Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

3 minuten geleden zei TTC:

We zullen het samen moeten afwachten, zoals in jouw droom voorspeld is geweest. 

Geen droom, een visie... Vele kleintjes worden een grote waarvan ge op een grote vele grotere kleintjes kunt maken.

En ge wordt niet rijk door alleen te ondernemen, ge wordt vooral rijk door 90% van uw consumeren te schrappen. De rijken worden niet rijk omdat ze geld uitgeven maar zoveel mogelijk proberen bijhouden. Het is een mindset en levensstijl. Puur op basis leven. Water, groenten, fruit, brood, rijst, pasta, vlees, kip, vis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Geen droom, een visie... Vele kleintjes worden een grote waarvan ge op een grote vele grotere kleintjes kunt maken. En ge wordt niet rijk door alleen te ondernemen, ge wordt vooral rijk door 90% van uw consumeren te schrappen. De rijken worden niet rijk omdat ze geld uitgeven maar zoveel mogelijk proberen bijhouden. Het is een mindset en levensstijl. Puur op basis leven. Water, groenten, fruit, brood, rijst, pasta, vlees, kip, vis.

Ja, het is een prachtig scenario dat je voor ons hebt uitgestippeld, de rest volledig buitenspel gelaten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Ja, het is een prachtig scenario dat je voor ons hebt uitgestippeld, de rest volledig buitenspel gelaten. 

En op een dag, als het God belieft, ontvang je allemaal tegelwijsheden gratis en voor niets. Die u er dan aan herinneren dat de grote dag is aangebroken. En dan zit ik ergens op een boerderij, van de wereld los, mijn eigen beesten te slachten en groenten te kweken. Als een Amish off grid onder de hemel van God de Vader.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En op een dag, als het God belieft, ontvang je allemaal tegelwijsheden gratis en voor niets. Die u er dan aan herinneren dat de grote dag is aangebroken. En dan zit ik ergens op een boerderij, van de wereld los, mijn eigen beesten te slachten en groenten te kweken. Als een Amish off grid onder de hemel van God de Vader.

Ja, nog gehoord, prachtig is de lectuur in het volgende vak. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Ja, nog gehoord, prachtig is de lectuur in het volgende vak. 

Het is absurd he? Dat je veel geld moet hebben om simpel vanuit de basis te kunnen leven.

Ge moet grond kopen, vergunningen op orde krijgen, bodemstalen, eventuele reinigingen.  Energie installatie, batterijen, generator, ... Ge hebt een miljoen nodig om het allemaal cash te leggen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is absurd he? Dat je veel geld moet hebben om simpel vanuit de basis te kunnen leven. Ge moet grond kopen, vergunningen op orde krijgen, bodemstalen, eventuele reinigingen.  Energie installatie, batterijen, generator, ... Ge hebt een miljoen nodig om het allemaal cash te leggen.

Tja, logica is ook absurd, vooral te moeilijk om het hoofd over te breken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mattheus 17:20 Want voorwaar zeg Ik u: Zo gij een geloof hadt als een mosterdzaad, gij zoudt tot dezen berg zeggen: Ga heen van hier derwaarts, en hij zal heengaan; en niets zal u onmogelijk zijn.

Screenshot_20230914-211939_Pionex.jpg

Het probleem zou wel eens kunnen zijn dat het klopt, zodat vanzelfsprekendheid een mysterie wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 12-9-2023 om 14:21 zei Fundamenteel:

Ik overweeg zelfs in mijn andere wallet alles om te zetten naar BLZ als hem terug op zijn dal staat.

Kies anders een uitgebalanceerd OC-systeem dat is gebaseerd op kernwoorden, waarin randwoorden en het alfabet snel toegankelijk zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Sorry, nu even bezig met die oefening herwaardering, hoeveel rendement heb jij al? 

Sedert ik begon? 1176%.

Maar we gaan het nu zo laten, he? Ge hebt enkele handels kunnen opvolgen in livestream. Waarvan ik de grootste kon verkopen op 0,164. Maar je weet dat niet op voorhand dus ik verkocht wat lager. Het is wat het is en er is geen enkele misleiding gaande anders dan de verwarring. Ik stond er ook de eerste dagen vergaapt op te kijken....

Maar het kan altijd meteen gedaan zijn en de markt is niet altijd zo gunstig als afgelopen week.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Sedert ik begon? 1176%. Maar we gaan het nu zo laten, he? Ge hebt enkele handels kunnen opvolgen in livestream. Waarvan ik de grootste kon verkopen op 0,164. Maar je weet dat niet op voorhand dus ik verkocht wat lager. Het is wat het is en er is geen enkele misleiding gaande anders dan de verwarring. Ik stond er ook de eerste dagen vergaapt op te kijken.... Maar het kan altijd meteen gedaan zijn en de markt is niet altijd zo gunstig als afgelopen week.

Dat is al een leuk rendement, weet je ook wie de verliezers zijn of blijft dat anoniem? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Dat is al een leuk rendement, weet je ook wie de verliezers zijn of blijft dat anoniem? 

Ik denk niet dat er verliezers zijn aangezien de waarde maar blijft stijgen? De low waarmee ik begon bij de grootste was 0,09. Nu is dat 0,15. Kon paar dagen geleden nog kopen aan 0,139.

Als gij goud koopt aan 15 euro de gram en verkoopt dat aan iemand voor 20 euro de gram. Wie is dan de verliezer als het daarna 25 euro de gram kost?

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik denk niet dat er verliezers zijn aangezien de waarde maar blijft stijgen? De low waarmee ik begon bij de grootste was 0,09. Nu is dat 0,15. Kon paar dagen geleden nog kopen aan 0,139. Als gij goud koopt aan 15 euro de gram en verkoopt dat aan iemand voor 20 euro de gram. Wie is dan de verliezer als het daarna 25 euro de gram kost?

Ja, het zijn logica's die enkel binnen dat segment geldig zijn, gelukkig dat weinig mensen dat weten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Zelfs wie op de high vandaag koopt, dat bijhoudt tot 2027-2033; kan een rendement behalen van +50% op die coin. Maar wie kan zo ver in de toekomst voorspellen?

Binnen dat segment lijkt dat zeer lucratief inderdaad, dat ontkent niemand. 

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar wie kan zo ver in de toekomst voorspellen?

Onderhand lijkt het een beetje op een holdup, vind je ook niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar wie kan zo ver in de toekomst voorspellen?

Paradoxaal is het fenomeen dat we kunnen vergeten wat we elke dag gebruiken, maar ook niet zomaar kunnen herinneren door de nogal solide inburgering van een reeks anomalieën die de normaal vorm geven. En dat betekent allerminst dat ons daartoe niet de geschikte tools worden aangereikt, het betekent finaal dat er een onmiskenbaar schril contrast bestaat tussen theorie en praktijk.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb 32% ingezet op VTHO. Wie weet verlies ik nu wel enkele procenten rendement.

Dat zou wel eens kunnen, maar goed opgeleid.

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Het is wat het is en er is geen enkele misleiding gaande anders dan de verwarring.

Kunnen dat ook netjes gescheiden houden, maakt het nog transparanter. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid