Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doe het eens zou ik zeggen .... dat is wel andere shizzle dan mindfulness... Maar ik gebruikte wel millennia oude sacramenten vanuit het archaïsche verloren paradijs om het ritueel op te starten. Nooit meer sedert dien lol, maar ik ben al blij dat ik ermee kan lachen. Iets over uw schouder hebben dat zelfs over uw stembanden kan gaan is demonisch ervaren ja. Maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat mijn duisternis nog sterker is, dat kanaliseren via Kundalini zijn stappen die 1 nooit ongedaan kan maken. Er is gewoon een tegenstander die ons tegen elkaar opzet met misleidingen. Degene die dat doorzien worden letterlijk aan het kruis genageld. Daarom is kijken als toeschouwer met een spatje leedvermaak nog geen slechte levensstijl.

Heb je de ervaring met die slangen al gehad, of met die draak? Heel bijzonder allemaal hé, en nog van die dingen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

7 minuten geleden zei TTC:

Heb je de ervaring met die slangen al gehad, of met die draak? Heel bijzonder allemaal hé, en nog van die dingen. 

Het is iets waar ik weinig van kan zeggen behalve dat die energie zich zwaar manifesteerde en boven onze waarneming staat. Dat kan momenten op 1 plaats laten samenvallen. Alsof ge even “God” zou roepen en Hij komt langs iedere deur tegelijk binnen.

Wie zegt dat er nooit angst bij komt kijken liegt mijn inziens. Als ik bang ben is het wel van zoiets en niet van wat yoga of mindfulness. En dat is perfect normaal. Angst is niet iets vies, het houdt ons in leven. Curiousity killed the cat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is iets waar ik weinig van kan zeggen behalve dat die energie zich zwaar manifesteerde en boven onze waarneming staat. Dat kan momenten op 1 plaats laten samenvallen. Alsof ge even “God” zou roepen en Hij komt langs iedere deur tegelijk binnen. Wie zegt dat er nooit angst bij komt kijken liegt mijn inziens. Als ik bang ben is het wel van zoiets en niet van wat yoga of mindfulness. En dat is perfect normaal. Angst is niet iets vies, het houdt ons in leven. Curiousity killed the cat.

Het correlaat tussen de aan de GGZ aangeboden anomalieën en de onwetendheid hierover laat sterk vermoeden dat zelfbedrog ook de normaliteit kan gaan vormen, wat naargelang de positie van de klant kan leiden tot heel wat overprikkeling zoals eigen aan het OPS-lijderschap. Als echter beide partijen, klant en hulpverlener, hier technisch niet de vinger op kunnen leggen dan ontstaat een therapeutische relatie die oneindig kan doorgaan. En erger, wanneer dat wel zou lukken dan wordt het misschien nog erger, zeker gezien het wereldbeeld dat zich spontaan ontvouwt wanneer we tot resolutie van het innerlijke conflict komen. Het is dan ook niet zo onbegrijpelijk dat suïcidale gedachten zich kunnen gaan vormen, in de vereenzaming van het innerlijke weten dat niet tot expressie kan gebracht zonder bijkomend leed, in verdriet, hartenpijn en machteloosheid om redenen die op zich als absurd kunnen gepercipieerd worden, ethisch gezien mensonterend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wie zegt dat er nooit angst bij komt kijken liegt mijn inziens.

Het zijn werkelijk tragisch absurde situaties, het is als zoeken naar een speld in een hooiberg maar de hooiberg niet zien als de speld die je zoekt. En met een speld kan je in de hooiberg prikken waardoor deze ook oplost als een fladderende ballon die heel de wereld weerspiegelt. En als de metaforen al tot enige verbeelding mogen spreken, wat gaat het dan worden wanneer dit de realiteit van morgen wordt? Daarom, de hulpvragen aan de GGZ worden steeds preciezer, net zoals ze misschien net daarom op allerhande manieren ontweken worden. En dat op zich is niet zozeer een verwijt, het is een begrijpelijke reactie maar het helpt de klant niet, noch anderen. Ja, het lijkt romantisch van signature om te verwijzen naar de absurde helden van Camus, de innerlijke pijn en het machteloos getuige zijn van deze expositie kunnen we dan maar beter onder de mat vegen, samen met hen die hieronder bezwijken, ondanks alle hoop en enthousiasme die ze ooit koesterden tijdens hun zwaar doorworstelde herstelonderzoek. En waar kan je dan terecht, nog eens een mailtje sturen om dan drie jaar te moeten wachten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei TTC:

Het zijn werkelijk tragisch absurde situaties, het is als zoeken naar een speld in een hooiberg maar de hooiberg niet zien als de speld die je zoekt. En met een speld kan je in de hooiberg prikken waardoor deze ook oplost als een fladderende ballon die heel de wereld weerspiegelt. En als de metaforen al tot enige verbeelding mogen spreken, wat gaat het dan worden wanneer dit de realiteit van morgen wordt? Daarom, de hulpvragen aan de GGZ worden steeds preciezer, net zoals ze misschien net daarom op allerhande manieren ontweken worden. En dat op zich is niet zozeer een verwijt, het is een begrijpelijke reactie maar het helpt de klant niet, noch anderen. Ja, het lijkt romantisch van signature om te verwijzen naar de absurde helden van Camus, de innerlijke pijn en het machteloos getuige zijn van deze expositie kunnen we dan maar beter onder de mat vegen, samen met hen die hieronder bezwijken, ondanks alle hoop en enthousiasme die ze ooit koesterden tijdens hun zwaar doorworstelde herstelonderzoek. En waar kan je dan terecht, nog eens een mailtje sturen om dan drie jaar te moeten wachten?

Is het werkelijk zo belangrijk dan? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Is het werkelijk zo belangrijk dan? 

Volgens Fromm is de meest voorkomende vluchtweg het automatisch conformisme. Daarbij houdt het individu op zichzelf te zijn. Hij neemt volledig de persoonlijkheidsvorm aan die hem door zijn culturele omgeving wordt aangeboden en waardoor hij gaat gelijken op datgene wat anderen van hem verwachten. Lees hierin ook mijn angst en bezorgdheid, mensen zijn immers niet op de hoogte van de anomalieën die in het ‘economische’ systeem verweven zitten, er is dan niet alleen dit auto-conformisme maar ook auto-immuniteit, wat finaal leidt tot de tirannie van de meerderheid die als een grote malende machine verder raast. En eenmaal je hier enig inzicht begint te verkrijgen, probeert de reguliere GGZ je terug te conformeren aan dit systeem. En het wordt weerzinwekkend wanneer hulpverleners ook niet op de hoogte zijn van deze anomalieën, nochtans kan iedereen ze eenvoudig op het spoor komen wanneer daar een beetje meer aandacht voor zou bestaan. Nee, helemaal niet moeilijk, zelfs simpel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-3-2020 om 08:42 zei Fundamenteel:

Ja iedereen gelijk, zeer bekrompen...

We kennen het, slapende honden wakker maken, is gevaarlijk. Tijdens onze herstelopdracht, of in ieder geval toch de GGZ-richtlijnen die ik gekregen heb, kunnen we deze stelling onderzoeken op waarachtigheid. Voel me natuurlijk dom dat ik het nog gedaan heb ook, durf er nu amper nog iets over zeggen, en GGZ-experten negeren m’n nuchter doordachte hulpvragen hieromtrent, ervaring in overvloed. Na jaren wil ik hier ook niets meer mee te maken hebben, ik zoek dan ook naar een rustige en serene omgeving zonder al dat gevaar wanneer je gewoon jezelf wil zijn. Heb alleen geen idee waar, en of daar ook mensen wonen nog minder. Tussen weten en begrijpen, het is allemaal niet zomaar wat, hoe integer en vreedzaam je dit ook tracht aan te brengen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-12-2019 om 18:51 zei thom:

Klopt, kan ook kloppen als het topic over paardenraces gaat.

Einstein liet het ons weten, om een systeem te veranderen moet je eerst het systeem kennen, en dan het spel slimmer spelen. Leuk zal je zeggen, we gaan een spelletje spelen, alsof mensen van hout zijn en geen verstand in hun hoofd zouden hebben?

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei TTC:

Volgens Fromm is de meest voorkomende vluchtweg het automatisch conformisme. Daarbij houdt het individu op zichzelf te zijn. Hij neemt volledig de persoonlijkheidsvorm aan die hem door zijn culturele omgeving wordt aangeboden en waardoor hij gaat gelijken op datgene wat anderen van hem verwachten. Lees hierin ook mijn angst en bezorgdheid, mensen zijn immers niet op de hoogte van de anomalieën die in het ‘economische’ systeem verweven zitten, er is dan niet alleen dit auto-conformisme maar ook auto-immuniteit, wat finaal leidt tot de tirannie van de meerderheid die als een grote malende machine verder raast. En eenmaal je hier enig inzicht begint te verkrijgen, probeert de reguliere GGZ je terug te conformeren aan dit systeem. En het wordt weerzinwekkend wanneer hulpverleners ook niet op de hoogte zijn van deze anomalieën, nochtans kan iedereen ze eenvoudig op het spoor komen wanneer daar een beetje meer aandacht voor zou bestaan. Nee, helemaal niet moeilijk, zelfs simpel.

Op youtube maken ze nu veel reclame voor alternatieve vormen van werken nochtans oa. 

Er is echt al een paradigmashift gaande hoor. Ik denk dat de meesten al wel alternatieven buiten dit systeem zoeken, waarvan velen het pad al geëffend hebben. Maar kunt ge de reactie van grootmachten inbeelden als niemand nog hun vacatures invult?

Als er een wereldorde is, dan maken ze ons nog liever dood dan te herstellen. Zie wat China met politieke tegenstanders doet... Denk je dat ze hier nooit zover zullen gaan? We zagen al in Frankrijk waarvoor een Europees leger dient, om tegen haar eigen democratie in te zetten.

Uw oplossing/verlossing is dus niet te vinden bij een instelling dat u wilt conformeren op deze wereld. 

De triniteit van succes: fuck them all

13 minuten geleden zei TTC:

Einstein liet het ons weten, om een systeem te veranderen moet je eerst het systeem kennen, en dan het spel slimmer spelen. Leuk zal je zeggen, we gaan een spelletje spelen, alsof mensen van hout zijn en geen verstand in hun hoofd zouden hebben?

Kijk naar mensen die het spel slimmer spelen.... Meer dan de helft ging niet aan een natuurlijke dood.

De genadelozen die het slimmer spelen verrijken zichzelf er gewoon mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Fundamenteel:

Op youtube maken ze nu veel reclame voor alternatieve vormen van werken nochtans oa. Er is echt al een paradigmashift gaande hoor. Ik denk dat de meesten al wel alternatieven buiten dit systeem zoeken, waarvan velen het pad al geëffend hebben. Maar kunt ge de reactie van grootmachten inbeelden als niemand nog hun vacatures invult? Als er een wereldorde is, dan maken ze ons nog liever dood dan te herstellen. Zie wat China met politieke tegenstanders doet... Denk je dat ze hier nooit zover zullen gaan? We zagen al in Frankrijk waarvoor een Europees leger dient, om tegen haar eigen democratie in te zetten. Uw oplossing/verlossing is dus niet te vinden bij een instelling dat u wilt conformeren op deze wereld. De triniteit van succes: fuck them all Kijk naar mensen die het spel slimmer spelen.... Meer dan de helft ging niet aan een natuurlijke dood. De genadelozen die het slimmer spelen verrijken zichzelf er gewoon mee.

Doorleefd OPS-lijderschap is als leven op een tijdbom, op dat wat diep in het zelfbewustzijn geïntegreerd werd en tot expressie wil gebracht worden. Zowel hoop als wanhoop, zowel het goede als het kwade, er is geen probleem en wel een probleem, totale betrokkenheid en totale marginalisatie, eenzaamheid, negatie en stigma. En dan salut, zelfmoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Doorleefd OPS-lijderschap is als leven op een tijdbom, op dat wat diep in het zelfbewustzijn geïntegreerd werd en tot expressie wil gebracht worden. Zowel hoop als wanhoop, zowel het goede als het kwade, er is geen probleem en wel een probleem, totale betrokkenheid en totale marginalisatie, eenzaamheid, negatie en stigma. En dan salut, zelfmoord.

Gewoon niet conformeren en volharden. Binnenkort is de lente er.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Gewoon niet conformeren en volharden. Binnenkort is de lente er.

Na het doorspitten van economische systemen, stel ik me de vraag wat de rol is van religie in onze samenleving. Nuchter bekeken betekent het her-verbinden, wat veronderstelt dat er ook iets afgescheiden is. In lijn met de aspiraties van de nieuwe GGZ kan ik dan misschien best een syncretische visie hanteren, niet? Wat denk je zelf?

Op 1-3-2020 om 08:37 zei Fundamenteel:

Het is wat het is.

Vandaag is het zoeken naar politiek correcte termen om uit te leggen waarom mensen zelfmoord plegen, het mag immers niet te schokkend zijn voor de omgeving. Oerdom is het natuurlijk, het zou immers kunnen volstaan om aandacht te hebben voor wat de klant inhoudelijk tracht te zeggen, en ook deskundig kan onderbouwd worden door het studiewerk van de GGZ. Maar goed, als optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen al teveel gevraagd is, kunnen we misschien beter preventief zelfmoord plegen, uit zelfredzaamheid.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-12-2019 om 15:27 zei nikie90:

Narcisme? In positieve zin hoef je nergens over te oordelen als je het niet begrijpt, dat is dan te impulsief reageren? 

Ik hoor de laatste mensen steeds meer bezig over het opkuisen van hun karma, begrijp er eigenlijk niet veel van. Na enkele muisklikken bracht het me wel tot termen zoals epigenetica en de donkere nacht van de ziel, of zoek ik nu naar verbanden die er helemaal niet zijn? In de donkere nacht van de ziel wordt immers ook gesproken over reinigen of opkuisen, wat een bijzonder pijnlijk proces kan zijn. Of is dat het verhaal van de rups en de vlinder misschien? In het verlengde komen dan allerhande vlindereffecten in de vorm van derde orde impulsen, na de zogeheten loutering? Hoe dan ook, ze zeggen dat alles samenhangt, alwaar ik schijnbaar ook hopeloos in verstrikt kan raken en onthechting tot een nachtmerrie verwordt. En als we dat nu met z’n allen doen en net hierdoor elkaar niet meer begrijpen, dan wordt het nog een lastige regeringsvorming, alvast succes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-12-2019 om 15:42 zei Plume:

Wat rest is materialistische religie die totaal vervreemd is van Christus.

In de ban van het coronavirus, stel dat het zich steeds verder verspreidt, onze economie plat legt en overheden dwingt om mondiaal te gaan samenwerken, dan kan je niet zeggen dat het niet in kleine dingen zit. Alles hangt samen, prachtig voorbeeld van een derde orde impuls, niet? Jezus in de vorm van een virus, apart is het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 1-3-2020 om 08:37 zei Fundamenteel:

Iedereen gelijk zonder uitzondering op de wet die door deze nieuwe meerderheid in de Vlaamse grondwet verankerd wordt.

Toekomstkundigen kunnen veel scenario’s bedenken, doemscenario’s die op verschillende manieren kunnen onthaald worden, maar ook hoopvolle scenario’s die amper op enige bijval of geloof kunnen rekenen. Als ervaringswerker in de GGZ doet het me dan ook verschrikkelijk veel pijn dat de GGZ schijnbaar niet op de hoogte is van de verschillende opties die vandaag op de tafel liggen, nuchter doordachte hulpvragen hieromtrent lijken wel als onbestaande, net zoals zij die zich net hierom ernstig zorgen maken. Niet iedereen is hier tegen bestand, het verdringen van het hieraan koppelbare zelfbewustzijn maakt het ondraaglijk, met de ontwikkeling van suïcidale gedachten tot gevolg. Wachtlijsten verkorten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei TTC:

Toekomstkundigen kunnen veel scenario’s bedenken, doemscenario’s die op verschillende manieren kunnen onthaald worden, maar ook hoopvolle scenario’s die amper op enige bijval of geloof kunnen rekenen. Als ervaringswerker in de GGZ doet het me dan ook verschrikkelijk veel pijn dat de GGZ schijnbaar niet op de hoogte is van de verschillende opties die vandaag op de tafel liggen, nuchter doordachte hulpvragen hieromtrent lijken wel als onbestaande, net zoals zij die zich net hierom ernstig zorgen maken. Niet iedereen is hier tegen bestand, het verdringen van het hieraan koppelbare zelfbewustzijn maakt het ondraaglijk, met de ontwikkeling van suïcidale gedachten tot gevolg. Wachtlijsten verkorten?

Of eens proberen waar ze u echt kunnen helpen. Maar dat doe je niet. Wil je dan wel geholpen worden?

Ik denk dat de mensheid zich al millennia ergert. Iedereen weet het beter, er zijn miljoental alternatieven. Maar nooit verandert er iets he. Tenzij de mens emancipeert. We moeten zorgen dat we als mens zonder hofnarren en fascistische politici verder gaan om opnieuw te worden wie we waren. 

We worden gekneed in onnatuurlijke vormen. Kruip uit die mallemolen en doe alles andersom zoals het u geleerd is door dit huidig beestensysteem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Of eens proberen waar ze u echt kunnen helpen. Maar dat doe je niet. Wil je dan wel geholpen worden? Ik denk dat de mensheid zich al millennia ergert. Iedereen weet het beter, er zijn miljoental alternatieven. Maar nooit verandert er iets he. Tenzij de mens emancipeert. We moeten zorgen dat we als mens zonder hofnarren en fascistische politici verder gaan om opnieuw te worden wie we waren. We worden gekneed in onnatuurlijke vormen. Kruip uit die mallemolen en doe alles andersom zoals het u geleerd is door dit huidig beestensysteem.

Och man toch, die psychiater schijt in z'n broek als hij tot twee moet leren tellen, anders had hij het zelf toch al lang gedaan, denk je ook niet? 

9 minuten geleden zei Fundamenteel:

@TTC maandag is het de supermaan en het einde van Mercurius haar retrograde. Nog ffkes volhouden. 

Ja, en de hand van Jupiter komt ons bij de keel grijpen, alvast zeer benieuwd. 

32 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wil je dan wel geholpen worden?

De leer over manas als een functie of orgaan van het denken of het bewustzijn een heel diepgaande en geheimzinnige leer is. Door sommige theosofische leraren is gezegd dat manas als het ware het denkvermogen is. Maar volgens de technische theosofie is het strikt genomen onjuist er zo over te spreken. Manas is zowel een denkorgaan als het vermogen om de gedachten van het kosmische bewustzijn te denken, die via dit manasische orgaan tot ons komen. Uit deze korte beschrijving moet duidelijk zijn dat een orgaan onontwikkeld, gedeeltelijk ontwikkeld en volledig ontwikkeld kan zijn, en in de mensheid van deze tijd is het ongeveer halverwege ontwikkeld tot wat we betrekkelijke volmaaktheid kunnen noemen.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Och man toch, die psychiater schijt in z'n broek als hij tot twee moet leren tellen, anders had hij het zelf toch al lang gedaan, denk je ook niet? 

Vooroordelen ofzo? Die mens heeft een druk bestaan met prioriteiten. Er zijn dus echt mensen die trauma hebben door verschrikkelijke omstandigheden. Daarvoor doctoreerde hij wellicht, anders behaalde hij wel een master in economie moderne talen, niet waar?

Trouwens een fantastische idee ontvangen via muze voor een kortfilm, nu kom ik daar de skills voor tekort...

Ik wil een Spartaan in volledige uitrusting afbeelden met witte woorden. “Christ, God, Judea-Christian-values, civilization,...” Die dan laten vechten tegen een duivel opgemaakt uit zwarte woorden “Abortion, globalism, political correctness, climatchange, genderideology..”. Per slag vallen er dan woorden van die zwarte duivel tot die Spartaan zijn voet op diens kop zet, erdoor steekt en die duivel gans uiteen spat. 

Hoewel dat met photoshop en 1000tal foto.s achter elkaar afspelen nog wel te doen moet zijn, fiew over een project gesproken he?

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vooroordelen ofzo? Die mens heeft een druk bestaan met prioriteiten. Er zijn dus echt mensen die trauma hebben door verschrikkelijke omstandigheden. Daarvoor doctoreerde hij wellicht, anders behaalde hij wel een master in economie moderne talen, niet waar? Trouwens een fantastische idee ontvangen via muze voor een kortfilm, nu kom ik daar de skills voor tekort... Ik wil een Spartaan in volledige uitrusting afbeelden met witte woorden. “Christ, God, Judea-Christian-values, civilization,...” Die dan laten vechten tegen een duivel opgemaakt uit zwarte woorden “Abortion, globalism, political correctness, climatchange, genderideology..”. Per slag vallen er dan woorden van die zwarte duivel tot die Spartaan zijn voet op diens kop zet, erdoor steekt en die duivel gans uiteen spat. Hoewel dat met photoshop en 1000tal foto.s achter elkaar afspelen nog wel te doen moet zijn, fiew over een project gesproken he?

Interessant, een master economie moderne talen, heb ik nog nooit van gehoord. Wat betekent dat concreet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Interessant, een master economie moderne talen, heb ik nog nooit van gehoord. Wat betekent dat concreet? 

Ja ik bedoelde dat hij dan daarin zou geschoold zijn om dan verder in de unief met economie verder te gaan he. Dat passeerde hier allemaal de revue omdat er een schoolrichting gekozen moet worden.

19 minuten geleden zei TTC:

Ja, en de hand van Jupiter komt ons bij de keel grijpen, alvast zeer benieuwd.

Het gaat gewoon zoals het gaat en we kunnen daar niets aan veranderen. Zelfs als er een nieuwe revolutie als in 1830 komt is die niet te forceren noch tegen te houden. Het gaat zoals het gaat en niet zoals we willen, alas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik bedoelde dat hij dan daarin zou geschoold zijn om dan verder in de unief met economie verder te gaan he. Dat passeerde hier allemaal de revue omdat er een schoolrichting gekozen moet worden.

Vraag hem volgende keer eens naar de toepassingsmogelijkheden van biflatie, uiteraard in relatie tot psychische ongemakken waar mensen zelfmoord om plegen. Het passeerde hier al allemaal de revue, hoeven het dan ook niet verder toe te lichten. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Vraag hem volgende keer eens naar de toepassingsmogelijkheden van biflatie, uiteraard in relatie tot psychische ongemakken waar mensen zelfmoord om plegen. Het passeerde hier al allemaal de revue, hoeven het dan ook niet verder toe te lichten. 

En wat kan die mens daaraan veranderen?

Dat is als ik hem vraag mij alternatieve medicatie voor te schrijven. Dat kan hij simpelweg niet omdat dat buiten zijn bevoegde middelen ligt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

En wat kan die mens daaraan veranderen? Dat is als ik hem vraag mij alternatieve medicatie voor te schrijven. Dat kan hij simpelweg niet omdat dat buiten zijn bevoegde middelen ligt.

Hij is psychiater, onnozelaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid