Hermanos2 549 Geplaatst 23 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 55 minuten geleden zei Piebe: Nu streep je de ene tekst met de andere weg om je eigen gelijk te halen. Ik stop het het gesprek. Tjonge jonge, wat ben jij kort aangebonden zeg. Het is maar forum. Waarom moet het op deze manier? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 286 Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 22 uur geleden zei Hermanos2: Maar Satan is volop aan het werk om ongelovigen te verhinderen om tot geloof te komen. Satan wordt pas gebonden als Jezus terugkomt. Satan is al gebonden (Mattheus 12), zodat zijn huis leeggeroofd kan worden, dat wil zeggen dat mensen van hem bevrijd worden, wanneer ze het evangelie aannemen. Desondanks kan hij nog veel schade aanrichten. Hermanos2 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Satan, tja. Hoe leg je aan jouw dochter van 5 uit wie satan is, als ze al bang is voor engelen? Ik heb het maar zo gezegd: satan is een engel die geen licht geeft, dus het doet geen pijn aan jouw ogen, maar hij is niet lief. Hij is een pestkop! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
010 80 Geplaatst 25 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2022 Op 24-2-2022 om 00:42 zei Gaitema: Satan, tja. Hoe leg je aan jouw dochter van 5 uit wie satan is, als ze al bang is voor engelen? Ik heb het maar zo gezegd: satan is een engel die geen licht geeft, dus het doet geen pijn aan jouw ogen, maar hij is niet lief. Hij is een pestkop! Hoe reageerde ze daar op? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 26 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2022 20 uur geleden zei 010: Hoe reageerde ze daar op? O, ze geloofde me gewoon. Reageerde eerder op die engel, zo'n engel vond ze maar niks, met dat felle licht. Doet pijn aan de ogen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten