Dutchie 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Ik speel niet heel veel games, maar ik hou altijd erg van de Zelda spellen (op N64, en GC) Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst 23 december 2006 Ik speel momenteel Deer Hunter 2005 (een vriend van me vond het prachtig). Is het ook, maar wel een spel voor sadistische personen Zo zie je dus in slow-motion een kogel (met bullet ride ) een hert doorboren Edit: Ik vond het eerst best zielig, maar nu niet echt meer. Nadat ik zo'n zoetsappig verhaal heb gehoord dat ze anders zo'n heel natuurgebied verstoren als er te veel zijn Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 13 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2007 Koop binnenkort een nieuwe computer...overweeg om Colin McRae: DIRT te kopen DTM Race Driver 3 staat ook op de verlanglijst maar weet niet of dat draait onder Vista Samengevoegd: Uit verveling heb ik maar Wolfentein Enemy Territory gedownload, maar racegames blijven het leukst Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 Knights and Merchants *lol*. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 Weet iemand een spannend avontuurlijk spel die ik kan downloaden? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2007 Wat versta je precies onder avontuurlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Ik speel op het moment geen games Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2007 Quote: Op zaterdag 14 juli 2007 20:00:59 schreef Liset het volgende: Weet iemand een spannend avontuurlijk spel die ik kan downloaden? Misschien Atlantis? link Meer informatie! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2008 Jumpgate Evolution lijkt me wel een titel die het waard is om even te volgen of het daadwerkelijk wat wordt. link Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Ik speel momenteel Guildwars, CoD4 MP, Asterix en Obelix en de olympische spelen, the hobbit en op m'n smartphone duke nukem 3d en wolfenstein 3d Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Ho! Wolfenstein op de smartphone?! Hoe, waar, leg uit! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Gewoon op 't internet te vinden. Ik heb hem er ook vroeger wel opgehad, toen ik nog zo'n apparaat had. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Spelen er hier ook mensen card games zoals Magic, Star Wars CCG, Star Trek CCG, enz enz Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Ik heb Magic. Ik speel vooral met zwart. (Niet dat ik veel speel, af en toe maar. Maar wel een leuk spel.) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Quote: Op zaterdag 22 maart 2008 23:51:42 schreef Gorthaur het volgende: Ik heb Magic. Ik speel vooral met zwart. (Niet dat ik veel speel, af en toe maar. Maar wel een leuk spel.) Ik heb eens op internet gezocht, maar.... waar te beginnen, er is zo ontzettend veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Zelf heb ik een behoorlijk aantal Star Wars CCG kaarten, maar hier speel ik nooit mee, in het verleden wel een keer gedaan, maar had ze voornamelijk om te sparen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2008 Quote: Op zaterdag 22 maart 2008 23:56:04 schreef Thorgrem het volgende: Ik heb eens op internet gezocht, maar.... waar te beginnen, er is zo ontzettend veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Klopt. Wat ik heb gedaan is gewoon met een startersdeck beginnen. Zijn van die kant en klare decks. Vervolgens ben ik kaarten gaan toevoegen die me wel aardig leken, kaarten eruit gooien die me tegen vielen en bezig gegaan met een goede tactiek die ik wilde toepassen. Nu zul je het oorspronkelijke deck er niet meer in herkennen. Maar weinig kaarten zijn nog orgineel en mijn speeltactiek is iig ook compleet anders. Het meeste van die kaarten leer je door het spelen. Quote: Zelf heb ik een behoorlijk aantal Star Wars CCG kaarten, maar hier speel ik nooit mee, in het verleden wel een keer gedaan, maar had ze voornamelijk om te sparen. Ik weet dat het bestaat, maar heb er nooit kaarten van gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Call of Duty op me ps3 Ik zit nu op GTA IV te wachten ... ik ben benieuwd ... Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Ik speel eigenlijk alleen (in tijden van verveling) GTA 2 en Soldat... Ik heb nl. geen zin om geld te betalen voor spelletjes. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Ik koop spelletjes altijd als ze minder dan 5 euro zijn. Overigens ben ik nu aan het klooien met de editor van NWN Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Ik heb een Wii geleend dus speel nu vooral Wii Sports en Super Mario Galaxy....en er staan nog een paar games op me te wachten..en ehb ook nog een PS2 waar ik af en toe Burnout Dominator op speel...mn Gameboy color en NES zijn al jaaaaaren niet meer gebruikt...(dus als iemand nog een NES wil.....doe maar een bod) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 Ik heb een twee weken geleden een tweedehands Dreamcast gekocht. Best wel een geinig apparaat. Vooral Crazy Taxi vind ik leuk. Maar ik moet er nog wat meer games bij kopen. Link naar bericht Deel via andere websites
degelovige 0 Geplaatst 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2008 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Quote: Op zondag 23 maart 2008 20:16:04 schreef Thorgrem het volgende: Ik heb een twee weken geleden een tweedehands Dreamcast gekocht. Best wel een geinig apparaat. Vooral Crazy Taxi vind ik leuk. Maar ik moet er nog wat meer games bij kopen. Of branden, want er zit geen beveiliging op Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, Shenmue, Shenmue 2, Rez, Soul Calibur, en... tja... ik heb vooral Sonic Adventure 2 kapot gespeeld edit: letterlijk, ik heb alweer de 3e versie Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Ik speel al een tijd geen (digitale) games meer. Mijn computer is te oud voor de nieuwe games en ik heb geen next gen console. (Ok, ik speel wel met regelmaat WoW, maar verder practisch geen andere games.) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2008 Quote: Op maandag 24 maart 2008 01:05:00 schreef ArjenV het volgende: [...] Of branden, want er zit geen beveiliging op Sonic Adventure, Sonic Adventure 2, Shenmue, Shenmue 2, Rez, Soul Calibur, en... tja... ik heb vooral Sonic Adventure 2 kapot gespeeld edit: letterlijk, ik heb alweer de 3e versie Ik heb er twee spindels bij gekregen met een game of 50, maar het meeste wat er tussenzit is slecht werkende troep. Persoonlijk hou ik wat meer van origineel met mooi hoesje en boekje. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten