Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

14 minuten geleden zei TTC:

Ja, op deze manier worden tot acht verschillende golven onderscheiden, elke golf kent andere karakteristieken. 

Echt, wat grafieken kunnen delen over het karakter. Ge kwam eens met iemand die toen al over Bitcoin bezig was, maar we waren toen te hevig in discussie over het basisinkomen. Stel u eens voor als we toen al op de trein sprongen? We hadden nu mss letterlijk miljarden gehad.

Want wat 15 euro kan, kan 15 miljoen euro ook.

12K% op 1 miljoen is de hele wereld brood kunnen kopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Echt, wat grafieken kunnen delen over het karakter. Ge kwam eens met iemand die toen al over Bitcoin bezig was, maar we waren toen te hevig in discussie over het basisinkomen. Stel u eens voor als we toen al op de trein sprongen? We hadden nu mss letterlijk miljarden gehad. Want wat 15 euro kan, kan 15 miljoen euro ook. 12K% op 1 miljoen is de hele wereld brood kunnen kopen.

In die zin lijkt de positieve desintegratie theorie haast ijzingwekkend accuraat, tegelijk een verklaring biedend voor het waarom een aantal vooral hulpvragen stelt met preventieve inslag, het goede en het slechte nieuws. Kortom, niet het gemis aan hoop of relevant studiewerk is hier debet aan de hachelijke positie van het betrokken zelf, noch het gemis aan effectieve ggz-adviezen, onbegrip misschien des te meer. En dat is nu eenmaal pijnlijk, het zelf marginaliserend op een manier die niemand toegewenst wordt, haast ondraaglijk en hartverscheurend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

In die zin lijkt de positieve desintegratie theorie haast ijzingwekkend accuraat, tegelijk een verklaring biedend voor het waarom een aantal vooral hulpvragen stelt met preventieve inslag, het goede en het slechte nieuws. Kortom, niet het gemis aan hoop of relevant studiewerk is hier debet aan de hachelijke positie van het betrokken zelf, noch het gemis aan effectieve ggz-adviezen, onbegrip misschien des te meer. En dat is nu eenmaal pijnlijk, het zelf marginaliserend op een manier die niemand toegewenst wordt, haast ondraaglijk en hartverscheurend.

Denk je dat ik dat vanzelf bereikte zonder in te studeren en obsessief te onderzoeken?

Ik studeerde me in beide in, met evenveel tijd. Ik heb van geld nooit geld kunnen maken omdat ik me aan de wet hield. Nu hou ik me aan de wet met crypto, en het werkt beter.

We hebben nu eenmaal slechte mensen die zich als goede herder verkopen. Wacht daar niet op, sterker: bereid u voor op de dag dat de wolf zijn schaapsklederen uit doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Denk je dat ik dat vanzelf bereikte zonder in te studeren en obsessief te onderzoeken? Ik studeerde me in beide in, met evenveel tijd. Ik heb van geld nooit geld kunnen maken omdat ik me aan de wet hield. Nu hou ik me aan de wet met crypto, en het werkt beter. We hebben nu eenmaal slechte mensen die zich als goede herder verkopen. Wacht daar niet op, sterker: bereid u voor op de dag dat de wolf zijn schaapsklederen uit doet.

Straks ga je nog beweren dat Hopper Aristoteles heeft uitgevonden, terwijl hij nu net alle cognitieve inhoud tracht te elimineren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En hoe zou u dat beïnvloeden? think about it....

Denk dat Hopper zal zeggen dat fundamentele kennis variabel inzetbaar is, zodat delen daarvan onderbelicht kunnen raken ondanks alle kennis die daarover bestaat. Bijgevolg kunnen er patronen opgemerkt worden die eigen zijn aan specifieke spelvormen, echter niet van toepassing binnen andere spelvormen. Deze dynamieken werden in het verleden door veel meer mensen opgemerkt, het empathische hart beroerend van zij die er oog voor hebben en op een vreedzame manier trachten mee om te gaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Denk dat Hopper zal zeggen dat fundamentele kennis variabel inzetbaar is, zodat delen daarvan onderbelicht kunnen raken ondanks alle kennis die daarover bestaat. Bijgevolg kunnen er patronen opgemerkt worden die eigen zijn aan specifieke spelvormen, echter niet van toepassing binnen andere spelvormen. Deze dynamieken werden in het verleden door veel meer mensen opgemerkt, het empathische hart beroerend van zij die er oog voor hebben en op een vreedzame manier trachten mee om te gaan. 

Ik heb net 4 euro op 15 euro geschept door me met andere zaken bezig te houden :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Voor de fun? Voor de kinderen ja. Wij doen het alleen maar daarom. Anders hing ik nog wel in mijn hangmat te blowen.

Zo af en toe geven ze blijk van empathie, maar die vlieger is er eentje die in het niets valt bij het buitenspel plaatsen van dat wat als vanzelfsprekend geacht kan worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Zo af en toe geven ze blijk van empathie, maar die vlieger is er eentje die in het niets valt bij het buitenspel plaatsen van dat wat als vanzelfsprekend geacht kan worden. 

Ik heb geen of weinig empathie als autist hey. Maar ik kan het nu nuttig gebruiken. Horen wie horen wil. Je kan rijker dan politici worden en ze voordoen hoe het moet lol

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik heb geen of weinig empathie als autist hey. Maar ik kan het nu nuttig gebruiken. Horen wie horen wil. Je kan rijker dan politici worden en ze voordoen hoe het moet lol

Kan me niet meer herinneren wat Hegel hierover zei, maar wellicht kunnen we dat wel als tijdloos waarderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb MAGIC tokens. Ik zeg het op voorhand voor ze stijgen.

Begrijpelijk is dat, en dat in hoeverre die optie al overwogen wil worden, niet iedereen op hetzelfde moment reverse engineering toepast. Wat afleidbaar is echter een heel andere zaak, omdat naar z'n essentie herleiden ons spontaan ook terugvoert naar die kennis die ten grondslag ligt aan het onderwerp van studie. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Begrijpelijk is dat, en dat in hoeverre die optie al overwogen wil worden, niet iedereen op hetzelfde moment reverse engineering toepast. Wat afleidbaar is echter een heel andere zaak, omdat naar z'n essentie herleiden ons spontaan ook terugvoert naar die kennis die ten grondslag ligt aan het onderwerp van studie. 

Naar de essentie herleiden is bij mij vandaag coins en tokens wisselen naar dollars ...

6 euro al... dat is bijna 50% rendement op enkele uren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Naar de essentie herleiden is bij mij vandaag coins en tokens wisselen naar dollars ... 6 euro al... dat is bijna 50% rendement op enkele uren.

Eenmaal duidelijk kunnen we ook veel alternatieven bedenken die dezelfde grondslag als beginsel kennen, wat het waarneembaar maakt dat we door deze of gene omstandigheden dat beginsel ook kunnen vergeten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Eenmaal duidelijk kunnen we ook veel alternatieven bedenken die dezelfde grondslag als beginsel kennen, wat het waarneembaar maakt dat we door deze of gene omstandigheden dat beginsel ook kunnen vergeten. 

Het alternatief is met iedere winst een nieuwe trading op te starten.

Kheb er nu 3 lopen, overmorgen 6, daarna 12 etc

Op de broker waar ik traag beweeg, heb ik zelf al 2 succesvolle trades gedaan.

Van ETH naar tokens en dan weer terug naar ETH. Khad het op EUROC kunnen zetten, maar ETH is toch wel mijn honingpotje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het alternatief is met iedere winst een nieuwe trading op te starten. Kheb er nu 3 lopen, overmorgen 6, daarna 12 etc

Bizar genoeg, in volledige tegenstelling tot complex komen we hiermee op het spoor van het simpele, alsof we terug in de tijd kunnen keren tot een punt waarin verleden, heden en toekomst in zekere zin samenvallen. Misschien niet zozeer letterlijk te nemen dan wel deze perceptie uitlokkend, omdat dat simpele onveranderlijk blijkt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Bizar genoeg, in volledige tegenstelling tot complex komen we hiermee op het spoor van het simpele, alsof we terug in de tijd kunnen keren tot een punt waarin verleden, heden en toekomst in zekere zin samenvallen. Misschien niet zozeer letterlijk te nemen dan wel deze perceptie uitlokkend, omdat dat simpele onveranderlijk blijkt. 

Werkelijk het is zo simpel.

Auto leren rijden is ook effe leren, maar eens je het kan ...

Gij zou miljoenair kunnen zijn met uw verstand daarop te focussen, daar ben ik zeker van. Je zou 10x zo snel bewegen als mij. Laat het tot u doordringen.

En dat rendement van 12K is nu afgeklopt op 5K%. Het was een bug bij mijn broker tsss. Maar dan nog is 1 euro 5000 euro geworden, op 1 nacht...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Werkelijk het is zo simpel. Auto leren rijden is ook effe leren, maar eens je het kan ... Gij zou miljoenair kunnen zijn met uw verstand daarop te focussen, daar ben ik zeker van. Je zou 10x zo snel bewegen als mij. Laat het tot u doordringen. En dat rendement van 12K is nu afgeklopt op 5K%. Het was een bug bij mijn broker tsss. Maar dan nog is 1 euro 5000 euro geworden, op 1 nacht...

Bij dat simpele kunnen we alvast opmerken dat het in zekere zin voorafgaat aan de manier hoe we hiermee omspringen, zodat ook helder kan gemaakt worden hoe verschillende aspiraties tot een kluwen kan verworden. Op deze manier scheppen we in grote mate onze eigen problemen, tegelijk reeds opgelost door een andere manier van denken te overwegen. Ja, misschien wel, als met de auto leren rijden, met een hoopvolle blik op de toekomst. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Bij dat simpele kunnen we alvast opmerken dat het in zekere zin voorafgaat aan de manier hoe we hiermee omspringen, zodat ook helder kan gemaakt worden hoe verschillende aspiraties tot een kluwen kan verworden. Op deze manier scheppen we in grote mate onze eigen problemen, tegelijk reeds opgelost door een andere manier van denken te overwegen. Ja, misschien wel, als met de auto leren rijden, met een hoopvolle blik op de toekomst. 

Ik ben zeer hoopvol... En dat is eigenlijk lang geleden.

Maar ik ga het toch niet tot 2030 trekken. Ik hou er rekening mee dat het kan instorten. Zolang het goed gaat...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik ben zeer hoopvol... En dat is eigenlijk lang geleden. Maar ik ga het toch niet tot 2030 trekken. Ik hou er rekening mee dat het kan instorten. Zolang het goed gaat...

Vreemd genoeg, hoe simpel het ook begint, hoe moeilijk het blijkt om een aantal paradoxen op een redelijke manier te ontwarren. Maar meestal gebeurt dit niet zodat met regelmaat het systeem instort, schijnbaar omdat we dat simpele buitenspel hebben geplaatst. Maar dat is slechts een premisse of veronderstelling, waarover we pas enige zekerheid kunnen verwerven middels onderzoek, op basis van redelijke argumentatie, niet meer, niet minder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid