Maar onthoud, uw internetconnectie kan zich maandelijks meer dan 10x terug verdienen, als ge u niet meer omringt met trols, leftards en consoorten. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Willempie:
22 uur geleden zei Petra.:

Account delen is op zich een praktisch werkbaar idee. Ware het niet dat Sjako en Willempie geen werkbare combi is.

En dat is een waarheid als een koe. 🙂 

Jezus Christus is de weg, de waarheid en het leven.
Johannes 14:6

Christus-is-de-weg-de-waarheid-en-het-le


Als @sjako zijn account uit handen geeft, dan is het niet uitgesloten dat degene aan wie hij z'n gegevens toevertrouwt het wachtwoord van Sjako wijzigt én dat Sjako als gevolg daarvan zijn functie als moderator (voorgoed) kwijtraakt.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Jezus Christus is de weg, de waarheid en het leven.
Johannes 14:6

Christus-is-de-weg-de-waarheid-en-het-le


Als @sjako zijn account uit handen geeft, dan is het niet uitgesloten dat degene aan wie hij z'n gegevens toevertrouwt het wachtwoord van Sjako wijzigt én dat Sjako als gevolg daarvan zijn functie als moderator (voorgoed) kwijtraakt.

Ik denk dat @sjakoblij is als ie er vanaf is. Zoek maar een goede opvolger. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid