Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei TTC:

Ja, de talrijke niet altijd resonerende variaties die als grondslag de synthese hebben, kunnen 'des levens' leiden tot de grootste verwarring en conflict. Bijgevolg kunnen ook verschillende referentiekaders ontstaan, met nogal absurde stellingen dat verbindende communicatie zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten is. Apart alleszins, zeker wanneer complete delen van de werkelijkheid of relevante informatie buiten het aandachtsveld valt, alsof het niet meer dan normaal zou zijn. 

Dit is erger dan bungee jumpen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

52 minuten geleden zei TTC:

Zeg dat wel, en toch komt het allemaal uit dezelfde bron, hoe paradoxaal dat ook lijkt.

Ja maar zie.... Er is bv 100 miljoen aan coins te koop. Zolang die allemaal beschikbaar zijn, zijn ze spotgoedkoop. Hoe meer men kooptw hoe schaarser de coin -> hoe duurder. Dan halveren ze soms nog eens het totale volume coins om nog meer te doen stijgen. Zelfs token burns etc.

Als morgen 50% van ons fiat geld verdwijnt, zou dat dus in dezelfde logica meer waard moeten worden. Maar ze doen dat daar andersom, bijdrukken bijdrukken en de welvaart met schijn en oplopende staatsschulden te behouden. Brrrrr

Dus daarom dat SEI zo snel steeg. Nieuwe coin? Toch eens schieten met klein bedrag zo rap ge kunt. Want ze zijn dan talrijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar zie.... Er is bv 100 miljoen aan coins te koop. Zolang die allemaal beschikbaar zijn, zijn ze spotgoedkoop. Hoe meer men kooptw hoe schaarser de coin -> hoe duurder. Dan halveren ze soms nog eens het totale volume coins om nog meer te doen stijgen. Zelfs token burns etc. Als morgen 50% van ons fiat geld verdwijnt, zou dat dus in dezelfde logica meer waard moeten worden. Maar ze doen dat daar andersom, bijdrukken bijdrukken en de welvaart met schijn en oplopende staatsschulden te behouden. Brrrrr Dus daarom dat SEI zo snel steeg. Nieuwe coin? Toch eens schieten met klein bedrag zo rap ge kunt. Want ze zijn dan talrijk.

Ja, schaarstedenken leidt tot overtuigingen en strategieën die daar eigen aan zijn, je zegt immers zelf dat je daarin gevangen zit. 

7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar ze doen dat daar andersom, bijdrukken bijdrukken en de welvaart met schijn en oplopende staatsschulden te behouden. Brrrrr

Comediant, je denkt weer dat we niet waakzaam zijn misschien? 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Volgens mij ben ik de minst begrepen persoon op aarde.

Ja, doe maar weer zo, zoek anders eens in de Bijbel naar een percentage. 

18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar zie.... Er is bv 100 miljoen aan coins te koop. Zolang die allemaal beschikbaar zijn, zijn ze spotgoedkoop. Hoe meer men kooptw hoe schaarser de coin -> hoe duurder.

Kortom, er zijn mensen die geld kopen en dan wordt het duurder, en dan snap je de logica niet meer? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Ja, doe maar weer zo, zoek anders eens in de Bijbel naar een percentage. 

Kortom, er zijn mensen die geld kopen en dan wordt het duurder, en dan snap je de logica niet meer? 

Hoogmoed komt voor de val, nederigheid gaat voor aan de eer. Ergens in de Bijbel, ik ga het niet opzoeken.

Deze coins ga ik toch geen 2 keer nemen, tenzij ze me op een ochtend meteen wakker kletsen. Ik realiseer niets verlies en ga gewoon verder met ander. Tranquillo...

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Hoogmoed komt voor de val, nederigheid gaat voor aan de eer. Ergens in de Bijbel, ik ga het niet opzoeken. Deze coins ga ik toch geen 2 keer nemen, tenzij ze me op een ochtend meteen wakker kletsen. Ik realiseer niets verlies en ga gewoon verder met ander. Tranquillo...

Alles in orde met de logica? 

11 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja maar zie.... Er is bv 100 miljoen aan coins te koop. Zolang die allemaal beschikbaar zijn, zijn ze spotgoedkoop. Hoe meer men kooptw hoe schaarser de coin -> hoe duurder. Dan halveren ze soms nog eens het totale volume coins om nog meer te doen stijgen. Zelfs token burns etc.

Als morgen 50% van ons fiat geld verdwijnt, zou dat dus in dezelfde logica meer waard moeten worden. Maar ze doen dat daar andersom, bijdrukken bijdrukken en de welvaart met schijn en oplopende staatsschulden te behouden. Brrrrr

Dus daarom dat SEI zo snel steeg. Nieuwe coin? Toch eens schieten met klein bedrag zo rap ge kunt. Want ze zijn dan talrijk.

Het zijn werkelijk bijzondere leerstukken, voor wie beschouwen wil.

  • Er is bv 100 miljoen aan coins te koop.
  • Zolang die allemaal beschikbaar zijn, zijn ze spotgoedkoop.
  • Hoe meer men koopt hoe schaarser de coin -> hoe duurder.
  • Dan halveren ze soms nog eens het totale volume coins om nog meer te doen stijgen.
  • Zelfs token burns etc.
  • Als morgen 50% van ons fiat geld verdwijnt, zou dat dus in dezelfde logica meer waard moeten worden.
  • Maar ze doen dat daar andersom, bijdrukken bijdrukken en de welvaart met schijn en oplopende staatsschulden te behouden.
  • Dus daarom dat SEI zo snel steeg.
  • Nieuwe coin?
  • Toch eens schieten met klein bedrag zo rap ge kunt.
  • Want ze zijn dan talrijk.
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is dus geen zelfde systeem. Crypto wordt schaarser gemaakt om te doen toenemen in waarde, fiatgeld wordt bijgedrukt om de waarde ervan te verminderen. Al was dat niet hun oorspronkelijke bedoeling.

De elementen die gebruikt worden om het systeem te sturen, zijn logischerwijs exact hetzelfde. Het zegt echter niet dat het niet in deze of gene zin kan gemoduleerd worden op een manier dat anomalieën eerder onbewust voor normaal genomen worden. En ja, soms minder simpel dan het lijkt, het idee van verwarring en misleiding eenvoudig afleidbaar voor wie in alle ernst en sereniteit beschouwen wil, niet meer dan begrijpelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

De elementen die gebruikt worden om het systeem te sturen, zijn logischerwijs exact hetzelfde. Het zegt echter niet dat het niet in deze of gene zin kan gemoduleerd worden op een manier dat anomalieën eerder onbewust voor normaal genomen worden. En ja, soms minder simpel dan het lijkt, het idee van verwarring en misleiding eenvoudig afleidbaar voor wie in alle ernst en sereniteit beschouwen wil, niet meer dan begrijpelijk.

Al wat telt voor mij is hoe ge het zélf kunt gebruiken en dat het terug te verplaatsen is tot uw bankrekening, of rechtstreeks via VISA van broker.

Gisteren 8% verlies gerealiseerd om erger te voorkomen. Maar die 2e high risk coin gaat dat precies corrigeren en overtreffen. Ik zit in een diep dal maar ik kan evengoed binnenkort fel boven de huidige grafiek uitsteken.

De totaalbalans van 7 dagen was 20%. Nu iets meer dan 12%. Totaal is nog positief rendement, maar kon beter ... ook verlies geleden. Wat ik wou voorkomen.

 

Screenshot_20230918-091029_Pionex.jpg

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Al wat telt voor mij is hoe ge het zélf kunt gebruiken en dat het terug te verplaatsen is tot uw bankrekening, of rechtstreeks via VISA van broker.

Gisteren 8% verlies gerealiseerd om erger te voorkomen. Maar die 2e high risk coin gaat dat precies corrigeren en overtreffen. Ik zit in een diep dal maar ik kan evengoed binnenkort fel boven de huidige grafiek uitsteken.

De totaalbalans van 7 dagen was 20%. Nu iets meer dan 12%. Totaal is nog positief rendement, maar kon beter ... ook verlies geleden. Wat ik wou voorkomen.

 

Screenshot_20230918-091029_Pionex.jpg

Ja, het creëren van blinde vlekken vinden we terug binnen niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, in het andere geval zou het ook niet mogelijk zijn om andere zienswijzen te ontwikkelen. En zo vinden we aansluiting met tal van geschriften in het verleden, het idee van een voortschrijdend en eeuwig hier en nu bekrachtigend, doch veel vaker onopgemerkt opgaand in de ruis.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Ja, het creëren van blinde vlekken vinden we terug binnen niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, in het andere geval zou het ook niet mogelijk zijn om andere zienswijzen te ontwikkelen. En zo vinden we aansluiting met tal van geschriften in het verleden, het idee van een voortschrijdend en eeuwig hier en nu bekrachtigend, doch veel vaker onopgemerkt opgaand in de ruis.

Je maakt gewoon van alles problemen waar geen zijn. Het is gewoon simpel en dat is een proces van leren, vallen en opstaan. Als ge een been breekt, groeit dat sterker terug aan elkaar. De mens is toe meer in staat dan gij u hebt laten wijsmaken. Vernieuw uw geest. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je maakt gewoon van alles problemen waar geen zijn. Het is gewoon simpel en dat is een proces van leren, vallen en opstaan. Als ge een been breekt, groeit dat sterker terug aan elkaar. De mens is toe meer in staat dan gij u hebt laten wijsmaken. Vernieuw uw geest. ;)

De synthese blijft zoals altijd het midden tussen these en antithese, simpeler kan niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ik mijn verlies niet gerealiseerd had,  zat ik nu terug in de lift. Maar het werd me iets te spannend...

Ja, het voortschrijdende hier en nu verdwijnt niet omdat het eeuwige hier en nu onveranderlijk is, de synthese tijdloos. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-9-2023 om 09:29 zei Fundamenteel:

Jama dat is nu nog niet van doen he?

RFT is een theorie die tracht te verklaren waarom mensen een oneindig aantal stimuli met elkaar kunnen associëren zonder ze direct te hoeven ervaren, zo snel nieuwe verbanden kunnen leggen tussen stimuli, gebruik kunnen maken van metaforen, humor, analogieën e.d. Cognitieve netwerken kunnen alleen uitgebreid worden, inhoudelijk kunnen ze niet veranderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Al wat telt voor mij is hoe ge het zélf kunt gebruiken en dat het terug te verplaatsen is tot uw bankrekening, of rechtstreeks via VISA van broker.

Zonder basiskennis wordt het al snel Chinees, en logicakwesties in het Chinees niet meer dan wartaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Zonder basiskennis wordt het al snel Chinees, en logicakwesties in het Chinees niet meer dan wartaal.

Fouten zijn goed. Want ge leert ervan. De fouten elders vermeden en nog lager gekocht, hoger uit gestegen.

Ge moet gewoon goed zeer goed researchen en meerdere bronnen, grafieken goed bekijken over alle periodes. De coins leren kennen en zien hoe ze bewegen, elkaar beïnvloeden.

Je moet daar echt geen boeken over lezen of allerlei om ermee aan de slag te kunnen. Iedereen ziet zelf wel hoe dat allemaal beweegt en wat ze ermee kunnen bereiken of niet. Don't overcomplicate it, don't overthink, koel as een kikker en smooth as een dief in de nacht. Traag maar zeker...

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Fouten zijn goed. Want ge leert ervan. De fouten elders vermeden en nog lager gekocht, hoger uit gestegen. Ge moet gewoon goed zeer goed researchen en meerdere bronnen, grafieken goed bekijken over alle periodes. De coins leren kennen en zien hoe ze bewegen, elkaar beïnvloeden. Je moet daar echt geen boeken over lezen of allerlei om ermee aan de slag te kunnen. Iedereen ziet zelf wel hoe dat allemaal beweegt en wat ze ermee kunnen bereiken of niet. Don't overcomplicate it, don't overthink, koel as een kikker en smooth as een dief in de nacht. Traag maar zeker...

We zullen nog even wachten tot je dat even wil bekijken, ondertussen gaan we met de chips rond. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar zijn jullie mee bezig, Fundamenteel en TTC? Zijn jullie beiden te trots om een einde aan deze ‘discussie’ te maken?

Voor de eigenaar van Credible wordt het door jullie niet aflatende gekrakeel rond ‘Crypto en aandelen’ denk ik steeds makkelijker om de stekker eruit te trekken. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Yours:

Waar zijn jullie mee bezig, Fundamenteel en TTC? Zijn jullie beiden te trots om een einde aan deze ‘discussie’ te maken? Voor de eigenaar van Credible wordt het door jullie niet aflatende gekrakeel rond ‘Crypto en aandelen’ denk ik steeds makkelijker om de stekker eruit te trekken. 

Soms moet je maar blij zijn van iets niets te begrijpen, als het achteraf nonsens blijkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid