Spring naar bijdragen

Tierende nieuwe gebruikers.


Aanbevolen berichten

De laatste dagen wordt het forum geterroriseerd door nieuwe accounts die zich voornamelijk bezig houden met schelden en tieren.
Het schijnt dat ik hun favoriete doelwit ben.

Ik doel op @Madeliefske, @Flieko, @meelezer1, @Jupiter en wat er ongetwijfeld nog meer gaat volgen. 
Zo is er nu het nep account @Dat beIoof ik en is er een gebruiker @Watt70 aangemeld die nog niets heeft gedaan.
De destructieve, alleen maar op confrontatie en ruzie gerichte houding, vind ik niet passen op een forum als dit.
En dan zal ik maar niet beginnen met de scheldkannonades in mijn berichtenbox.

Het forum is op deze manier onwerkbaar.
Als dat je doel is: gefeliciteerd hoor, dat heb je met je kleutergedrag toch maar bereikt.
Ik zeg "je" omdat ik er van uitga dat je in je eentje bent die de boel hier verziekt.
@sjako ik wens je veel sterkte met het uitbannen van dit zieke verschijnsel.
Mocht je hulp nodig hebben, laat het weten.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onbewogen blijven is het antwoord.  Sjako is uitgerust voor zijn taak als moderator.  Nu reageren we nog wat op de trollenfabriek van Flieko, over een paar dagen is het nieuwtje er af en gaan we over tot de orde van de dag.  Zo werkt dat nu eenmaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik doel op @Madeliefske, @Flieko, @meelezer1, @Jupiter en wat er ongetwijfeld nog meer gaat volgen. 
Zo is er nu het nep account @Dat beIoof ik en is er een gebruiker @Watt70 aangemeld die nog niets heeft gedaan.

Ja, dat nepaccount heb ik ook gezien en al geblokkeerd en opgeruimd. 

1 uur geleden zei Dat beloof ik:

De destructieve, alleen maar op confrontatie en ruzie gerichte houding, vind ik niet passen op een forum als dit.
En dan zal ik maar niet beginnen met de scheldkannonades in mijn berichtenbox.

Dat vind ik ook. Ik hou het streng in de gaten en dit moet ook snel veranderen. Jupiter en Madeliefke zouden dezelfde personen kunnen zijn aan hun extensie van hun e-mailadres te zien, maar ip adressen zijn verschillend, maar dat zegt niet alles.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

De laatste dagen wordt het forum geterroriseerd door nieuwe accounts die zich voornamelijk bezig houden met schelden en tieren.
Het schijnt dat ik hun favoriete doelwit ben.

Ik doel op @Madeliefske, @Flieko, @meelezer1, @Jupiter en wat er ongetwijfeld nog meer gaat volgen. 
Zo is er nu het nep account @Dat beIoof ik en is er een gebruiker @Watt70 aangemeld die nog niets heeft gedaan.
De destructieve, alleen maar op confrontatie en ruzie gerichte houding, vind ik niet passen op een forum als dit.
En dan zal ik maar niet beginnen met de scheldkannonades in mijn berichtenbox.

Het forum is op deze manier onwerkbaar.
Als dat je doel is: gefeliciteerd hoor, dat heb je met je kleutergedrag toch maar bereikt.
Ik zeg "je" omdat ik er van uitga dat je in je eentje bent die de boel hier verziekt.
@sjako ik wens je veel sterkte met het uitbannen van dit zieke verschijnsel.
Mocht je hulp nodig hebben, laat het weten.

 

@sjako is natuurlijk in zijn eentje niet in staat om deze cyberaanval, als ik het zo mag noemen, te pareren. Zoals ik al heb aangegeven is @sjako nu, na het wegvallen van @Trajecto, de enige persoon met rechten die iets kan ondernemen. Ik weet niet of hij in staat is nog andere mensen rechten te verlenen maar indien wel wordt het hoog tijd om dat te doen. ik heb weinig tot geen verstand van computers want ben van een oudere generatie maar er is hier hier vast wel iemand aanwezig die sjako kan helpen de aanvallen af te slaan. Het enige dat ik zou kunnen doen om te helpen is, indien ik rechten zou hebben, nepberichten verwijderen. Ik ben sinds kort gestopt met werken en heb daar nu alle tijd voor. Ik hoop voor jou, @Dat beIoof ik dat je je gemoed niet door deze aanvallen laat verstoren. Ik val je zelf ook graag aan maar dit is natuurlijk buiten alle proporties.  

25 minuten geleden zei sjako:

Ja, dat nepaccount heb ik ook gezien en al geblokkeerd en opgeruimd. 

Goed, je hebt dus wel het idee dat je dit allemaal nog steeds alleen aankunt.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Willempie:

Ik weet niet of hij in staat is nog andere mensen rechten te verlenen maar indien wel wordt het hoog tijd om dat te doen.

Was dat maar waar. De enige assistentie zie ik eventueel via de mailbox.

23 minuten geleden zei Willempie:

Het enige dat ik zou kunnen doen om te helpen is, indien ik rechten zou hebben, nepberichten verwijderen

Je zou ze me kunnen rapporteren, dan kan ik actie ondernemen. Ik heb er al eens flink de bezem doorgehaald en dat werd me ook weer aangerekend, dus ben ik huiverig de botte bijl te hanteren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Absoluut jammer. Ik ben lang actief geweest op Trajecto zijn forum en ik weet dat hij er hart voor had en dat hij de ruzies graag had willen voorkomen (maar dat lukt nooit in dit leven). Ik zal hem niet vergeten en denk met positieve gevoelens aan hem terug ondanks de meningsverschillen die er geweest zijn. Geloofsgesprek is en blijft Trajecto zijn levenswerk en ik hoop dat het nog een lang leven beschoren is.

Wie weet tot ziens @Trajecto aan de overkant van de regenboog.

Gegroet je maat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Plankton:

Neohumanist heeft zijn profiel aangepast om onder de radar te blijven. Natuurlijk worden screenshots optijd genomen en opgeslagen ruim voordat iemand het ongedaan maakt. Laten we niet vergeten dat neohumanist nogsteeds op het forum zit met een destructief doel. Het Schrift aanvallen.

IMG-20230701-184101.jpg

Ik vind dit wel interessant. Misschien dat @neohumanist erop wil reageren? 

Zijn bezwaren tegen het christendom zijn ineens "verdwenen" lijkt het wel. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Jozua:

Je verdient zeker erkenning, Flieko, voor de nauwgezette manier waarop je dit bijhoudt. Het geeft me een levendig beeld van je uitgebreide archivering, en ik waardeer het dat je deze informatie openbaar maakt. Wat betreft Hopper, mijn gedachten worden steeds meer verdeeld over deze gebruiker.

Ik wil @Hopperbest een stuk tegemoet komen door te stellen dat zijn ideeën aan de basis okee zijn. Maar hij ziet niet hoe dit idee in de bijbel past. En daarom zinkt hij weg in filosofisch drijfzand. Ik hoop dat hij die rode draad opmerkt. 

https://davidschrock.com/2009/07/15/the-hourglass-of-biblical-history/

Deze link ter aanvulling. Op het smalste plekje van de zandloper, daar plaats ik Hoppers boodschap. Zo in de trant van, verbeter de wereld begin bij jezelf. Erg kort door de bocht natuurlijk. 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hopper:

Middels deze weg maak ik bekend dat er een nieuw troll account van Flieko actief is.

Verboden te voederen.

 

Inderdaad. En de ernst van de zaak neemt toe. Ik vind dit intimidatie en verkapte bedreiging aan het adres van een forumdeelnemer. Walgelijk.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
53 minuten geleden zei Flawless victory:

 

Inderdaad. En de ernst van de zaak neemt toe. Ik vind dit intimidatie en verkapte bedreiging aan het adres van een forumdeelnemer. Walgelijk.

De andere kant van de zaak is dat dit Flieko-account al meer dan een dag oud is, en niet verwijderd is.  Er is en was geen reden om aan te nemen dat Flieko nu opeens veranderd zou zijn.  Daarnaast heeft het er van weg dat Flieko kompanen heeft ingeschakeld of mogelijk zelf Jozua is.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Plankton:

In principe zou niemand zich hieraan moeten storen als ik de trols trol. Het is niet zo dat ik ze aanval in ieder topic. Het blijft redelijk mooi beperkt tot de topics die hiervoor aangewezen zijn. Mischien zat ik fout betreft hopper en heeft hopper inderdaad niet de intentie om te trollen. Maar andere leden zoals dbi en neohumanist  vallen het Schrift aan op een Christelijk forum. Dat hoort niet. Dus ik ga lekker door. Deze topics staan er nog dus waarom zou ik stoppen? Ieder die zich hier in vermengt krijgt een klein vlaagje wind. Tja ga dan ook niet in een tornado staan.

Je bent goed bezig: 

Jesaja 28:21

Want de HEERE zal opstaan zoals op de berg Perazim. Hij zal woeden, zoals in het dal van Gibeon, om Zijn werk te doen – vreemd zal Zijn werk zijn – en om Zijn daad te verrichten – ongewoon zal Zijn daad zijn.

19 uur geleden zei Plankton:

Ok. Doe ik. Nog even dit en dan ben ik weg... fv je wordt bedankt. Verdedigen van mensen die het Schrift aanvallen op een Christelijk forum. Niet te bevatten gewoon.

 Media-230701-230343.gif

@Jozua zou dit moeten begrijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Plankton:

In principe zou niemand zich hieraan moeten storen als ik de trols trol.

Dat principe deel ik niet, en die praktijk begeer ik geen onderdeel van uit te maken,
en ook de wet zegt dat je van een ander gehalte moet zijn, dan die ander.|
Als je werkelijk meent dat je kwaad met kwaad kunt overwinnen en
als je werkelijk meent het goede te kunnen doen steunen met slecht,
ben je zelf een brenger en instandhouder van het kwaad.
Vooral ook, omdat het jouw inleggingen zijn,
die de ander mogelijk ten onrechte bestempelen tot kwaad.
Dat is dan extra toegevoegd kwaad van jouw kant,
ten laste van de onschuldige die de schijn tegen heeft.

Want een heilige die zich misgaat. is een ernstiger zondaar, dan de gedoodverfde zondaar.
De kwade behoeft geen tuchtiging, want hij bewijst zichzelf voldoende kwaad, en het goede goed te zijn. 
En zo ziet God dat ook, want hij begint het oordeel bij zijn eigen kinderen en bij de kerk.

Johannes 15:3 al wie vrucht draagt, die reinigt Hij, opdat zij meer vrucht drage.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht
Deel via andere websites

Herhaling: als Jezus iets leerde is het verdraagzaamheid.  Dan is het onchristelijk om je onverdraagzaam op te stellen tegen wie dan ook.  Neem Robert Frans, die is een voorbeeld voor mij in zijn houding.  Ondanks dat ik het radicaal met hem oneens ben.  Ik ben hier niet om het eens te zijn met wie dan ook.  Maar het zou wel fijn zijn als ik in de andere deelnemers iets terug zie in de lering van Jezus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Plankton:

Kijk niet te zwart wit van: flieko is stout! Maar kijk goed wat ik zeg. Lees goed, observeer het forum en het gedrag van andere leden en verdiep je in forum moderatie. Je zult zien dat ik de waarheid spreek. Als dit zo doorgaat, dan is het gauw afgelopen. Ik probeer jullie hier voor te waarschuwen. Hoe ik dbi terug pest is mijn zonde, maar mijn woorden die hier staan zijn feiten.

Ik kijk goed, en ik zie dat het bewuste traineren en verzieken niet komt van degenen die al jaren een stabiele factor zijn, zoals Hussein en Assat en Ghadaffi, maar van de halve Amerikaanse zolen die radicale maatregelen nemen met regime changes en waar mogelijk voortdurend puppets inbrengen, zonder verstand, zonder begrip, en zonder ook maar enige benul wat er voor terug komt, behalve dan een geest van schijnheilig klinkende ellende die zijzelf bewerkstelligen en met zich mee brengen, en waar ze zich op beroemen ook.

Lees gerust daar andere booswichten dan die mondiaal erkend zijn, en andere schijnheilige rotterds met andere puppets
dan ingebracht door de machtbeluste professionele leugenaars uit de wereldpolitiek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Flawless victory:

Ik begrijp niet dat al die trollacounts van Flieko niet direct worden verwijderd. Als hij klaar is met zijn etnische zuivering is het forum koekoek eenzang en daarmee tote hose.

Dat is het woordgebruik van peda op GG. 

47 minuten geleden zei Hopper:

Maar het zou wel fijn zijn als ik in de andere deelnemers iets terug zie in de lering van Jezus.

Ik zou het hier met je eens moeten zijn ware het niet dat jij een heel andere Jezus-leer gevonden hebt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid