Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Normaliter "onderdrukt" de meerderheid de minderheid in een democratie. 

Politiek en belangenverstrengeling, het gaat zelfs zo ver dat ze zich volledig hebben afgesneden van de rest van de wereld. Nee, ik ben geen uitzondering op de regel, psychisch lijden doet nu eenmaal verschrikkelijk veel pijn, alle rationalisaties ten spijt, het zijn doordachte hulpvragen die betekenisloos zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

28 minuten geleden zei TTC:

Politiek en belangenverstrengeling, het gaat zelfs zo ver dat ze zich volledig hebben afgesneden van de rest van de wereld. Nee, ik ben geen uitzondering op de regel, psychisch lijden doet nu eenmaal verschrikkelijk veel pijn, alle rationalisaties ten spijt, het zijn doordachte hulpvragen die betekenisloos zijn.

"Komt allen tot Mij, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal U rust geven." Je weet wie dat heeft gezegd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Willempie:

"Komt allen tot Mij, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal U rust geven." Je weet wie dat heeft gezegd.

Geen idee, wie?

23 minuten geleden zei Willempie:

"Komt allen tot Mij, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal U rust geven." Je weet wie dat heeft gezegd.

GGZ-experten noemen het gewoon een burn-out, waar verder ook niet al teveel wordt over nagedacht, te moe wellicht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Willempie:

"Komt allen tot Mij, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal U rust geven." Je weet wie dat heeft gezegd.

Gaat dat over Jezus of over Christus? In het eerste geval heb je een probleem. Ben je 2000 jaar te laat geboren.  The Family heeft daar een beeld van gemaakt, de astrale Jezus.

34 minuten geleden zei TTC:

Geen idee, wie?

GGZ-experten noemen het gewoon een burn-out, waar verder ook niet al teveel wordt over nagedacht, te moe wellicht. 

Burn-out, opgebrand  in de “hel” die we dienstbaarheid aan de vergankelijkheid noemen.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Plume:

Burn-out, opgebrand  in de “hel” die we dienstbaarheid aan de vergankelijkheid noemen.

Dan zou die onderwereld toch hier zijn, niet moeilijk dat een aantal niets wil weten van die sleutels die ze verstopt houden. 

1 uur geleden zei Willempie:

"Komt allen tot Mij, die vermoeid en belast zijt, en Ik zal U rust geven." Je weet wie dat heeft gezegd.

Als het zou gaan over de volgende besparingen dan zal je plots zien dat iedereen expert in de economie is, de nuchter doordachte hulpvragen worden dan meegegeven met de eerst volgende staking. Ja, ervaringswerkers in de GGZ zijn creatief, zo hebben we pakweg 10.000 mensen x 4 uur van de optocht, geeft 40.000 uren om een antwoord op de hulpvragen te verzinnen.   

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik maak ik just niets kapot.

Voor een aantal is het lastig om te begrijpen dat een schuldeconomie start zonder geld, het aflossen van alle leningen zou dan ook betekenen dat er geen geld meer is. Klein probleempje zal je misschien zeggen, zij het enkel geldig voor dit soort logica, het is immers perfect mogelijk om alle schulden op te lossen zonder dat het geld verdwijnt. En voor wie het gericht aandacht schenkt, het zegt nog zoveel meer dat niet kan begrepen worden zonder ook een andere manier van denken te hanteren, een optie die onze visie verruimt maar ook het hart beroert, tussen weten en begrijpen, in bevrijdende verbinding.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei TTC:

Politiek en belangenverstrengeling, het gaat zelfs zo ver dat ze zich volledig hebben afgesneden van de rest van de wereld. Nee, ik ben geen uitzondering op de regel, psychisch lijden doet nu eenmaal verschrikkelijk veel pijn, alle rationalisaties ten spijt, het zijn doordachte hulpvragen die betekenisloos zijn.

Ivoren torens he. 

De moves van Gwendolyn Rutten gezien? Zie wat er van komt, ze flirten met de kiesdrempel.

Dat krijg je er van als je mohameddanen mee opneemt in uw herstelonderzoek... 

Dit gaat over onze kinderen ttc, niet over ons. Mijn dochters mogen hier niet meer uit, in een stad waar ik geleefd en beleefd heb.

De omvolking is echt, dit is blanke genocide.

13 minuten geleden zei TTC:

Voor een aantal is het lastig om te begrijpen dat een schuldeconomie start zonder geld, het aflossen van alle leningen zou dan ook betekenen dat er geen geld meer is. Klein probleempje zal je misschien zeggen, enkel geldig voor dit soort logica of systeemconfiguratie, het is immers perfect mogelijk om alle schulden op te lossen zonder dat het geld verdwijnt. En voor wie er aandacht voor heeft, het zegt nog zoveel meer dat niet kan begrepen worden zonder ook onze manier van denken hierover te wijzigen, een optie die onze visie verruimt maar ook het hart beroert, tussen weten en begrijpen, in verbinding.

Stamp iedere terrorist of sympathisant ervan buiten en ziet hoeveel ademruimte onze economie krijgt.

Vervang mohameddanen met christenen en ziet wie het probleem is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ivoren torens he. De moves van Gwendolyn Rutten gezien? Zie wat er van komt, ze flirten met de kiesdrempel. Dat krijg je er van als je mohameddanen mee opneemt in uw herstelonderzoek... Dit gaat over onze kinderen ttc, niet over ons. Mijn dochters mogen hier niet meer uit, in een stad waar ik geleefd en beleefd heb. De omvolking is echt, dit is blanke genocide. Stamp iedere terrorist of sympathisant ervan buiten en ziet hoeveel ademruimte onze economie krijgt. Vervang mohameddanen met christenen en ziet wie het probleem is.

Voor een aantal is het lastig om te begrijpen, trollen uitgezonderd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Geen herstel onder deze omstandigheden. Het is als Hitler via post willen bekeren van zijn jodenhaat. Logica, eenvoud.

Een eenheidservaring heeft als bijzonder neveneffect dat je achteraf door niemand begrepen kan worden, tenzij door jezelf die je dan heel toevallig overal tegenkomt, zij het misschien vermomd en als vijandig gepercipieerd. De verwarring en twijfel kan dan ook lang naslepen wanneer dit specifieke punt niet helder gemaakt wordt, doch quasi onmogelijk te begrijpen zonder ervaringskennis en professionele begeleiding. De bijhorende inzichten kunnen echter ook van praktisch nut zijn binnen het strikt duale domein, vaak tot expressie gebracht middels tijdloze attractors.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

Of Fundamenteel van z'n Islamhaat. 

Het is moeilijk fascisme lief te hebben, al zeker wanneer het beestensysteem dat door de strot ramt. 

Die moslims zijn veelal te lomp beter te weten, maar van je westerse politiek verwacht je toch beter? Neen die zien er vrede in en beschermen moslims na een nieuwe golf anti semitisme jegens Joden. Voorwaar, Hitler kan een puntje aan deze tijd zuigen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is moeilijk fascisme lief te hebben, al zeker wanneer het beestensysteem dat door de strot ramt. Die moslims zijn veelal te lomp beter te weten, maar van je westerse politiek verwacht je toch beter? Neen die zien er vrede in en beschermen moslims na een nieuwe golf anti semitisme jegens Joden. Voorwaar, Hitler kan een puntje aan deze tijd zuigen.

Wanneer de transpersoonlijke domeinen betreden worden dan slaat de verwarring en twijfel vaak toe, net zoals de spreektaal onsamenhangend kan lijken door de egotransverwarring die zich in deze fase van de ontwikkeling het sterkst laat opmerken. Niet makkelijk, doch eenvoudig zoals Socrates zei, ik weet dat ik niets weet, schijnbaar onlogisch.

51 minuten geleden zei Fundamenteel:

Logica, eenvoud.

M=E

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Wanneer de transpersoonlijke domeinen betreden worden dan slaat de verwarring en twijfel vaak toe, net zoals de spreektaal onsamenhangend kan lijken door de egotransverwarring die zich in deze fase van de ontwikkeling het sterkst laat opmerken. Niet makkelijk, doch eenvoudig zoals Socrates zei, ik weet dat ik niets weet, schijnbaar onlogisch.

Voila en nu bestrijden we islam.  Met waarheid. Als je de waarheid erover niet meer mag zeggen door uw politiek, is dat signaal dat ze even fascistisch zijn als politici die weleer met nazi collaboreerden.

Ge doet alsof islamhaat erger dan de islam is? Het is als Joden verwijten nazihater te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Voila en nu bestrijden we islam.  Met waarheid. Als je de waarheid erover niet meer mag zeggen door uw politiek, is dat signaal dat ze even fascistisch zijn als politici die weleer met nazi collaboreerden. Ge doet alsof islamhaat erger dan de islam is? Het is als Joden verwijten nazihater te zijn.

Jij, met een propagandamolen op een christelijk forum, aparte vorm van mindfulness wellicht? 

25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ge doet alsof islamhaat erger dan de islam is?

Voor GGZ-experten die niets van economie begrijpen, volstaat de basisvergelijking M=E. Vanaf dan zal open dialoog er heel anders uitzien, zelfs misschien vreemd en onwennig beginnen aanvoelen. Kortom, de kracht van eenvoud kan best niet onderschat worden, integendeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

Jij, met een propagandamolen op een christelijk forum, aparte vorm van mindfulness wellicht? 

Voor GGZ-experten die niets van economie begrijpen, volstaat de basisvergelijking M=E. Vanaf dan zal open dialoog er heel anders uitzien, zelfs misschien vreemd en onwennig beginnen aanvoelen. Kortom, de kracht van eenvoud kan best niet onderschat worden, integendeel.

Neen dat is zo. Net zoals de kracht van niets niet te onderschatten is. Wat geen ironische stelling is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen dat is zo. Net zoals de kracht van niets niet te onderschatten is. Wat geen ironische stelling is.

We gaan eerst wat volkeren afslachten, nadien eens kijken wat nu precies het probleem eigenlijk was. Herinner nog dat vroeger de aarde plat was, vandaag is ze vierkant. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

We gaan eerst wat volkeren afslachten, nadien eens kijken wat nu precies het probleem eigenlijk was. Herinner nog dat vroeger de aarde plat was, vandaag is ze vierkant. 

Euhm.... de islam slacht volkeren af. In het voorbeeld van hun pedofeet. Lees de koran eens en bedenk dat Mein Kampf een verboden boek was. De koran zet honderdtal maal aan tot doodslag of geweld. Mein Kampf niet 1x.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Euhm.... de islam slacht volkeren af. In het voorbeeld van hun pedofeet. Lees de koran eens en bedenk dat Mein Kampf een verboden boek was. De koran zet honderdtal maal aan tot doodslag of geweld. Mein Kampf niet 1x.

Eigenlijk heb je maar weinig problemen, enerzijds het beestensysteem, anderzijds zij die het bekampen. Hoop alleen dat het daarbij zal blijven, nu je het beloofde land een andere locatie hebt gegeven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Terroristen afslachten zou de logica zelve moeten zijn me dunkt.  Neen neem ze op tussen de bevolking, geef ze sociale woning waarna ze de buren kelen? Hoeveel "incidenten" nog voor de koffie geroken wordt? 

Weinigen begrijpen wat het is om pionier te zijn, en achteraf zal het allemaal als vanzelfsprekend lijken. Het is als het lezen van een geschiedenis boek, en je proberen voor te stellen hoe mensen er destijds toe kwamen om te veronderstellen dat de aarde plat was. Nee, ik beweer niet dat ze morgen plots vierkant zal zijn, heb alleen de indruk dat er een aantal dingen vierkant draaien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Fundamenteel:

Euhm.... de islam slacht volkeren af. In het voorbeeld van hun pedofeet. Lees de koran eens en bedenk dat Mein Kampf een verboden boek was. De koran zet honderdtal maal aan tot doodslag of geweld. Mein Kampf niet 1x.

 Mensen die een nep God en een boek aanhangen in plaats van de God die  Christus Vader noemt, slachtten mensen af. 

https://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/546519/welk-boek-is-het-gewelddadigst-de-bijbel-of-de-koran-een-computer-berekende-het-antwoord.html

https://www.startpagina.nl/v/religie-spiritualiteit/religie/vraag/577481/bijbel-opgeroepen-ongelovigen-andersgelovigen-vermoorden/

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Plume:

De god van de koran roept haar gelovigen op ongelovigen af te slachten. Alleen de christenen mogen hun hoofd houden als ze tol betalen. Pure maffia is het.

26 minuten geleden zei TTC:

Weinigen begrijpen wat het is om pionier te zijn, en achteraf zal het allemaal als vanzelfsprekend lijken. Het is als het lezen van een geschiedenis boek, en je proberen voor te stellen hoe mensen er destijds toe kwamen om te veronderstellen dat de aarde plat was. Nee, ik beweer niet dat ze morgen plots vierkant zal zijn, heb alleen de indruk dat er een aantal dingen vierkant draaien.

Het westen draaide goed op filosofie en religie, tot islam kwam. De verlichting in sneltempo uitgedraaid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid