Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

26 minuten geleden zei Yours:

Waar zijn jullie mee bezig, Fundamenteel en TTC? Zijn jullie beiden te trots om een einde aan deze ‘discussie’ te maken?

Voor de eigenaar van Credible wordt het door jullie niet aflatende gekrakeel rond ‘Crypto en aandelen’ denk ik steeds makkelijker om de stekker eruit te trekken. 

 

 

Hallo Yours,

ik kom heel even terug.

Het heeft niets met trots te maken. Dit zijn twee zeer eenzame mensen, die de hele dag op dit forum aanwezig zijn op zoek naar aandacht. Die geven ze elkaar ( ook negatieve aandacht is aandacht). En daarmee voorzien ze in elkaars behoefte en zo komen ze de eenzame dagen door. Ze zullen dus niet ophouden. Waarom zouden ze ?
Ondertussen zijn er wel heel wat mensen vertrokken hier:

Hetairos

Hermanos
Hopper

Peter79

Ik

En er was al niet zoveel animo.

Als je even telt bestaat 85% (!!) van dit forum nog uit “bijdragen” van deze beide heren.

Verder wordt er bijna niet meer gereageerd. Feitelijk is de stekker er al uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Yours:

Waar zijn jullie mee bezig, Fundamenteel en TTC? Zijn jullie beiden te trots om een einde aan deze ‘discussie’ te maken?

Voor de eigenaar van Credible wordt het door jullie niet aflatende gekrakeel rond ‘Crypto en aandelen’ denk ik steeds makkelijker om de stekker eruit te trekken. 

 

 

Ik heb al een slotje gevraagd... maar u heeft gelijk.

7 minuten geleden zei HJW4:

Hallo Yours,

ik kom heel even terug.

Het heeft niets met trots te maken. Dit zijn twee zeer eenzame mensen, die de hele dag op dit forum aanwezig zijn op zoek naar aandacht. Die geven ze elkaar ( ook negatieve aandacht is aandacht). En daarmee voorzien ze in elkaars behoefte en zo komen ze de eenzame dagen door. Ze zullen dus niet ophouden. Waarom zouden ze ?
Ondertussen zijn er wel heel wat mensen vertrokken hier:

Hetairos

Hermanos
Hopper

Peter79

Ik

En er was al niet zoveel animo.

Als je even telt bestaat 85% (!!) van dit forum nog uit “bijdragen” van deze beide heren.

Verder wordt er bijna niet meer gereageerd. Feitelijk is de stekker er al uit.

Laat geweten zijn dat TTC mij niet in mijn behoeftes voorziet en ik gekozen heb voor een bestaan in isolatie. Mijn excuses dat het hier uit de hand liep...

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb al een slotje gevraagd... maar u heeft gelijk. Laat geweten zijn dat TTC mij niet in mijn behoeftes voorziet en ik gekozen heb voor een bestaan in isolatie. Mijn excuses dat het hier uit de hand liep...

Straks gaan we het over misleidende logica's hebben, maar haast je vooral niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laat geweten zijn dat TTC mij niet in mijn behoeftes voorziet en ik gekozen heb voor een bestaan in isolatie. Mijn excuses dat het hier uit de hand liep...

Het loopt nog steeds uit de hand, zoals je weet. Als er geen slotje komt kun je er ook gewoon voor kiezen niet meer te reageren.

Mag ik een voorspelling doen ? De discussie zal dan voortgezet worden in een ander topic.

Het is het einde van het forum, de rest is al zo goed als afgehaakt.

bewerkt door HJW4
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei HJW4:

Het loopt nog steeds uit de hand, zoals je weet. Als er geen slotje komt kun je er ook gewoon voor kiezen niet meer te reageren. Mag ik een voorspelling doen ? De discussie zal dan voortgezet worden in een ander topic. Je ziet het al deels gebeuren…. Het is het einde van het forum, de rest is al zo goed als afgehaakt.

Zeg dat wel, en we gingen nochtans waakzaam blijven, het kan amper nog bedrieglijker worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei HJW4:

Hallo Yours,

ik kom heel even terug.

Het heeft niets met trots te maken. Dit zijn twee zeer eenzame mensen, die de hele dag op dit forum aanwezig zijn op zoek naar aandacht. Die geven ze elkaar ( ook negatieve aandacht is aandacht). En daarmee voorzien ze in elkaars behoefte en zo komen ze de eenzame dagen door. Ze zullen dus niet ophouden. Waarom zouden ze ?
Ondertussen zijn er wel heel wat mensen vertrokken hier:

Hetairos

Hermanos
Hopper

Peter79

Ik

En er was al niet zoveel animo.

Als je even telt bestaat 85% (!!) van dit forum nog uit “bijdragen” van deze beide heren.

Verder wordt er bijna niet meer gereageerd. Feitelijk is de stekker er al uit.

Dag HJW,

Fijn dat je even terug komt en de moeite neemt om mij dit duidelijk te maken.

Negatieve aandacht is inderdaad ook aandacht. Maar je kunt toch ook met andere, meer positieve dingen bezig zijn, dacht ik zo.

Er zijn nog een paar volhouders, maar er zijn inderdaad al veel andere serieuze deelnemers weg.

Bepaalde zaken moet je dan soms dus gewoon met lede ogen aan zien…..

Ik hoop je snel weer (elders) terug te zien, HJW. In de tussentijd: het ga je goed!

Vriendelijke groeten,

Yours

bewerkt door Yours
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Yours:

Negatieve aandacht is inderdaad ook aandacht. Maar je kunt toch ook met andere, meer positieve dingen bezig zijn, dacht ik zo

Ik hoop je snel weer (elders) terug te zien, HJW. In de tussentijd: het ga je goed

Dan heb ik nog een uitdaging voor je: spit de bijdragen van beide heren door en kijk of je iets positiefs kan vinden…….

Ja, zelf hou ik me meer bezig met positieve dingen. Ik ben me wat meer aan het verdiepen in teksten van Rumi.

Bevalt vooralsnog goed.

Dank voor je mooie woorden ! Je bent een mooi mens met een groot hart.
Nou, dit was het wel weer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei HJW4:

Dan heb ik nog een uitdaging voor je: spit de bijdragen van beide heren door en kijk of je iets positiefs kan vinden……. Ja, zelf hou ik me meer bezig met positieve dingen. Ik ben me wat meer aan het verdiepen in teksten van Rumi. Bevalt vooralsnog goed. Dank voor je mooie woorden ! Je bent een mooi mens met een groot hart. Nou, dit was het wel weer.

Rumi zal je hier niet bespreken kunnen, dat is immers mystiek. 

25 minuten geleden zei HJW4:

Dan heb ik nog een uitdaging voor je: spit de bijdragen van beide heren door en kijk of je iets positiefs kan vinden.

Dat is een leuke, kijk vooral naar hoeveel keren verwezen is geweest naar wat buitenspel gezet wordt, raadseltje? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei HJW4:

Het loopt nog steeds uit de hand, zoals je weet. Als er geen slotje komt kun je er ook gewoon voor kiezen niet meer te reageren.

Mag ik een voorspelling doen ? De discussie zal dan voortgezet worden in een ander topic.

Het is het einde van het forum, de rest is al zo goed als afgehaakt.

Toen ik hem negeerde volgde ie me idd in andere topics, en ik had toen al een slotje aangevraagd. Maar ik apprecieer dat u van zich liet horen en neem er nota van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Soms moet je maar blij zijn van iets niets te begrijpen, als het achteraf nonsens blijkt.

Helaas spreek ik uw taal niet.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik heb al een slotje gevraagd... maar u heeft gelijk.

Laat geweten zijn dat TTC mij niet in mijn behoeftes voorziet en ik gekozen heb voor een bestaan in isolatie. Mijn excuses dat het hier uit de hand liep...

OK. Dat kan gebeuren, Fundamenteel. Ik ben blij dat het inzicht er nu is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei HJW4:

Dan heb ik nog een uitdaging voor je: spit de bijdragen van beide heren door en kijk of je iets positiefs kan vinden…….

Ja, zelf hou ik me meer bezig met positieve dingen. Ik ben me wat meer aan het verdiepen in teksten van Rumi.

Bevalt vooralsnog goed.

Dank voor je mooie woorden ! Je bent een mooi mens met een groot hart.
Nou, dit was het wel weer.

Jij ook dank voor je hartelijke woorden, HJW. Je verdiepen in de teksten van Rumi is een zeer goede keus.

De bijdragen hier verder doorspitten is gewoon onbegonnen werk en of ik er echt wijzer van word is maar de vraag. Gelukkig zijn er verder nog genoeg andere onderwerpen die mijn interesse hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Yours:

De bijdragen hier verder doorspitten is gewoon onbegonnen werk en of ik er echt wijzer van word is maar de vraag. Gelukkig zijn er verder nog genoeg andere onderwerpen die mijn interesse hebben.

Het was meer een retorische opmerking. Ik zou je echt niet aanraden om dat allemaal door te nemen. 
Er zijn veel interessantere zaken inderdaad. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Yours:

Helaas spreek ik uw taal niet.

Zonder basiskennis valt dit topic ook niet te begrijpen, zeker niet met de vanuit niets opgeroepen financiële spitstechnologie waarin een loopje genomen wordt met elementaire logica's. We kunnen daarom, levensbeschouwelijk gezien, ook zeggen dat de dyade getallen baart, of het dan veel beter te begrijpen valt? 

1 uur geleden zei HJW4:

Het was meer een retorische opmerking. Ik zou je echt niet aanraden om dat allemaal door te nemen. 
Er zijn veel interessantere zaken inderdaad. 

Met je eens, Rumi heeft het over druppels in een grote oceaan der liefde, waar in deze wereld nog maar weinig van te merken valt.

5 uur geleden zei Fundamenteel:

Toen ik hem negeerde volgde ie me idd in andere topics, en ik had toen al een slotje aangevraagd. Maar ik apprecieer dat u van zich liet horen en neem er nota van.

Houden het niet voor mogelijk, maar doe rustig verder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Yours:

OK. Dat kan gebeuren, Fundamenteel. Ik ben blij dat het inzicht er nu is.

Robin Hood is een Engelse volksheld uit een reeks oude balladen en legenden. Volgens de verhalen zou hij stelen van de rijken en zijn buit vervolgens verdelen onder de armen, samen met een groep vrijbuiters, genaamd de Vrolijke Volgelingen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2023 om 20:52 zei Yours:

De bijdragen hier verder doorspitten is gewoon onbegonnen werk en of ik er echt wijzer van word is maar de vraag.

Wiskundige precisie biedt als bijzonder voordeel dat we niet hoeven te twijfelen aan de correctheid, maar in sommige gevallen misschien nu net wel heel wat andere twijfels induceert.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2023 om 17:49 zei Fundamenteel:

Toen ik hem negeerde volgde ie me idd in andere topics, en ik had toen al een slotje aangevraagd.

Paradoxaal aan vanzelfsprekendheid is dat we amper de tijd hebben om er even bij te blijven stil staan, of het zelfs zo banaal vinden dat het onmogelijk belangrijk kan zijn binnen een overvloed aan gevarieerde informatiestromen die ons veel vaker een heldere kijk op deze vanzelfsprekendheid ontnemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei TTC:

Een simpele herwaarderingsoefening zou je toch nooit lukken, alsof we het niet hadden kunnen voorspellen. Maar doe rustig verder, je bent alweer fantastisch bezig. 

Kijk, een balansje se. Ik zei een week geleden "0,16" en ge staat te blinken. Het werd een bull run van 50,5%.

Je bent gewoon een praatjesman die doelbewust verwarring zaait om te doen alsof je iets van het monetaire kent.

Niet dus...

50%. Vijftig procent....

Screenshot_20230921-184948_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Kijk, een balansje se. Ik zei een week geleden "0,16" en ge staat te blinken. Het werd een bull run van 50,5%.

Je bent gewoon een praatjesman die doelbewust verwarring zaait om te doen alsof je iets van het monetaire kent.

Niet dus...

50%. Vijftig procent....

Screenshot_20230921-184948_Pionex.jpg

Stoppen zal het niet, het is om te smullen. 

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je bent gewoon een praatjesman die doelbewust verwarring zaait om te doen alsof je iets van het monetaire kent.

Ook worden wel eens deelnemers persoonlijk, vrijwel zonder onderbouwing, aangevallen, bijvoorbeeld door op een (vaak goed onderbouwd en legitiem ingebracht) standpunt te reageren met een tekst als Wat een ongelooflijke onzin. Het is duidelijk dat je hier helemaal niets van weet! De inhoud van een trolbericht is van geen belang, een trol kan herkend worden aan de negatieve bedoeling. Eventuele reacties of pogingen de reactie op redelijke toon te weerleggen worden eveneens op provocerende wijze en vrijwel zonder argumenten weggezet door de trol, bijvoorbeeld met Klets maar lekker verder, het enige dat je hiermee laat zien is dat je er nog steeds niets van begrepen hebt. Het gaat immers niet om een constructieve discussie, de trol probeert een confrontatie uit te lokken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Stoppen zal het niet, het is om te smullen. 

Ook worden wel eens deelnemers persoonlijk, vrijwel zonder onderbouwing, aangevallen, bijvoorbeeld door op een (vaak goed onderbouwd en legitiem ingebracht) standpunt te reageren met een tekst als Wat een ongelooflijke onzin. Het is duidelijk dat je hier helemaal niets van weet! De inhoud van een trolbericht is van geen belang, een trol kan herkend worden aan de negatieve bedoeling. Eventuele reacties of pogingen de reactie op redelijke toon te weerleggen worden eveneens op provocerende wijze en vrijwel zonder argumenten weggezet door de trol, bijvoorbeeld met Klets maar lekker verder, het enige dat je hiermee laat zien is dat je er nog steeds niets van begrepen hebt. Het gaat immers niet om een constructieve discussie, de trol probeert een confrontatie uit te lokken.

De screenshot kletst u in het gezicht. Zie het getal voor de bullrun en doe een herwaardering op de piek.

Ik voorspelde u 0,16, het werd bijna 0,22. Daar staat ge nu met uw praatjes en ik sta hier resultaat in uw gezicht te kletsen.

Of snapt ge niet wat die screenshot vertegenwoordigt?

bewerkt door Fundamenteel
dt
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

De screenshot kletst u in het gezicht. Zie het getal voor de bullrun en doe een herwaardering op de piek. Ik voorspelde u 0,16, het werd bijna 0,22. Daar staat ge nu met uw praatjes en ik sta hier resultaat in uw gezicht te kletsen. Of snapt ge niet wat die screenshot vertegenwoordigd?

We stellen voor om het nog wat op de spits te drijven, anders blijft het vaag en mistig. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid