Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Quote:

copper2.gif
en
nooo.gif
en
dis.gif
= retrogelisch

applaus-smiley.gif
en
party.gif
en
handsup.gif
= emogelisch

idea8.gif
en
stuutje.gif
en
nosmile.gif
= gerefogelisch

Grappig en treffend verwoord in een topic dat uberhaupt werkelijk geniaal is en al een gedenkwaardig topic op zich is

Link naar bericht
Deel via andere websites

Narag vroeg:

Quote:

In tot hoeverre haten jullie Satanisten?

Waarom Morpho antwoordde:

Quote:

Ik laat mensen met een afgrijselijke muziek smaak, een wansmaak qua uiterlijkheden, fan zijn van een idool wat het woordje zuiver zingen niet kent, en al het ander gespuis ook in hun waarde. Waarom satanisten of satanen niet? En haten doen we niet niet aan.

Waarop Narag zwaar uit z'n sloffen schoot:

Quote:

Hoe durf je, alle satanisten te beledigen, dat ze allemaal Metal luisteren, dat ze ook allemaal gothics zijn... DAT IS BULLSHIT. Ook al ben ik zelf wel een Metalhead en goth. Maar je kunt het niet afgrijselijk noemen, want het is een MENING!!!!! Geen feit... Zeg dan nog, IK vind het geen goede muziek, maar wat een ander luister, boeit geen ***.

Ik vind het werkelijk schitterend, zo'n staaltje van selectief lezen en dingen in woorden leggen die er helemaal niet staan kom je zelfs bij evangelo's nauwelijks tegen. knipoog_dicht.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Narag vroeg:

[...]

Waarom Morpho antwoordde:

[...]

Waarop Narag zwaar uit z'n sloffen schoot:

[...]

Ik vind het werkelijk schitterend, zo'n staaltje van selectief lezen en dingen in woorden leggen die er helemaal niet staan kom je zelfs bij evangelo's nauwelijks tegen.
knipoog_dicht.gifwidegrin.gif

Echt, ik heb nog nooit iemand zo selectief\slecht begrijpend zien lezen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]En hier komt de enige echte Pagan Tukker Gergem-Black Metal

Murmureer - 'n slachter sions!

Houwt de ongeloovign an stukn

Trekt ze oet mekoarn

As bign, en beeste

De oale kearls van boawn

Zolt oe woarpn

in't veur wat nooit oet geet

*rammelende en ruisende gitaren*

Hakt de leu 'n kop dr of

Smiet eure wichter teegn boarg

Griept eurer vrouwleu

En doat er met, waj weet

De oale kearls zult oe beloon

Met beer, vrouwleu en krieg!

*krijsende maagies woar de tukkers vanals' met oetvret*

'n nach zà valn, oawer twentelaand

e reinigt vá hein'se smetn

de oale boakes zolt nooit meer braan

allene vuur de nit in oanze God gelauwd!

*KRIJS, KRIEG, RAMMELENDE TROTSCH!*

*BlOOD EN BOAWN*

Gergem black metal ist Krieg!

Blijft mooiste post op credible widegrin.gifworshippy.gif

Verder vind ik die posts van Olorin over dingen met de hel en satan dit satan dat ook grappig widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Quote:

Wat is dat nou voor een gezever over rechts of links? Hoe was Jezus? Wouter Bos, Agnes Kant, Wilders en Bas van der Vlies zouden er schril bij afsteken, maar alle andere rakkers van de linkse en rechtse vleugels ook. Jezus was niet links, niet rechts, maar" recht over zee"

widegrin.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Gast Anon_phpbb

Bonaventura, die even zijn boosheid niet kan onderdrukken, maar nooit zijn gevoel voor humor verliest:

Quote:
Quote:

Op vrijdag 07 augustus 2009 18:53:05 schreef Aimé het volgende:

Hier en daar vind men nog Iconen die gebruikt worden bij de aanbidding,maar dit is verwerpelijk omdat het mensen ertoe aanmoedigt het geschapene te aanbidden in plaats van de Schepper.

Ach hou toch op. Jullie aanbidden zelf de bijbel. De levende God wordt vervangen door de dode letter die jullie naar eigen inzicht interpreteren binnen jullie [knip] sekte.

------------------------------------------------------------- -------------------

Samengevoegd:

Quote:
Quote:

Op vrijdag 07 augustus 2009 18:55:35 schreef AndreasJ het volgende:

[...]

Ach, het is wel een mooie manier om de schapen van de bokken te scheiden. Diegene met het ware geloof® aanbidt op de juiste manier.

Wat een geluk dat Jezus zijn eigen incompetentie om te oordelen heeft erkend door jou als zijn assistent te benoemen. Dat stelt me erg gerust.

[bericht gewijzigd door Bonaventura op vrijdag 07 augustus 2009 20:46:50] [bericht samengevoegd op 07-8-2009 20:45:59]

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Quote:

Zo zijn er nog religieuze titels:

Wie alleen genieten het voorrecht rechtstreeks aangesproken te worden met ?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>â„¢Eminentie?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>â„¢?

Hun status machtigt hen ook een rode toog en een rode bonnet te dragen,wie zijn het?

Quote:

Het zijn de... KARDINALEN!!!

"Jazekers, u gaat door voor de keuken!!!"

"Maar ik héb al een keuken!"

"Oh, ehhh... voor de auto!!!!"

"Geen rijbewijs!"

"Screw you!"

rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Bonaventura, die even zijn boosheid niet kan onderdrukken, maar nooit zijn gevoel voor humor verliest:

[...]

Ach hou toch op. Jullie aanbidden zelf de bijbel. De levende God wordt vervangen door de dode letter die jullie naar eigen inzicht interpreteren binnen jullie [knip] sekte.

Ik vind dit meer een lage uithaal dan een gedenkwaardige post, maar dat zal wel aan mij liggen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid