Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei TTC:

Ja, het zou absurd zijn om nog aan cryptomunten te beginnen nadat je een grondiger studie hebt voltooid. Het gevolg is dat heel wat irrelevanties het speelveld zo verdichten dat er ook haast geen speld tussen te krijgen valt, ondanks alle studiewerk dat naar deze fenomenen verwijst.

Maar het werkt nog. We kunnen erover praten zoveel we willen, terwijl ik dit schreef werden er toch miljarden crypto's gekocht en verkocht. Dus....

Check de stijging van SEI. En ge ziet goed...

Dit is te mooi om waar te zijn. Beter van de trein stappen met grote winst en investeren in real life projects.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar het werkt nog. We kunnen erover praten zoveel we willen, terwijl ik dit schreef werden er toch miljarden crypto's gekocht en verkocht. Dus....

Check de stijging van SEI. En ge ziet goed...

Dit is te mooi om waar te zijn. Beter van de trein stappen met grote winst en investeren in real life projects.

Het is ook te mooi om waar te zijn. Momenteel staan alle koersen in de min en ben ik daarom ook blij dat ik nu nergens iets heb uitstaan. Maar ongetwijfeld zul jij nu verder in de put zitten en meer verloren hebben?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar het werkt nog. We kunnen erover praten zoveel we willen, terwijl ik dit schreef werden er toch miljarden crypto's gekocht en verkocht. Dus.... Check de stijging van SEI. En ge ziet goed... Dit is te mooi om waar te zijn. Beter van de trein stappen met grote winst en investeren in real life projects.

Het zou bijzonder zijn moest het niet meer werken, al de rest wordt simpelweg buitenspel gezet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het is ook te mooi om waar te zijn. Momenteel staan alle koersen in de min en ben ik daarom ook blij dat ik nu nergens iets heb uitstaan. Maar ongetwijfeld zul jij nu verder in de put zitten en meer verloren hebben?

Google SEI. Lees, probeer te begrijpen wat er staat en besef hoeveel meer rijken er zijn

 

34 minuten geleden zei TTC:

Het zou bijzonder zijn moest het niet meer werken, al de rest wordt simpelweg buitenspel gezet.

Als ik int rood op de bank sta, moet ik iedere maand interest betalen. Gisteren stond ik -20% rendement, vandaag + met een 0 meer.  Niemand zou me geloven als ik geen screenshiots stuurde. Gewoon omringd door mensen met goede intenties die niet afgunstig zijn of neerkijken op elkaar.

(Ik sta nooit in het rood, voorbeeld)

Kheb het u gemailed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als ik int rood op de bank sta, moet ik iedere maand interest betalen. Gisteren stond ik -20% rendement, vandaag + met een 0 meer.  Niemand zou me geloven als ik geen screenshiots stuurde. Gewoon omringd door mensen met goede intenties die niet afgunstig zijn of neerkijken op elkaar. (Ik sta nooit in het rood, voorbeeld) Kheb het u gemailed.

Het is haast onwaarschijnlijk hoe transparant je dit maakt door een en ander te promoten, en daarmee bewust of onbewust al het andere buitenspel laat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Laat me toch met rust met al die spelletjes, het ontgaat je volkomen waar het vandaag over gaat. 

Neen het ontgaat u dat uw methode al jaren wachten op godot is en crypto instant resultaat levert. Keer op keer hetzelfde proberen in de hoop op een ander resultaat, staat synoniem voor krankzinnigheid.

Maar als ge een hoger rendement weet te scoren, hoor ik het graag. Op eigen initiatief en niet wachten op verandering in een overheid he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
55 minuten geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het is ook te mooi om waar te zijn. Momenteel staan alle koersen in de min en ben ik daarom ook blij dat ik nu nergens iets heb uitstaan. Maar ongetwijfeld zul jij nu verder in de put zitten en meer verloren hebben?

Google SEI. Lees, probeer te begrijpen wat er staat en besef hoeveel meer rijken er zijn

Geen antwoord op de vraag he... Had ik wel verwacht eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen het ontgaat u dat uw methode al jaren wachten op godot is en crypto instant resultaat levert. Keer op keer hetzelfde proberen in de hoop op een ander resultaat, staat synoniem voor krankzinnigheid. Maar als ge een hoger rendement weet te scoren, hoor ik het graag. Op eigen initiatief en niet wachten op verandering in een overheid he.

Natuurlijk, zelfs Kurt Gödel schreef daar een paar axioma's voor, zie verder de lijst aan benchmarks die nog amper te overzien is. Maar verder veel succes, vergeet niet af en toe naar Jezus te verwijzen. 

20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar als ge een hoger rendement weet te scoren, hoor ik het graag.

Je zou het zelfs niet kunnen bevatten, zo diep ben je gezonken met al die spelletjes. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Geen antwoord op de vraag he... Had ik wel verwacht eigenlijk.

Vraag aan TTC wat mijn rendement is, kheb het hem gemailed. Al de rest is toogklap uit het achterste van een varken.

19 minuten geleden zei TTC:

Natuurlijk, zelfs Kurt Gödel schreef daar een paar axioma's voor, zie verder de lijst aan benchmarks die nog amper te overzien is. Maar verder veel succes, vergeet niet af en toe naar Jezus te verwijzen. 

Je zou het zelfs niet kunnen bevatten, zo diep ben je gezonken met al die spelletjes. 

Dat is geen spel maar een deugdzame realiteit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Vraag aan TTC wat mijn rendement is, kheb het hem gemailed. Al de rest is toogklap uit het achterste van een varken.

Wat geen afbreuk doet aan het duale schone is datgene wat we niet kunnen weten zonder er aandacht aan te schenken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Wat geen afbreuk doet aan het duale schone is datgene wat we niet kunnen weten zonder er aandacht aan te schenken.

1 euro werd 12000 euro.

Mensen gingen slapen en werden zoveel rijker wakker. Kunt ge dat geloven? Ik moeilijk en heb het met eigen ogen gezien.

Ik heb die dus verkocht voor ik ging slapen om enkele eurotjes winst te halen. Liet ik ze staan had ik nu meer dan 100K.

Dit is realiteit...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat is geen spel maar een deugdzame realiteit.

Als reactie op een systeem dat zich laat kenmerken door a-logische stellingen een ander systeem in het leven roepen dat op hetzelfde elan verder gaat, maakt het geheel niet alleen tragisch absurd maar ook amper geloofwaardig. Maar dat gaat ver voorbij aan diegenen die het krachtdadig verdedigen, zelfs promoten onder de noemer van doordachtheid en kennis, zij het onwetend. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Als reactie op een systeem dat zich laat kenmerken door a-logische stellingen een ander systeem in het leven roepen dat op hetzelfde elan verder gaat, maakt het geheel niet alleen tragisch absurd maar ook amper geloofwaardig. Maar dat gaat ver voorbij aan diegenen die het krachtdadig verdedigen, zelfs promoten onder de noemer van doordachtheid en kennis, zij het onwetend. 

Ja ik zal onwetend zijn en scheef zien op data die iedereen kan uitgoogelen voor zichzelf.

Nu van 0,6 naar 0,2. Toen ik ermee handelde was die 0,00.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

1 euro werd 12000 euro. Mensen gingen slapen en werden zoveel rijker wakker. Kunt ge dat geloven? Ik moeilijk en heb het met eigen ogen gezien. Ik heb die dus verkocht voor ik ging slapen om enkele eurotjes winst te halen. Liet ik ze staan had ik nu meer dan 100K. Dit is realiteit...

We zullen nog even wachten tot de andere kant van de realiteit tot de wereld wordt toegelaten, je weet immers maar nooit. 

Zojuist zei Fundamenteel:

Ja ik zal onwetend zijn en scheef zien op data die iedereen kan uitgoogelen voor zichzelf. Nu van 0,6 naar 0,2. Toen ik ermee handelde was die 0,00.....

Wat was de voornaam van Jezus nu alweer? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

We zullen nog even wachten tot de andere kant van de realiteit tot de wereld wordt toegelaten, je weet immers maar nooit. 

Wat was de voornaam van Jezus nu alweer? 

Yeshua.

Bij mijn broker stond die op de piek aan 12K%

https://www.crypto-insiders.nl/nieuws/altcoin/bitvavo-list-nieuwe-crypto-die-vandaag-al-3-000-steeg/

Wie 100 euro aan coins gisteren had, zal zich nu nooit meer zorgen moeten maken. Laat het tot u doordringen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Yeshua.

Bij mijn broker stond die op de piek aan 12K%

https://www.crypto-insiders.nl/nieuws/altcoin/bitvavo-list-nieuwe-crypto-die-vandaag-al-3-000-steeg/

Wie 100 coins gisteren had, zal zich nu nooit meer zorgen moeten maken. Laat het tot u doordringen.

Die leerstukjes over paraconsistente logica passen op een A4'tje, en krijgt pas betekenis bij concrete voorbeelden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zoals SEI? Waanzin he.

Binnen het 3D-4D-5D-complex zien we dat heel wat metaforen vrij eenvoudig helder kunnen gemaakt worden, als eigen aan processen van ontluikende visielogica maar veel minder gekend binnen die sfeer die aan transformatie onderhevig is. Op deze manier zien we de wereld naar een tweesprong evolueren, waarvan we slechts kunnen hopen op zo min mogelijk averij, geen garantie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Binnen het 3D-4D-5D-complex zien we dat heel wat metaforen vrij eenvoudig helder kunnen gemaakt worden, als eigen aan processen van ontluikende visielogica maar veel minder gekend binnen die sfeer die aan transformatie onderhevig is. Op deze manier zien we de wereld naar een tweesprong evolueren, waarvan we slechts kunnen hopen op zo min mogelijk averij, geen garantie. 

1 euro werd 12000 euro door te gaan slapen....

Laat het tot u doordringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Heb je ondertussen opgemerkt dat heel die berg al weg is, het lijkt wel een mirakel. 

Ja een piek gaat weer omlaag he. Daarom moet je dat op tijd swappen naar een stable coin. Euroc bv, die is gedekt door de euro. 1 zal altijd 1 blijven. Dus koop iets aan 1 euro en dat stijgt, dan kan je dat omzetten naar een stable coin en verandert die waarde niet meer.

Surfen, golven, systeem.

Op die screenshot zie je dat ik daarvoor usdt gebruik. Dat is altijd 1 dollar.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ja een piek gaat weer omlaag he. Daarom moet je dat op tijd swappen naar een stable coin. Euroc bv, die is gedekt door de euro. 1 zal altijd 1 blijven. Dus koop iets aan 1 euro en dat stijgt, dan kan je dat omzetten naar een stable coin en verandert die waarde niet meer. Surfen, golven, systeem. Op die screenshot zie je dat ik daarvoor usdt gebruik. Dat is altijd 1 dollar.

Er is geen piek, er zijn meerdere virtuele ruimten waarbinnen simulaties toegelaten worden. In het andere geval hadden we ook niet kunnen spreken over verschillende referentiekaders, staat allemaal netjes beschreven in relevant studiewerk nochtans. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid