Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei TTC:

Vreemd genoeg, hoe simpel het ook begint, hoe moeilijk het blijkt om een aantal paradoxen op een redelijke manier te ontwarren. Maar meestal gebeurt dit niet zodat met regelmaat het systeem instort, schijnbaar omdat we dat simpele buitenspel hebben geplaatst. Maar dat is slechts een premisse of veronderstelling, waarover we pas enige zekerheid kunnen verwerven middels onderzoek, op basis van redelijke argumentatie, niet meer, niet minder. 

Maar iets dat instort kan een goede investering zijn. Vandaag tokens gekocht die tot min 20% daalde. Die staan onder invloed van Bitcoin. Als het allemaal herstelt, tjing tjing. Ondernemers noemen dit een slechte week, maar ik behaalde op 15 euro reeds mijn inzet terug. Wat wordt dit als het een goede week is? Bid mee met mij. Ik zou echt andere mensen helpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Maar iets dat instort kan een goede investering zijn. Vandaag tokens gekocht die tot min 20% daalde. Die staan onder invloed van Bitcoin. Als het allemaal herstelt, tjing tjing. Ondernemers noemen dit een slechte week, maar ik behaalde op 15 euro reeds mijn inzet terug. Wat wordt dit als het een goede week is? Bid mee met mij. Ik zou echt andere mensen helpen.

Bixie is tevens de naam die men geeft aan een vrij nieuwe soort van wedstrijd-rijden op paarden, speciaal om de jeugd voor te bereiden op de echte wedstrijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Bixie is tevens de naam die men geeft aan een vrij nieuwe soort van wedstrijd-rijden op paarden, speciaal om de jeugd voor te bereiden op de echte wedstrijden.

Ja ik hoop dat we dit mogen doen. Werkelijk. Kent ge Grahem? Die altijd aan het shoppingcenter te Groenplaats in zijn rolstoel zat? Die is van ontbering gestorven. Awel, zo iemand geef ik meteen onderdak. Zonder aarzelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik hoop dat we dit mogen doen. Werkelijk. Kent ge Grahem? Die altijd aan het shoppingcenter te Groenplaats in zijn rolstoel zat? Die is van ontbering gestorven. Awel, zo iemand geef ik meteen onderdak. Zonder aarzelen.

Bixie is een fabeldier, sommigen zien in die paarden ook een correlaat met andere geschriften, heel apart allemaal. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Bixie is een fabeldier, sommigen zien in die paarden ook een correlaat met andere geschriften, heel apart allemaal. 

De screenshot kwam nochtans rechtstreeks van de broker waar ik trade. Op de vaste heb ik "maar" enkele procenten rendement. Dat hoog rendement is vooral te wijten aan bots die 10 trades in 1 doen. En allemaal met winst... tenzij hij ze niet verkocht krijgt, maar das geen gerealiseerd verlies zolang ge er af blijft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

De screenshot kwam nochtans rechtstreeks van de broker waar ik trade. Op de vaste heb ik "maar" enkele procenten rendement. Dat hoog rendement is vooral te wijten aan bots die 10 trades in 1 doen. En allemaal met winst... tenzij hij ze niet verkocht krijgt, maar das geen gerealiseerd verlies zolang ge er af blijft.

De snapshottherapie is nog heel andere materie, kan je mee door muren lopen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-8-2023 om 17:23 zei Hopper:

Eerlijk geld is geld waarmee ik een medemens niet benadeel.  Crypto is een piramide spel, waar de winst altijd ten koste gaat van een verliezer.   Daarom is crypto oneerlijk en des duivels.

Ik prefereer naar eer en geweten 100 euro met eerlijke arbeid boven 100 euro met oneerlijke niet-arbeid.  Ik arbeid dan ook al mijn gehele volwassen leven.  Ik ken de verleiding van "eurotekens in mijn ogen"  en ik dank God dat hij mij beschermd heeft tegen de eurotekens in mijn ogen.  Niets smaakt mij beter dan een maaltijd met zelfgekweekte groenten.   Dat valt niet in euro uit te drukken.    Niets bevalt mij beter dan dat de computer welke ik nu gebruik op zonnestroom draait.   Je raadt het al: ik heb mijn met noeste arbeid verdiende euro's 'belegd' in zonnepanelen en niet in crypto.    Niet om rijk te worden van die zonnepanelen, maar om Gods Schepping te vrijwaren van mijn vervuilende activiteit.  We dienen Gods Schepping te eerbiedigen.   En niet in aanbidding voor satan te liggen door rijk te willen worden van crypto.

Zonnepanelen zijn niet vervuilend???? Als je dan zo nobel wil leven, en jou ecologische voetafdruk wil minimaliseren omdat je de schepping wil vrijwaren van jou vervuilende activiteiten. Kan je die computer, smart Phone auto etc ook wel aan de wilgen hangen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei A3aan:

Zonnepanelen zijn niet vervuilend???? Als je dan zo nobel wil leven, en jou ecologische voetafdruk wil minimaliseren omdat je de schepping wil vrijwaren van jou vervuilende activiteiten. Kan je die computer, smart Phone auto etc ook wel aan de wilgen hangen.

 

Een parabolische spiegel stoom door een generator laten sturen, geeft meer dan 8 kw/h aan stroom. Maar onze overheden zullen aandelen bezitten in panelen en molens en duwen dus zulk verdienmodel. Wie ze niet bezit mag dokken, maar mag ook geen windmolen plaatsen. Wat dus ook makkelijk zelf te maken is. Tesla principe. Magneten positief en negatief elkaar laten kruisen door rotatie = stroom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Fundamenteel:

Ge weet dat er ook een Bijbel is, he?

Ja, dat verhaal over hoe we simpel moeilijk kunnen maken, zodat je ondertussen verder kan met je ding.

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Kheb een functie ontdekt man, niet te doen! Ik stel in koop X euro op waarde X, verkoop op waarde Y. Ik kijk een uur later terug and it was so.

Met draaitabellen in excel kan je bijvoorbeeld filteren, kolommen of rijen verbergen kan ook. Ja, wonderbaarlijk is het, haast kinderlijk. Verder zegt abstractie niets over die Y, kan plus of min zijn. Of wil je ons enkel wat misleiden misschien, kan ook. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei TTC:

Ja, dat verhaal over hoe we simpel moeilijk kunnen maken, zodat je ondertussen verder kan met je ding.

Met draaitabellen in excel kan je bijvoorbeeld filteren, kolommen of rijen verbergen kan ook. Ja, wonderbaarlijk is het, haast kinderlijk. Verder zegt abstractie niets over die Y, kan plus of min zijn. Of wil je ons enkel wat misleiden misschien, kan ook. 

https://www.pionex.com/blog/trailing-take-profit-bot/

Ja de grote misleiding. Ik ben degene die achterhoudt dat geld te rapen is.

Pionex zeer goede Broker. Toch zou ik uw grote pot op Ledger zetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ja de grote misleiding. Ik ben degene die achterhoudt dat geld te rapen is. Pionex zeer goede Broker. Toch zou ik uw grote pot op Ledger zetten.

Tijdscomplexiteit is een maat voor de relatieve hoeveelheid tijd die een algoritme nodig heeft om te eindigen, zijn werk te doen. Ruimtecomplexiteit is een maat voor de relatieve hoeveelheid geheugen die een algoritme tijdens zijn looptijd verbruikt.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben degene die achterhoudt dat geld te rapen is.

Over wat je buitenspel plaatst, hoor je niemand iets zeggen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Tijdscomplexiteit is een maat voor de relatieve hoeveelheid tijd die een algoritme nodig heeft om te eindigen, zijn werk te doen. Ruimtecomplexiteit is een maat voor de relatieve hoeveelheid geheugen die een algoritme tijdens zijn looptijd verbruikt.

Allemaal Chinees voor mij. Maar lees de link en zie hoe makkelijk ze het u maken.

Dat zijn ook complexe algoritmes waar ik niets van begrijp. Maar als ge den Bollinger band kunt lezen is uw broodje gebakken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Allemaal Chinees voor mij. Maar lees de link en zie hoe makkelijk ze het u maken. Dat zijn ook complexe algoritmes waar ik niets van begrijp. Maar als ge den Bollinger band kunt lezen is uw broodje gebakken.

Hoeft niet complex te zijn, zelfs zo simpel dat het tijdloos voorbij gaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Hoeft niet complex te zijn, zelfs zo simpel dat het tijdloos voorbij gaat. 

Voila. Die programmeurs doen het complexe werk zodat wij het simpel hebben.

Wij plukken de vruchten en de creator is nooit gekend, voorbij aan onze neus.

Met die methode in de link moet ge niet eens de Bolinger methode kennen he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Voila. Die programmeurs doen het complexe werk zodat wij het simpel hebben. Wij plukken de vruchten en de creator is nooit gekend, voorbij aan onze neus. Met die methode in de link moet ge niet eens de Bolinger methode kennen he.

De bitcoin is een klassiek voorbeeld van hoe van een oplossing een probleem kan gemaakt worden, door de essentie buitenspel te plaatsen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

De bitcoin is een klassiek voorbeeld van hoe van een oplossing een probleem kan gemaakt worden, door de essentie buitenspel te plaatsen. 

En de essentie is?

Bitcoin is nu even laag, dus het rendement dat je zag, zou veel hoger zijn geweest als Bitcoin niet zo laag stond. Das een beetje gelijk den index op de beurs, maar minder complex.

25% Bitcoin, 25% Ethereum. Ik heb Litecoins van de hand gedaan. Mss een slechte keuze. Maar ik denk dat BTC en ETH het veel beter zullen doen.

Ik heb voor de rest enorme vele kleintjes en krijg een melding eens ze stijgen. En dat is echt zot... SEI was uitzonderlijk, maar regelmatig stijgingen boven de 100%, op 1 dag.

Waar plaatst dat mijn spaarrekening met 1% jaarlijkse interest?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

En de essentie is? Bitcoin is nu even laag, dus het rendement dat je zag, zou veel hoger zijn geweest als Bitcoin niet zo laag stond. Das een beetje gelijk den index op de beurs, maar minder complex. 25% Bitcoin, 25% Ethereum. Ik heb Litecoins van de hand gedaan. Mss een slechte keuze. Maar ik denk dat BTC en ETH het veel beter zullen doen. Ik heb voor de rest enorme vele kleintjes en krijg een melding eens ze stijgen. En dat is echt zot... SEI was uitzonderlijk, maar regelmatig stijgingen boven de 100%, op 1 dag. Waar plaatst dat mijn spaarrekening met 1% jaarlijkse interest?

Zie je, zelfs wat je zelf hebt gezegd ben je al vergeten. Maar doe rustig verder, het helpt ons om iets helder te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Zie je, zelfs wat je zelf hebt gezegd ben je al vergeten. Maar doe rustig verder, het helpt ons om iets helder te maken.

Naar waar het toe beweegt? Kan ik nu rieken dat ge mij herhaalde en geen eigen invulling had?

Worde da onnozel gedoe zelf niet beu en zoude zelf es niet lezen wat ik net postte om eens iets anders te proberen bereiken? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Naar waar het toe beweegt? Kan ik nu rieken dat ge mij herhaalde en geen eigen invulling had? Worde da onnozel gedoe zelf niet beu en zoude zelf es niet lezen wat ik net postte om eens iets anders te proberen bereiken?

Het is perfect zoals het in diverse modellen beschreven staat, niet iedereen heeft hier aandacht voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Voorafgaand aan welk model dan ook, de essentie verandert niet.

En waar zal het ons afleveren?

Weet je waarom het te mooi is om waar te zijn? Ik geloof nooit dat een land zal toestaan dat er een generatie aankomt die geen politiek meer van doen heeft. Enter wereldoorlog3, de grote reset...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

En waar zal het ons afleveren? Weet je waarom het te mooi is om waar te zijn? Ik geloof nooit dat een land zal toestaan dat er een generatie aankomt die geen politiek meer van doen heeft. Enter wereldoorlog3, de grote reset...

Het filosofenprobleem in de informatica is nog een andere kwestie, hierdoor kunnen we zeggen dat een probleem slechts in de geest bestaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid