Spring naar bijdragen

schepping vs evolutie deel 4633


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Bonjour:

Ik heb ook altijd het idee gehad dat macro-evolutie een creationisten term was en dat biologen geen onderscheid tussen micro en macro maken. Dus vond het opvallend datZENODotus met deze titel kwam. Op eerste gezicht lijkt het nog serieus ook. (maw niet uit creationistische hoek)

Nee hoor. De term is jaren gelden door julliezelf, de evolutiegelovigen in het leven gebracht, toen zij geen steekhoudend verweer hadden tegen de afwezigheid van empirisch bewijs en de onzinnigheid van hun geloof niet wensten in te zien.  Toen gingen ze gauw net doen alsof ze het alleen maar over microevolutie hadden en kwamen met die term op de proppen. Tegenover micro staat macro. Anders hoef je niet gauw met micro op de proppen te komen. Wat evolutiegelovigen nu doen is praten over microevolutie en doen alsof dat bewijs is voor macroevolutie. En omdat dat vooral niet te duidelijk mag zijn, wordt dan nu de term macro aangevallen. 

Maar wij wachten vrolijk af tot de eerste evolutiegelovige eindelijk een peer aan zijn appelboom heeft hangen. Dat wordt dan wereldnieuws. Tot die tijd is het evolutiegeloof maar een slaapverwekkend sleets cassettebandje. Over een paar miljoen jaar maar weer eens kijken of het al gebeurd is. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Niet elk gesprek hoeft gevoerd te worden. Een discussie is alleen mogelijk wanneer iets van het onderwerp bekend is bij elk van de partijen en een afspraak gemaakt kan worden over de betekenis van beg

Vermeend bewijs dus. Het probleem met de wetenschap zit em niet in de ratio, maar in de emotie. Conformistisch van aard als de mens is, zwicht ze voor de druk van de meerderheid. En de populaire opini

Welke kennis en welke wijsheid is door het christendom vernietigd? Specificeer dit alsjeblieft zodat ik het ook kan volgen. Anders blijft het allemaal zo vaag. 

Posted Images

Het wil nog niet zo lukken met de evolutie-indoctrinatie. 

Joker_Evo_Education.jpg

http://www.piltdownsuperman.com/2014/08/makes-compelling-case.html

 

Citaat

Evolution "education" is biased indoctrination. That's right, I said it! They suppress contrary evidence, misrepresent opponents and even present false information. (The logical conclusion of their evolutionary "we're all just bundles of chemicals that happened by chance anyway", so almost anything goes.) The rest of us will strive to present the truth (I'm doing so from behind my unregistered assault keyboard), hoping and praying that people will examine the evidence that we present and realize that the things that seemed to make sense about evolution do not withstand scrutiny. God is the Creator, the evidence supports this conclusion, he makes the rules, we are accountable. And that is something the Evo Sith fear.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Dolce Vita:

Nee hoor. De term is jaren gelden door julliezelf, de evolutiegelovigen in het leven gebracht, toen zij geen steekhoudend verweer hadden tegen de afwezigheid van empirisch bewijs en de onzinnigheid van hun geloof niet wensten in te zien.  Toen gingen ze gauw net doen alsof ze het alleen maar over microevolutie hadden en kwamen met die term op de proppen. Tegenover micro staat macro. Anders hoef je niet gauw met micro op de proppen te komen. Wat evolutiegelovigen nu doen is praten over microevolutie en doen alsof dat bewijs is voor macroevolutie. En omdat dat vooral niet te duidelijk mag zijn, wordt dan nu de term macro aangevallen. 

Maar wij wachten vrolijk af tot de eerste evolutiegelovige eindelijk een peer aan zijn appelboom heeft hangen. Dat wordt dan wereldnieuws. Tot die tijd is het evolutiegeloof maar een slaapverwekkend sleets cassettebandje. Over een paar miljoen jaar maar weer eens kijken of het al gebeurd is. :+

Haha, Anja begeeft zich weer op t gebied van de wetenschap . Anja toch :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Bonjour:

@Dolce Vita Lees jij dat boek maar eens. Het gegeven dat gelovigen een afkeer hebben van de ET wil niet zeggen dat er geen empirisch bewijs is.

Ikke niet. Zodra jij een appel aan je perenboom hebt hangen, of je vrouw een aap baart, praten we misschien verder. Maar waarschijnlijk ben ik er dan niet meer.:P

Wij hebben belangrijker dingen te doen. Zoals het Evangelie brengen zolang het nog kan.

Voor evolutiegelovigen heeft de wetenschap zo zijn eigen oplossing, zoals het transhumanisme. Ook een manier om duizend jaar mee te worden :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

http://2045.com/

 

milestones_en.png

 

 

9 minuten geleden zei Thinkfree:

Hahaha, ... wat denkt je wel Anja ? WhaHaha... is alleen voor de mensen die de "intellectuele" weg bewandelen naar de eeuwige "verlossing"

WHahahahaha ... "domerd";)

Ja lachuh he. En intussen heeft "de wetenschap" toch maar een technologische"evolutie" in gang gezet. Het vertrouwen op het evolutie"bewijs" is toch niet zo heel erg groot dus :P. Ook wel logisch gezien de enorme fraudegeschiedenis (zie deze topic dinsdag 11:37) aan de basis. :#       En dan denken ze nog serieus genomen te worden, op die fraudeberg. 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Dolce Vita:

Ikke niet. Zodra jij een appel aan je perenboom hebt hangen, of je vrouw een aap baart, praten we misschien verder. Maar waarschijnlijk ben ik er dan niet meer.:P

Zoals @Dat beloof ik eerder zei:

"Omdat de ET buiten religieuze kring onomstreden is, klinken de religieuze commentaren er op meestal onlogisch. Als ik zou beweren dat David de zoon is van Mozes, verwacht je van mij (terecht) dat ik me toch wat meer ga verdiepen in de Bijbel. De Bijbel zegt dat immers niet. Exact hetzelfde gevoel hebben wetenschappers als ze een religieus persoon zien beweren dat volgens de ET mensen van apen afstammen. De ET zegt dat immers niet."

Dus dat.

Dolce Vita maakt zichzelf weer ronduit belachelijk met haar 'kennis' van wetenschap en evolutie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Appie B:

Zoals @Dat beloof ik eerder zei:

"Omdat de ET buiten religieuze kring onomstreden is, klinken de religieuze commentaren er op meestal onlogisch. Als ik zou beweren dat David de zoon is van Mozes, verwacht je van mij (terecht) dat ik me toch wat meer ga verdiepen in de Bijbel. De Bijbel zegt dat immers niet. Exact hetzelfde gevoel hebben wetenschappers als ze een religieus persoon zien beweren dat volgens de ET mensen van apen afstammen. De ET zegt dat immers niet."

Dus dat.

Dolce Vita maakt zichzelf weer ronduit belachelijk met haar 'kennis' van wetenschap en evolutie. 

Whahaha.... ja dolce je bent "dom" snap je dat dan niet ?

Mensen die niet in et geloven zijn dom en hebben totaal geen kaas gegeten van et....duidelijk!!

En nu ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Thinkfree:

Whahaha.... ja dolce je bent "dom" snap je dat dan niet ?

Mensen die niet in et geloven zijn dom en hebben totaal geen kaas gegeten van et....duidelijk!!

En nu ?

Jij bent diegene die hier generaliseert. Ik niet. Niet iedereen die niet in de ET is "dom" (jouw woord, niet de mijne). Maar het is duidelijk dat Dolce Vita niet begrijpt of onwetend is over de ET. Hetzelfde als een atheïst onwetend zou zijn over de bijbel als hij/zij beweerde dat David de zoon van Mozes zou zijn. Zie voorbeeld van Dat beloof ik  

Heb je trouwens al een definitie van kennis? Heb nog geen reactie op mijn post. Of geef je het op?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Bonjour:

Laten we het anders omschrijven. "Sites met opmerkingen die niet circuleren binnen de groep ET-biologen."

Wat nog meer?

Oh ze circuleren niet in de enige ware wetenschap aha..

Hmmmm... oja ze willen niet.geloven in de miljarden jaren die nodig zijn voor een langzame maar zekere evolutie wat vervolgens tot de missing link probleem leidt marre stiekem zijn die er wel maar dat begrijpen ze niet ?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Thinkfree:

Ohh complot tegen evolutie aha... kijk nu komt de aap uit de mouw :+

Dus dolce er is nog "HOOP"

Onze "redders" zijn nabij

Zie je dat dan niet dolce?

Hopelijk heeft men met zijn essentie van de evolutietheorie een oplossing voor de Middeleeuwse Longpest die onlangs is uitgebroken en reeds vele slachtoffers maakt.  Binnen 24 uur na besmetting sterf je daaraan (bij Builenpest, die ook al om zich heen slaat, heb je iets langer de tijd) Een simpele bacterie is nog te moeilijk voor de mens.  De Longpest wordt van mens tot mens overgedragen. http://www.n-tv.de/panorama/Tourist-bringt-Lungenpest-auf-Seychellen-article20076263.html   Inmiddels zijn er al dubbel zoveel doden als in het artikel worden genoemd en een kleine 1000 zijn ziek.  In de Middeleeuwen heeft de longpest eenderde van de mensheid uitgeroeid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Thinkfree:

Hmmmm... oja ze willen niet.geloven in de miljarden jaren die nodig zijn voor een langzame maar zekere evolutie wat vervolgens tot de missing link probleem leidt matte stiekem zijn die er wel maar dat begrijpen ze niet ?

Had ik niet in gedachten. Valt een beetje onder de eerste. Ik heb er nog 3 in gedachten. Maar ik wil het eens van jou horen. Echte kenmerken, niet de opvatting zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Thinkfree:

Fraude, ontkenning, tenslotte volharding

Niet de richting waarop ik denk om een complot te herkennen.

Naast:

  • Sites met opmerkingen die niet circuleren binnen de groep ET-biologen.

Dit

  • Alle opmerkingen komen vanuit een bepaalde richting
  • Zelden worden de opmerkingen geplaatst door mensen werkzaam in het vakgebied
  • Er is geen eigen wetenschappelijk onderzoek

Wellicht anderen nog meer?

Bij nader inzien zijn jou opties ook niet eens zo gek.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Bonjour:

Niet de richting waarop ik denk om een complot te herkennen.

Naast:

  • Sites met opmerkingen die niet circuleren binnen de groep ET-biologen.

Dit

  • Alle opmerkingen komen vanuit een bepaalde richting
  • Zelden worden de opmerkingen geplaatst door mensen werkzaam in het vakgebied
  • Er is geen eigen wetenschappelijk onderzoek

Wellicht anderen nog meer?

 

http://www.hetknp.org/2005/12/27/400-wetenschappers-tegen-de-evolutietheorie/

2005

 

Het is grotendeels onopgemerkt gebleven door de pers, maar 400 vooraanstaande wetenschappers hebben zich recentelijk uitgesproken tegen de evolutietheorie.

Vreemd he lijkt wel alsof de pers mee speelt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid