Spring naar bijdragen

Christendom en LHBTIQ+ 💞🌈


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoe is dat opgedrongen? Hebben wij een vlag? Propagandatechnieken? Indoctrinatie? Nuanceer eens hoe? Wel werd er neergekeken op homoseksualiteit. Maar vanaf de jaren 1980 tot nu hebben homoseksuelen een ongeziene vrijheid gekend zonder enige vervolging.

Het is niet aan de school seksualiteit op te voeden die niet conform met de godsdienstvrijheid is. Wij voeden op dat er maar 2 genders zijn en homoseksualiteit een zonde is. Dat is uit liefde voor het kind en niet uit haat tegen lgbqt. Ik dring die visie niet aan anderen kinderen op, dring mijn kind dan ook geen visie op. Simpel.

De gulden regel.

Dat mensen in hun privé doen wat ze willen, maar hou je seksualiteit weg van kinderen. Er gaan anders accidenten van komen , zie Amerika. Dat waait over naar hier...

Kijk naar de geschiedenis en zie hoe heterosexualiteit de norm was, en al het andere werd bestreden. Dat is opdringen.

Vanuit gelovige kring wordt er regelmatig nog steeds neergekeken op homoseksualiteit, zo waren het de christelijke partijen die tegen het homohuwelijk stemden. Ook de katholieke kerk voert overal actie om homohuwelijk tegen te gaan. Ook dat is propaganda en indoctrinatie.

Het is een openbare school toegestaan om sexualiteit in het programma op te nemen die niet overeenkomt met de christelijke visie, ook dat is godsdienstvrijheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

“Nederlands-gereformeerden willen homo’s met relatie aan het avondmaal en in de kerkenraad NIEUWS  Homoseksuele kerkleden die samenleven in een relatie van liefde en trouw moeten helemaal ku

Waarom wil jij het zo graag over extremen hebben en niet over je buurman die graag onbekommerd wil samenleven met een man in een huwelijk van liefde en trouw. Ja dat is wegkijken van het gewone l

Toch vind ik dit wel een lastige kwestie, zonder dat ik deze kinderen onrecht aan wil doen. De hersenen van kinderen zijn immers nog niet zodanig ontwikkeld, dat ze zulke ingrijpende keuzes helemaal t

18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wij voeden op dat er maar 2 genders zijn en homoseksualiteit een zonde is. 

Jouw -wij- is maar een beperkt deel van de christelijke gemeenschap.

Kijk naar mijn TS. En naar alle lijsten met christelijke organisaties en kerken die lhbtq+ positief zijn. Kerken hangen regenboogvlaggen uit en zegenen homohuwelijken. OOK Dát is de christelijke WIJ. 

 

 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Kijk naar de geschiedenis en zie hoe heterosexualiteit de norm was, en al het andere werd bestreden. Dat is opdringen.

Vanuit gelovige kring wordt er regelmatig nog steeds neergekeken op homoseksualiteit, zo waren het de christelijke partijen die tegen het homohuwelijk stemden. Ook de katholieke kerk voert overal actie om homohuwelijk tegen te gaan. Ook dat is propaganda en indoctrinatie.

Het is een openbare school toegestaan om sexualiteit in het programma op te nemen die niet overeenkomt met de christelijke visie, ook dat is godsdienstvrijheid.

De normale gang van zaken is nu eenmaal een man en een vrouw. De zwaartekracht wordt u dan ook opgedrongen? Maar even serieus....

Was het westen dan niet enorm homovriendelijk? Op school wisten we heel goed wie verwijfd en homo was. We keken niet naar die seksualiteit, maar naar iemand om mee te voetballen. Als nu volwassenen die jongen voor hun karretje hadden gespand en ons sympathie afdwongen, hoe was die jongen zijn schooljaar verlopen?

Wij kozen christelijk onderwijs en ook daar is genderideologie en een gecensureerde en aangepaste versie van de evolutietheorie gaande. Over hun fouten met rassenleer wordt niets meer onderwezen en plots zijn jongens en meisjes beledigd door de simpele waarheid. En dan afvragen waarom steeds meer ouders thuisonderwijs kiezen...

Zojuist zei Petra.:

Jouw -wij- is maar een beperkt deel van de christelijke gemeenschap.

Kijk naar mijn TS. En naar alle lijsten met christelijke organisaties en kerken die lhbtq+ positief zijn. Kerken hangen regenboogvlaggen uit en zegenen homohuwelijken. OOK Dát is de christelijke WIJ. 

 

 

Ik volg dan ook geen politieke correcte kerken op. Laat staan lgbqt kerken...

Ik volg alleen kerken op die conform met de Bijbel zijn en deel daarover regelmatig diensten. Laten we onszelf, de wereld en de kerk eens synchroniseren met de Bijbel? Wat staat dan overeind?

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

De normale gang van zaken is nu eenmaal een man en een vrouw. De zwaartekracht wordt u dan ook opgedrongen? Maar even serieus....

Was het westen dan niet enorm homovriendelijk? Op school wisten we heel goed wie verwijfd en homo was. We keken niet naar die seksualiteit, maar naar iemand om mee te voetballen. Als nu volwassenen die jongen voor hun karretje hadden gespand en ons sympathie afdwongen, hoe was die jongen zijn schooljaar verlopen?

Wij kozen christelijk onderwijs en ook daar is genderideologie en een gecensureerde en aangepaste versie van de evolutietheorie gaande. Over hun fouten met rassenleer wordt niets meer onderwezen en plots zijn jongens en meisjes beledigd door de simpele waarheid. En dan afvragen waarom steeds meer ouders thuisonderwijs kiezen...

Het is niet “ normaal” maar “gebruikelijk”.

Je voorbeeld van school is een mooi voorbeeld. Je accepteerde de jongen zoals hij was en dan is er niets aan de hand. Acceptatie is dus belangrijk. In Nederland loopt de acceptatie terug, waardoor homostellen vaak niet meer hand in hand durven te lopen uit angst en elkaar geslagen te worden. Door moslims of rechts extremisten.

Het is prima als je voor christelijk onderwijs kiest, zo kiezen anderen voor openbaar onderwijs. Geef elkaar daarin de ruimte, dan is er niets aan de hand.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Het is niet “ normaal” maar “gebruikelijk”.

Je voorbeeld van school is een mooi voorbeeld. Je accepteerde de jongen zoals hij was en dan is er niets aan de hand. Acceptatie is dus belangrijk. In Nederland loopt de acceptatie terug, waardoor homostellen vaak niet meer hand in hand durven te lopen uit angst en elkaar geslagen te worden. Door moslims of rechts extremisten.

Het is prima als je voor christelijk onderwijs kiest, zo kiezen anderen voor openbaar onderwijs. 

Normaal in mijn woordenboek: zoals iets het vaakst voorkomt, een patroon waarop je voorspellingen kan doen. 1 plus 1 is altijd 2 en dat is normaal. Zeg ik 3 zou je dat abnormaal vinden. Goed en fout.

Ik heb daar een goede dienst over gedeeld wat de christelijke positie (conform met de Bijbel en niet de wereld is).

Acceptatie kan niet afgedwongen worden. Waar kinderen zich nooit vragen bij stelden en vrij van oordeel met elkaar speelden, zijn ze nu onderworpen aan critical race theorie en genderideologie. Ook sleept dit het christendom binnen. Dat kunnen wij imo niet toestaan. We kunnen nooit de geest van ons geloof aanpassen op de wereld. Of dat nu overspel, homoseksualiteit, pride ofdm is. Wij moeten ons aanpassen op het geloof en niet andersom.

Zelfs heteroseksuelen mogen geen anale seks doen. Daar stapelen virussen en bacterieën zich op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Ik heb daar een goede dienst over gedeeld wat de christelijke positie (conform met de Bijbel en niet de wereld is).

Acceptatie kan niet afgedwongen worden. Waar kinderen zich nooit vragen bij stelden en vrij van oordeel met elkaar speelden, zijn ze nu onderworpen aan critical race theorie en genderideologie. Ook sleept dit het christendom binnen. Dat kunnen wij imo niet toestaan. We kunnen nooit de geest van ons geloof aanpassen op de wereld. Of dat nu overspel, homoseksualiteit, pride ofdm is. Wij moeten ons aanpassen op het geloof en niet andersom.

Uit een eerdere post van snap ik dat ja autisme hebt. Dat verklaart hoe je denkt en waar je behoefte aan hebt. Begrijpelijk.

Het merendeel heeft dat niet. Ik vind het dan toch raar als ik jou als “ niet normaal” zou bestempelen. Onbewust zit daar toch iets van een oordeel in. Je hebt dan normaal en je hebt afwijkingen.

Acceptatie kan niet afgedwongen worden, dat klopt. Je kunt wel voorlichting geven an aangeven hoe het in elkaar steekt. Als je tijdens de sexuele voorlichting op school gewoon feitelijk aangeeft hoe het zit met de voorbeelden die ik noemde, dring je niets op maar geef je alleen feitelijke informatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Uit een eerdere post van snap ik dat ja autisme hebt. Dat verklaart hoe je denkt en waar je behoefte aan hebt. Begrijpelijk.

Het merendeel heeft dat niet. Ik vind het dan toch raar als ik jou als “ niet normaal” zou bestempelen. Onbewust zit daar toch iets van een oordeel in. Je hebt dan normaal en je hebt afwijkingen.

Acceptatie kan niet afgedwongen worden, dat klopt. Je kunt wel voorlichting geven an aangeven hoe het in elkaar steekt. Als je tijdens de sexuele voorlichting op school gewoon feitelijk aangeeft hoe het zit met de voorbeelden die ik noemde, dring je niets op maar geef je alleen feitelijke informatie.

Maar wat zou mij het schelen hoe anderen mij bestempelen? Ik heb voor helse ervaringen gestaan, zie je mij lobbyen op andermans kinderen om iedereen aan te passen op het autisme? Acceptatie afdwingen? Het was mij veel rijker mezelf te leren accepteren ongeacht wat anderen denken. Door Christus ben ik tot veel meer in staat gesteld dan de wereld mij wijsmaakte. Ik ben vrij! Werkelijk ik ben vrij van de wereld haar oordeel. Ik ben zelfs in staat vervolgd te worden voor een vrijheid die niemand meer kan afnemen. Soli Deo gloria!

Heeft u die voorlichting al eens onder de loep genomen in Amerika? En hoe dat overwaait naar hier? En dat het niet aan overheden is onze kinderen te indoctrineren met waanzin waardoor ze hun spelregels en tafels van vermenigvuldigen minder aandachtig opvolgen?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb daar een goede dienst over gedeeld wat de christelijke positie (conform met de Bijbel en niet de wereld is).

Er zijn meer diensten met een christelijke positie. Conform de Bijbel. En die zijn imo meer conform de Bijbel dan van die haatzaai doodschreeuw diensten. Dat je een protestfilmpje plaatst waarop ik alleen maar orthodoxe moslims zie...zou je best eens te denken moeten kunnen geven. Verdiep je eens in de Nederlandse Chistelijke gemeenschap. Die is grotendeels LHBT+ positief, behoudens enkele stromingen. Begrijpelijk...er zijn meer en meer mensen die van dichtbij hebben meegemaakt hoe erg het is om op een aangeboren geaardheid te worden aangevallen alsof je er wat aan kan doen. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Petra.:

Er zijn meer diensten met een christelijke positie. Conform de Bijbel. En die zijn imo meer conform de Bijbel dan van die haatzaai doodschreeuw diensten. Dat je een protestfilmpje plaatst waarop ik alleen maar orthodoxe moslims zie...zou je best eens te denken moeten kunnen geven. Verdiep je eens in de Nederlandse Chistelijke gemeenschap. Die is grotendeels LHBT+ positief, behoudens enkele stromingen. Begrijpelijk...er zijn meer en meer mensen die van dichtbij hebben meegemaakt hoe erg het is om op een aangeboren geaardheid te worden aangevallen alsof je er wat aan kan doen. 

 

Met alle respect he Petra, maar ik deel meer diensten waar ze rustig de nuance leveren, en daar is nooit een kat op terug gekomen. Evenzeer het onderwerp de duistere triniteit, en hoe deze voor onze ogen uitgevouwd wordt, krijgt magere aandacht.

Dat je het niet eens bent kan ik begrijpen. Maar dat je in dezelfde mantra's blijft hangen om aan alle nuance voorbij te gaan dan weer niet... sorry.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat je het niet eens bent kan ik begrijpen. Maar dat je in dezelfde mantra's blijft hangen om aan alle nuance voorbij te gaan dan weer niet... sorry.

Nuance houdt in dat je niet je eigen Bijbelse waarheid als Enige Juiste Waarheid op het podiumt tilt, met je -wij- en -onze-, maar inziet dat er meer Bijbelse/Christelijke visies bestaan. 

20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Evenzeer het onderwerp de duistere triniteit, en hoe deze voor onze ogen uitgevouwd wordt, krijgt magere aandacht.

Duister is imo de oorlog verklaren aan je ander geaarde medemensen. Duister is oproepen tot haat en geweld. Duister is jonge mensen tot zelfmoord drijven omdat ze niet met hun geaardheid geaccepteerd worden. 

bewerkt door Petra.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Petra.:

 

Duister is imo de oorlog verklaren aan je ander geaarde medemensen. Duister is oproepen tot haat en geweld. Duister is jonge mensen tot zelfmoord drijven omdat ze niet met hun geaardheid geaccepteerd worden. 

Neenee duister is ze te perverteren door drag queens ze over anale seks te laten leren en shows laat opvoeren met "it's not gonna lick itself."

Wees gerust, dat gaat daar stuiven en zal uitgevochten worden. Dit is een duistere principaliteit. Het zal terug naar de privésfeer gedwongen worden, of niet. Het laatste is er nog niet van gezien. :)

Over zelfmoord, weer een nuance waar je aan voorbij gaat:

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Maar wat zou mij het schelen hoe anderen mij bestempelen? Ik heb voor helse ervaringen gestaan, zie je mij lobbyen op andermans kinderen om iedereen aan te passen op het autisme? Acceptatie afdwingen? Het was mij veel rijker mezelf te leren accepteren ongeacht wat anderen denken. Door Christus ben ik tot veel meer in staat gesteld dan de wereld mij wijsmaakte. Ik ben vrij! Werkelijk ik ben vrij van de wereld haar oordeel. Ik ben zelfs in staat vervolgd te worden voor een vrijheid die niemand meer kan afnemen. Soli Deo gloria!

Heeft u die voorlichting al eens onder de loep genomen in Amerika? En hoe dat overwaait naar hier? En dat het niet aan overheden is onze kinderen te indoctrineren met waanzin waardoor ze hun spelregels en tafels van vermenigvuldigen minder aandachtig opvolgen?

 

Je hebt de mazzel dat je geaccepteerd wordt, dan heb je een andere situatie. Je hoeft dus geen acceptatie af te dwingen, die is er al.

Als ik zie hoe je blijft reageren op TTC in het topic van de crypto, krijg ik de indruk dat het je wel degelijk raakt. Anders zou je toch niet blijven reageren ?

Je vindt dat een christelijke school de vrijheid heeft om de christelijke waarheid te onderwijzen. Prima, mag dan een openbare school iets anders onderwijzen ?

Mag daar wel onderwezen worden dat homoseksualiteit in orde is en geen zonde ?
Met “ indoctrineren met waanzin” bedoel je”: een andere visie onderwijzen dan waar ik in geloof.

Heeft een openbare school die vrijheid ?
 

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Je hebt de mazzel dat je geaccepteerd wordt, dan heb je een andere situatie. Je hoeft dus geen acceptatie af te dwingen, dus is er al.

Als ik zie hoe je blijft reageren op TTC in het topic van de crypto, krijg ik de indruk dat het je wel degelijk raakt. Anders zou je toch niet blijven reageren ?

Je vindt dat een christelijke school de vrijheid heeft om de christelijke waarheid te onderwijzen. Prima, mag dan een openbare school iets anders onderwijzen ?

Mag daar wel onderwezen worden dat homoseksualiteit in orde is en geen zonde ?
Met “ indoctrineren met waanzin” bedoel je”: een andere visie onderwijzen dan waar ik in geloof.

Heeft een openbare school die vrijheid ?
 

Ik denk dat u me niet goed begrijpt. De wereld hoeft mij niet te accepteren, en doet dat vaak ook niet. Zwijgen is goud. Meestal ben ik niet zo actueel betrokken, tot ze er mee aan de volgende generatie komen.

Neen wat mij raakt in het andere topic zijn de mindgames en beledigingen om dan mij daar van te beschuldigen. Ik kan er niet tegen wanneer zaken opgedrongen worden en fout samengevat worden.

Openbare scholen, christelijke scholen, freinet- steinerscholen; gaan allemaal mee over de regenboog richting massaverwarring, om als een nieuw genotype weer op de grond te landen. How higher the high, how harder the fall. Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet geweten hebben deze keer...

19 minuten geleden zei Petra.:

Nuance houdt in dat je niet je eigen Bijbelse waarheid als Enige Juiste Waarheid op het podiumt tilt, met je -wij- en -onze-, maar inziet dat er meer Bijbelse/Christelijke visies bestaan. 

Duister is imo de oorlog verklaren aan je ander geaarde medemensen. Duister is oproepen tot haat en geweld. Duister is jonge mensen tot zelfmoord drijven omdat ze niet met hun geaardheid geaccepteerd worden. 

Nuance is beide kanten bekijken en een midden bereiken. Laat die kinderen gewoon met rust en ieder zijn seksualiteit voor zichzelf beleven? Diversiteit vereist ook respect. Dat betekent dat je voor en tegenstanders hebt. Het is dus niet aan scholen of overheden lgbqt mee te geven van op de kleuterschool. Laten wij ook Amerikaanse toestanden voorkomen waar men kinderen mishandelt, steriliseert en nu duizendtallen in detransitie waarschuwen voor de ellende eraan gebonden. Ze zijn meer suïcidaal NA de transitie dan ervoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Petra.:

 

Duister is imo de oorlog verklaren aan je ander geaarde medemensen. Duister is oproepen tot haat en geweld. Duister is jonge mensen tot zelfmoord drijven omdat ze niet met hun geaardheid geaccepteerd worden. 

Duisternis is geen cognitief begrip.  De ziel is verduisterd. 

2 uur geleden zei GaitJ:

Geaardheid is geen idee, maar onderdeel van je identiteit.

Volgens mij is het probleem opgelost als we mensen accepteren zoals ze zijn. Dan is dat, wat jij propaganda noemt, helemaal niet meer nodig.

Geaardheid is zelfs geen identiteit.  God heeft de mens met een bepaalde geaardheid geschapen.  Waarom?  Dat weet alleen God.  Daarom mogen we geaardheid ook niet oordelen, want dan oordelen we God zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Openbare scholen, christelijke scholen, freinet- steinerscholen; gaan allemaal mee over de regenboog richting massaverwarring, om als een nieuw genotype weer op de grond te landen. How higher the high, how harder the fall. Ze kunnen niet zeggen dat ze het niet geweten hebben deze keer...

waar men kinderen mishandelt, steriliseert en nu duizendtallen in detransitie waarschuwen voor de ellende eraan gebonden. Ze zijn meer suïcidaal NA de transitie dan ervoor.

Vraag was of openbare scholen de vrijheid hebben om een andere visie dan de christelijke te onderwijzen. 
 

Volgens mij geven kinderen zelf aan als zij transgender zijn. Je formulering doet denken dat het tegen de zin van die kinderen gebeurt.

Waaruit blijkt dat er duizenden in detransitie zijn. Heb je daar cijfers over ?
En heb je ook cijfers dat mensen na transitie meer suïcidaal zijn ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Hopper:

Duisternis is geen cognitief begrip.  De ziel is verduisterd. 

Geaardheid is zelfs geen identiteit.  God heeft de mens met een bepaalde geaardheid geschapen.  Waarom?  Dat weet alleen God.  Daarom mogen we geaardheid ook niet oordelen, want dan oordelen we God zelf.

Ja want er is geen duivel die het evenbeeld van God tot een ander evenbeeld wilt kneden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Duisternis is geen cognitief begrip.  De ziel is verduisterd. 

Geaardheid is zelfs geen identiteit.  God heeft de mens met een bepaalde geaardheid geschapen.  Waarom?  Dat weet alleen God.  Daarom mogen we geaardheid ook niet oordelen, want dan oordelen we God zelf.

Geaardheid is een onderdeel van wie je bent, en daarmee onderdeel van je identiteit. Net zoals je man, vrouw of anderszins bent.

Jij formuleert het iets anders: het is zoals je geschapen bent

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Vraag was of openbare scholen de vrijheid hebben om een andere visie dan de christelijke te onderwijzen. 
 

Volgens mij geven kinderen zelf aan als zij transgender zijn. Je formulering doet denken dat het tegen de zin van die kinderen gebeurt.

Waaruit blijkt dat er duizenden in detransitie zijn. Heb je daar cijfers over ?
En heb je ook cijfers dat mensen na transitie meer suïcidaal zijn ?

Doet mijn mening er toe? Ik vind dat scholen zelf te kiezen hebben en ouders een aanbod moeten hebben. Maar ik zie nog weinig van de traditionele normen en waarden in alle takken aanwezig. Ik betreur dat.

Heb je die getuigenis gehoord? Je kan haar naam googelen en meer te weten komen. Ik ben nog met andere zaken bezig, maar kan het u later delen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei GaitJ:

Vraag was of openbare scholen de vrijheid hebben om een andere visie dan de christelijke te onderwijzen

De christelijke visie, kan ook behoorlijk onderling verschillen. 

Pas op, dat je de christelijke visie niet gelijk stelt aan fundamentalistisch, extreem, orthodox etc. Etc. Want daarmee doe je imo de gemiddelde christen geen recht mee. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei GaitJ:

Geaardheid is een onderdeel van wie je bent, en daarmee onderdeel van je identiteit. Net zoals je man, vrouw of anderszins bent.

Jij formuleert het iets anders: het is zoals je geschapen bent

Identificatie is juist het probleem met de homohaters.   Wellicht zijn ze zelf homoseksueel en identificeren ze daarom zichzelf krampachtig als hetero?   De haat is dan in wezen tegen zichzelf gericht waardoor de haat vat op hen krijgt. 

Zelf ben ik hetero, maar als ik homoseksueel was geweest?  Niet mijn wil geschiedde, maar Uw wil geschiedde.   Dan was het Gods wil geweest dat ik homoseksueel ben.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Petra.:

De christelijke visie, kan ook behoorlijk onderling verschillen. 

Pas op, dat je de christelijke visie niet gelijk stelt aan fundamentalistisch, extreem, orthodox etc. Etc. Want daarmee doe je imo de gemiddelde christen geen recht mee. 

Zoek niet op google en in de wereld naar die positie, maar zoek in de Bijbel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doet mijn mening er toe? Ik vind dat scholen zelf te kiezen hebben en ouders een aanbod moeten hebben. Maar ik zie nog weinig van de traditionele normen en waarden in alle takken aanwezig. Ik betreur dat.

Heb je die getuigenis gehoord? Je kan haar naam googelen en meer te weten komen. Ik ben nog met andere zaken bezig, maar kan het u later delen.

Ja, je mening doet ertoe. Die geef je trouwens de hele tijd, dus dat mag hier ook.

Prima, ouders kunnen dus ook kiezen voor een openbare school met daarin de zeg maar wereldse visie op sexualiteit.

Ik heb het getuigenis gezien, dat is er één. Je hebt het over duizendtallen…..

6 minuten geleden zei Petra.:

De christelijke visie, kan ook behoorlijk onderling verschillen. 

Pas op, dat je de christelijke visie niet gelijk stelt aan fundamentalistisch, extreem, orthodox etc. Etc. Want daarmee doe je imo de gemiddelde christen geen recht mee. 

Terechte nuancering die je aanbrengt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Ja, je mening doet ertoe. Die geef je trouwens de hele tijd, dus dat mag hier ook.

Prima, ouders kunnen dus ook kiezen voor een openbare school met daarin de zeg maar wereldse visie op sexualiteit.

Ik heb het getuigenis gezien, dat is er één. Je hebt het over duizendtallen…..

Terechte nuancering die je aanbrengt.

Neen beste GaitJ, zij heeft het over duizendtallen via haar netwerk op social media.

En u zelf kan ook detransities bekijken op youtube.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid