Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Het is behoorlijk bitter. Echt een heel eigen smaak, dus dat vind ik op zich positief. Enige puntje is dat ik die smaak dan niet zo lekker vind smile.gif Je zou kunnen zeggen dat het wat weg heeft van zwarte koffie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als je van bier en koffie houdt kun je het wel waarderen denk ik. Heel bitter vond ik het niet.

Dat is het punt. Ik hou wel veel van bier, maar hou niet van koffie. Dus ook al waardeer ik het bier vanwege zijn unieke smaak, ik drink het niet graag smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Witbier reguleert! Hoegaarden is daarvan een merk dat eigenljik niet te z**pen is, maar als je er een schijfje citroen in stampt, is ie wel lekker smile.gif Maar Wieckse Witte of een witte trappist (van Koningshoeven) smaakt zonder die bewerking al prima big-smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

Weetje wat lekker bier blijft: Leffe en La Choufe!!!
sjoerule.gif

yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik alleen de geur van bier heerlijk vind. Daar houdt het voor mij op. ^^

Wat jammer dat er geen Drie Hoefijzers pils meer wordt gebrouwen. Dat het de naam een vrouwenbiertje te zijn. Een makkelijk te drinken pilsener die niet te bitter was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid