Spring naar bijdragen

Bier en sterke drank topic


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Ik heb mijn vriend al wel regelmatig verslagen hoor. Al wint hij wel altijd met wie de meeste biertjes drinkt
puh2.gif
Ik stop na drie bier meestal al namelijk
puh2.gif

Whaha, tsja wij doen dat soort wedstrijdjes alleen als we op het strand zijn op met oud en nieuw, en aangezien ik net (niet) 2 jaartjes alcohol mag, heb ik 2x met oud en nieuw wedstrijdje gedaan en 4x op het strand, dat zijn er dus 6, naja voor de rest drink ik nooit heel snel, dusjapuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Grolsch... Een goede, maar weinig verrassende winnaar. Ik zou zelf even de moeite nemen om ook wat buitenlandse kandidaten een kans geven.

Dat is zeker waar. Ik herinner me mijn laatste vakantie naar Praag van waar ik zo ongeveer met levercirrose thuis kwam.

Urquell <3

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Geen idee, maar het doet me denken aan kaas.

Huttenkloas betekend letterlijk 'Klaas van de Hutten' waarschijnlijk een veenhut in het (duh) veen. Huttenkloas is de Twentse versie van Ellert en Brammert gewetenloze struikrovers die Jan en Alleman van hun bezit (en soms hun leven) beroofden.

Het bier schijnt lekker te zijn knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid