Taam 1 Geplaatst 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2008 grijnst Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 Antwoord maar raak topic; Quote: Op dinsdag 22 januari 2008 23:54:42 schreef Ka het volgende: Het hangt ervan af wat mijn stemming is en wat voor weer, maar ik zou toch zeggen minstens één op een dag. Quote: Op woensdag 23 januari 2008 00:00:51 schreef Iriacynthe het volgende: Hoeveel weerloze oude oma's beroof je gemiddeld? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Topic over credible-stickers, Pius zegt dat hij 'm op z'n voordeur wil plakken. Reactie van Dos': Quote: En dan hoop je dat God je zal sparen als Hij weer eens oudtestamentisch wordt? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 ja, echt briljant! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Quote: Op vrijdag 25 januari 2008 15:51:05 schreef KennethB het volgende: Met de incarnatie is als het ware een komeet ingeslagen op onze werkelijk waarvan de stofwolk (de Geest) langzaam de hele wereld overspoelt. Mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Quote: Op vrijdag 25 januari 2008 17:26:31 schreef MarinusCopy het volgende: Hoe ik aankomende zondag besteed weet ik nog niet maar ik denk niet dat de bijbel een rol gaat spelen. Ik denk dat ik de tuin lenteklaar ga maken of zo. Zie het maar als rentmeesterschap over de schepping als dat je stoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 23:18:25 schreef Pius_XII het volgende: Het belangrijkste is denk ik je realiseren dat je geen consument bent. Ik begrijp het wel, heb hetzelfde hier, maar ik ben onderdeel van de parochie, ik ben daar door God geplaatst, en als ik wat wil veranderen, dan zal ik proberen daar initiatieven toe te ondernemen. Het is net als met familie, die kies je ook niet, daar heb je het mee tre doen. Omdat het gewoon treffend is. Juist omdat als ik mensen hoor ze vaak (onbewust denk ik) een consumenten houding hebben. Ik betrap me er zelf ook trouwens wel op. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Quote: Op maandag 28 januari 2008 00:39:20 schreef KennethB het volgende: * Kenny schopt MC nog eens heldhaftig na als hij op de grond ligt! Wij mannen van de goeie lengte moeten voor elkaar opkomen. Quote: Op maandag 28 januari 2008 12:29:21 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Oh de hobbits vallen aan. Ik voelde al een kwartier wat aan mijn knieën kietelen en toen ik naar beneden keek waren kenny en eli me inderdaad in elkaar aan het slaan. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 deze Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 link Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 ha ha Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 niet origineel ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Quote: Op maandag 28 januari 2008 18:14:14 schreef Lisetje het volgende: Bemoedigd door al jullie positieve reacties, hier weer een nieuw liedje van onze hand... Graag weer jullie reacties!! Liefs Lisette (en ook namens dj Adrie natuurlijk! ) link Prachtig om zo opgeruimd te blijven, een droge opmerking te plaatsen ondanks alle negatieve reacties en toch ook jezelf opnieuw bloot te stellen door feedback te vragen Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 11:40:35 schreef kimberly-18 het volgende: ik heb zelf ook een verleden van hekserij en doe er alles aan omdat buiten de deur te houden. en daarom staat God zo centraal bij soaken. Het is niet op de grond liggen en wachten tot God komt en dus maar naar muziek luisteren. Het is verwachten dat God komt als je Hem uit nodigt (heilige Geest) om dingen in je hart te bewerken. (pijn uit het verleden, onvergevings gezindheid, genezing enz.) Het nut van gouden tanden? laat u wil worden gedaan op aarde als ook zo in de hemel? miss heeft iedereen daar gouden tanden? in ieder geval waren ze van hun tand problemen af @Gorthaur het gebeurd nog steeds, is geen verhaal maar een getuigenis en die mensen zijn genezen van hun gebits problemen, en hebben gouden tanden. dat heeft niks met oplappen te maken. Het probleem is ook verholpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2008 Quote: Op woensdag 30 januari 2008 11:57:35 schreef Tom het volgende: [...] Wat vind je zo gedenkwaardig aan die post? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 In het jubileummeetfeestdingtopic: Quote: Op dinsdag 29 januari 2008 22:14:27 schreef ThijsK het volgende: Voor iedereen die wel komt, neem CD's enzo mee! Ook mp3 spelers zijn welkom! Quote: Op dinsdag 29 januari 2008 22:19:00 schreef AndreasJ het volgende: Hehe Quote: Op dinsdag 29 januari 2008 22:28:30 schreef Raido het volgende: HEHEHE! Straks krijg ik nog spijt dat ik niet ga. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 in verity's profiel: Pius_XII 26-01-2008 Nou gewoon, je laat je hond bruine bonen eten, en dan inhaleer je z'n scheten ehm... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Die was idd leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Quote: "The Black Mathematician" schreef het volgende: Dat begrijp ik heel goed, maar als de cijfertjes laten zien dat er een verband is tussen veel masturberen en minder prostaatkanker dan ligt de interpretatie van "masturbatie is gezond" voor de hand. Ik ga me ook niet bezig houden met de theologische component van onderzoeken dat vlees van koeien met BSE gevaarlijk is. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2008 Quote: Op vrijdag 01 februari 2008 23:31:41 schreef MarinusCopy het volgende: Peter R. de Vries zou de liefde met zichzelf bedrijven als hij daartoe fysiek gezien in staat was. Ik vind het een sensatiezoekende kwal die er niet voor zou schuwen om iemand de bak in te laten draaien voor de spreekwoordelijke "15 minutes of fame". Da's mijn mening dan Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 hier heb ik me helemaal een scheur om gelachen: Quote: Op zondag 03 februari 2008 09:51:20 schreef jimy het volgende: Mijn getuigenis Ik begon te lezen in het oude testament van de bijbel, Ik las dat de joden dieren offers brachten aan God Mijn vrouw en ik waren pas enkele jaren getrouwd Wij besloten een boerderij te kopen om zo aan de dieren Te komen om zo ook, God offers te kunnen brengen Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Ik ook, maar ik vind het wel heel cool dat ze het zo serieus namen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Quote: Op zondag 03 februari 2008 14:26:25 schreef KarinW het volgende: Ik ook, maar ik vind het wel heel cool dat ze het zo serieus namen eens!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Quote: Op zondag 03 februari 2008 14:24:17 schreef Jipke het volgende: hier heb ik me helemaal een scheur om gelachen: [...] Ik heb respect voor de ernst van zijn geloof, maar iemand had hem er beter op kunnen wijzen dat handiger is om in het NT te beginnen.... (Grappig en een beetje triest.) Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Ik zie het trieste niet echt. Erg impulsief misschien en ze hadden misschien beter advies kunnen vragen bij een gemeente/internetsite of kennis. Maargoed, laten we maar weer terug naar het onderwerp gaan en gedenkwaardige posts hier neerzetten . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten