Spring naar bijdragen

Het grote computerproblementopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 666
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

ok ff een vraagje, ik wil mijn yahoomail importeren in outlook. Nu weet ik wel hoe dat moet, maar ik krijg telkens een popup scherm dat ik mijn wachtwoord en username moet intypen. heb ik nu een tikfout gemaakt? het lukt me wel een ander webmailadres te importeren in outlook.

Kan het zo zijn dat je het extern ophalen van e-mail (via een programma middels IMAP op POP verbinding) eerst aan moet zetten in de instellingen van Yahoo-mail? Dat is namelijk wel het geval bij Gmail.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

De pagina is index.php

[...]

Mijn probleem is dus juist dat hij de bestanden niet in alphabetische volgorde weergeeft.

Dat begrijp ik, maar ik zie dat het een upload pagina is. Dus het lijkt mij de bedoeling dat als je wat upload, automatisch gerangschikt wordt, of niet?

Anders zou je die link van mij is kunnen proberen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb even voor je gezocht, en heb een script gevonden(php), die de functie van uploaden en alphabetisch sorteren heeft.

link

Voordeel is dat het geen geklooi is met andere scripts etc.

Nadeel is dat het compleet iets anders is, en alles goed moet editen..

Kijk maar of het wat is...

Veel succes iig.. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bedankt voor het meedenken en zoeken. Helaas ligt het hele php-gedoe buiten mijn kennis/ervaring. Ik kan er echt geen soep van koken.

Ok, dan vrees ik dat het niet echt zal gaan lukken..

noparty.gif

Maar iig graag gedaan flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen popups meer in IE worden geopend als ik met mozillia aan het surfen ben? Ineens de laatste maand heb ik hier last van, en ik heb geen idee hoe het komt. De pop up blocker doet het wel gewoon als de popups in mozilla worden geopend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen popups meer in IE worden geopend als ik met mozillia aan het surfen ben? Ineens de laatste maand heb ik hier last van, en ik heb geen idee hoe het komt. De pop up blocker doet het wel gewoon als de popups in mozilla worden geopend.

Eens je computer een flinke scan laten geven, want je hebt spyware. Gefeliciteerd. Dat is als een kind hebben, maar... nee, het is even irritant.

Download Spybot Search & Destroy of Ad-Aware en laat hun het werk doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Eens je computer een flinke scan laten geven, want je hebt spyware. Gefeliciteerd. Dat is als een kind hebben, maar... nee, het is even irritant.

Download Spybot Search & Destroy of Ad-Aware en laat hun het werk doen.

Spyware? Ik voer elke drie dagen een scan uit met windows defender en hij heeft al een maand niks gevonden xD Ik neem je advies ter hartesmile.gif

Edit: en trouwens elke dag met AVG xD Maar die wil alleen maar elke dag system32 uitzetten, maar dat heeftie op de pc van een vriendin van mij ook gedaan en toen crashte die xD (Stond trouwens ook in de krant volgens mij, dat dat een bug was in AVG xD )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een scan gedaan met zowel AVG (langzame/uitgebreide scan) en met spybot, en spybot vind wel maar kan niet verwijderen tot ik het programma koop (wat ik dus neit doe, want geen geld) en AVG heeft 2 van de 7 bedreigingen kunnen verwijderen, 2 heb ik handmatig kunnen verwijderen maar da blijven er nog drie over die ik met handmatig zoeken in de desbetreffende map niet kan vinden en die AVG ook niet kan verwijderen. En ik heb nog steeds die irritante popups.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wist even geen ander topic om het te zeggen, maar ik heb gisteravond uiteindelijk een Tutorial gevonden voor Dual Booting Linux en XP en dit is mijn indeling:

8GB Swap partitie(soort extra werkgeheugen voor linux ofzo

10GB Ubuntu 8.04 LTS partitie

In het midden resterende schijfruimte geformatteerd in Ext3

10GB Windows XP Partitie met een programma om te schijven naar en te lezen vanaf Ext3.

En dan wil ik Linux als primary boot gebruiken en windows erbij houden voor windows specifieke toepassingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid