Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoe bekender ik word, hoe meer ik inzie hoe we belazerd worden om onderdrukt te blijven.

Je leert de volgende generatie beter bergen verzetten dan ze tiental jaar te teisteren alvorens ze een hypothecaire lening kunnen afsluiten. Dit terwijll ze tijdens een opleiding geld kunnen verdienen waarmee ze na 10j een huis kunnen kopen zonder lening.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het systeem is heel simpel nochtans, wanneer we alle irrelevanties buiten beschouwing.laten. iemand komt op het idee om geld uit het niets te creëren, dat gaat in een 'pot' rond dat ide

John Wesley: "Earn all you can. Save all you can. Give all you can.

Straks schrik je misschien dat de Bitcoin als wereldmunt geaccepteerd wordt? 

Posted Images

Op 7-8-2023 om 13:27 zei Fundamenteel:

Als iedereen zijn afspraken na had gekomen, had ik dat dal nooit gezien. En ik moet nog wel veel geld terug, maar ze is de moeder van mijn kinderen dus.... ik zit er niet achter

En als vader van de kinderen heb je geen financiële verantwoordelijkheid jegens hen?  

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Dat beloof ik:

En als vader van de kinderen heb je geen financiële verantwoordelijkheid jegens hen?  

Elke dag opnieuw en ze staan morgen in een wereld waar hun woning en energie al 1 maandloon vraagt.

Ook daar moeten we ze op voorbereiden. Leer ze vooral niet meelopen met deze generatie die de politiek als de rattenvanger van Hamel volgen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Elke dag opnieuw en ze staan morgen in een wereld waar hun woning en energie al 1 maandloon vraagt.

Ook daar moeten we ze op voorbereiden. Leer ze vooral niet meelopen met deze generatie die de politiek als de rattenvanger van Hamel volgen.

Maar jij leert ze wel om mee te lopen met de bitcoins van deze generatie? 
De logica is weer eens ver te zoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Maar jij leert ze wel om mee te lopen met de bitcoins van deze generatie? 
De logica is weer eens ver te zoeken.

Neen we zullen ze leren dat er 107 genders zijn en wie anders durft denken aan de schandpaal nagelen met ons rechtvaardig oordeel. Zodat ze bij de goeie te horen.

Crypto is minder des duivels dan echt geld...

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen we zullen ze leren dat er 107 genders zijn en wie anders durft denken aan de schandpaal nagelen met ons rechtvaardig oordeel. Zodat ze bij de goeie te horen.

Crypto is minder des duivels dan echt geld...

Nee, met degenen die anders denken gaan we in discussie in plaats van ze aan de schandpaal te nagelen en naar de hel te wensen.
Nu nog even antwoord geven op mijn vraag aub.

13 minuten geleden zei Dat beloof ik:
24 minuten geleden zei Fundamenteel:

. Leer ze vooral niet meelopen met deze generatie die de politiek als de rattenvanger van Hamel volgen.

Maar jij leert ze wel om mee te lopen met de bitcoins van deze generatie? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Nee, met degenen die anders denken gaan we in discussie in plaats van ze aan de schandpaal te nagelen en naar de hel te wensen.
Nu nog even antwoord geven op mijn vraag aub.

 

Er is een verschil tussen meelopen en ergens mee weglopen.

Als ze crypto kennen, weten ze waar degene die baas over echt geld speelde , hun intenties lagen.

Maar euh kinderen vinden dat saai hoor. Die spelen liever datgene waar coins naartoe vliegen.

@TTC ik ben nu high risk en gewoon bezig geweest. Met gewoon bedoel ik kopen, laten staan en wachten tot de stijging plaatsneemt.

Met high risk kocht ik massaal vlak voor een stijging om ze te verkopen voor ze opnieuw in het dal gingen. Ik heb 3 bots verdeeld met elks 15 euro. Op nog geen uur tijd hadden die 2% rendement. Ik ben wel niet gestopt en ben door die hebtzucht 10 euro verloren op 50 euro. Nu is dat verlies nog niet gerealiseerd omdat ik de coins bijhoud tot een volgende piek, als die zou komen.

Mensen die 1 Bitcoin hebben moeten zoveel tam tam niet maken. Die kunnen met 2 muisklikken honderdtal euro nemen door te profiteren van een dal en piek.

Het is werkelijk voor het rapen, maar ge moet het slim afzijn en tis u finaal slimmer af. Ben je niet hebzuchtig kunt ge 15 euro op 1 jaar veranderen in 1500 euro. Maar dat vereist wel een miljoental muisklikjes :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben nu high risk en gewoon bezig geweest. Met gewoon bedoel ik kopen, laten staan en wachten tot de stijging plaatsneemt. Met high risk kocht ik massaal vlak voor een stijging om ze te verkopen voor ze opnieuw in het dal gingen. Ik heb 3 bots verdeeld met elks 15 euro. Op nog geen uur tijd hadden die 2% rendement. Ik ben wel niet gestopt en ben door die hebtzucht 10 euro verloren op 50 euro. Nu is dat verlies nog niet gerealiseerd omdat ik de coins bijhoud tot een volgende piek, als die zou komen. Mensen die 1 Bitcoin hebben moeten zoveel tam tam niet maken. Die kunnen met 2 muisklikken honderdtal euro nemen door te profiteren van een dal en piek. Het is werkelijk voor het rapen, maar ge moet het slim afzijn en tis u finaal slimmer af. Ben je niet hebzuchtig kunt ge 15 euro op 1 jaar veranderen in 1500 euro. Maar dat vereist wel een miljoental muisklikjes

Het is in ieder geval een hermetisch afgesloten virtuele ruimte die door beginselen mogelijk wordt gemaakt, en over die beginselen kunnen we het later nog wel eens hebben. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Werkelijk @TTC dat is een wereldje voor u, nummers, grafieken, ritmes die bewegen en af en toe afwijken. Maar 20% behaalt winst en maar 1% kan succesvol traden. Als ge anders zijt dan 99% rond u heen, is dat een systeem dat ge kunt leren kennen en eigen maken. Nummerkes volgen...

Het past binnen het kader van Kondratieff-cycli, zodat de achterkant van de voorkant niet gezien kan worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Het past binnen het kader van Kondratieff-cycli, zodat de achterkant van de voorkant niet gezien kan worden. 

Daarom is het beter met 15 euro genoegen te nemen met 1 tot 5 euro per dag. En per dag is dan nog geen uur surfen op een piekske. Wegwezen voor het dal.

Rekens eens 1 a 5 euro per dag op 15 euro...

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Daarom is het beter met 15 euro genoegen te nemen met 1 tot 5 euro per dag. En per dag is dan nog geen uur surfen op een piekske. Wegwezen voor het dal. Rekens eens 1 a 5 euro per dag op 15 euro...

Is onmogelijk te stoppen, de beginselen buitenspel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Is onmogelijk te stoppen, de beginselen buitenspel. 

Het is alleen maar uitgebreid. Waar gij als trader diverse schermen nodig hebt, over supersnel internet, doet AI het nu voor u op supercomputers. En niet 1 order neen, ge kunt uw minimum en maximum instellen en verspreiden over meerdere grids. Waar gij dan maar 1 keer per klik kunt kopen, koopt dien AI er zoveel ge instelt en verpatst die dat op aangepaste algoritmes.

Trades aan 99% winst. Het probleem is wel (wat ik voorheb nu) is dat die ook koopt in een dalende trend en ik nu met coins zit die minder waard zijn dan ik ze kocht. Was ik er op tijd bij, dan had ik gisteren op 3 bots een rendement van 20% gehaald. En dat was een totaal van 6h ongeveer.

Ik heb ook de winst telkens opnieuw ingezet om aan hogere winsten te komen. Nu zet ik die meteen om naar stable coins.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is alleen maar uitgebreid. Waar gij als trader diverse schermen nodig hebt, over supersnel internet, doet AI het nu voor u op supercomputers. En niet 1 order neen, ge kunt uw minimum en maximum instellen en verspreiden over meerdere grids. Waar gij dan maar 1 keer per klik kunt kopen, koopt dien AI er zoveel ge instelt en verpatst die dat op aangepaste algoritmes. Trades aan 99% winst. Het probleem is wel (wat ik voorheb nu) is dat die ook koopt in een dalende trend en ik nu met coins zit die minder waard zijn dan ik ze kocht. Was ik er op tijd bij, dan had ik gisteren op 3 bots een rendement van 20% gehaald. En dat was een totaal van 6h ongeveer. Ik heb ook de winst telkens opnieuw ingezet om aan hogere winsten te komen. Nu zet ik die meteen om naar stable coins.

Wat al duister was, is nu helemaal als een zwart gat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Follow the white rabbit... Er zijn nummers die dansen.... als ge erop leert dansen, dan leert ge een veel beter mysterie kennen dan hetgene waar ge nu mee danst.

Zo gaat het nu eenmaal, het mysterie van de beginselen die we niet meer zien. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Doesn't work anymore. Er is een tijd geweest waar overheden hun volk alles konden wijsmaken. Tot mensen zagen dat ze een spreekpop zijn van een ander hand dat veel teveel aan macht won en haar invloed misbruikt.

Zoals jij het zegt, wat mensen gewoon kunnen lezen in deskundiger studiewerk ten spijt, helaas. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Zoals jij het zegt, wat mensen gewoon kunnen lezen in deskundiger studiewerk ten spijt, helaas. 

Zeer interessant die wereldse zaken... :)

Maar wat zich gisteren voordeed, gaat zich niet meer herhalen bij dezelfde he. Whales hebben meer dan 100K elk afgenomen. Het zal lang niet meer zo omhoog gaan. Hop naar de volgende.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Zeer interessant die wereldse zaken. Maar wat zich gisteren voordeed, gaat zich niet meer herhalen bij dezelfde he. Whales hebben meer dan 100K elk afgenomen. Het zal lang niet meer zo omhoog gaan. Hop naar de volgende.

Het is niet omdat die gelaagdheden deskundig beschreven worden in allerhande studiewerken, dat er ook rekening mee gehouden wordt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Het is niet omdat die gelaagdheden deskundig beschreven worden in allerhande studiewerken, dat er ook rekening mee gehouden wordt. 

Waarom open je zelf geen wallet? Ik ben het aan het leren met kleine bedragen. Ik laat 90% vast staan en investeer 10% in korte trades waar zich een korte piek voordoet.

Wijze les geleerd gisteren. Niemand voorzag dat whales zoveel gingen afhalen en het treintje ging een dal in. Had ik het maar op tijd stop gezet :) Maar ik hou ze toch nog enkele maanden vast om het verlies niet te realiseren en spring op een andere trein.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Waarom open je zelf geen wallet? Ik ben het aan het leren met kleine bedragen. Ik laat 90% vast staan en investeer 10% in korte trades waar zich een korte piek voordoet. Wijze les geleerd gisteren. Niemand voorzag dat whales zoveel gingen afhalen en het treintje ging een dal in. Had ik het maar op tijd stop gezet. Maar ik hou ze toch nog enkele maanden vast om het verlies niet te realiseren en spring op een andere trein.

Kunnen alleen maar blijven hopen dat die treinen niet ontsporen, ondertussen kunnen we die beginselen nog even onder de aandacht brengen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • sjako locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid