Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei TTC:

Het is precies allemaal nog wat complexer geworden, is dat om mensen nog meer op stang te jagen misschien? 

Neen dat is in kindertaal uitgelegd.

Stable coins veranderen alleen van waarde als de fiatmunt van waarde verandert. 1 stable coin van EUROC zal altijd de waarde van 1 euro hebben. Maar koop bv Bitcoin en die zakt en daalt constant.

Dat is een gelegenheid om ze goedkoop te kopen en duurder te verkopen. Wil je de winst daarvan niet kwijt, dan verkoop je ze in ruil voor stable coins. Je kan ook goedkope coins, tokens of eft ermee kopen en wachten tot die stijgen in waarde om uw winst te vermeerderen.

Piece of cake.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Neen dat is in kindertaal uitgelegd. Stable coins veranderen alleen van waarde als de fiatmunt van waarde verandert. 1 stable coin van EUROC zal altijd de waarde van 1 euro hebben. Maar koop bv Bitcoin en die zakt en daalt constant. Dat is een gelegenheid om ze goedkoop te kopen en duurder te verkopen. Wil je de winst daarvan niet kwijt, dan verkoop je ze in ruil voor stable coins. Je kan ook goedkope coins, tokens of eft ermee kopen en wachten tot die stijgen in waarde om uw winst te vermeerderen. Piece of cake.

Kinderen zeggen dat je binnen het reguliere systeem nog veel meer rendement kan boeken, maar dan voor iedereen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Kinderen zeggen dat je binnen het reguliere systeem nog veel meer rendement kan boeken, maar dan voor iedereen. 

Ik zie niet hoe? Zeg het mij. Ik zie 1% rendement als je een jaar uw geld laat staan. Met crypto zit ik al met een rendement boven de 350%. Hoe kan iemand dat regulier doen?

Om zulke projecten op te starten in het reguliere, heb je toch miljoenen nodig alvorens je deftige return hebt. Waarmee je dan lang niet iedereen kan helpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik zie niet hoe? Zeg het mij. Ik zie 1% rendement als je een jaar uw geld laat staan. Met crypto zit ik al met een rendement boven de 350%. Hoe kan iemand dat regulier doen? Om zulke projecten op te starten in het reguliere, heb je toch miljoenen nodig alvorens je deftige return hebt. Waarmee je dan lang niet iedereen kan helpen.

Tja, als je dat niet ziet, zie je het niet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Al is het maar tijdelijk, het zou toch waanzin zijn het potentie ervan niet te gebruiken als je het kan gebruiken?

Voor mij persoonlijk zou het niets zijn, want mijn benen zouden de weelde niet kunnen dragen. Ik zou geobsedeerd raken met geld en winst.  Dan ben ik liever minder rijk en laat mijn ziel rusten in God.  Maar misschien kan jij dat wel, dat is tussen jou en God.

Het is voor mij overigens nog maar de vraag wie hier nu als een hofnar optreedt voor de overheden.  Vanaf acht minuut dertig dat het handelen met cryptocurrency reeds niet meer anoniem is en dat overheden er steeds meer macht over nemen.

 

 

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Misschien dan toch je ziel aan de duivel verkocht, anders zou je dat zelf wel kunnen zien. 

Je kan het ook zeggen zodat iedereen ineens te weten komt hoe ze in het reguliere dezelfde winst kan boeken dan met crypto.

Je weet dat je onzin verkoopt of je kent niets van crypto. Bewijs maar het tegendeel 😛

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Je kan het ook zeggen zodat iedereen ineens te weten komt hoe ze in het reguliere dezelfde winst kan boeken dan met crypto. Je weet dat je onzin verkoopt of je kent niets van crypto. Bewijs maar het tegendeel.

Alsmaar proberen en ondertussen de rest weer buitenspel plaatsen, het valt niemand op. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Flawless victory:

Voor mij persoonlijk zou het niets zijn, want mijn benen zouden de weelde niet kunnen dragen. Ik zou geobsedeerd raken met geld en winst.  Dan ben ik liever minder rijk en laat mijn ziel rusten in God.  Maar misschien kan jij dat wel, dat is tussen jou en God.

Het is voor mij overigens nog maar de vraag wie hier nu als een hofnar optreedt voor de overheden.  Vanaf acht minuut dertig dat het handelen met cryptocurrency reeds niet meer anoniem is en dat overheden er steeds meer macht over nemen.

 

 

Ik moet toegeven dat ik soms een hele dag obsessief naar data kijk en nummertjes volg. Ja je wilt winst, anders doe je dit niet. Maar wat doen we met die winst? Als we daarmee financiële vrijheid bereiken die ertoe leidt dat onze kinderen en hun kinderen daarmee levenslang financieel safe zijn....

Wij zijn met 4 man (plus de vrouwen) samengekomen en vroegen ons af hoe dat te bereiken en de bal ging aan het rollen. Niet meer te stoppen nu.

2 minuten geleden zei TTC:

Alsmaar proberen en ondertussen de rest weer buitenspel plaatsen, het valt niemand op. 

Ja mijn onwetendheid toch he. Verschrikkelijk!

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik moet toegeven dat ik soms een hele dag obsessief naar data kijk en nummertjes volg. Ja je wilt winst, anders doe je dit niet. Maar wat doen we met die winst? Als we daarmee financiële vrijheid bereiken die ertoe leiden dat onze kinderen en hun kinderen daarmee levenslang financieel safe zijn....

Wij zijn met 4 man (plus de vrouwen) samengekomen en vroegen ons af hoe dat te bereiken en de bal ging aan het rollen. Niet meer te stoppen nu.


Ik geloof dat het tot financiële binding leidt en niet tot financiële vrijheid. Wanneer op de helft van de grote verdrukking het teken van het beest wordt ingevoerd, is de verleiding voor de rijken om erin mee te gaan groter dan voor de armen. Persoonlijk sterf ik nog liever in Christus van honger en dorst dan dat ik rijk zou zijn met het teken van het beest op mijn lijf. Persoonlijk zou ik het niet op mijn geweten willen hebben andere mensen, laat staan mijn kinderen, met zo’n verleiding op te zadelen.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Flawless victory:


Ik geloof dat het tot financiële binding leidt en niet tot financiële vrijheid. Wannee op de helft van de grote verdrukking het teken van het beest wordt ingevoerd, is de verleiding voor de rijken om erin mee te gaan groter dan voor de armen. Persoonlijk sterf ik nog liever in Christus van honger en dorst dan dat ik rijk zou zijn met het teken van het beest op mijn lijf.

Dat is deel van de essentie he? Wat leert de Bijbel? Ga weg uit het westen zodat we geen deel van haar plagen, hongersnood en dood zullen ontvangen.

Hoeveel hebt ge nodig om u compleet af te zonderen van een samenleving? We hebben dat (ongeveer) uitgerekend en oversteeg de miljarden, per jaar.

1 minuut geleden zei TTC:

Je geeft indirect het antwoord op de vraag hoe je nog veel meer rendement kan boeken, bizar eigenlijk. 

Boeken lezen? Ja over crypto. Maar da staat tegenwoordig op internet.

Mijn advies aan een beginner: aap een expert na en screen zeer zorgvuldig of het geen charlatan is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Van crypto? De blockchain? Ik weet het niet? Ik weet wel dat een halvering de waarde doet toenemen. Hoewel Litecoin die trend niet toont. Kheb ze van de hand gedaan.

Maakt niet uit van wat, neem anders een simpele balans om het eens te proberen. 

34 minuten geleden zei Flawless victory:

Ik geloof dat het tot financiële binding leidt en niet tot financiële vrijheid.

Volgens sommige filosofieën, die dan een transcendentalisme inhouden, zoals het platonisme, moet er een onderscheid gemaakt worden tussen het er zijn van abstracta en dat van concreta. Een getal is er dan wel, maar het bestaat niet, in tegenstelling tot een concreet object dat wel bestaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei TTC:

Maakt niet uit van wat, neem anders een simpele balans om het eens te proberen. 

 

1. Welke herwaarding en wat veranderde niet? De waarde wordt bepaald door vraag en aanbod.

2. Hoe kan ik een simpele balans van wat opmaken om wat te proberen?

Probeer ajb 1 keer geen Chinees maar simpel Vlaams te spreken. Jip en janneke taal of zoiets.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

1. Welke herwaarding en wat veranderde niet? De waarde wordt bepaald door vraag en aanbod.

2. Hoe kan ik een simpele balans van wat opmaken om wat te proberen?

Probeer ajb 1 keer geen Chinees maar simpel Vlaams te spreken. Jip en janneke taal of zoiets.

Een balans is een momentopname, met waarderingen op dat eigenste moment van de transactie. Is dat helder? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Een balans is een momentopname, met waarderingen op dat eigenste moment van de transactie. Is dat helder? 

Wel die prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. Als daar bv staat 12% rendement en je wisselt naar stable coins, kan dat 11% of 13% zijn. De timing daarbij kan je beter evalueren met de Bolinger methode die voorspelt wanneer je het beste verkoopt, werkt niet altijd.

Daarbij komen nog transactiekosten, je kan deze verlagen door simpel te "swappen". Cashen is duur! Doe dat niet tenzij uw rendement significant is.

Of bedoel je toch iets anders? Sorry dan. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wel die prijs wordt bepaald door vraag en aanbod. Als daar bv staat 12% rendement en je wisselt naar stable coins, kan dat 11% of 13% zijn. De timing daarbij kan je beter evalueren met de Bolinger methode die voorspelt wanneer je het beste verkoopt, werkt niet altijd. Daarbij komen nog transactiekosten, je kan deze verlagen door simpel te "swappen". Cashen is duur! Doe dat niet tenzij uw rendement significant is. Of bedoel je toch iets anders? Sorry dan. 

Het komt erop neer dat cryptomensen niet weten wat een balans is, maar wel telkens mensen betrekken in warrige berichten om het vooral niet over de essentie van de zaak te moeten hebben. Ergo, de meest eenvoudige oefening lukt niet, het zou misschien iets kunnen onthullen dat niet onthuld mag worden. We nemen gemakshalve aan dat zoiets onbewust gebeurt, derhalve geen verwijt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei TTC:

Het komt erop neer dat cryptomensen niet weten wat een balans is, maar wel telkens mensen betrekken in warrige berichten om het vooral niet over de essentie van de zaak te moeten hebben. Ergo, de meest eenvoudige oefening lukt niet, het zou misschien iets kunnen onthullen dat niet onthuld mag worden. We nemen gemakshalve aan dat zoiets onbewust gebeurt, derhalve geen verwijt. 

Wij weten wat de balans is adhv cijfers. Maar die bewegen op en neer op basis van het vraag een aanbod. Als je dat omzet in stable coins, verandert die balans niet meer.

Ik zal degene zijn die warrige berichten cryptisch verpakt. Geen kat op het forum kan ontrafelen wat mijn standpunten zijn.

Het is wat het is...

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat is deel van de essentie he? Wat leert de Bijbel? Ga weg uit het westen zodat we geen deel van haar plagen, hongersnood en dood zullen ontvangen.

 


Er staat nergens in de bijbel dat men uit het westen weg zou moeten gaan.  Er staat wel in Openbaring 18 dat men uit het grote Babylon weg zou moeten gaan. Gangbare interpretatie daarvan is dat het dan gaat om een wereldrijk dat gebaseerd is op rijkdom. 

Openbaring 18 De val van Babylon

1 Hierna zag ik een andere engel, die grote macht had, nederdalen uit de hemel, en de aarde werd door zijn lichtglans verlicht. 2 En hij riep met sterke stem, zeggende: Gevallen, gevallen is de grote (stad) Babylon en zij is geworden een woonplaats van duivelen, een schuilplaats van alle onreine geesten en een schuilplaats van alle onrein en verfoeid gevogelte, 3 omdat van de wijn van de hartstocht harer hoererij al de volken gedronken hebben en de koningen der aarde met haar gehoereerd hebben en de kooplieden der aarde rijk geworden zijn uit de macht harer weelderigheid.

4 En ik hoorde een andere stem uit de hemel zeggen: Gaat uit van haar, mijn volk, opdat gij geen gemeenschap hebt aan haar zonden en niet ontvangt van haar plagen.

Spreuken 11:28

Wie op zijn rijkdom vertrouwt, die zal vallen;

maar als fris loof zullen de rechtvaardigen uitspruiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Flawless victory:


Er staat nergens in de bijbel dat men uit het westen weg zou moeten gaan.  Er staat wel in Openbaring 18 dat men uit het grote Babylon weg zou moeten gaan. Gangbare interpretatie daarvan is dat het dan gaat om een wereldrijk dat gebaseerd is op rijkdom. 

Openbaring 18 De val van Babylon

1 Hierna zag ik een andere engel, die grote macht had, nederdalen uit de hemel, en de aarde werd door zijn lichtglans verlicht. 2 En hij riep met sterke stem, zeggende: Gevallen, gevallen is de grote (stad) Babylon en zij is geworden een woonplaats van duivelen, een schuilplaats van alle onreine geesten en een schuilplaats van alle onrein en verfoeid gevogelte, 3 omdat van de wijn van de hartstocht harer hoererij al de volken gedronken hebben en de koningen der aarde met haar gehoereerd hebben en de kooplieden der aarde rijk geworden zijn uit de macht harer weelderigheid.

4 En ik hoorde een andere stem uit de hemel zeggen: Gaat uit van haar, mijn volk, opdat gij geen gemeenschap hebt aan haar zonden en niet ontvangt van haar plagen.

Spreuken 11:28

Wie op zijn rijkdom vertrouwt, die zal vallen;

maar als fris loof zullen de rechtvaardigen uitspruiten.

Broeder toch, wie is Babylon vandaag denk je? Het ganse westen! Kunnen we in deze tijdsgeest anders interpreteren?

Denkt ge dat ik met 100K zou toekomen als we een eigen land willen scheppen? Think again. Een veilig land dat de volgende generaties beschermt tegen infanticide en sterilisatie en ideologie die hen daartoe drijft.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid