Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

2 minuten geleden zei TTC:

Nochtans speciaal eenvoudig gemaakt, Bastiaan zal er inmiddels wel klaar mee zijn. 

 Die drinkt nu waarschijnlijk gewoon een lekker wijntje bij het eten. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Plume:

Die drinkt nu waarschijnlijk gewoon een lekker wijntje bij het eten. 

Ja, zo gaat dat, het is dan ook niet mogelijk om te begrijpen waar het over gaat, wat normaal is onder deze omstandigheden. 

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Don't hold your breath.

Over wat heb je het nu? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei TTC:

Ja, zo gaat dat, het is dan ook niet mogelijk om te begrijpen waar het over gaat, wat normaal is onder deze omstandigheden. 

Ja. Intermitterend vasten en mindfulness kunnen onbegrip  danig in de weg zitten. 

14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Don't hold your breath.

 

8 minuten geleden zei TTC:

Over wat heb je het nu? 

Lijnzaad dacht ik. :#

 

Misschien kan Fundamenteel het uitleggen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Voor het verleggen van denksporen moet je in Vlaanderen zijn, kosmisch bolwerkje. :)

Djeezus. Ge wacht tot Bastiaan uw oefening oplost waarop ik zei "dont hold your..."

24 minuten geleden zei Plume:

Ja. Intermitterend vasten en mindfulness kunnen onbegrip  danig in de weg zitten. 

 

Lijnzaad dacht ik. :#

 

Misschien kan Fundamenteel het uitleggen. 

Waarschijnlijk schuifde gij van nattigheid uit uw stoel. Ik heb dat effect.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jawel. Ik denk dat hij dat niet wilt. En terecht. Denk jij da Dolce wilt da ik haar saus?

Wat ben je precies aan het drinken? 

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik denk dat hij dat niet wilt. En terecht. 

Te eenvoudig? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Wat ben je precies aan het drinken? 

Te eenvoudig? 

Drinken? Lol ... Daarvoor ben ik te botanisch ingesteld. Alles wat ik gebruik is gratis gegeven. Mijn destilleerketel dient enkel voor drinkwater. Leidingwater is hier te gemineraliseerd. Mahja das eigenlijk al schadelijke metalen en asbest. Dus we zuiveren dat. Zelfs mijn vissen en garnalen staan niet op leidingwater.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Fundamenteel:

Drinken? Lol ... Daarvoor ben ik te botanisch ingesteld. Alles wat ik gebruik is gratis gegeven. Mijn destilleerketel dient enkel voor drinkwater. Leidingwater is hier te gemineraliseerd. Mahja das eigenlijk al schadelijke metalen en asbest. Dus we zuiveren dat. Zelfs mijn vissen en garnalen staan niet op leidingwater.

Het ging over die oefening eigenlijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

 

Waarschijnlijk schuifde gij van nattigheid uit uw stoel. Ik heb dat effect.

Denk eerder dat ge nattigheid voelt. Gevalletje egotransverwarring. Ge zijt erg in de war. Bezoek die psychiater nog eens misschien dat die u helpen kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus we zuiveren dat.

Als ik me probeer voor te stellen wat ik allemaal niet weet dan is dat prompt overweldigend en onbevattelijk, niet in een leven te vatten. Heb toen gekozen voor een andere aanpak maar ook dat is overweldigend, wat iedereen eenvoudig zou kunnen weten. En nu zit ik ermee, met m’n hulpvragen aan het adres van de GGZ, over die kleine dingen die amper aandacht krijgen, hoe onwaarschijnlijk ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Plume:

Denk eerder dat ge nattigheid voelt. Gevalletje egotransverwarring. Ge zijt erg in de war. Bezoek die psychiater nog eens misschien dat die u helpen kan.

Always a pleasure.

12 minuten geleden zei TTC:

Als ik me probeer voor te stellen wat ik allemaal niet weet dan is dat prompt overweldigend en onbevattelijk, niet in een leven te vatten. Heb toen gekozen voor een andere aanpak maar ook dat is overweldigend, wat iedereen eenvoudig zou kunnen weten. En nu zit ik ermee, met m’n hulpvragen aan het adres van de GGZ, over die kleine dingen die amper aandacht krijgen, hoe onwaarschijnlijk ook.

Zou ge dan niet beter wat drank stoken, drinken en feesten as de beesten tot in de kist?

Of gaat ge blijven snotteren op een deliverance van de ggz die nooit zal komen?

Mss moet ik eens moonshinen met mais in die ketel en dan een secret stash aanleggen. Vandaag al zelf meel gemalen van granen en zaden. Kei lekker brood. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zou ge dan niet beter wat drank stoken, drinken en feesten as de beesten tot in de kist? Of gaat ge blijven snotteren op een deliverance van de ggz die nooit zal komen? Mss moet ik eens moonshinen met mais in die ketel en dan een secret stash aanleggen. Vandaag al zelf meel gemalen van granen en zaden. Kei lekker brood. 

Vraag me altijd af waarom je steeds de inhoud naar de achtergrond wil drijven, het is namelijk de inhoud die het OPS-lijderschap bepaalt. Dat lossen we niet op door een banaan te eten, dat zou een grove inschattingsfout zijn. Op deze manier lijkt het zelfs dat we het OPS-lijderschap moeten omdraaien, dat mensen angst hebben om de inhoud onder ogen te zien en dan allerhande vluchtwegen bedenken, zelfs niet bewust van waar het nu precies over gaat. Neem anders een voorbeeld aan je vriend Bastiaan, die nu ook ten diepste de ernst van de zaak beseft. Geen kattenpis, ik hoor het hem al zeggen.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid