Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Zojuist zei TTC: Het verhaal van die beperkte rationaliteit en utopische gespletenheid ken je inmiddels, in sommige gevallen zich uitend in allerhande verkrampingen. Waarom komen stinkende mohamedanen altijd naast mij zittzn? Waarom? 31 minuten geleden zei TTC: Kan je Bastiaan niet wat helpen? Wij kunnen dat allemaal alleen hoor ? Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Waarom komen stinkende mohamedanen altijd naast mij zittzn? Waarom? Omdat de welriekende aan OPS lijden. 7 maart 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Zojuist zei Plume: Omdat de goedruikende aan OPS lijden. Misschien kunt ge eens afspreken met ttc? Ik zie hier iets mooi bloeien. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Misschien kunt ge eens afspreken met ttc? Ik zie hier iets mooi bloeien. Ben hetero en heb een hele lieve vrouw. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 minuut geleden zei Plume: Ben hetero en heb een hele lieve vrouw. Dolce toch... Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Dolce toch... Daar heb je het steeds over. Is dat iemand op wie je verliefd was of zo? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Wij kunnen dat allemaal alleen hoor Denk je, heb de uitkomst nog niet gezien, je hebt toch excel? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Zojuist zei Plume: Daar heb je het steeds over. Is dat iemand op wie je verliefd was of zo? Ja stiekem wou ik die altijd eens onder sausen met wit. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Waarom komen stinkende mohamedanen altijd naast mij zittzn? Waarom? Soort zoekt soort, kan je gewoon terugvinden wanneer je het theosofisch referentiekader er even bijhaalt. Heeft niets met ras, cultuur of kleur te maken. Fundamenteel reageerde hierop 1 Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 minuut geleden zei TTC: Denk je, heb de uitkomst nog niet gezien, je hebt toch excel? Tussen willen en kunnen is een groot verschil. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Tussen willen en kunnen is een groot verschil. Nochtans speciaal eenvoudig gemaakt, Bastiaan zal er inmiddels wel klaar mee zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 Zojuist zei TTC: Nochtans speciaal eenvoudig gemaakt, Bastiaan zal er inmiddels wel klaar mee zijn. Don't hold your breath. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei TTC: Nochtans speciaal eenvoudig gemaakt, Bastiaan zal er inmiddels wel klaar mee zijn. Die drinkt nu waarschijnlijk gewoon een lekker wijntje bij het eten. 7 maart 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 3 minuten geleden zei Plume: Die drinkt nu waarschijnlijk gewoon een lekker wijntje bij het eten. Ja, zo gaat dat, het is dan ook niet mogelijk om te begrijpen waar het over gaat, wat normaal is onder deze omstandigheden. 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Don't hold your breath. Over wat heb je het nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 6 minuten geleden zei TTC: Ja, zo gaat dat, het is dan ook niet mogelijk om te begrijpen waar het over gaat, wat normaal is onder deze omstandigheden. Ja. Intermitterend vasten en mindfulness kunnen onbegrip danig in de weg zitten. 14 minuten geleden zei Fundamenteel: Don't hold your breath. 8 minuten geleden zei TTC: Over wat heb je het nu? Lijnzaad dacht ik. Misschien kan Fundamenteel het uitleggen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 17 minuten geleden zei Plume: Lijnzaad dacht ik. Voor het verleggen van denksporen moet je in Vlaanderen zijn, kosmisch bolwerkje. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 minuut geleden zei TTC: Voor het verleggen van denksporen moet je in Vlaanderen zijn, kosmisch bolwerkje. Djeezus. Ge wacht tot Bastiaan uw oefening oplost waarop ik zei "dont hold your..." 24 minuten geleden zei Plume: Ja. Intermitterend vasten en mindfulness kunnen onbegrip danig in de weg zitten. Lijnzaad dacht ik. Misschien kan Fundamenteel het uitleggen. Waarschijnlijk schuifde gij van nattigheid uit uw stoel. Ik heb dat effect. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 22 minuten geleden zei Fundamenteel: Djeezus. Ge wacht tot Bastiaan uw oefening oplost waarop ik zei "dont hold your..." Denk je dat hij dat niet kan misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 17 minuten geleden zei TTC: Denk je dat hij dat niet kan misschien? Jawel. Ik denk dat hij dat niet wilt. En terecht. Denk jij da Dolce wilt da ik haar saus? Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Jawel. Ik denk dat hij dat niet wilt. En terecht. Denk jij da Dolce wilt da ik haar saus? Wat ben je precies aan het drinken? 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik denk dat hij dat niet wilt. En terecht. Te eenvoudig? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 8 minuten geleden zei TTC: Wat ben je precies aan het drinken? Te eenvoudig? Drinken? Lol ... Daarvoor ben ik te botanisch ingesteld. Alles wat ik gebruik is gratis gegeven. Mijn destilleerketel dient enkel voor drinkwater. Leidingwater is hier te gemineraliseerd. Mahja das eigenlijk al schadelijke metalen en asbest. Dus we zuiveren dat. Zelfs mijn vissen en garnalen staan niet op leidingwater. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 15 minuten geleden zei Fundamenteel: Drinken? Lol ... Daarvoor ben ik te botanisch ingesteld. Alles wat ik gebruik is gratis gegeven. Mijn destilleerketel dient enkel voor drinkwater. Leidingwater is hier te gemineraliseerd. Mahja das eigenlijk al schadelijke metalen en asbest. Dus we zuiveren dat. Zelfs mijn vissen en garnalen staan niet op leidingwater. Het ging over die oefening eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 1 uur geleden zei Fundamenteel: Waarschijnlijk schuifde gij van nattigheid uit uw stoel. Ik heb dat effect. Denk eerder dat ge nattigheid voelt. Gevalletje egotransverwarring. Ge zijt erg in de war. Bezoek die psychiater nog eens misschien dat die u helpen kan. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 23 minuten geleden zei Fundamenteel: Dus we zuiveren dat. Als ik me probeer voor te stellen wat ik allemaal niet weet dan is dat prompt overweldigend en onbevattelijk, niet in een leven te vatten. Heb toen gekozen voor een andere aanpak maar ook dat is overweldigend, wat iedereen eenvoudig zou kunnen weten. En nu zit ik ermee, met m’n hulpvragen aan het adres van de GGZ, over die kleine dingen die amper aandacht krijgen, hoe onwaarschijnlijk ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2020 13 minuten geleden zei Plume: Denk eerder dat ge nattigheid voelt. Gevalletje egotransverwarring. Ge zijt erg in de war. Bezoek die psychiater nog eens misschien dat die u helpen kan. Always a pleasure. 12 minuten geleden zei TTC: Als ik me probeer voor te stellen wat ik allemaal niet weet dan is dat prompt overweldigend en onbevattelijk, niet in een leven te vatten. Heb toen gekozen voor een andere aanpak maar ook dat is overweldigend, wat iedereen eenvoudig zou kunnen weten. En nu zit ik ermee, met m’n hulpvragen aan het adres van de GGZ, over die kleine dingen die amper aandacht krijgen, hoe onwaarschijnlijk ook. Zou ge dan niet beter wat drank stoken, drinken en feesten as de beesten tot in de kist? Of gaat ge blijven snotteren op een deliverance van de ggz die nooit zal komen? Mss moet ik eens moonshinen met mais in die ketel en dan een secret stash aanleggen. Vandaag al zelf meel gemalen van granen en zaden. Kei lekker brood. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten