Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik drink vanavond maar eens een blik Grolsch (Wie Stoat Achter Twente ) Geen kampioen, maar toch een mooi seizoen. Verder ben ik aan een alcohol vrije maand bezig omdat ik keelontsteking heb gehad en daarnaast wil ik eens onderzoeken of ik beter slaap als ik helemaal niks drink.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vergeleken met Bavaria is alles wat je noemt prima te drinken. Ow, en dat bedoel ik niet als compliment voor Heineken. :P

Bavaria is trouwens in vergelijking met Oranje bier prima te drinken. Ik bedoel, Bavaria zou ik nog wel willen drinken als ik in Tokyo zou wonen en de flesjes drinkwater zijn allemaal uitverkocht. Maar Oranje boom? No way!

Ik vond je vorige post over verschillende biertjes waarin je eigenlijk hetzelfde zegt een stuk sterker.

Ter herinnering:

En daar is die dan.

Mijn favoriete merk bier is Hertog Jan.

Grolsch gaat er ook goed in. Daarnaast ben ik gek op speciaal bier zoals trapistenbier, dubbel, tripple, etc. Oja, Guinness lus ik ook, met mate dan.

Heineken is zo'n standaard bier. Niks bijzonders aan, maar wel goed te drinken. Een biertje wat ik op een terras absoluut niet zou afslaan, maar voor thuis nooit zou kopen.

Bavaria bier is geen bier. Krijg je dat aangeboden: Loop naar de wc, leeg je glas daar, spoel het om en vul het met kraanwater.

Oranjeboom: Als je ooit de hel in komt, dan zul je dat voor eeuwig moeten drinken. En dan zul je smachten naar een glas bavaria. Oranjeboom bier bestaat hier op aarde om je te waarschuwen tegen de gruwelen van de hel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeft iemand heer ervaring met biertjes van Brouwerij/restaurant De Molen in Bodegraven?

Ik ben vooral erg benieuwd naar de biertjes:

Hel & Verdoemenis

Hemel & Aarde

Borefts Witbier

Boer n Bier

Maar als iemand andere producten van hun ooit heeft geprobeerd en hoe dat beviel vind ik dat ook wel interessant.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Voor de whiskykenners onder ons:

Wat is een redelijke maar toch betaalbare whisky?

Ik ben nog niet echt thuis in de whiskywereld (:P) en dingen als single malt en scotch blended zeggen me nog zo weinig dat ik niet eens zeker weet of de termen wel juist zijn. (Dat zegt al genoeg geloof ik :P)

Ik weet dat er ooit een topic was van iemand die advies vroeg omdat diegene het als cadeau wou geven maar ik kan het nergens terug vinden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dimple is populair bij de whisky drinkende vrouwen die ik ken.

dimple.jpg

Of anders deze:

Tullamore_Dew%20750ml.jpg

Zelf vind ik dit lekker:

glenfiddich%2012y.jpg

Glenfiddich. Deze heb je van iets boven de €20 tot heel duur.

Of Aberlour

aberl101l_21.jpg

Dit zijn allemaal 'goedkope' merk whisky's . Maar ook goedkoop is best veel geld. Ik drink dit dan ook bijna nooit, misschien 4 flessen per jaar. Plus nog af en toe als ik bij familie ben, een aantal van mijn ooms zijn echte liefhebbers. Je kunt ook van die echt goedkope flessen krijgen, maar dat raadt ik sterk af. Dat is echt bocht met veel alcohol, dan kan je geld in je zak houden en water drinken. (of wodka of jenever nemen als het om iets alcoholisch gaat.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid