Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

14 minuten geleden zei TTC:

Kan me moeilijk inbeelden dat het boek elementen op een half dagje neergepend is geweest, noch dat iemand het in een half dagje inhoudelijk volledig zou kunnen bevatten.

Volgens mij heeft geen enkel mens dat boek ooit volledig begrepen. Hoeveel keer las jij hem al? Zelfs na 10 keer zit ge nog met euh-vragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tegen alle verwachtingen in, de highs werden gebroken, maar meteen daarna de lows. Als dat maar recht komt volgende week.

1 minuut geleden zei TTC:

Ja, dat is het, logica verandert niet door er geen rekening mee te houden, evident. 

Da heeft niets met extra kosten te maken.... Dat heeft met mijn koppigheid te maken. Er was een piekske vlak voor het dal, maar neen.... ik moest weer onnozel doen....

Maar dat komt wel goed, groot vraagteken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Tegen alle verwachtingen in, de highs werden gebroken, maar meteen daarna de lows. Als dat maar recht komt volgende week.

De dans der getallen binnen die zones verandert niet, het is er immers eigen aan. 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Tegen alle verwachtingen in, de highs werden gebroken, maar meteen daarna de lows. Als dat maar recht komt volgende week. Da heeft niets met extra kosten te maken.... Dat heeft met mijn koppigheid te maken. Er was een piekske vlak voor het dal, maar neen.... ik moest weer onnozel doen.... Maar dat komt wel goed, groot vraagteken?

Zolang het dit is, is er geen oog voor dat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Allez, ik ben vrij zeker dat ik alle rendement terug uit die BLZ haal, maar VTHO is toch andere shizzle. Dat kan wel langer dan een week duren voor die de high haalt.

Koppigen ezel dat ik ben, begin ik gewoon bij een andere broker tot dat daar weer allemaal groen kleurt. Ik ben koppiger dan de koers grmbl

10 minuten geleden zei TTC:

De dans der getallen binnen die zones verandert niet, het is er immers eigen aan. 

Zolang het dit is, is er geen oog voor dat. 

Misschien moet ge uw oog eens laten vallen op de prijsverwachtingen van alle gedeelde coins. ;) VTHO is nu -8% op mijn rendement, blijf ik daar nog een dik jaar af? Ruim boven de 100%.

Als ge dat niet zelf handelt, doe dan niet alsof ge die coins beter dan mij kent he. :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Allez, ik ben vrij zeker dat ik alle rendement terug uit die BLZ haal, maar VTHO is toch andere shizzle. Dat kan wel langer dan een week duren voor die de high haalt. Koppigen ezel dat ik ben, begin ik gewoon bij een andere broker tot dat daar weer allemaal groen kleurt. Ik ben koppiger dan de koers grmbl Misschien moet ge uw oog eens laten vallen op de prijsverwachtingen van alle gedeelde coins. ;) VTHO is nu -8% op mijn rendement, blijf ik daar nog een dik jaar af? Ruim boven de 100%. Als ge dat niet zelf handelt, doe dan niet alsof ge die coins beter dan mij kent he. :)

Zoals bekend vallen emergente verschijnselen niet zo makkelijk op, veel makkelijker is iemand vinden die ze alsmaar verduistert. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Sterker, ik ben zo zeker van VTHO dat ik er bijna 100000 kocht in een andere wallet, nu die zo laag staat.

(Als ik nu failliet ga, hoogmoed kwam voor de val)

Screenshot_20230916-191339_Coinbase.jpg

Emergent betekent spontaan optredend, te voorschijn tredend. Een emergente kwaliteit of emergent gedrag vloeit voort uit de toegenomen complexiteit door het aaneenschakelen van verschillende elementen tot een groter geheel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Emergent betekent spontaan optredend, te voorschijn tredend. Een emergente kwaliteit of emergent gedrag vloeit voort uit de toegenomen complexiteit door het aaneenschakelen van verschillende elementen tot een groter geheel.

Ja maar dat laat ik aan die andere experts over die weten hoe da ze da allemaal moeten berekenen he. Google de prijsverwachting eens van  VTHO. Ietske eronder is dan niet erg he :)

Zojuist zei TTC:

De paradox wil dat het allemaal voortvloeit uit dezelfde essentie, zodat niets verborgen blijft. 

Jama de essentie is als ge iets koopt aan 0,001 en dat verkoopt aan 0,3, dat rendement zeer reëel oogst he. En 27K op 1000 euro is 270000 euro he. Dat is al een kwartje van de boerderij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja maar dat laat ik aan die andere experts over die weten hoe da ze da allemaal moeten berekenen he. Google de prijsverwachting eens van  VTHO. Ietske eronder is dan niet erg he :)

Niets blijft verborgen is dan ook een dubbelzinnigheid, niet meer dan een kwestie van perceptie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid