Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei TTC:

We maakten ons al een beetje zorgen, maar hier zijn ze. 

Met 16,46% en 8,07% in bezit, is er al een nieuw hoogtepunt bereikt in het totaal. Maar ik weet niet of mijn research valide is... sowieso ga ik de eerste weken geen verlies realiseren. Bekijk de verwachtingen van MULTI eens volgende maand oktober ... Pray it is so.

Ik heb nog wel het verstand daar geen 100% in te  steken, maar in oktober zeg ik mss: had ik maar zot gedaan.

Sowieso ga ik niet gokken met mijn vermeerderde 15 euro.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Met 16,46% en 8,07% in bezit, is er al een nieuw hoogtepunt bereikt in het totaal. Maar ik weet niet of mijn research valide is... sowieso ga ik de eerste weken geen verlies realiseren. Bekijk de verwachtingen van MULTI eens volgende maand oktober ... Pray it is so. Ik heb nog wel het verstand daar geen 100% in te  steken, maar in oktober zeg ik mss: had ik maar zot gedaan. Sowieso ga ik niet gokken met mijn vermeerderde 15 euro.

Volgens het TIKA-model kan je eerst het percentage kiezen, en algoritmen doen de rest. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik vind daar weinig over terug.

Dat geloven we, maar je hebt sowieso al meer dan genoeg aan je crypto's. 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Aarrgghhh grote afname HIFI ¿ why as die nog zo laag staat? Whyyy?

Begrijp je de logica niet misschien? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het is vooral belangrijk (imho) trading pairs te vinden om het effect te vergroten.

Bij sonoluminescentie worden geluidsgolven in licht omgezet. Zo’n zestig jaar geleden ontdekten twee Duitse scheikundigen dit verschijnsel. Tijdens experimenten met sonargolven ontstonden er oplichtende bellen in een bak met water. De beide geleerden maakten wel melding van deze lichtgevende bubbles, maar eindigden hun artikel met de opmerking ‘There are more important things to look at’.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waar ik verlies deed toch winst gerealiseerd. Maar tis die HIFI, STMX en MULTI waarop ik hoop meer dan 50% te halen. Wat dan zal afklokken boven de 20% in het totaal.

Spannend!

 

Screenshot_20230917-171255_Pionex.jpg

Zoals het aanvankelijk al vermoed werd, door de dubbelzinnigheid die paradoxaal in de setup te vinden is en door de vertegenwoordigers krachtdadig ontweken, ebt als vanzelfsprekend het voordeel van de twijfel weg. Het is een dynamiek die zonder aandacht en bereidheid tot introspectie maar weinigen zal opvallen, hiermee zeggend dat het contrast met rendementen die buiten de met statistieken en screenshots opgevulde context vallen, quasi onmogelijk gezien kunnen worden. Maar leerzaam is het dus wel, voor wie zien en begrijpen wil, niet meer, niet minder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Zoals het aanvankelijk al vermoed werd, door de dubbelzinnigheid die paradoxaal in de setup te vinden is en door de vertegenwoordigers krachtdadig ontweken, ebt als vanzelfsprekend het voordeel van de twijfel weg. Het is een dynamiek die zonder aandacht en bereidheid tot introspectie maar weinigen zal opvallen, hiermee zeggend dat het contrast met rendementen die buiten de met statistieken en screenshots opgevulde context vallen, quasi onmogelijk gezien kunnen worden. Maar leerzaam is het dus wel, voor wie zien en begrijpen wil, niet meer, niet minder.

Wa moet ge dan zien? De aan- en verkoop?

Screenshot_20230917-173245_Pionex.jpg

Screenshot_20230917-173044_Pionex.jpg

Ik moet wel toegeven dat de fee aan VTHO veel maal hoger was dan 0,05%.

Van de 25% winst ongeveer had ik 17% over!!!! Bij BLZ is dat dus 0,05%... Weird.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wa moet ge dan zien? De aan- en verkoop?

Screenshot_20230917-173245_Pionex.jpg

Screenshot_20230917-173044_Pionex.jpg

Ik moet wel toegeven dat de fee aan VTHO veel maal hoger was dan 0,05%.

Van de 25% winst ongeveer had ik 17% over!!!! Bij BLZ is dat dus 0,05%... Weird.

Het is een mooie etalage voor wie in alle ernst en sereniteit beschouwen wil, dat ontkent niemand. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei TTC:

Ja, kunnen het amper geloven dat het überhaupt mogelijk is, al de rest buitenspel. 

Ik verschiet er ook nog elken dag van... Maar het is wel een echte kunst om het meester te worden. Dat doe je niet door 1 uurtje te shaggelen... ben nu korte tijd intens bezig geweest en maak nog grandioze fouten. Die VTHO te vroeg verkocht, had meer winst kunnen pakken. Maar hij was evensnel uit zijn piek dus goed dat ik op safe speelde.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik verschiet er ook nog elken dag van... Maar het is wel een echte kunst om het meester te worden. Dat doe je niet door 1 uurtje te shaggelen... ben nu korte tijd intens bezig geweest en maak nog grandioze fouten. Die VTHO te vroeg verkocht, had meer winst kunnen pakken. Maar hij was evensnel uit zijn piek dus goed dat ik op safe speelde.

Ja, het is de normale gang van zaken dat de synthese uit het beeld verdwijnt, anders kunnen we dat ook niet herinneren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Ja, het is de normale gang van zaken dat de synthese uit het beeld verdwijnt, anders kunnen we dat ook niet herinneren. 

Ja, maar STMX en HIFI kunnen echt lang duren voor ze weer omhoog gaan. STMX is mijn grootste aankoop en vreet alle rendement weg heel de dag.... Eind oktober mss pas...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Mja grote afnames geweest. Da ga ff duren voor die weer omhoog komt. De MACD staat ook ruim onder de grafiek.... Serieus verlies op, maar nog niet gerealiseerd dus is nog eventuele winst.

Een uitvinding kunnen we dat maar moeilijk noemen, het ligt immers aan de basis van deze of gene systeemconfiguratie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Een uitvinding kunnen we dat maar moeilijk noemen, het ligt immers aan de basis van deze of gene systeemconfiguratie.

StormX STMX token suddenly spiked o as high as $0.015 before suddenly crashing by 45%, according to Coingecko data. The sudden price movement liquidated several crypto traders who held positions in the digital asset, prompting speculations of market manipulation.

https://beincrypto.com/stmx-unusual-price-movements-manipulation-fears/

Nieuws van 2 maanden geleden, bad very bad research I did. Maar ze verwachten nog  0,0074 te bereiken overmorgen. Anders de helft dus kwijt he...

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

StormX STMX token suddenly spiked o as high as $0.015 before suddenly crashing by 45%, according to Coingecko data. The sudden price movement liquidated several crypto traders who held positions in the digital asset, prompting speculations of market manipulation.

https://beincrypto.com/stmx-unusual-price-movements-manipulation-fears/

Nieuws van 2 maanden geleden, bad very bad research I did. Maar ze verwachten nog  0,0074 te bereiken overmorgen. Anders de helft dus kwijt he...

Ja, de talrijke niet altijd resonerende variaties die als grondslag de synthese hebben, kunnen 'des levens' leiden tot de grootste verwarring en conflict. Bijgevolg kunnen ook verschillende referentiekaders ontstaan, met nogal absurde stellingen dat verbindende communicatie zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten is. Apart alleszins, zeker wanneer complete delen van de werkelijkheid of relevante informatie buiten het aandachtsveld valt, alsof het niet meer dan normaal zou zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid