Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Grappig, ik wilde net gaan zeggen dat ik bij een Wok-restaurant ooit eens onbeperkt chinees bier heb gehad (de Warsteiner was op).

En ik vond dat best aardig bier.. Maar dat kan ook zijn omdat ik al genoeg Warsteiner op had op dat moment..

Dat denk ik wel, want het slaat direct dood in het glas!

hibernian04a19.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Grappig, ik wilde net gaan zeggen dat ik bij een Wok-restaurant ooit eens onbeperkt chinees bier heb gehad (de Warsteiner was op).

En ik vond dat best aardig bier.. Maar dat kan ook zijn omdat ik al genoeg Warsteiner op had op dat moment..

Ach... Mischien maakt Warsteiner Tsingtao drinkbaar omdat Warsteiner zelf ook niet het beste bier van de wereld is?

(De alcohol frei-variant is wel weer erg lekker...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Amstel, Heineken, Oranjeboom, Bavaria en het meeste Lidl bier drink ik principieel niet. Grolsch is voor mij ongeveer de grens van het toelaatbare met een krappe voldoende. Biertjes die minder zijn, komen mijn strot niet door

en stiekem ben ik gewoon een beetje gek op Hertog Jan, maar dat is gewoon fijn biersmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Guiness is geen bier. Guiness is Guiness
knipoog_dicht.gif

Goed spul trouwens!!

Guiness is gewoon een dry stout bier... In Nederland wel een van de betere die je kunt krijgen maar om eerlijk te zijn vind ik de Murphy's Irish Stout lekkerder..

De brouwerij van Wychwood heeft overigens ook heerlijke bieren:

Hobgoblin (Ruby), Black Wych (Dark Stout), Wychcraft (Blond), Goliath (Ale) en Beewyched (Honey Ale) zijn stuk voor stuk heerlijk. Daarnaast natuurlijk de bekende Newcastle Brown Ale.. Mjammie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Guiness is gewoon een dry stout bier... In Nederland wel een van de betere die je kunt krijgen maar om eerlijk te zijn vind ik de Murphy's Irish Stout lekkerder..

De brouwerij van Wychwood heeft overigens ook heerlijke bieren:

Hobgoblin (Ruby), Black Wych (Dark Stout), Wychcraft (Blond), Goliath (Ale) en Beewyched (Honey Ale) zijn stuk voor stuk heerlijk. Daarnaast natuurlijk de bekende Newcastle Brown Ale.. Mjammie

de gewone Murphy's die je in de supermarkt en slijter kunt kopen ken ik wel, maar deze nog niet...

* Mr. Emilio plant een bierproeverij in Ierland...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

de gewone Murphy's die je in de supermarkt en slijter kunt kopen ken ik wel, maar deze nog niet...

* Mr. Emilio plant een bierproeverij in Ierland...

Je kunt ook proberen bij Berts Bierhuis in Utrecht, daar hebben ze ook erg veel. Ik weet alleen niet of ze de Irish Stout ook hebben, Hobgoblin hadden ze wel knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Je kunt ook proberen bij Berts Bierhuis in Utrecht, daar hebben ze ook erg veel. Ik weet alleen niet of ze de Irish Stout ook hebben, Hobgoblin hadden ze wel
knipoog_dicht.gif

bedankt voor de tip, maar dan heb ik EN een goed excuus om naar Ierland te gaan en ook geen vervelende, lallende corpsballen om me heen: win-win dus....

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid