Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Prediction: ik was aan het shaggelen in een gunstige markt. De markt gaat afnemen en ik zit meer dan een week met mijn coins om winst te realiseren. Of ik ben te voorbarig en haal straks weer 10%. Maar het is precies wel aan het afnemen, BTC zakt al en vanzelfsprekend zakken de meeste mee. We shall see said the blind one. Ik denk toch dat ik een expert in rechten van doen zal hebben.

Ja, het is allemaal nog niet zo helder precies, ondanks het kristalhelder is. 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Jama dat is nu nog niet van doen he?

Het valt overigens op dat je over aandelen nog niet veel gezegd hebt, komt dat nog? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

De gelegenheid zal zich nog wel voordoen, denk ik. Maar ik vind dat niet zo gebruiksvriendelijk als crypto. Plus ge hebt nog een index die uw positief ineens negatief kan maken. Het is te ingewikkeld voor mij persoonlijk.

Het zijn in beide gevallen vormen van kolonialisme of te relateren aan machtsspelletjes, zeggen ze. 

28 minuten geleden zei Fundamenteel:

Omdat aandelen trager bewegen?

Intrinsieke waardestijging ontstaat wanneer de winst wordt ingehouden. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Crypto is wel gebruiksvriendelijker vind ik. Ook ineens verkocht. Bij aandelen werkt dat zo simpel niet.

Je bedoelt dat je sneller resultaat ziet, het gaat dan ook enkel over virtuele valuta's verhandelen.

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Bij aandelen werkt dat zo simpel niet.

Bij aandelen dien je ook langer te zoeken welke bedrijven je zou willen steunen, beetje in conflict met crypto waar het enkel om de cash te doen is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Gewoon sneller in verkoop ook. De beurs sluit, crypto is 24/7. Zelfs op het allerhoogste zijn die coins meteen verkocht en verzilverd.

Intussen steek ik al boven den top uit:

 

Screenshot_20230916-114552_Pionex.jpg

Het is een heel gedoe, ondertussen zien we niet wat voorhanden ligt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Vanuit jouw standpunt al het andere dat buitenspel geplaatst wordt, te herleiden naar de essentie. 

Tjah wat was die essentie nu? Dat ik een advocaat en accountant moet nemen eens mijn garnalenschelp zich tot walvis vervelt? Ach obstakels maken het alleen maar uitdagender....

Ik zou daar eens 100% moeten op inzitten om te voelen wat adrenaline is.

En iedereen raadde me dit af, he? Ik rook amper, drink geen alcohol meer en zie iedere euro als potentiele coins. Als ge al dacht dat ik een cheapskater was, zie me nu.

Ik ben zelfs van verse groenten en vlees overgeschakeld op diepvries om nog meer te kunnen inzetten, desondanks de taksen die erop volgen....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Tjah wat was die essentie nu? Dat ik een advocaat en accountant moet nemen eens mijn garnalenschelp zich tot walvis vervelt? Ach obstakels maken het alleen maar uitdagender.... Ik zou daar eens 100% moeten op inzitten om te voelen wat adrenaline is. En iedereen raadde me dit af, he? Ik rook amper, drink geen alcohol meer en zie iedere euro als potentiele coins. Als ge al dacht dat ik een cheapskater was, zie me nu. Ik ben zelfs van verse groenten en vlees overgeschakeld op diepvries om nog meer te kunnen inzetten, desondanks de taksen die erop volgen....

De essentie is dat de cryptowereld van non-lineaire signature is, anders had het immers ook niet kunnen bestaan. Als participant ga je mee in dit verhaal door zoveel mogelijk versnippering (meerdere valuta's) in het leven te roepen en te onderhouden, zodat je je graantje kan meepikken. Andere systemen kennen dezelfde grondslag, zodat het geheel als een vestzak-broekzak systeem kan gezien worden, met evenveel variaties dan er bedacht kunnen worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

De essentie is dat de cryptowereld van non-lineaire signature is, anders had het immers ook niet kunnen bestaan. Als participant ga je mee in dit verhaal door zoveel mogelijk versnippering (meerdere valuta's) in het leven te roepen en te onderhouden, zodat je je graantje kan meepikken. Andere systemen kennen dezelfde grondslag, zodat het geheel als een vestzak-broekzak systeem kan gezien worden, met evenveel variaties dan er bedacht kunnen worden. 

En dat is toch goed?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

En dat is toch goed?

Het is vooral een perfect voorbeeld van vereenvoudiging, zodat de essentie nog meer naar de achtergrond verdwijnt. 

25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zou daar eens 100% moeten op inzitten om te voelen wat adrenaline is.

Het verschijnsel ‘doorbreken’ voltrekt zich op kritische punten van instabiliteit die het gevolg zijn van fluctuaties in de omgeving die door terugkoppelingslussen worden versterkt. Doorbreken leidt tot het ontstaan van een innovatie die in kwalitatieve zin vaak verschilt van de verschijnselen waaruit zij is voortgekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Jama, valt niets aan te verhelpen dat je die andere buitenspel plaatst, zo werkt het systeem nu eenmaal. 

Het andere heeft mij eerst buitenspel geplaatst. Die politiekers geven zichzelf opslag, verhoogd pensioen, opzegpremies van honderdtallen K, en wat kregen wij in ruil? Een kapot land. En die mensen blijven erop stemmen, je begrijpt dat niet....

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het andere heeft mij eerst buitenspel geplaatst. Die politiekers geven zichzelf opslag, verhoogd pensioen, opzegpremies van honderdtallen K, en wat kregen wij in ruil? Een kapot land. En die mensen blijven erop stemmen, je begrijpt dat niet....

Nochtans veel boeken over geschreven, een overweldigend aantal zelfs. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid