TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Prediction: ik was aan het shaggelen in een gunstige markt. De markt gaat afnemen en ik zit meer dan een week met mijn coins om winst te realiseren. Of ik ben te voorbarig en haal straks weer 10%. Maar het is precies wel aan het afnemen, BTC zakt al en vanzelfsprekend zakken de meeste mee. We shall see said the blind one. Ik denk toch dat ik een expert in rechten van doen zal hebben. Ja, het is allemaal nog niet zo helder precies, ondanks het kristalhelder is. 1 uur geleden zei Fundamenteel: Jama dat is nu nog niet van doen he? Het valt overigens op dat je over aandelen nog niet veel gezegd hebt, komt dat nog? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 17 minuten geleden zei TTC: Ja, het is allemaal nog niet zo helder precies, ondanks het kristalhelder is. Het valt overigens op dat je over aandelen nog niet veel gezegd hebt, komt dat nog? Omdat aandelen trager bewegen? En ik er dus geen meer heb... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 18 minuten geleden zei Fundamenteel: Omdat aandelen trager bewegen? En ik er dus geen meer heb... Geen idee, het staat in de titel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 3 minuten geleden zei TTC: Geen idee, het staat in de titel. De gelegenheid zal zich nog wel voordoen, denk ik. Maar ik vind dat niet zo gebruiksvriendelijk als crypto. Plus ge hebt nog een index die uw positief ineens negatief kan maken. Het is te ingewikkeld voor mij persoonlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Fundamenteel: De gelegenheid zal zich nog wel voordoen, denk ik. Maar ik vind dat niet zo gebruiksvriendelijk als crypto. Plus ge hebt nog een index die uw positief ineens negatief kan maken. Het is te ingewikkeld voor mij persoonlijk. Het zijn in beide gevallen vormen van kolonialisme of te relateren aan machtsspelletjes, zeggen ze. 28 minuten geleden zei Fundamenteel: Omdat aandelen trager bewegen? Intrinsieke waardestijging ontstaat wanneer de winst wordt ingehouden. 16 september 2023 bewerkt door TTC Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Het zijn in beide gevallen vormen van kolonialisme of te relateren aan machtsspelletjes, zeggen ze. Crypto is wel gebruiksvriendelijker vind ik. Ook ineens verkocht. Bij aandelen werkt dat zo simpel niet. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Crypto is wel gebruiksvriendelijker vind ik. Ook ineens verkocht. Bij aandelen werkt dat zo simpel niet. Je bedoelt dat je sneller resultaat ziet, het gaat dan ook enkel over virtuele valuta's verhandelen. 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Bij aandelen werkt dat zo simpel niet. Bij aandelen dien je ook langer te zoeken welke bedrijven je zou willen steunen, beetje in conflict met crypto waar het enkel om de cash te doen is. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei TTC: Je bedoelt dat je sneller resultaat ziet, het gaat dan ook enkel over virtuele valuta's verhandelen. Gewoon sneller in verkoop ook. De beurs sluit, crypto is 24/7. Zelfs op het allerhoogste zijn die coins meteen verkocht en verzilverd. Intussen steek ik al boven den top uit: Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Gewoon sneller in verkoop ook. De beurs sluit, crypto is 24/7. Zelfs op het allerhoogste zijn die coins meteen verkocht en verzilverd. Intussen steek ik al boven den top uit: Het is een heel gedoe, ondertussen zien we niet wat voorhanden ligt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 8 minuten geleden zei TTC: Het is een heel gedoe, ondertussen zien we niet wat voorhanden ligt. Quasi dezelfde. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Quasi dezelfde. Wat quasi dezelfde? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Wat quasi dezelfde? Wat er voor handen ligt. VTHO voel ik kriebelen in de edele zenuwen van de spanning. Ik weet dat 100% succesvol een utopie is, maar ik heb enkel int begin verlies geleden en wil dat zo houden. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Wat er voor handen ligt. VTHO voel ik kriebelen in de edele zenuwen van de spanning. Ik weet dat 100% succesvol een utopie is, maar ik heb enkel int begin verlies geleden en wil dat zo houden. O, dat andere, niet dat ene. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 4 minuten geleden zei TTC: O, dat andere, niet dat ene. Wat "ene"? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 14 minuten geleden zei Fundamenteel: Wat "ene"? Vanuit jouw standpunt al het andere dat buitenspel geplaatst wordt, te herleiden naar de essentie. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Vanuit jouw standpunt al het andere dat buitenspel geplaatst wordt, te herleiden naar de essentie. Tjah wat was die essentie nu? Dat ik een advocaat en accountant moet nemen eens mijn garnalenschelp zich tot walvis vervelt? Ach obstakels maken het alleen maar uitdagender.... Ik zou daar eens 100% moeten op inzitten om te voelen wat adrenaline is. En iedereen raadde me dit af, he? Ik rook amper, drink geen alcohol meer en zie iedere euro als potentiele coins. Als ge al dacht dat ik een cheapskater was, zie me nu. Ik ben zelfs van verse groenten en vlees overgeschakeld op diepvries om nog meer te kunnen inzetten, desondanks de taksen die erop volgen.... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Tjah wat was die essentie nu? Dat ik een advocaat en accountant moet nemen eens mijn garnalenschelp zich tot walvis vervelt? Ach obstakels maken het alleen maar uitdagender.... Ik zou daar eens 100% moeten op inzitten om te voelen wat adrenaline is. En iedereen raadde me dit af, he? Ik rook amper, drink geen alcohol meer en zie iedere euro als potentiele coins. Als ge al dacht dat ik een cheapskater was, zie me nu. Ik ben zelfs van verse groenten en vlees overgeschakeld op diepvries om nog meer te kunnen inzetten, desondanks de taksen die erop volgen.... De essentie is dat de cryptowereld van non-lineaire signature is, anders had het immers ook niet kunnen bestaan. Als participant ga je mee in dit verhaal door zoveel mogelijk versnippering (meerdere valuta's) in het leven te roepen en te onderhouden, zodat je je graantje kan meepikken. Andere systemen kennen dezelfde grondslag, zodat het geheel als een vestzak-broekzak systeem kan gezien worden, met evenveel variaties dan er bedacht kunnen worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 8 minuten geleden zei TTC: De essentie is dat de cryptowereld van non-lineaire signature is, anders had het immers ook niet kunnen bestaan. Als participant ga je mee in dit verhaal door zoveel mogelijk versnippering (meerdere valuta's) in het leven te roepen en te onderhouden, zodat je je graantje kan meepikken. Andere systemen kennen dezelfde grondslag, zodat het geheel als een vestzak-broekzak systeem kan gezien worden, met evenveel variaties dan er bedacht kunnen worden. En dat is toch goed? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 4 minuten geleden zei Fundamenteel: En dat is toch goed? Het is vooral een perfect voorbeeld van vereenvoudiging, zodat de essentie nog meer naar de achtergrond verdwijnt. 25 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik zou daar eens 100% moeten op inzitten om te voelen wat adrenaline is. Het verschijnsel ‘doorbreken’ voltrekt zich op kritische punten van instabiliteit die het gevolg zijn van fluctuaties in de omgeving die door terugkoppelingslussen worden versterkt. Doorbreken leidt tot het ontstaan van een innovatie die in kwalitatieve zin vaak verschilt van de verschijnselen waaruit zij is voortgekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 3 minuten geleden zei TTC: Het is vooral een perfect voorbeeld van vereenvoudiging, zodat de essentie nog meer naar de achtergrond verdwijnt. Jama mijn essentie is nu renderen he. Als het beter met de euro lukte, zat ik wel met euro's te handelen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Jama mijn essentie is nu renderen he. Als het beter met de euro lukte, zat ik wel met euro's te handelen. Jama, valt niets aan te verhelpen dat je die andere buitenspel plaatst, zo werkt het systeem nu eenmaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei TTC: Jama, valt niets aan te verhelpen dat je die andere buitenspel plaatst, zo werkt het systeem nu eenmaal. Het andere heeft mij eerst buitenspel geplaatst. Die politiekers geven zichzelf opslag, verhoogd pensioen, opzegpremies van honderdtallen K, en wat kregen wij in ruil? Een kapot land. En die mensen blijven erop stemmen, je begrijpt dat niet.... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Het andere heeft mij eerst buitenspel geplaatst. Die politiekers geven zichzelf opslag, verhoogd pensioen, opzegpremies van honderdtallen K, en wat kregen wij in ruil? Een kapot land. En die mensen blijven erop stemmen, je begrijpt dat niet.... Nochtans veel boeken over geschreven, een overweldigend aantal zelfs. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 16 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 Zojuist zei TTC: Nochtans veel boeken over geschreven, een overweldigend aantal zelfs. En dus loopt ge beter de andere kant op dan die elite verder macht en invloed te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 6 minuten geleden zei Fundamenteel: En dus loopt ge beter de andere kant op dan die elite verder macht en invloed te geven. Geen idee over welke boeken je het dan precies hebt, maar vrij beschikbaar in de boekhandel. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten