Spring naar bijdragen

Christendom en LHBTIQ+ 💞🌈


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen beste GaitJ, zij heeft het over duizendtallen via haar netwerk op social media.

En u zelf kan ook detransities bekijken op youtube.

Dat deze dame dat zegt is nog geen bewijs. Ze zal een beeld willen schetsen. Zijn er echte cijfers over ?
Ik kan wel filmpjes kijken en ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar dat zegt weinig over de aantallen.

Als iemand die heel blij is met zijn of haar transitie en aangeeft dat er vrijwel niemand in detransitie gaat, zul jij dat ook niet klakkeloos aannemen.

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

En geen van beide hun blik doet er toe want die vergaat, terwijl Zijn Woord blijft staan.

Man en vrouw schiep Hij ze.

Ik zie jouw insteek wel en die is orthodox. Niet iedereen leest met dezelfde insteek en kan dus tot andere inzichten komen. Vandaar ook dat er allerlei verschillende kerken zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

“Nederlands-gereformeerden willen homo’s met relatie aan het avondmaal en in de kerkenraad NIEUWS  Homoseksuele kerkleden die samenleven in een relatie van liefde en trouw moeten helemaal ku

Waarom wil jij het zo graag over extremen hebben en niet over je buurman die graag onbekommerd wil samenleven met een man in een huwelijk van liefde en trouw. Ja dat is wegkijken van het gewone l

Toch vind ik dit wel een lastige kwestie, zonder dat ik deze kinderen onrecht aan wil doen. De hersenen van kinderen zijn immers nog niet zodanig ontwikkeld, dat ze zulke ingrijpende keuzes helemaal t

Zojuist zei GaitJ:

Dat deze dame dat zegt is nog geen bewijs. Ze zal een beeld willen schetsen. Zijn er echte cijfers over ?
Ik kan wel filmpjes kijken en ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar dat zegt weinig over de aantallen.

Als iemand die heel blij is met zijn of haar transitie en aangeeft dat er vrijwel niemand in detransitie gaat, zul jij dat ook niet klakkeloos aannemen.

Ik heb zelf geen sociale media om de hare te bekijken. Maar er staan voldoende andere getuigenissen op youtube om haar op haar woord te geloven. Verifiëer uw ongeloof voor je het uitspreekt?

https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=detransitioner

Ik vind mensen die uit ervaring spreken een valide bron. Dat mensen er blij mee zijn is evengoed, maar betrek er de kinderen niet bij. Het is tot een hele freakshow herleid in hun welles nietes spelletjes met kinderen als slachtoffer...

drag-show.png

 

C'est la guerre :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb zelf geen sociale media om de hare te bekijken. Maar er staan voldoende andere getuigenissen op youtube om haar op haar woord te geloven. Verifiëer uw ongeloof voor je het uitspreekt?

https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=detransitioner

Ik vind mensen die uit ervaring spreken een valide bron. Dat mensen er blij mee zijn is evengoed, maar betrek er de kinderen niet bij. Het is tot een hele freakshow herleid in hun welles nietes spelletjes met kinderen als slachtoffer...

Ik vraag alleen naar bronnen.

Ik heb eens even gezocht en in Amerika zijn ongeveer 700.000 transgenders. Het lijkt erop dat ongeveer 1% van de transgenders spijt heeft. Dat zouden er 7.000 zijn en dan kloppen de “duizendtallen”. De suggestie die er achter kan zitten ( mensen hebben massaal spijt) klopt dan niet. 99% gaat dus goed.

Dat is een veel hoger percentage dan dat er gelukkige huwelijken zijn bijvoorbeeld.

En wat betreft de foto’s: dat ziet er niet als een school. Meer als een show waar ouders hun kinderen mee naar toe nemen. En ik begrijp dat ouders zelf de keuze kunnen maken, dus ik zie het probleem niet.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei GaitJ:

Ik vraag alleen naar bronnen.

Ik heb eens even gezocht en in Amerika zijn ongeveer 700.000 transgenders. Het lijkt erop dat ongeveer 1% van de transgenders spijt heeft. Dat zouden er 7.000 zijn en dan kloppen de “duizendtallen”. De suggestie die er achter kan zitten ( mensen hebben massaal spijt) klopt dan niet. 99% gaat dus goed.

Dat is een veel hoger percentage dan dat er gelukkige huwelijken zijn bijvoorbeeld.

De bron is Chloe Cole. Hoeveel van die 1% zijn er als kind in getuimeld? Die cijfers ook. Cijfers analyseren vereist een uitgebreid en gedetailleerd overzicht.

We kunnen er toch niet rond dat de puberteit van kinderen stilleggen of herbegeleiden hen meer suïcidaal maakt dan niet? Besef je wel hoe nodig het is om als kind door de puberteit te gaan richting volwassenheid? Alsof dat niet moeilijk genoeg is zonder lichaamsdelen te amputeren en ze te steriliseren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Fundamenteel:

De bron is Chloe Cole. Hoeveel van die 1% zijn er als kind in getuimeld? Die cijfers ook. Cijfers analyseren vereist een uitgebreid en gedetailleerd overzicht.

We kunnen er toch niet rond dat de puberteit van kinderen stilleggen of herbegeleiden hen meer suïcidaal maakt dan niet? Besef je wel hoe nodig het is om als kind door de puberteit te gaan richting volwassenheid? Alsof dat niet moeilijk genoeg is zonder lichaamsdelen te amputeren en ze te steriliseren.

Cijfers moet je inderdaad analyseren. Daarom zegt alleen “duizendtallen” ook niets. Is dat veel, is dat weinig, welk percentage hebben we het dan over.
En als het dan 1% lijkt te zijn dan is er een heel andere situatie dan wanneer het 40% is.

Het is niet op voorhand helder dat zij dan meer suïcidaal zijn. Dat is iets wat jij denkt, maar is dat ook zo ? Dat is de vraag. Misschien gaan ze wel veel beter door de puberteit doordat ze in een lichaam terechtkomen dat bij ze past.

Dus kan het best zijn dat ze juist minder suïcidaal zijn.

 

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei GaitJ:

Cijfers moet je inderdaad analyseren. Daarom zette alleen “duizendtallen” ook niets. Is dat veel, is dat weinig, welk percentage hebben we het dan over.
En als het dan 1% lijkt te zijn dan is er een heel andere situatie dan wanneer het 40% is.

Het is niet op voorhand helder dat zij dan meer suïcidaal zijn. Dat is iets wat jij denkt, maar is dat ook zo ? Dat is de vraag. Misschien gaan ze wel veel beter door de puberteit doordat ze in een lichaam terechtkomen dat bij ze past.

Dus kan het best zijn dat ze juist minder suïcidaal zijn.

 

1% van 8 miljard is nog steeds 80 miljoen... Dus duizenden op haar netwerken zal imo niet overdreven zijn. Feel free to disagree. ;)

Ik ga niet op misschien voort. De puberteit is een ritueel naar volwassenheid en ideologie van volwassenen vandaag blijft daar beter af. Laat ieder individu zijn/haar eigen seksualiteit ontdekken zonder deze voor een karretje te spannen. Wie niet inziet hoe erg het gevorderd is in deze tijd, "heeft prut in de ogen."

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei GaitJ:

Het lijkt erop dat ongeveer 1% van de transgenders spijt heeft. 

Heel het leven voor alle mensen is er op gericht om te accepteren dat je maar mens bent, en beperkt, en niet in staat te leven wat de geesten in de mens begeren of om andere oorzaken hebben omarmd als gewenst leven.

Niet bij iedereen wordt acceptatie gevormd en bereikt, en zulke mensen noem je ongelukkig of getraumatiseerd of stuk. Maar ook die mensen moeten ergens in hun leven accepteren dat hun leven een zucht is, en een moment van geestelijk bewustzijn in een lichaam dat niet bekwaam is om de geesten die er in wonen te dienen. Het lichaam lijdt en sterft af en gaat weg.

Dus ergens zal altijd spijt worden overvleugeld door acceptatie dat het nu eenmaal niet anders is. En wie daar geen rust in vindt, die neemt het heft in eigen hand, want feitelijk een teken is dat de geesten in het lichaam die leven dankzij het lichaam, dat lichaam niet wensen en actief afstoten.

Geluk begint met acceptatie en erkenning dat de geesten in de mens onderworpen dienen te worden aan de natuur en/of aan God. De vrijheid die de geesten hebben, is geestelijk. De natuur die de geesten hebben is geestelijk. Maar het lichaam waarin ze wonen, is feitelijk of natuurlijk. Daar een spel spelen met wat feitelijk is, is een theater en een klucht en een gotspe. Want de geesten kunnen wel verzinnen wat zij denken, maar zij kunnen hun lichaam niet omscheppen of herscheppen. Niet eens een beetje.  Wat ook een absurditeit en een blasfemie tegen de natuur en de wetenschap is, want geestelijk hebben ze geen natuur nodig, om onnatuurlijk en absurd te kunnen denken en doen.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

1% van 8 miljard is nog steeds 80 miljoen... Dus duizenden op haar netwerken zal imo niet overdreven zijn. Feel free to disagree. ;)

Ik ga niet op misschien voort. De puberteit is een ritueel naar volwassenheid en ideologie van volwassenen vandaag blijft daar beter af. Laat ieder individu zijn/haar eigen seksualiteit ontdekken zonder deze voor een karretje te spannen. Wie niet inziet hoe erg het gevorderd is in deze tijd, "heeft prut in de ogen."

Ik gaf al aan dat “duizendtallen” kan kloppen, gezien het aantal transgenders en het mogelijke percentage spijtoptanten.

Ik constateer ook dat het probleem dus gering is: 1%.

Helemaal mee eens dat iedereen zijn seksualiteit mag ontdekken. En als iemand in de puberteit tot de conclusie komt in een verkeerd lichaam te zitten en een ander geslacht wil aannemen, dan heeft de puber ook die vrijheid. Die wordt dan niet mishandeld of gesteriliseerd of voor een karretje gespannen. Die maakt dan gewoon een eigen keuze.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei GaitJ:

Ik gaf al aan dat “duizendtallen” kan kloppen, gezien het aantal transgenders en het mogelijke percentage spijtoptanten.

Ik constateer ook dat het probleem dus gering is: 1%.

Helemaal mee eens dat iedereen zijnetten seksualiteit mag ontdekken. En als iemand in de puberteit tot de conclusie komt in een verkeerd lichaam te zitten en een ander geslacht wil aannemen, dan heeft de puber ook die vrijheid. Die wordt dan niet mishandeld of gesteriliseerd of voor een karretje gespannen. Die maakt dan gewoon een eigen keuze.

Een ouder staat boven de wil van een 13 jarige. Zelfs de 18 jarige. Maar de 18 jarige heeft dan wel de vrijheid om te vertrekken. :)

Als je na die getuigenis niet doorhebt hoe dat meisje zowel geestelijk als lichamelijk mishandeld is: gaan we het helaas nooit eens zijn. Maar ik kan daarmee leven.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Een ouder staat boven de wil van een 13 jarige. Zelfs de 18 jarige. Maar de 18 jarige heeft dan wel de vrijheid om te vertrekken. :)

Als je na die getuigenis niet doorhebt hoe dat meisje mishandeld en zowel geestelijk als lichamelijk mishandeld is: gaan we het helaas nooit eens zijn. Maar ik kan daarmee leven.

Als een kind een keuze wil maken en de ouders houden dat tegen, dan is dat eerder “ voor het karretje spannen”.
De vrije keuze van het kind wordt dan niet gerespecteerd en wordt gedwongen in een lichaam te leven wat niet past. Ik zou juist dan veel eerder spreken van mishandeling.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Tomega:

Heel het leven voor alle mensen is er op gericht om te accepteren dat je maar mens bent, en beperkt, en niet in staat te leven wat de geesten in de mens begeren of om andere oorzaken hebben omarmd als gewenst leven.

Niet bij iedereen wordt acceptatie gevormd en bereikt, en zulke mensen noem je ongelukkig of getraumatiseerd of stuk. Maar ook die mensen moeten ergens in hun leven accepteren dat hun leven een zucht is, en een moment van geestelijk bewustzijn in een lichaam dat niet bekwaam is om de geesten die er in wonen te dienen. Het lichaam lijdt en sterft af en gaat weg.

Dus ergens zal altijd spijt worden overvleugeld door acceptatie dat het nu eenmaal niet anders is. En wie daar geen rust in vindt, die neemt het heft in eigen hand, want feitelijk een teken is dat de geesten in het lichaam die leven dankzij het lichaam, dat lichaam niet wensen en actief afstoten.

Geluk begint met acceptatie en erkenning dat de geesten in de mens onderworpen dienen te worden aan de natuur en/of aan God. De vrijheid die de geesten hebben, is geestelijk. De natuur die de geesten hebben is geestelijk. Maar het lichaam waarin ze wonen, is feitelijk of natuurlijk. Daar een spel spelen met wat feitelijk is, is een theater en een klucht en een gotspe. Want de geesten kunnen wel verzinnen wat zij denken, maar zij kunnen hun lichaam niet omscheppen of herscheppen. Niet eens een beetje.  Wat ook een absurditeit en een blasfemie tegen de natuur en de wetenschap is, want geestelijk hebben ze geen natuur nodig, om onnatuurlijk en absurd te kunnen denken en doen.

Verkeerd gequote beste :) De uitspraak is van GaitJ.

I couldn't agree more.

Ziet de mens...

Zojuist zei GaitJ:

Als een kind een keuze wil maken en de ouders houden dat tegen, dan is dat eerder “ voor het karretje spannen”.
De vrije keuze van het kind wordt dan niet gerespecteerd en wordt gedwongen in een lichaam te leven wat niet past. Ik zou juist dan veel eerder spreken van mishandeling.

 

Ik heb puberteitblokkers geweigerd omdat ze de menstruatie wensten stil te leggen. Dat is mijn recht en verantwoordelijkheid. Als iemand vroeger rijp is dan de andere, moet je dat niet mismeesteren maar de natuurlijke gang laten gaan. Mijn vlees, mijn keuze  }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laat ieder individu zijn/haar eigen seksualiteit ontdekken zonder deze voor een karretje te spannen

Als je daar echt achter staat...zou je conversietherapie e.d. ferm afwijzen. 

Dat zelf ontdekken kan namelijk inhouden...dat iemand een andere geaardheid of sekse blijkt te hebben dan jouw voorkeur. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

Als je daar echt achter staat...zou je conversietherapie e.d. ferm afwijzen. 

Dat zelf ontdekken kan namelijk inhouden...dat iemand een andere geaardheid of sekse blijkt te hebben dan jouw voorkeur. 

Ik ben neutraal daarover maar verfoei wel onmenselijke praktijken. Ik heb laten zien hoe ik dat zag door getuigenissen van ex homoseksuelen die door geloof genazen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb puberteitblokkers geweigerd omdat ze de menstruatie wensten stil te leggen. Dat is mijn recht en verantwoordelijkheid. Als iemand vroeger rijp is dan de andere, moet je dat niet mismeesteren maar de natuurlijke gang laten gaan. Mijn vlees, mijn keuze  }-)

Het meisje heeft signalen afgegeven die totaal verkeerd opgepakt zijn. Maar het waren wel haar signalen. Het is absoluut fout om dan gelijk maar zaken in gang te zetten. Ga eerst eens naar een goede psycholoog die het ware verhaal eruit haalt.

Dit soort misstanden komen voor, wil je dan alle transgenders van minderjarigen maar stopzetten ?

En alle andere pubers die wel degelijk oprecht dit proces in willen gaan tegenhouden ?
Pak de misstanden aan en laat de goede zaken verder gaan.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben neutraal daarover maar verfoei wel onmenselijke praktijken. Ik heb laten zien hoe ik dat zag door getuigenissen van ex homoseksuelen die door geloof genazen.

Homosexualiteit is geen ziekte. En dus kun je er niet van genezen. Je weet dan niet wat homoseksualiteit is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Het meisje heeft signalen afgegeven die totaal verkeerd opgepakt zijn. Maar het waren wel haar signalen. Het is absoluut fout om dan gelijk maar zaken in gang te zetten. Ga eerst eens naar een goede psycholoog die het ware verhaal eruit haalt.

Dit soort misstanden komen voor, wil je dan alle transgenders van minderjarigen maar stopzetten ?

En alle andere pubers die wel degelijk oprecht dit proces in willen gaan tegenhouden ?
Pak de misstanden aan en laat de goede zaken verder gaan.

Heb je gehoord hoe die dokters inspeelden op hun dochter en hoe snel ze eugenetica toepasten? Eugenetica voor zelfacceptatie?

We moeten inderdaad stoppen met perfect gezonde kinderen te aborteren, steriliseren en voorliegen om eugenetica te handhaven.

Een transitie kan als volwassen mens ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei GaitJ:

Als een kind een keue wil maken en de ouders houden dat tegen, dan is dat eerder “ voor het karretje spannen”.
De vrije keuze van het kind wordt dan niet gerespecteerd en wordt gedwongen in een lichaam te leven wat niet past. Ik zou juist dan veel eerder spreken van mishandeling.

 

Dat heb je goed gezien. Zoals ik al eerder schreef is dat ook de reden dat de medische wereld ook hierover een ander standpunt heeft ingenomen, om dit soort ellende te voorkomen. 

Veel intersekse babies werden vroeger maar een geslacht toegekend bij geboorte, om ze in het v/m hokje te plaatsen. Met operaties om ze aan te passen. De idee was dat mensen maakbaar zijn, en dat als dokter het kind ff opereerde en de ouders het dan conform dat geslacht opvoeden...het allemaal wel goed kwam. Daar komen veel spijtverhalen vandaan, omdat het niet allemaal goedkwam, Omdat het kind zich anders ontwikkelde als ouders en dokters hadden bedacht. Vandaar dat de huidige visie is om kinderen dan maar niet als v of m maar als x te noteren bij geboorte, en af te wachten hoe het zich gaat ontwikkelen

Hence: Het is dat perse in een v of m én hetero willen classificeren waar zoveel ellende vandaan komt !!!

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei GaitJ:

Homosexualiteit is geen ziekte. En dus kun je er niet van genezen. Je weet dan niet wat homoseksualiteit is.

Woorden veranderen van betekenis. Maar daarbij verander je de mening niet van mensen. ;)

Mag je nog beweren dat ASS of ADHD geen ziekte is, de normale gang van zaken toont anders.

Als iemand zich homoseksueel waant, maar na heropvoeding niet meer. Wat weergeeft dit? En hoeveel mensen veranderen niet frequent van geaardheid? Waar plaatst dit de aangeborenheid? Is dat in alle gevallen wel zo?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Heb je gehoord hoe die dokters inspeelden op hun dochter en hoe snel ze eugenetica toepasten? Eugenetica voor zelfacceptatie?

We moeten inderdaad stoppen met perfect gezonde kinderen te aborteren, steriliseren en voorliegen om eugenetica te handhaven.

Een transitie kan als volwassen mens ook.

Je moet de misstanden aanpakken en de rest laten doorgaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als iemand zich homoseksueel waant, maar na heropvoeding niet meer. Wat weergeeft dit? En hoeveel mensen veranderen niet frequent van geaardheid? Waar plaatst dit de aangeborenheid? Is dat in alle gevallen wel zo?

Misleidend om te stellen dat iemand zich homosexueel waant.  In de meeste gevallen is men het gewoon.
Homosexuelen moeten heropgevoed worden ? 

Ik ken geen mensen die frequent zijn veranderd van geaardheid. Ken jij ze ?

Maar dan ben je dus ook niet aangeboren heterosexueel. Er zullen ongetwijfeld mensen zich homosexueel opstellen terwijl ze dat niet zijn. Zo zijn er ook mensen die trouwen en zich heterosexueel voordoen terwijl ze feitelijk homo zijn.

4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doe ik dat niet? Iets in de privésfeer houden is geen oproep tot een verbod, he?

Nee, je suggereert dat geen enkele minderjarige een transitIe proces in mag gaan. Dat is een verbod. Heeft niets te maken met in de privé sfeer houden.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Misleidend om te stellen dat iemand zich homosexueel waant.  In de meeste gevallen is en het gewoon. Ik ken geen mensen die frequent zijn veranderd van geaardheid. Ken jij ze ?

Maar dan ben je dus ook niet aangeboren heterosexueel.

Op dat kanaal staan veel meer getuigenissen. Er zijn altijd 2 kanten. Mensen met slechte/goede ervaringen. Beide kampen behoren hun rechten en vrijheden te hebben. Maar je kan niet verwachten dat iedereen hetzelfde accepteert. Dat is dan helemaal geen diversiteit meer. Een overheid, school en andere instituten met veel invloed: stellen zich daar beter neutraal op zonder 1 kamp op te dringen en de ander daarmee te verdringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Breuk:

Je kunt mensen niet los zien van hun geaardheid. Op dit forum wordt er door een paar leden constant en ongenuanceerd over gesproken. Hoe denk je dat LHBT+ mensen hierover denken al ze dit lezen. Niet vreemd dat je ze amper in kerken tegenkomt.

Net ook of de hele Westerse beschaving van het LHBT+ standpunt afhangt. 

Wijs je de acceptatie van LHBT+ af, dan wijs je geen idee af, maar je wijst mensen af. Waarom denken mensen anders, op het moment dat ze het zelf in hun gezin meemaken. Neem b.v. Lydia en Marcel Zimmer.

Mensen die hier constant over LHBT+ posten moeten eerst maar eens aan hun eigen leven gaan werken en het oordeel bij Jezus neerleggen. En wie weet, straks is je eigen kind of kleinkind LHBT+. Dan snap je hoe kwetsbaar ze zijn.

 

We spreken over twee verschillende zaken. Jij hebt het over een groep mensen. Ik heb het over een politieke beweging en de homoseksuele personen die ik ken (en dat zijn niet allemaal christenen) verafschuwen die beweging en vrezen dat de acties van die beweging de mensen alleen maar schade doet. Er wordt verdeeldheid, haat en weerstand opgewekt en daar wordt helemaal niemand beter van. 

Jouw denkbeeld dat je ze amper in kerken tegenkomt is onjuist. 

Niet alleen homoseksuelen zijn kwetsbaar.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Op dat kanaal staan veel meer getuigenissen. Er zijn altijd 2 kanten. Mensen met slechte/goede ervaringen. Beide kampen behoren hun rechten en vrijheden te hebben. Maar je kan niet verwachten dat iedereen hetzelfde accepteert. Dat is dan helemaal geen diversiteit meer. Een overheid, school en andere instituten met veel invloed: stellen zich daar beter neutraal op zonder 1 kamp op te dringen en de ander daarmee te verdringen.

Klopt. Altijd 2 kanten. Beide kampen hebben hun rechten en vrijheden. Het is dan wel opmerkelijk dat je term “heropvoeding” gebruikt bij homosexualiteit en een filmpje plaatst met als titel “ de demonen in de homosexuele wereld “. Het is allemaal zeer stigmatiserend. Diversiteit betekent respect, ik mis het bij deze stigmatiseringen bij jou.

Neutraal opstellen: dus ook een christelijke visie mag dan niet uitgedragen worden. Ook die visie dient dan privé te blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid