Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Oettinger
party.gif
6 euro per krat en ziet er nog luxe uit ook met dat zilveren folie! En nog lekker ook
big-smile.gif

Bah, dat bocht krijg ik dus echt mijn strot niet door. Heb twee keer een slokje geprobeerd en het daarna met een 1 becijferd. Slechtste bier dat ik ooit heb geproefd...

Rochefort 10 daarentegen is de absolute top van het bier. Laatst geproefd en ik was overweldigd. Heerlijk gewoon. Alleen jammer dat je bij een slijterij al gauw 2,50 voor een flesje kwijt bent. Maar hij is het zeker waard

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vriendlief heeft slechte herinneringen aan Rochefort 10. Iets met viel slecht en daar was toenmalige vriendin niet zo blij mee, ergo einde vriendin (nouja relatie dan, ze leeft nog knipoog_dicht.gif )

Meneer heeft voor zijn verjaardag trouwens een flesje La Trappe blond en Texels dubbel gekregen. Kent iemand die laatste? smile.gif

Oh, en in het kader van 'Wij Zijn Niet Burgerlijk!':

p3200615.jpg

(Feestje, kleine koelkast en balkon was niet meer koud genoeg.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]In Utreg hebben we het fantastische Paulus Abdijbier!

Ahh, Paulenbier wat dichter bij huispuh2.gif Ik zal es kijken of ik die een keer proberen ga, waarschijnlijk wel!

Quote:

[...]

Dan moet je dat ook zeggen he?

Ik verwacht van een credibler als jij dat je wel een beetje door kunt denken. Op het logo staat Paulaner Munchen, kijk maar op de vrachtwagenknipoog_dicht.gif

Quote:

[...]

Moet je ons niet iets opbiechten, Paula?
puh2.gif

Wat denk je dat ik op heb te biechten dan?puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid