Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 22:42:14 schreef Mister_L het volgende: Mn beeldscherm heeft overal vreemde strepen... het beeld blijft hetzelfde, maar er staan streepjes overheen... meestal een beetje in de vorm die de achtergrond ook heeft. Dinsdag wordt ie voor reparatie opgehaald... ERg vreemd. Iemand een idee wat het kan zijn? Hoe warm word je videokaart? Als deze te warm wordt krijg je zogenaamde Artifiacts. Dat zijn strepen\spikkeltjes op het scherm en heel erg schadelijk voor je videokaart. Wat voor kabel gebruik je om je monitor aan te sluiten? Als je dat niet weet, welke kleur heeft de aansluiting? Heb je een videokaart onboard(op je moederbord, waar je internetkabel en usb poorten hebt) waar je het op kan proberen op beter succes? Of is die hier al op aangesloten? Heb je al een andere monitor geprobeerd? En uiteraard; wat heb je zelf al geprobeerd? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 andere monitor (heb ik nu aangesloten) werkt. De aansluiting is blauw. verder heb ik geen idee Helpt dit iets? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:22:51 schreef Mister_L het volgende: andere monitor (heb ik nu aangesloten) werkt. De aansluiting is blauw. verder heb ik geen idee Helpt dit iets? Nieuw monitor werkt wel? Okee, VGA aansluiting dus Maar als ik het goed begrijp wordt je pc gerepareerd? Of je beeldscherm? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Maar mn monitor wordt opgestuurd voor reparatie. Zou het daarna weer kunne gebeuren? En wat is het voordeel/nadeel van een vga aansluiting dan? *lichte paniek* Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:25:24 schreef Mister_L het volgende: Maar mn monitor wordt opgestuurd voor reparatie. Zou het daarna weer kunne gebeuren? En wat is het voordeel/nadeel van een vga aansluiting dan? *lichte paniek* Dan is het goed. Ik dacht te lezen dat je je pc zou opsturen Tja.. Je hebt 3 aansluitingen tegenwoordig voor monitoren, iig de meeste, uitzonderingen daargelaten. -VGA, niet te verwarren met de resolutie van 640x480. Zal wel iets meet te maken hebben maar wat weet ik niet zo. -DVI. Heb je ook weer in verschillende maten. Verschil tussen DVI en VGA is net zoiets als analoog en digitaal. Ze zeggen dat je verschil moet zien maar echt heel veel maakt hij m.i. niet uit. -HDMI. Ook digitaal. Via deze aansluiting kan je ook audio mee sturen. Word bij teevee's gebruikt voor HD-Ready - Full-HD kwaliteit. Beeldschermen ondersteunen dit ook. Anders had het hier niet bijgestaan Maar paniek is niet nodig Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 oke, gelukkig hopelijk ben ik em niet al te lang kwijt, mijn lieve 22 inch schermpje Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:33:29 schreef Mister_L het volgende: oke, gelukkig hopelijk ben ik em niet al te lang kwijt, mijn lieve 22 inch schermpje Van welk merk? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 *kuch*Packard Bell*kuch* Niet echt tevreden over. Dit is al het tweede scherm dat kapot gaat sinds ik de computer een jaar geleden kocht Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:35:17 schreef Mister_L het volgende: *kuch*Packard Bell*kuch* Niet echt tevreden over. Dit is al het tweede scherm dat kapot gaat sinds ik de computer een jaar geleden kocht Je maakt wel wat unieks mee hoor. Heel veel mensen hebben dat niet Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Saracastisch bedoeld neem ik aan ? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:37:26 schreef Mister_L het volgende: Saracastisch bedoeld neem ik aan ? Oh nee hoor. Bij jou gaat ie binnen de garantieperiode kapot. Serieus, PB heeft als eigenschap, en of dat nu toevallig is of niet, pas kapot te gaan nadat de garantie verlopen is. Bij mij meegemaakt, tante, en een aantal kennissen. Maar voor mij geen Packerd Bell meer. Ze douwen er goedkope zooi in. Als mijn laptop opnieuw geinstallerd is, wat regelmatig moet gebeuren omdat het PB is, loopt ie direct na de installatie al vast.. Oh, en PB kent tot voor kort mijn laptop niet op z'n website Sinds een week of 2 geleden kent ie um wel Ik heb um al een jaar Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 mijn volgende wordt ook duidelijk een ander merk Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 23:46:57 schreef Mister_L het volgende: mijn volgende wordt ook duidelijk een ander merk Mijn volgende word waarschijnlijk een upgrade Ik zit te twijfelen.. Alles nieuw, en mn huidige pc verkopen. Dus een Core i7, GTX280SLi of GTX295 etc. Of een upgrade naar AMD PhenomII. Ben ik met 200 euro klaar Maar wel minder performance... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op zaterdag 27 juni 2009 13:16:08 schreef Michiel het volgende: [...]En doet deze het ook niet op enkel de batterij? En wat gebeurd er als je de batterij eruit haalt en dan op het lichtnet aanzet? Alleen op e batterij doet hij het niet. Ik al het eens proberen straks met lichtnet en de batterij eruit. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Doet je voeding het wel? Test het eens met een adere als je die hebt? Of leen van vrienden\kennissen. Maak de connectors, die gouden pinnetjes, eens schoon van de accu. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 22:42:14 schreef Mister_L het volgende: Mn beeldscherm heeft overal vreemde strepen... het beeld blijft hetzelfde, maar er staan streepjes overheen... meestal een beetje in de vorm die de achtergrond ook heeft. Dinsdag wordt ie voor reparatie opgehaald... ERg vreemd. Iemand een idee wat het kan zijn? Gelukkig issie dinsdag opgehaald en zal nu ongeveer wel in Duitsland zijn. Moest een klachtenomschrijving bijvoegen in het engels of duits. Engels it is ofcourse Hoop dat ze mn omschrijving een beetje snappen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 "Yesse.. my monitor does it not. He gift a black screen and that is af course very vervelend. And yes, I drukked it on" Zoiets? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 nee je onderschat me Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2009 Quote: Op donderdag 02 juli 2009 13:54:30 schreef Mister_L het volgende: nee je onderschat me Ja? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Help! Ik kan Half-life (1) niet meer aan de praat krijgen. Dat heb ik nooit gekunt onder dat brakke windows vista. Het is een game die ik legaal heb. Het riekt naar compatibiliteit gezeur. Iemand advies hoe ik het wel aan de praat kan krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Vooruit Al starten met compatiliteit bij eigenschappen geprobeerd? Daar iets van XP in vullen Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Uitvoeren als .... ? Maar dat had je waarschijnlijk al geprobeerd? edit: morph was sneller Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 XP instaleren? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 Nee, had ik al geprobeerd, werkt allemaal niet. En XP installeren ben ik te lui voor, want anders had ik dat al lang gedaan omdat vista een bagger OS is. Link naar bericht Deel via andere websites
desingd by god 0 Geplaatst 6 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2009 ik vergelijk het met winows milenium, iets dat er even snel tussendoor gepropt is, en dat snel in de vergetelheid wordt gedrukt door windows 7 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten