Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

Quote:

Mn beeldscherm heeft overal vreemde strepen... het beeld blijft hetzelfde, maar er staan streepjes overheen... meestal een beetje in de vorm die de achtergrond ook heeft.

Dinsdag wordt ie voor reparatie opgehaald... ERg vreemd. Iemand een idee wat het kan zijn?

Hoe warm word je videokaart? Als deze te warm wordt krijg je zogenaamde Artifiacts. Dat zijn strepen\spikkeltjes op het scherm en heel erg schadelijk voor je videokaart.

Wat voor kabel gebruik je om je monitor aan te sluiten?

Als je dat niet weet, welke kleur heeft de aansluiting?

Heb je een videokaart onboard(op je moederbord, waar je internetkabel en usb poorten hebt) waar je het op kan proberen op beter succes? Of is die hier al op aangesloten?

Heb je al een andere monitor geprobeerd?

En uiteraard; wat heb je zelf al geprobeerd? puh2.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

andere monitor (heb ik nu aangesloten) werkt.

De aansluiting is blauw.

verder heb ik geen idee
puh2.gif

Helpt dit iets?
engel.gif

Nieuw monitor werkt wel?

Okee, VGA aansluiting dus widegrin.gif

Maar als ik het goed begrijp wordt je pc gerepareerd? Of je beeldscherm? puh2.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar mn monitor wordt opgestuurd voor reparatie. Zou het daarna weer kunne gebeuren?

En wat is het voordeel/nadeel van een vga aansluiting dan?

*lichte paniek*

Dan is het goed. Ik dacht te lezen dat je je pc zou opsturen widegrin.gif

Tja.. Je hebt 3 aansluitingen tegenwoordig voor monitoren, iig de meeste, uitzonderingen daargelaten.

-VGA, niet te verwarren met de resolutie van 640x480. Zal wel iets meet te maken hebben maar wat weet ik niet zo.

-DVI. Heb je ook weer in verschillende maten. Verschil tussen DVI en VGA is net zoiets als analoog en digitaal.

Ze zeggen dat je verschil moet zien maar echt heel veel maakt hij m.i. niet uit.

-HDMI. Ook digitaal. Via deze aansluiting kan je ook audio mee sturen. Word bij teevee's gebruikt voor HD-Ready - Full-HD kwaliteit. Beeldschermen ondersteunen dit ook. Anders had het hier niet bijgestaan widegrin.gif

Maar paniek is niet nodig widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Saracastisch bedoeld neem ik aan ?
smile.gif

Oh nee hoor.

Bij jou gaat ie binnen de garantieperiode kapot.

Serieus, PB heeft als eigenschap, en of dat nu toevallig is of niet, pas kapot te gaan nadat de garantie verlopen is.

Bij mij meegemaakt, tante, en een aantal kennissen.

Maar voor mij geen Packerd Bell meer. Ze douwen er goedkope zooi in. Als mijn laptop opnieuw geinstallerd is, wat regelmatig moet gebeuren omdat het PB is, loopt ie direct na de installatie al vast.. crysmile.gif

Oh, en PB kent tot voor kort mijn laptop niet op z'n website rofl.gif

Sinds een week of 2 geleden kent ie um wel widegrin.gif

Ik heb um al een jaar widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mijn volgende wordt ook duidelijk een ander merk

Mijn volgende word waarschijnlijk een upgrade knipoog_dicht.gif

Ik zit te twijfelen.. Alles nieuw, en mn huidige pc verkopen. Dus een Core i7, GTX280SLi of GTX295 etc.

Of een upgrade naar AMD PhenomII. Ben ik met 200 euro klaar widegrin.gif

Maar wel minder performance...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mn beeldscherm heeft overal vreemde strepen... het beeld blijft hetzelfde, maar er staan streepjes overheen... meestal een beetje in de vorm die de achtergrond ook heeft.

Dinsdag wordt ie voor reparatie opgehaald... ERg vreemd. Iemand een idee wat het kan zijn?

Gelukkig issie dinsdag opgehaald en zal nu ongeveer wel in Duitsland zijn. Moest een klachtenomschrijving bijvoegen in het engels of duits. Engels it is ofcourse knipoog_dicht.gif

Hoop dat ze mn omschrijving een beetje snappen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid