Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Admod note:
Hier mag verder gediscussieerd worden over sterk drank en bier. Letten we wel op dat dit een jongerenforum is, en dat ook hier de slogan geldt: Geniet, maar drink met mate?
knipoog_dicht.gif

ik dacht dat de slogan was "Geniet maar drink met maten, geen liters maar vaten..."

Heb ik me toch vergist blijkbaar...

maargoed, nu weer even serieus: in mijn verhaal kun je een waarschuwing terugvinden, namelijk dat vooral die mixjes erg gevaarlijk zijn omdat ze zo lekker weg drinken...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ik dacht dat de slogan was "Geniet maar drink met maten, geen liters maar vaten..."

Heb ik me toch vergist blijkbaar...

maargoed, nu weer even serieus: in mijn verhaal kun je een waarschuwing terugvinden, namelijk dat vooral die mixjes erg gevaarlijk zijn omdat ze zo lekker weg drinken...

Oh ja dat heb ik dus ook ervaren. En heb er gelijk van geleerd dat dat niet fijn is xD Dus ook als het lekker is voorzichtig aanpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Overigens vind ik het heerlijk om bij de whiskey een sigaar te roken
smile.gif

Meer mensen die dat ook vinden?
smile.gif

Ik vind het wel lekker, maar niet in combinatie met dure whisky. Dat is zonde voor de drank. Goede whisky heeft zo'n rijke smaak dat je die vern**kt door erbij te roken.

Maar bij een whisky van de middencategorie (tussen de euro.png30,00 en euro.png50,00 ongeveer) kan best een goed sigaartje gerookt worden - uitzonderingen daargelaten.


Samengevoegd:

Quote:

Ierse Whiskey schrijft men ook wel eens met de 'E', om mijn 'whiskey' schrijf gedrag ff te verdedigen.
knipoog_dicht.gif

De Nederlandse spelling is in principe in alle gevallen 'whisky', maar inderdaad, officieel geldt: whisky uit Canada en Schotland heet in het Engels whisky, en die uit Ierland en de Verenigde Staten whiskey.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Vergeleken met Bavaria is alles wat je noemt prima te drinken. Ow, en dat bedoel ik niet als compliment voor Heineken. :P

Bavaria is trouwens in vergelijking met Oranje bier prima te drinken. Ik bedoel, Bavaria zou ik nog wel willen drinken als ik in Tokyo zou wonen en de flesjes drinkwater zijn allemaal uitverkocht. Maar Oranje boom? No way!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vergeleken met Bavaria is alles wat je noemt prima te drinken. Ow, en dat bedoel ik niet als compliment voor Heineken. :P

Bavaria is trouwens in vergelijking met Oranje bier prima te drinken. Ik bedoel, Bavaria zou ik nog wel willen drinken als ik in Tokyo zou wonen en de flesjes drinkwater zijn allemaal uitverkocht. Maar Oranje boom? No way!

Bavaria heb ik wel eens gedronken maar ik ben vergeten hoe het smaakte. Oranje boom heb ik nog nooit op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid