Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

27000 sorry

4 minuten geleden zei TTC:

Niets blijft verborgen is dan ook een dubbelzinnigheid, niet meer dan een kwestie van perceptie. 

Toch 270000 lol

7 minuten geleden zei TTC:

Niets blijft verborgen is dan ook een dubbelzinnigheid, niet meer dan een kwestie van perceptie. 

Jama ge hebt verschillende experts die zowat ongeveer hetzelfde rekenen hoor. Afgaande van hoe alles nu beweegt he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

27000 sorry

De wet van de uitgesloten derden stelt niet dat voor een verscheidenheid aan alternatieven ook toepassingen bestaan, het stelt dat ze kunnen uitgesloten worden door ze te verdringen met andere geplogenheden. Maar dat wil niet zeggen dat er geen kennis over bestaat, noch dat het niet zou kunnen leiden tot heel andere zienswijzen op datgene wat voor normaal aangenomen wordt. Hierin vinden we dan ook de kracht van eenvoud en kleine dingen, die veel vaker aan het collectieve oog ontsnappen in de veronderstelling dat niemand dat zou kunnen opvallen, of niet deskundig beschreven staat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

De wet van de uitgesloten derden stelt niet dat voor een verscheidenheid aan alternatieven ook toepassingen bestaan, het stelt dat ze kunnen uitgesloten worden door ze te verdringen met andere geplogenheden. Maar dat wil niet zeggen dat er geen kennis over bestaat, noch dat het niet zou kunnen leiden tot heel andere zienswijzen op datgene wat voor normaal aangenomen wordt. Hierin vinden we dan ook de kracht van eenvoud en kleine dingen, die veel vaker aan het collectieve oog ontsnappen in de veronderstelling dat niemand dat zou kunnen opvallen, of niet deskundig beschreven staat. 

Ik blijf heilig aan 1 logica. Liever spijt en alles kwijt, dan spijt en veel gemist. Zelfs ask 50% moet afgeven, dat is dan mijn zakaat ×5.

Dat is pas met zekerheid ondernemen, uw rendement zien sneuvelen en dat als kans zien om in een andere wallet op een dieptepunt hetzelfde te kopen. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik blijf heilig aan 1 logica. Liever spijt en alles kwijt, dan spijt en veel gemist. Zelfs ask 50% moet afgeven, dat is dan mijn zakaat ×5. Dat is pas met zekerheid ondernemen, uw rendement zien sneuvelen en dat als kans zien om in een andere wallet op een dieptepunt hetzelfde te kopen. :D

Ja, dat is het, binnen die zones zien we daar absoluut niets van, totaal niets dus. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier is de reden van het zakken, maar er wordt al weer massaal gekocht.

 

Screenshot_20230916-194611_Coinbase.jpg

2 minuten geleden zei TTC:

Ja, dat is het, binnen die zones zien we daar absoluut niets van, totaal niets dus. 

Ja ik had het het kunnen zien.... maar ik zat te dansen en den beer zijn vel al te verkopen. :)

Dat is de invloed van whales. Die pakken wat weg en weg zijn uw kruimels. Maar ik ga slim zijn en geen verlies incasseren en wachten op een nieuwe high.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Hier is de reden van het zakken, maar er wordt al weer massaal gekocht.

 

Screenshot_20230916-194611_Coinbase.jpg

Op deze manier wordt het nietsvermoedend onbewust, maar toch denken dat het steek houdt. 

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik had het het kunnen zien.

Helemaal niets zie je, omdat het daar ook niet in te vinden is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Op deze manier wordt het nietsvermoedend onbewust, maar toch denken dat het steek houdt. 

Die -40,79% is de afname van het volume  ...

Dus als een whale of 2 a 3 plots een paar honderdduizend VTHO verkoopt, dan gaat de waarde fors omlaag en behoorlijk snel. Wat ik nu voor heb, maar die mannen kopen zich toch weer in dus ja... tijd...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Die -40,79% is de afname van het volume  ... Dus als een whale of 2 a 3 plots een paar honderdduizend VTHO verkoopt, dan gaat de waarde fors omlaag en behoorlijk snel. Wat ik nu voor heb, maar die mannen kopen zich toch weer in dus ja... tijd...

Hoe leerzaam dit is, zijn we je oprecht dankbaar voor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat stond ook op die screenshot hoor. Het volume van de laatste 24h.  Op die MACD lijn (grafiek helemaal onderaan) kunt ge dan anticiperen op de markt.

Screenshot_20230916-202507_Pionex.jpg

Het zou wel eens oneindig kunnen doorgaan met die screenshots, zien we dan ook de rendementen die we missen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei TTC:

Het zou wel eens oneindig kunnen doorgaan met die screenshots, zien we dan ook de rendementen die we missen? 

Ja amai ge hebt het toch naar beneden zien gaan? Maar dat verlies is binnenkort weer winst, pakweg 2 weken maximum. Dus hoewel het nu verlies lijkt, iets later is het winst als ik het bijhoud tot dan.

Dus vandaag met verlies gedraaid, maar geen gerealiseerd verlies omdat het winst wordt.

Zie, aan die omcirkelde piek had ik moeten verkopen en in het dal opnieuw moeten kopen. Dan stond de statistiek nu aan de kruising van dat kruis.

Screenshot_20230917-005340_Pionex.jpg

Yes ik ben een amateur garnaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja amai ge hebt het toch naar beneden zien gaan? Maar dat verlies is binnenkort weer winst, pakweg 2 weken maximum. Dus hoewel het nu verlies lijkt, iets later is het winst als ik het bijhoud tot dan.

Dus vandaag met verlies gedraaid, maar geen gerealiseerd verlies omdat het winst wordt.

Zie, aan die omcirkelde piek had ik moeten verkopen en in het dal opnieuw moeten kopen. Dan stond de statistiek nu aan de kruising van dat kruis.

Screenshot_20230917-005340_Pionex.jpg

Yes ik ben een amateur garnaal.

Ja, op en neer, zo gaat het heel de tijd.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

I stand corrected! Het ging sneller:

Praise the Lord!

 

Screenshot_20230917-043259_Pionex.jpg

Gaat het met aandelen te traag, of past dat niet in het doel tegen 2027-2033?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Ja, op en neer, zo gaat het heel de tijd.

Gaat het met aandelen te traag, of past dat niet in het doel tegen 2027-2033?

Jama, de laatste keer dat het zo fanatiek omlaag ging was wel een blunder die circa 10% rendement liet liggen. Ene keer geen ramp, maar als dat teveel gebeurt heb je in 2027-2033 wel veel verloren.

Het verkopen gaat te traag met aandelen. Met crypto heb ik direct mijn dollars, dag en nacht.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jama, de laatste keer dat het zo fanatiek omlaag ging was wel een blunder die circa 10% rendement liet liggen. Ene keer geen ramp, maar als dat teveel gebeurt heb je in 2027-2033 wel veel verloren. Het verkopen gaat te traag met aandelen. Met crypto heb ik direct mijn dollars, dag en nacht.

Geen paniek, er kunnen altijd nieuwe mijnen aangemaakt worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-9-2023 om 08:22 zei Fundamenteel:

Das geen geldillusie.  Dat is een methode om uit het gevang te ontsnappen.

Licht geldt als dé informatiedrager van onze tijd, door de glasvezelkabels gieren elke seconde miljoenen terabytes aan informatie naar onze schermen. Al die lichtdeeltjes hebben echter een belangrijk nadeel, ze bevatten maximaal één schamele bit aan informatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Licht geldt als dé informatiedrager van onze tijd, door de glasvezelkabels gieren elke seconde miljoenen terabytes aan informatie naar onze schermen. Al die lichtdeeltjes hebben echter een belangrijk nadeel, ze bevatten maximaal één schamele bit aan informatie.

Als alles goed gaat, gaat dat beetje mijn totaal rendement met 50% verhogen. Risky and bold moves....

 

Screenshot_20230917-105707_Pionex.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid