Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei TTC:

We stellen voor om het nog wat op de spits te drijven, anders blijft het vaag en mistig. 

Kunt ge geen herwaardering op die screenshot maken misschien ? Neen ge zijt een praatjesman die NIETS van traden in crypto kent en doelbewust misleidt om er zelf als betere uit te blijven komen.

Ik wou dat even tonen en nu afkeren van u. Je bent alles zélf waarvan je mij beschuldigde en dat ik ooit een wijs man in u zag, was alleen maar omdat ik nog niet door uw façade zag. Je bent een act en een partypooper.

Op 12-9-2023 om 09:16 zei Fundamenteel:

Als hem vandaag of morgen 0,16 haalt, staat ge natuurlijk schoon te blinken 😛 Anders zit ik met de gebakken peren komende week. :D

0,147 nu.

Screenshot_20230921-184948_Pionex.thumb.jpg.32cfe169afe679554beecae9091e4b78.jpg

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Kunt ge geen herwaardering op die screenshot maken misschien ? Neen ge zijt een praatjesman die NIETS van traden in crypto kent en doelbewust misleidt om er zelf als betere uit te blijven komen.

Ik wou dat even tonen en nu afkeren van u. Je bent alles zélf waarvan je mij beschuldigde en dat ik ooit een wijs man in u zag, was alleen maar omdat ik nog niet door uw façade zag. Je bent een act en een partypooper.

Screenshot_20230921-184948_Pionex.thumb.jpg.32cfe169afe679554beecae9091e4b78.jpg

Waar kunnen we die jetons kopen eigenlijk, bij een broker? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-9-2023 om 09:06 zei Fundamenteel:

Al wat telt voor mij is hoe ge het zélf kunt gebruiken en dat het terug te verplaatsen is tot uw bankrekening, of rechtstreeks via VISA van broker.

Het lukt net wel en uw afgunst heeft die hele sfeer verpest. 50% rendement in minder dan een week zou iedereen met interesse in het monetaire moeten aanspreken, normaliter.

 Nee degene die er weer niets van kennen en enkel wat dure woorden weten harken, schijnen liever de spotlight op de boodschapper om hun eigen wat bezig te houden...

Het resultaat staat er en alle coins werden op voorhand gedeeld. Niet om te promoten maar om voor te doen hoe gij eigenlijk al decennia sukkelt door uw plaat te laten hangen....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het lukt net wel en uw afgunst heeft die hele sfeer verpest. 50% rendement in minder dan een week zou iedereen met interesse in het monetaire moeten aanspreken, normaliter.  Nee degene die er weer niets van kennen en enkel wat dure woorden weten harken, schijnen liever de spotlight op de boodschapper om hun eigen wat bezig te houden... Het resultaat staat er en alle coins werden op voorhand gedeeld. Niet om te promoten maar om voor te doen hoe gij eigenlijk al decennia sukkelt door uw plaat te laten hangen....

Blijven volhouden, inductieve herkadering lijkt precies ook wel wat, apart alleszins. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Blijven volhouden, inductieve herkadering lijkt precies ook wel wat, apart alleszins. 

De simpele herwaardering van 1 coin staat er na een bull run. De enige die blijft volhouden in zijn praatjes ben jij.

Het moest maar eens echt zo simpel zijn om daar als gepensioneerde zonder spaargeld achter te komen, he? Medelijden geven aan u is moeilijk, maar meer kan ik niet doen.

De genade van den Heere Christus zij ook met u.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

De simpele herwaardering van 1 coin staat er na een bull run. De enige die blijft volhouden in zijn praatjes ben jij. Het moest maar eens echt zo simpel zijn om daar als gepensioneerde zonder spaargeld achter te komen, he? Medelijden geven aan u is moeilijk, maar meer kan ik niet doen. De genade van den Heere Christus zij ook met u.

Het is de moeite, voor de ene is extracomptabel wat voor de andere extracomptabel is, zo wordt het nog simpeler om te begrijpen waarom die denkkaders niet vergelijkbaar zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei DBI:

TTC loopt het alleen maar af te kraken. Ik denk dat fundamenteel gewoon niet de rest van zijn leven een wage slave wil zijn. Of het wel of niet lukt, hij probeert het tenminste. TTC daarintegen blijft liever stilstaan 

Ik ben geen wage slaaf. ;) Alleen is het leven heel anders dan vroeger. De simpele basis als alleenstaande (die ook nog eens alimentatie betaalt) is een zware kost geworden. En ik heb daar al zeer creatief mee leren omgaan om toch een overvloed te blijven ervaren. 

Maar laten we even rekenen. Huishuur, elektriciteit, gas, water, taksen, verzekeringen, eten, kledij, ... Wie is hier nog middenstander onder ons? En je bent dat niet met 25K op de spaarrekening he.

Als mensen dan iets vinden waarmee ze een boterham meer kunnen eten, begrijp ik al de haat niet. Ik heb met iets geëxperimenteerd en zie de mogelijkheden alleen maar groeien, kennis verrijken, levensstijl verbeteren. Als mensen dan liever haten, tjah ze doen maar. Als ik binnen 10 jaar een off grid boerderij cash kan leggen, kijk ik grijnzend terug op deze afgunst rond me heen. Ook irl raadde vele het me af en kunnen ze het nu niet opbrengen blij te zijn. Gelukkig zijn de mensen in mijn cirkel wel supportive. Daarvoor doen we het dan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei DBI:

Mooi streven. Ga ervoor!

Een sokpop is de benaming voor een kloon of tweede identiteit of account op een site of forum van één gebruiker. De naam is ontleend aan de gelijknamige handpop. 

7 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ben geen wage slaaf. ;) Alleen is het leven heel anders dan vroeger. De simpele basis als alleenstaande (die ook nog eens alimentatie betaalt) is een zware kost geworden. En ik heb daar al zeer creatief mee leren omgaan om toch een overvloed te blijven ervaren. Maar laten we even rekenen. Huishuur, elektriciteit, gas, water, taksen, verzekeringen, eten, kledij, ... Wie is hier nog middenstander onder ons? En je bent dat niet met 25K op de spaarrekening he. Als mensen dan iets vinden waarmee ze een boterham meer kunnen eten, begrijp ik al de haat niet. Ik heb met iets geëxperimenteerd en zie de mogelijkheden alleen maar groeien, kennis verrijken, levensstijl verbeteren. Als mensen dan liever haten, tjah ze doen maar. Als ik binnen 10 jaar een off grid boerderij cash kan leggen, kijk ik grijnzend terug op deze afgunst rond me heen. Ook irl raadde vele het me af en kunnen ze het nu niet opbrengen blij te zijn. Gelukkig zijn de mensen in mijn cirkel wel supportive. Daarvoor doen we het dan ook.

Niemand belet je om via crypto meer geld binnen te rijven, we zeggen alleen dat de berichtgeving dermate mank is dat veel nuttige informatie buitenspel geplaatst wordt. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei DBI:

TTC daarintegen blijft liever stilstaan.

TTC vraagt om eens twee balansen naast elkaar te leggen, maar niet diegenen die in overvloed binnen de cryptowereld worden gegenereerd en het haast onmogelijk maakt om helder te maken wat er nu precies mee geduid wil worden. Als verantwoording kunnen verschillende benchmarks aangereikt worden, als generaliserende oriëntatie benoemd in de vorm van speltheorie, een ruim begrip. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Een sokpop is de benaming voor een kloon of tweede identiteit of account op een site of forum van één gebruiker. De naam is ontleend aan de gelijknamige handpop. 

Niemand belet je om via crypto meer geld binnen te rijven, we zeggen alleen dat de berichtgeving dermate mank is dat veel nuttige informatie buitenspel geplaatst wordt. 

Wat ik buitenspel laat of niet, is niet uw probleem om te corrigeren. En je kan wel roepen dag ik zaken achterhoud, verzwijg of niet benut. Maar dat is enkel een oordeel in uw hoofd waarvan de meeste door heel dit onderwerp al behandeld zijn. Van herwaardering tot balansen na en voor verkoop. Je bent gewoon een vermoeiende trol die liever manipulatief blijft communiceren terwijl ge u in alle bochten wringt om uw ongelijk maar niet toe geven. Ge hebt 92 pagina's tijd gehad, maar ge draaide enkel rond de pot en wist niet eens concreet te maken wat ik achterhoud of niet benut.....

Ik wil het niet eens meer weten, maar in alle rust en alleen met crypto bezig zijn. Iedereen die enigszins opvolgde, weet welk rendement er na enkele bull runs te rapen was.

Ge kunt zo nog 10j verder zagen over het monetaire, maar terwijl zit ik al wel geld uit de muur te trekken om eten en kledij te voorzien. Wat heeft uw paradigma ooit bij u persoonlijk bijgedragen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid