Andere Jas 2 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Tsja, katholieken onder elkaar hè? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 14:50:15 schreef AndreasJ het volgende: Tsja, katholieken onder elkaar hè? Prachtige post! Iria is namelijk niet katholiek... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 15:39:41 schreef Ignatius Maria het volgende: Nou succes voor Audio. En Karin, fantaseren over mij helpt. Bij mij in ieder geval altijd. Quote: Op woensdag 25 juni 2008 15:42:13 schreef AndreasJ het volgende: [...] Kan je dan niet net zo goed paddo's gaan eten? Dan zie je ook kaboutertjes. oke, hij was best flauw Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 15:37:17 schreef JoostG het volgende: [...] Prachtige post! Iria is namelijk niet katholiek... Waarschijnlijk katholieker dan alles wat niet katholiek is op dit forum... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 15:37:17 schreef JoostG het volgende: [...] Prachtige post! Iria is namelijk niet katholiek... Dat is ze weldegelijk . Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 14:53:51 schreef AndreasJ het volgende: Ik schijt peuken de rest van de post ff weggehaald. ik schijt peuken XD Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2008 Quote: Op woensdag 25 juni 2008 14:50:15 schreef AndreasJ het volgende: Tsja, katholieken onder elkaar hè? Vooral Leuven-fans onder elkaar denk ik, in een bastion van rare Hollandsheid is gedeelte appreciatie voor een fatsoenlijke stad wel nogal bandscheppend. (En ik katholiek, mja, hangt er vanaf hoe je dat ziet natuurlijk. Ik kan alleszins niet zeggen dat ik het niét ben, maar of ik het wel ben, nja.) Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Quote: Op vrijdag 27 juni 2008 02:46:16 schreef Machiavelli het volgende: \"En op de zeventwintigste dag der zesde maand zult gij een gezellige samenkomst hebben, gij zult generlei slaafse arbeid verrichten; dan zult gij zeven dagen feest vieren voor de MarinusCopy.\" Wat een fijne, die kun je voorlopig voor iedereen die jarig is gebruiken en mensen blijven verbazen met je 'originaliteit' Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2008 Quote: Op zondag 29 juni 2008 00:44:43 schreef Raido het volgende: In onze gemeenten wordt het wel eens van de kansels geroepen hoor.. Dat katholieken eigenlijk nauwelijks christenen te noemen zijn, en dat wanneer God in Zijn almacht besluit om een katholiek te bekeren, die katholiek dan binnen afzienbare tijd wel lid zou worden van een (niet-nader te definiëren kerkverband binnen de gereformeerde gezindte). Wel, ik deel dat soort visies niet. Ik geloof ook dat het protestantisme een actiegroep was (en soms ook nog is). Ik zie dan ook niet zo goed in waarom 'wij protestanten' zijn vergeten 'onszelf op te heffen'.. Wel vanuit het punt dat wij daar nu niet veel mee doen. Dat is het grootste punt, we moeten ons niet zozeer opheffen, we moeten gesprekken aangaan. Gemeenschap zoeken als individuele gelovigen en kijken welke punten ons wel samenbrengen. Niet om daardoor tot een oecumenisch 'we geloven in dezelfde God dus is het ok'-gedoe te verzeilen.. Ik zou durven stellen dat het protestantisme zijn roots is vergeten omdat zij (vaak!) niet de belijdende functie meer heeft richting 'de oude Moederkerk'.. We zijn uit de grote Olietanker gegaan en hebben er voor gekozen om Reddingsbootjes te zijn. 500 jaar later denken we dat we zelf miniolietankertjes te zijn. Ookal liggen we vaak op ramkoers, we hebben een functie.. Reddingsboot. Dit vond ik een erg mooie post als ik eerlijk ben Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2008 Admod note: Postings verwijderd, die niet verband houden met reeds geplaatste gedenkwaardige postings op het forum. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Quote: Dat vind ik een groter moreel kwaad dan dat waar christenen eeuwig over zeuren: abortus, euthanasie, homosexualiteit. Wel peuren in andermans privéleven over zulke privékwesties, maar burgers, overheid en bedrijven niet aanspreken op het gezamenlijk potverteren van de aarde vind ik een gotspe Heel herkenbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2008 Die is inderdaad heel pakkend, Anastasia Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2008 Quote: Op dinsdag 08 juli 2008 13:12:54 schreef dialoog_zoeker het volgende: [...]Wie zit nou te janken. Wij zitten hier als normale volwassene mensen te discussiëren. Quote: Op dinsdag 08 juli 2008 13:07:08 schreef dialoog_zoeker het volgende: [...]DUS niet. Wij blijven lekker hier . Of hij het leuk vindt of niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2008 Quote: Op dinsdag 08 juli 2008 10:58:07 schreef JoostG het volgende: Die is inderdaad heel pakkend, Anastasia Da's de kunst van het weglaten. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2008 Quote: Op vrijdag 11 juli 2008 18:53:34 schreef AndreasJ het volgende: Blij kijken en handen in de lucht, hossen voor de Heer! Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2008 Quote: Op zaterdag 12 juli 2008 17:51:03 schreef Alex Tromp het volgende: [...] Gelukkig wast iedere ploeg zijn fietsen iedere dag, dus schoon zijn ze zeker... Dan kun je uiteraard ook kijken naar welke onderhoudsmiddelen ze gebruiken voor schoon in de duurzame zin van het woord. Gebruik zelf Pedro's Exrta Dry, Icewax en Bio degreaser, dat schijnt allemaal erg verantwoord te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2008 Quote: Op zondag 13 juli 2008 01:03:16 schreef Lord Voldemort het volgende: Hallo, Ik ben Lord Voldemort. Ik kom hier om te spammen en om te daten. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2008 RobertF over de vermoedheid van Todd Bentley: Quote: Op maandag 14 juli 2008 17:31:35 schreef RobertF het volgende: [...]Kan hij zichzelf dan niet even weer fit-bammen? Of werkt dat dan weer net niet zo...? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 14 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2008 Quote: Op maandag 14 juli 2008 18:21:50 schreef JoostG het volgende: Even speciaal voor onze, uiteraard zeer gewaardeerde moslim-user lailahaillallah: link Ik lag dubbel, ook omdat ik in m'n hoofd precies hetzelfde denk bij die naam. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 link Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 Quote: Op dinsdag 08 juli 2008 21:16:21 schreef AndreasJ het volgende: [...] Da's de kunst van het weglaten. Joh, dit is stiekeme propaganda voor Zen.. ik corrumpeer heel credible effectiever dan welke moslim en andersgelovige criticaster dan ook Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 Solliciteer je ergens naar? Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2008 Mwah, als ik zo terug kijk op wat ik allemaal geschreven heb wat toch echt niet christelijk genoemd kan worden volgens de Faq, mag het een wondertje heten dat ik nog nooit een waarschuwing, ban of andere zaken aan mijn broek heb gehad. Ik ben eigenlijk het levende bewijs dat andersdenkenden hier alle ruimte kunnen krijgen, mits ze maar taalvaardig genoeg zijn Het is dat ik te oud ben, anders was ik een prima reclame P.S. krijg ik nu een waarschuwing voor off topic zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2008 Sjaloom anastasia, Jij weet ook op een mooie, respectvolle wijze te vertellen wat jij gelooft en ervaart, zonder per se het christendom aan te willen vallen. En ja, dat mag soms best een verademing worden genoemd. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2008 Quote: Op vrijdag 18 juli 2008 23:44:13 schreef anastasia het volgende: [...] Joh, dit is stiekeme propaganda voor Zen.. ik corrumpeer heel credible effectiever dan welke moslim en andersgelovige criticaster dan ook Nee hoor. Ik ben erger! Alle atheïsten die op het forum zaten toen ik me aanmeldde zijn of geband of zelf vertrokken en ik denk dat ik wel wat explicieter tegen "het" christendom ingegaan ben. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten