Spring naar bijdragen

Gedenkwaardige posts


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Verspreking van Mach en reactie van Hongerige Wolf:

Quote:

Op dinsdag 02 maart 2010 07:43:00 schreef Machiavelli het volgende:

[...]

Kul. Grosso modo mag het wellicht zo zijn dat mannen de behoefte hebben aan meer vrouwen en dat vrouwen genoegen nemen met een enkele vrouw (waar opzich ook al wat vraagtekens bij te stellen zijn), maar denken dat dit opgaat voor elke individuele man is onzinnig.

Mach, jongen. Wat modern.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 668
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Deze post vind ik ook gedenkwaardig. Het is een onzinpost, maar hij speelt al de hele week door mijn hoofd, het is net een jingle, dat Sauerbreij:

Quote:

Ik zal mijn dag even puntsgewijs en chronologisch samenvatten:

3. Koffie in de UB is soms best oké

1. Lasagne is goeie shit

2. Gratis wijn is fijn

4. SAUERBREIJ SAUERBREIJ SAUERBREIJ FTW!!!!!!11111

5. Mijn bovenbuurvrouw is een stomme oude verschrompelde druif en ik veroorzaak PERTINENT geen geluidsoverlast dus. Maar
SAUERBREIJ SAUERBREIJ SAUERBREIJ!

Ja. De nummers zitten door elkaar geklutst hè. Maar dat komt door de gratis wijn. Gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb een TomTom. De kaarten die daarin zitten bevatten wel eens kleine foutjes, omdat de werkelijkheid veranderd is sinds de kaarten gemaakt werden. Maar een TomTom is méér dan een kaart, er zit ook een GPS in die altijd ziet waar ik ben, en een computer die steeds als ik afdwaal een nieuwe route voor me zoekt om toch bij mijn doel uit te komen.

Kortom, wat sneu voor je, dat je alleen een kaart hebt die je niet begrijpt.

Briljant omschreven! yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik wil je niet teleur stellen hoor maarr...

Misschien moet je voortaan hummus halen bij de Toko, en humus bij de intratuin
nosmile.gifnoparty.gif

Als je humus hebt gehaald (en gegeten!!!
dood.gif
) kan ik mij voorstellen dat je het niet lekker vond, zoniet doodziek bent geweest daarna
nosmile.gif

Heel scherp, Morph! widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Vandaag was Left Behind te zien, en aangezien er verder niets op was heb ik hem maar gekeken. Hoewel een atheist die Left Behind kijkt nooit grappig is, waren mijn verwachtingen nog te hoog. En dan bedoel ik veel te hoog.

Slecht acteerwerk, vlakke oninteressante personages met als dieptepunt een dodelijk saaie antichrist, slechte sets, onintelligente dialogen, gigantisch gaten in het plot wat sowieso al rammelde aan alle kanten, special defects ipv effects en zelfs de muziek was belabberd.

De film is zo erg dat zelfs atheisten gaan hopen op iets goddelijks uit de machine, bij voorkeur de ster alsem, maar zelfs een paar goed gerichte vallende piano's om de cast uit te roeien waren goed geweest. Alles om deze ellende te laten ophouden.

Of je nu christen bent of niet, vermijd deze film als het even kan. Het zijn 2 uur van je leven die je nooit meer terug krijgt en je kunt je tijd nuttiger besteden. Kijk een infomercial, kijk een herhaling van Astro-tv, kijk door het ruitje van de wasmachine..... Maar kijk dit niet.

Ik kreeg bijna medelijden clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op veler verzoek

Bespiegelingen over de aard van de natuurlijke zombie.

Wat is een zombie?

Men zegt dat er geen domme vragen bestaan, dat is onwaar, dit is een domme vraag. Om een kort antwoord te geven: een zombie is een levend lijk met kanibalistische neigingen.

En wat is daar precies natuurlijk aan?

Alles heeft een natuurlijke verklaring dus ook schijnbaar onnatuurlijke dingen als een zombie. Hoewel niet alle details bekend is de Zombietheorie ondertussen aardig uitgewerkt. Het is uiteindelijk volkomen logisch allemaal hoewel sommigen blijven beweren dat zombies bovennatuurlijk zijn. Dat is onzinnig aangezien het zombiepathogeen al geidentificeerd is te weten het virus Solanum. Er zijn andere (pseudowetenschappelijke) theorien, maar over Solanum is een wetenschappelijke consensus. 97,3% van de wetenschappers onderschrijft dit feit.

Waarom komen zombies nooit in het nieuws?

Doofpot duhuh, maar iedereen die weet waar hij moet zoeken weet dat er bijna jaarlijks wel kleine Solanumuitbraken zijn. In het standaardwerk over dit onderwerp de Zombie Survival Guide (ZSG) staat een opsomming met alle tot op heden bekende uitbraken.

Solanum is natuurlijk een biowapen, dat zag ik laatst in een film

Dat is onwaarschijnlijk omdat de oudste zombiewaarnemingen stammen uit de klassieke oudheid. Zelfs sommige grottekeningen wekken sterk de suggestie dat men bekent was met de zombie. Kortom, geloof niet alles wat je in films ziet.

Waar komt het dan vandaan?

Onbekend. De enige plek waarin Solanum tot op heden is aangetroffen is in het menselijke zenuwstelsel. Als men dieren injecteerd met het virus sterfen ze, maar na sectie worden er geen levende virussen aangetroffen. Aangezien er geen directe link tussen de uitbraken is vermoed men dat er wel degelijk een niet-menselijk reservoir is. Hoe de oorspronkelijk patient besmet wordt is onbekent.

En als je besmet raakt?

Zeg maar dag met je handje maar niet voor lang natuurlijk. Binnen een etmaal ben "je" weer op de been. Immuniteit is nog nooit aangetoont en eigenlijk weet men nog niet precies of het nu 100% dodelijk is of juist niet.

Zombies waren toch levende lijken?

Je bent zeker niet bekent met de term tegenstrijdige term. Een zombie heeft geen vitale kenmerken als hartslag en een functionele ademhaling en is technisch gezien hersendood. Het probleem mag duidelijk zijn, want in bepaalde opzichten is een zombie alles behalve dood.

?que?

Nu wordt het ingewikkeld. Recent onderzoek suggereert dat het virus in feite een symbiose aangaat met het hele zenuwstelsel en mogelijk zelfs met (delen van) de rest van het lichaam. De meeste zo niet alle cellen verliezen het vermogen tot regeneratie, maar blijven in bepaalde opzichten functioneren. De theorie dat alleen het brein in leven(?) blijft is achterhaald. Het brein is bij gebrek aan een betere term van vitaal belang, maar verklaart de zombie maar deels.

Een zombie is in feite een gigakolonie Solanum die versmolten is met een menselijk lichaam. Er bestaat een sterk vermoeden dat Solanum zich min of meer gedraagt als een kolonie sociale insecten. Het menselijke deel blijft zich rudimentair menselijk gedragen.

Kanibalisme is geen rudimentair menselijk gedrag...

Dat deel komt van het virus en is makkelijk te verklaren via evolutie. De meest efficiente manier om te verspreiden is via bijten. Mogelijk waren er vroeger appeltaart etende zombies, maar die stierven vrij snel uit. De variant die zich het beste verspreidde was de variant die kanibalistisch gedrag veroorzaakte. Overigens zijn niet alle zombies kanibalen, tot mss wel 10% is niet kanibalistisch, maar goed, als je aangevallen wordt door een horde zombies maakt de kanibalistische variant het meeste indruk.

Morpho: biggrin.gifrofl.gifmuur.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gifnoparty.gifnosmile.gifcrysmile.gifwidegrin.gif

Briljant omschreven widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het ergste is dat die post nog niet af is.

Ja ik heb tijd teveel.

Gelukkig, want ik wacht met smart om de verklaring rond de need tot vleesconsumptie en het euh, blijven 'leven' en daarmee ophouden van de zombie. knipoog_dicht.gif

De survival guide vond ik daar namelijk veel te vaag over. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

CvW antwoordt op de vraag of er nog mensen zijn die graag tv kijken als ontspanning:

Quote:

[...]

ja hoor. Ik ben de leeftijd van zwart geverfd haar, wiet-dampen, en met elkaar bespreken hoeveel minachting we hebben voor het domme klootjesvolk dat naar commerciele zenders kijkt allang voorbij.

Herkenbaar en net daarom zo grappig. Link me maar door naar die post als ik nog eens de pretentieuze maatschappijkritische alternativo zit uit te hangen. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Boeddhisten die je als repressaille willen doodmediteren zijn ongetwijfeld erg zorgwekkend, maar niet zó zorgwekkend


Samengevoegd:

Quote:

[...]Het draait niet om entertainment. Het draait om Jezus Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zombies zijn christelijk gezien compatible want:

- ritueel vlees eten en bloed drinken

- hersenloos door het leven schuifelen

- met andermans hersens kloten op dagelijkse basis

- mensen bekeren tot het zombiisme en bevrijden van hun oude leven

- plus een hiernamaals

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik loop de entree binnen. Ik kijk om mij heen, en het wordt zwart voor m'n ogen.

Ik loop verder, toen gebeurde er waar al maanden heftige geruchten over gingen. De betonnen (!) grond begon te trillen, er vielen harde klappen. Totdat er plotseling een ijzing wekkende, door merg en been gaand gegil plaats vond.
nosmile.gif

Wanneer de persoon in kwestie uit z'n adem is, word er weer keihard op los geslagen. Weer word het zwart voor m'n ogen. Zwarte vlekken bewegen, bewegen op en neer, steeds sneller, in ritme, heen en weer.

Ik hoor geronk als kettingzagen. Er word nog harder geslagen. Het gegil is over gegaan naar ijskoud gekrijs, vol weemoed, angst en depressie.

Opeens houd het stil, en geeft de krijs het op. Het word weer zwart voor m'n ogen, ik kijk omhoog, en Slechtvalk zet het volgende liedje in.

Concert was zò gaaf
widegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid